Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tettje55

tettje55 Lid

10 feb 2009
    12
    0
    0
    overrijssel
    sorrie ik had niet gezien dat er zon lijst was.
    ik zou er graag bij op komen,
    als alles goed gaat ben ik 22 juli uitgerekend.
    spannend allemaal zon eerste kindje.

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik ben ook 22 juli uitgerkend en heb 6 febr. de 20 weken echo.. :D

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Tettje, welkom hier en gefeliciteerd. Onder aan mijn bericht zie je de link naar onze juli-mama-lijst. Kijk daar maar eens rond en mail dan je gegevens naar mij of 1 van de 3 andere meiden van de beginpagina.

Pooh, gefeliciteerd met Sam!

Diantje, meissie, uitkijken he. Doe het rustig aan!

Dommel, gefeliciteerd met je meisje!

Daffie, sterkte vandaag, hopelijk kan er toch wat aan de jeuk gedaan worden.

Passie, fijn dat alles weer goed is.

Robine, doe het het rustig aan. Al die harde buiken kunnen wel een teken zijn. Luister goed naar je lijf.

Linda, ben je zo druk? ;)

9-maandenbeurs, ik ga woensdag.

Jongens/meisjes, kijk ook maar op de site bij statistieken, daar kun je zien dat meisjes al veruit in de meerderheid zijn, tenzij we een paar jongens vergeten zijn?

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dan heb je hem al gehad! ;) :D

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hihi...ja, ik bedoel maart! :oops:
    Haha...zwangerschapsdementie he...
    Ik moet ook echt uitkijken met afspraken enzo want ik heb me al een keer vergist bij de verloskundige ook...1e afspraak gemist..
    En ik dacht toch zeker te weten het goed opgeschreven te hebben!

6. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Gezellig hier!
    ik ben de 21e uitgerekend! ik ben dan 22 en het is mijn 1e kindje :)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij gaan op donderdagavond naar de 9 maanden beurs. Ik heb gratis kaartjes gekregen en ik vind 4 uurtjes wel genoeg. Ik hoop dat het op donderdag iets rustiger is. Denk dat de meeste mensen op vrijdagavond of het weekend gaan.

8. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Hey leuk weer wat nieuwe mama's! Welkom bij de club.

DIantje, doe je wel rustig aan daar? Knuffels van mij :)

Onze nieuwe vaatwasser komt zo elk moment... heerlijk!
    Fijne middag meiden!
    Liefs

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hey allemaal!

ik ben dr weer. Ik ben nu weer thuis ik had de pc nog bij me schoonmoeder staan nu staat ie weer hier en ken ik weer volop forummen :D de buurman van ons is nog steeds niet rustig :cry: maarja werd er gek van om alleen met de kinderen bij me schoonmoeder te zitten. Vorige week gilde hij uit het raam dat ie de kinderen van ons zou omleggen heb meteen naar hem terug geschreeuwd dat als ie het lef had om gewoon naar buiten te komen en het me nog een keer in me gezicht te zeggen dan zou ik hem omleggen maar daar is ie natuurlijk weer te bang voor om naar buiten te komen.

Met de baby is alles goed ik ben alleen al 2 weken heel erg ziek ik heb de griep dat is wel weer minder nu merk ik dus echt wel dat je als mama zijnde niet ziek mag zijn want de kinderen hebben echt niks aan me. Ik heb de baby maar 1 keer gevoeld verder helemaal niks :(

Alle nieuwe mamas welkom ;)

Wil iemand mij ook ff op de lijst erbij zetten?

ik ben 16 juli uitgerekend we denken een meisje de 25 februari weten we of dit zo is :D wij gaan flesvoeding geven omdat na 10 maanden borstvoeding aan ryan te hebben gegeven heb ik het wel ff gezien. en we gaan in het ziekenhuis bevallen.

10. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Mamabeer: grappig dat wij op dezelfde dag uitgerekend zijn. Ik vind het wel balen voor je dat je niet eens rustig thuis kan zitten met zo'n ellendige buurman naast je. Ik hoop voor je dat ze er gauw wat aan doen zodat je rustig kunt gaan genieten. Ook wens je ik je beterschap toe.

11. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik zie net weer iemand die ook 22 juli is uitgerekend
    welkom bij de club ik ben dan ook uitgerekend!
    Ik heb 9 maart de 20 weken echo

nu ga ik wat doen.

