caarie-- Waarom denk je dat ik wist dat ik solliciteerde op een fulltime baan? Ik heb een open sollicitatie gestuurd, dus niet op een bepaald aantal uren. Dit zou in het 2e gesprek worden afgesproken. Daarbij ben ik absoluut niet verplicht te melden dat ik zwanger ben, dat hoef ik in principe pas 3 weken voor mijn verlof te melden. Ik heb er voor gekozen eerlijk te zijn, door te melden in het 2e gesprek dat ik zwanger ben. Omdat ze na het eerste gesprek erg enthousiast waren, vond het bedrijf een tweede gesprek niet nodig en hebben ze me per e-mail gemeld dat ze me welkom heetten in hun team en me graag als collega hebben en verwachten dat ik (ik zou 4 dagen werken) zou stoppen bij mijn gastgezin, waar ik 1 dag per week werk, en fulltime bij hun ga werken. Ik heb toen zelf gebeld en gezegt dat ik toch nog een aantal dingen wil bespreken. Dat heb ik vandaag gedaan door te melden dat ik geen fulltime functie wil omdat ik zwanger ben. Ik ben het ook niet eens met wpeppe omdat ik er niet van hou om het op die manier te spelen. Het gaat me niet direct om het geld (is natuurlijk wel leuk meegenomen) maar ik vind het belangrijk dat ik ergens werk waar ik het naar mijn zin heb en waar een leuke sfeer hangt. Door mijn sollicitatie aan te vechten kan ik natuurlijk alsnog worden aangenomen, maar de sfeer is dan ook direct gezet. Daar heb ik dus geen zin in.
over sarah: als het je in principe fultime wil werken behalve (uitgezonderd je verlof), heeft wbpepe gelijk! Maar als je in het tweede gesprek aangeeft dat je minder dagen wilt werken dan in de vacature stond, had je dat in je eerste gesprek moeten aangeven en heeft Caarie gelijk. Hoe dan ook Sarah: wat ontzettend balen zeg! Als deze werkgever vaker vacatures heeft en je wel aanspreekt, zou ik de verhoudingen goed houden, misschien zelfs nog een mail sturen dat je het erg jammer vindt maar je wel aanbevolen houdt voor andere (kleinere) vacatures. Hoop dat je snel iets vindt dat bij je past! Verder sterkte aan alle meiden met rottige kwalen! Ik heb gelukkig nergens last van, alleen van spijt dat we het geslacht niet hebben laten vertellen want nu willen we het toch echt weten en in het zh staat het niet genoteerd
Hey deetje, Ik heb een open sollicitatie gestuurd, dus niet gereageerd op een bepaalde vacature. Was dus ook niet op de hoogte of ze op zoek waren naar fulltime of partime
Oh, da's dan wel slordig van hen dat ze dat niet gezegd hebben tijdens het eerste gesprek! En je wilt dus niet fultime begrijp ik? Vind het erg jammer voor je! Heb je nog meer dingen lopen?
hmmm dus eigelijk boden ze jou een fulltime functie aan en kon jij die niet accepteren sarah... wel mooi balen. Wil je graag werken heb je weer zoiets. Succes met het vinden van iets anders! Net terug van de vk. Alles is goed! Baarmoeder ligt 2 vingers onder mijn navel. En het hartje was even zoeken maar wel gevonden. Over 2 weken heb ik mijn 20 weken echo al! Nog 2 uur en 20 minuten en dan heb ik de pretecho!
ja inderdaad erg jammer en slordig. Had nog 1 andere lopen, maar daar heb ik niets meer van gehoord(al 1,5 maand terug) dus dat word ook vast niets meer. ik blijf gewoon opletten en anders misschien iets tijdelijks zoeken. Als er weer iets op mijn pad komt horen jullie het!
