Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Goeie morgen meiden,

Nou weer opgestaan met een goed en heerlijk gevoel,zou dit misschien een voorteken zijn dat het allemaal toch goed zit? we hopen het maar ik had alleen een beetje last van puistjes maar in de afgelopen 2 dagen zijn me borsten een cup gegroeid :( zo zwaar dat ze zijn nu oeff

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @ryanne, je bent mijn 100e vriendinnetje...voel je je nou niet helemaal speciaal :) maar dat is wel een grote verantwoordelijkheid mijn 100e vriendinnetje te zijn hahahahaha :rolleyes: ...sorry heb gewoon extreem goede zin, ik ben nog steeds niet ongi

3. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @miracels, gooi die twijfel maar overboord meid, je zal er ook aan moet egaan geloven ....over 8 maanden vieze luiers te verschonen hahhha

4. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Goodmorning ladies, wat hebben jullie weer heerlijk gekletst!

En wat is het weer heerlijk weer 5 pagina's te lezen en weer heel veel nieuwe juli mama's te zien! Welkom, welkom , welkom!

Ennuh zwanger is zwanger hé! Niet twijfelen! Genieten.

Mijn schoonouders zijn gisteren hier geweest. Ze zijn in de wolken. Hubbie is enig kind en dus is het hun 1e kleinkindje. Schoonmama is overtuigd dat het een meisje is.... en dit wordt pas spooky..... Ze zei dat ze nu steeds in de krant keek voor meisjesnamen en toen zei ze wel 3 keer achter mekaar (als ze naar de baby refereerde) een bepaalde meisjesnaam. Wil dat toch echt de naam zijn die man en ik supermooi vinden... Ik had echt zoiets van ... krijg nou wat! Heel cliché matig: maar wil gewoon da het gezond is. Wie wil het trouwens weten op 20 weken? En wie laat het een verrassing?

O ja, ik had van schoonmama een 1e jaar dagboekje gekregen, zo schattig! Voor de rest lekker al in babydumpbrochure, maxicosi en quinny gebladerd.

Van mijn beste vriendin kreeg ik ook een smsje of we in februari naar 9mnd beurs gaan...

Duren bij jullie nu de dagen ook lang... Ik zit echt af te tellen tot de 18de... En ik weet het; ik heb niet te klagen met mijn 1e echo al op zak. (Nieuwelingen: zie mijn album; ons lief frummelke van 5 wkn - afgelopen woensdag).

Ik zit ook iedere dag in het boek "Het grote wonder" te bladeren, hoe groot onze frummel als. Kennen julliedat boek?

Groetjes aan iedereen en een fijne zondag toegewenst!

MLS

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    boh dames, dat jullie zolang kunnen wachten met vertellen.
    Dat lukt mij dus echt niet he, vrijdag positief getest en moeders was werken. Dus heb ik me de hele dag moeten inhouden.
    Mam en oma zouden gisteravond op Bjorn komen passen en toen heb ik het er meteen uit gegooit.
    Alleen bij de ouders van Danny zal het wel even duren...ik heb niet zo de behoeft om daar naartoe te rennen, en Danny vind dat als zijn moeder dinsdag hier is dat hij het haar dan wel kan vertellen.
    Ik hoop dat ze niet op hyves komt want dan weet ze het al voor die tijd hahaha.

6. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    nou meid, klinkt echt wel goed! in ieder geval fijn dat je je beter voelt....

alle nieuwe meiden natuurlijk van harte! geniet er van...

nou hier begint het echt allemaal, ben dood op, honger maar ook geen zin in eten en kan heel moeilijk naar de toilet :oops: :oops: :oops:
    heb nog niks kunnen vinden wat mij hier bij helpt...

verder ben ik vooral heel blij... de mensen dicht om mij heen weten het al, op werk ook... tja, mijn motto was dat als het mis zou gaan dat ik dan ook begrip zou krijgen en ik mensen niet alles zou moeten uitleggen...

7. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Dommel, dat heb ik nou ook. Op mijn werk aan de meiden op het werk verteld en aan mijn baas. Daarnaast zus ouders, schoonouders en mijn beste vriendin. Die mensen zijn er ook voor me als het misgaat.