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik hoop dat ie snel vertrekt al denk ik dat dat nog lang zal duren na de bevalling ga ik zowiezo een weekje naar me moeder of naar een vriendin voor de kraamweek want het lijkt me echt geen pretje om dan hier te zitten

13. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Jeetje mamabeer.... wat een ellende is dat toch he. Wat dat betreft zou een beetje amerikaans rechtssysteem hier welkom zijn. Nu moet je nog oppassen dat je zelf niet aangeklaagd wordt voor bedreiging of wat ook.
    Tis te zot voor woorden dat jij je met je kindjes niet veilig kunt voelen in je eigen huis.
    Ik hoop echt dat er snel rust komt voor jullie!
    Wordt ook snel weer beter en probeer wat rust te vinden in je eigen omgeving.
    Groot gelijk dat je je kraamweek ergens anders doorbrengt.
    Enne, nog even en dan wordt je blauw getrappeld door je beebje, dus geen zorgen ;)

Even een dikke knuffel voor jou, heb je verdient!

Liefs

14. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    bleh, ik moet het huis hier schoonmaken (stel het al een week uit :( ) Ik heb alleen steeds steken bij mijn rechter lies, ik ben dus nog aan het twijfelen of ik het nu weer zal uitstellen of niet. Ik krijg vanavond ook visite...... mmm, ik ga het gewoon proberen. Als ik hier binnen twee uur weer een bericht neerzet heb ik het dus opgegeven haha.
    het heeft veel voordelen om groot te wonen, maar op dit moment zie ik alleen de nadelen........

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben vandaag naar de VK geweest op controle. Ik mocht onverwachts toch eerder komen, dus ik helemaal blij haha. Maar helaas kreeg ik geen echo waar ik wel een beetje op gehoopt had. Ze zei dat het apparaat te oud was om het goed te kunnen zien wat het is/word. Dus ik moet echt geduld hebben tot de 27e... Maar alles was verder goed, de baby ligt al erg hoog, maar dat dacht ik al want dat heb ik zelf ook gevoeld. Zelfde als bij de jongens dus. Mijn hartslag was mooi laag (zoals altijd). En ik ben iets aangekomen, voor het eerst! Dus mag allemaal niet klagen gelukkig! Ik heb natuurlijk ook even geluisterd naar de harslag van de beeb en die was ook erg mooi.
    Nu dus wachten tot vrijdag de 27e ;)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Overzicht juli 2009 mama's

1 juli Dianne 20 jaar 2e kindje
    2 juli : mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje
    3 juli
    4 juli
    5 juli
    6 juli
    7 juli
    8 juli
    9 juli
    10 juli
    11 juli
    12 juli
    13 juli
    14 juli
    15 juli
    16 juli Mamabeer, Daffie
    17 juli
    18 juli
    19 juli
    20 juli Mouschy, 30 jaar, 3e kindje.
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje.
    22 juli Lotuss, Diantje
    23 juli
    24 juli
    25 juli
    26 juli
    27 juli
    28 juli
    29 juli
    30 juli
    31 juli

~~~~~~~~
    Zo ff de lijst aangepas, de meiden moeten zelf alles maar even goed er bijzetten, hoeveelste kindje, je leeftijd enz.

16. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemiddag, ik lees dat veel dames donderdagavond, vrijdag of in het weekend naar de 9 maanden beurs gaan. Ik zelf ga woensdag, lekker de hele dag vrij. En als het lukt ook ff op de huishoudbeurs rondsnuffelen.

17. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hallo allemaal,

Ik ben vanmiddag gebeld door de huisarts en kan morgen om 11 uur naar de dermatoloog toe en hoop ook dat er iets aan gedaan kan worden en wat de oorzaak is van mijn klachten, maar ja ik wacht het wel af allemaal. Word in elk geval helemaal gek van de jeuk en ben behoorlijk oververmoeid nu. Ik doe het lekker rustig aan en alles staat op een laag pitje bij mij thuis zodat ik zo nu en dan ook even rust kan nemen als ik dat nodig heb.

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Sterkte Daffie.... ik hoop dat er iets aan te doen is, en neem vooral je rust!
    Dat stofje op de vloer kijken ze wel doorheen... nu even aan jezelf denken!

Veel liefs

20. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)

Deel Deze Pagina