hoi dames, hoe is het bij jullie? hier toe aan de voorjaarsvakantie. nog 3 dagen en dan is het zo ver. ben echt moe en merk dat als ik 's middags niet even rust dat ik om 20:00 me ogen niet open kan houden. ga proberen de berichtjes te lezen maar heb ook nog voorbereiding voor morgen te doen. anders komt het een andere keer. oo vandaag wel 18 weken. wat gaat de tijd toch snel. gr. gyino
Het getsie sarah wat een naar verhaal van die baan. Wat stom ook dat ze niet duidelijk zijn geweest! Deetje balen dat je het geslacht nog niet weet. Misschien de volgende echo? Debby gefeliciteerd, een meisje. Wat leuk! wbpepe wat een mooie echo's! Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor mn 22 weken echo, dat moet hier bij een radioloog. En ik heb een nieuwe gyn, joepie de poepie. Wel een beetje een duur grapje want hij werkt in een privekliniek en dat wordt dus niet vergoed door de verzekering. Maar jammer dan, Ik ben het zat om steeds maar echo's van 10 seconde te hebben en nergens uitleg over te krijgen. Ik heb zelfs nog nooit het hartje gehoord. En deze gyn schijnt moderne echo apparatuur te hebben. Joepie! Ik ben zo benieuwd. De 22 weken echo heb ik 27 februari en afspraak bij de gyn 19 maart, even geduld hebben dus.. Liefs
goeiemorgen nog een meisje bij. Proficiat! Ik heb gisteren al een nieuwe relax gekocht voor de beeb. Allee, ik heb 'm besteld en moet er van de week om gaan. Het is eigenlijk het enige wat we nog nodig hebben. 3 vorige relaxen hebben de geest gegeven Hopelijk is het nu wel een goeie, is van fisher price met diertjes en geluidjes Verder moet ik, als het een meid blijft, alleen alle kleertjes opnieuw. Want heb gisteren de jongste zijn kleertjes boven gehaald en zijn echt allemaal typische jongenskleertjes met autootjes en vliegtuigjes op en geruite hemdjes en zo... Gelukkig heb ik wel alles al voor de eerste twee maand (toch risico's genomen en wat leuke dingen voor meisjes gekocht en nog wat unisex ook ) Fijne dag allemaal! Grts
ik heb ook nog nooit het hartje gehoord. Alleen bij de derde heb ik het één keer mogen horen, maar dat was omdat zus er bij was. Eho's gaan hier ook razendsnel en uitleg alleen als paps er bij is. Ik had ook wel graag eens een mooie duidelijke echo gehad maar ja... We zien het wel als ze geboren is.
Goedemorgen! @sarah... jeetje, jammer dat ze niet een kleinere functie voor je hebben... misschien is het iets wat in de toekomst nog kan komen? Zonde, want bij een open sollicitatie ga je er niet direct vanuit dat ze full time personeel zoeken toch? Succes met je zoektocht! @duimelijn... fijn dat je een nieuwe gyn hebt gevonden ondanks de kosten. Steeds een onzeker of ongerust gevoel is ook niets. @gynio... thxxx maar maak geen haast Prachtige echo's gezien weer en wederom een meisje erbij! Proficiat hoor dames! Hier weer een rustig dagje vandaag... eerst naar de fysio, ben benieuwd wat ie zegt, want het gaat nog steeds vrij goed! Doe nu wel ongeveer een hele week om mijn huisje aan kant te krijgen, maar goed. Morgen komt onze nieuwe vaatwasser en vrijdag gaan we even naar Ikea om een kast voor in de kamer te "scoren" kom dramatisch kastruimte te kort. Nog even en dan gaan we aan de kinderkamer beginnen, binnenkort komt het nieuwe bed van de oudste en dan gaan jongste en oudste samen op een kamer in een stapelbed Ze hebben er enorm zin in! Fijne dag nog iedereen en natuurlijk lekker genieten van het gedraai van onze beebjes! Ow ja, ik voelde gisterenavond voor het eerst zelf een trapje tegen mijn hand van buitenaf... toen lief wilde voelen was het stil Veel liefs!
goedemorgen dames, vandaag nog een dagje school en dan heb ik lekker vakantie tot maandag over een week, heeerlijk. morgen weer naar de vlos, vind ik altijd weer leuk. volgende week dinsdag heb ik eindelijk de 20 weken echo, mogen we ons wondertje eindelijk weer aanschouwen yesss. ben maandag gebeld en ben helaas niet aangenomen, het gesprek ging goed en ik had best in het team gepast, maar er was een man en die blinkte er net iets bovenuit, pffff balen hoor. maar mn brief en cv blijven tot begin juli in hun portfolio en tegen die tijd moet ik maar weer even bellen of ze nog wat voor me hebben. dus ja weer verder solliciteren he. nou dat was het weer even voor vandaag, ik wens iedereen een fijne dag en een knuff voor iedereen.
Kelly hoe gaat het met je? Ik hoop dat het beter gaat en dat je geen vocht meer verliest! Sarah jammer van je baan! Debby gefeliciteerd met je meisje! Duimelijn de echo's die ik hier tijdens de controle krijg duren ook niet erg lang hoor maar hij legt wel dingen uit en laat meestal ook even het hartje horen. Passie jammer dat je niet bent aangenomen. Heb een aantal mooie echo's en buikfoto's gezien maar ik weet niet meer van wie allemaal Hier gaat het wel aardig goed, rugpijn aardig onder controle maar gisteravond kreeg ik zomaar een vreselijke harde buik en ook steken in m'n buik terwijl ik niets bijzonders had gedaan, ik liet de hond uit en toen ik terugkwam was m'n buik heel erg hard. Heb een poosje op de bank gelegen en toen was het over.
Goeie morgen allemaal! Vannochtend de uitslag van de nekplooimeting gekregen. 1-1500, dus prima! Jeej!
hoi meiden... ik krijg mijn 20 weken echo al over 2 weken. Met 18 weken, 3 dagen. Is dat normaal? Krijgen jullie hem ook zo vroeg? Ik heb de echo-fotos (ook een 3d foto!) in mijn album gezet!