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

beetje lekker geslapen allemaal?

Wij proberen ook zolang mogelijk onze mond te houden.
    dit vanwege de nare opmerkingen nadat de vorige zs is misgegaan.
    Heb t wel mn beste vriendin vertelt :D
    ik vind t wel moeilijk om mn mond te houden :oops:

Hier gaat alles goed, af en toe toch nog even broekeloere :oops:
    en snachts op de terugweg na bed van de wc check ik de testen nog even :oops: erg heh.

9. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wij willen het ook weten met de 20 weken echo wat het wordt en dan mag iedereen ook weten wat het wordt :) Gister hebben we het aan goede vrienden van ons verteld en mn zwager en schoonzus....voelt wel heel lekker om er met mensen over te kunnen praten hoor!

10. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ja tuurlijk moet het een naam zijn die jullie leuk vinden....daar heeft zij toch eigenlijk niets mee te maken (als ik het zo bot mag zeggen)
    Jullie kindje, jullie beslissen.

Wij gaan met 16 a 17 weken weer een pretecho laten maken om te weten wat het is :) :) :) (hebben we bij Bjorn ook laten doen) ik ben zo nieuwsgierig...ik vind alles leuk op dit moment 2 jongens is lekker stoer maar een jongen en een meisje is natuurlijk een koningskoppel
    AAAAA ik kan niet wachten hahahahaha nog maar 12 weken

11. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Op mijn werk weten ze het denk ik nu ook wel... we hadden gisteravond een eetentje omdat de rijschool 20 jaar bestaat, en mijn buik is best al dik, dus iedereen keek me al raar aan.

Ik heb best snel een dikke buik omdat ik vaak aan mijn buik ben geoperreerd dus mijn buikspieren zijn niet meer wat het was, dus zodra er iets veranderd in mijn buik polpt die meteen naar buiten

12. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ha Kelly, misverstand! Wat ik bedoelde t zeggen is dat zij toevallig de naam zei die wij zo mooi vinden en da's toch heel spooky hé...

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    owwww hahahaha had ik het idd verkeerd begrepen hahahaha sorry :oops:

14. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ha Robin, je bent er toch. Dacht dat je een weekend weg was... gezellie! Wij willen het ook wel weten, maar we gaan tegen iedereen (behalve hier dan :) zeggen dat we voor de verrassing gaan. dan krijg je ook al die lastige vragen niet en gaag mensen er niet zo op letten...

15. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Lang leve mijn laptop en mobiel internet ;) Ik kon het niet laten om toch even te kijken :D Ik zou het echt niet voor me kunnen houden :oops: Ik was echt blij dat we het gister met een paar mensen konden delen, haha toch wel emotioneel hoor ;) Ik kan echt niet wachten tot we in iedergeval de eerste echo hebben gehad, zodat je in iedergeval iets zekerder weet dat het allemaal oké is! Wanneer heb jij je tweede echo?

16. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, laat maar: ik zie dat het onder je banner staat :) Wij moeten nog iets langer wachten, de 27ste mogen wij!

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    t is hier al lekker druk :D

wij willen ook weten wat het word, en hebben de namen al klaar liggen ;)

ik ga effe een lekker broodjes maken :rolleyes:

18. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hoe hebben jullie dat eigenlijk gedaan gewoon vlos gebelt endan hoor je wel wanner de echo is....en wanneer bel je ook alweer de vlos?

19. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Aha, dus toch lekker weekendje weg... Yes de 18de al weer; dinsdag over 2 weekjes. Ik denk dat dan toch mijn hart in mijn keel springt van de spanning. Ik vind dat toch echt een heeeeeeel spannend moment...

@ Claire: manlief komt me net 2 gepelde mandarijntjes brengen... Is dat niet lief? Hij vertroetelt me helemaal!

20. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Weet niet; wij liepen net bij de gyn vanwege vkm in ronde 1 en 2...

De meesten hebben hier wel al na een weekje over tijd gebeld... Dan ben je de allereerste kritieke fase van innesteling weer gepasseerd...

Deel Deze Pagina