Hee meiden, weer een nieuwe lijst? We hebben er al 1, die zo goed als volledig is, lijkt me dus niet nodig om er nog een te maken. Kijk maar eens op de link onder mijn bericht.
Vind ik dus ook en als ze er last van hebben pakken ze de stofzuiger maar ja toch. Ik heb er geen last van in elk geval. Ik moet nu wel aan mezelf denken en als ik weer op krachten ben kan ik altijd wel weer wat doen. Ik ben best wel zenuwachtig voor morgen maar ook zal het wel een opluchting zijn als ik weet wat er aan de hand is.
wendy-- ik kijk net even in je album... Mooie buik hoor! Vroeg me ook meteen af welke kinderwager er staat afgebeeld. En hoeveel kost deze?
Sam gefeliciteerd met je aller eerste verjaardag dat je maar een grote jongen en grote broer mag worden! Dikke knuffel van lammetje! passie fijn dat alles weer goed is gekeurd bij de vlos en 5 kilo is netjes ik heb er ook 5 aanzitten maar is allemaaal vet op de benen en boobs geloof ik leuk snuffeltje een stapelbed voor je kids mijn zoontje wil er ook heel graag 1 en samen met zijn zusje erin maar dat kan natuurlijk niet mischien een hoogslaper voor hem alleen. spannend dat je binnenkort met het kamertje gaat beginnen is toch altijd leuk ik kijk er ok naar uit passie balen dat je de baan niet hebt gekregen meeid en succes met solliciteren dinsdag 20 weken echo spannend! ik mag maandag en ben echt zo waanzinnig nieuwschierig wat het word ben net een klein kind op pakjesavond ha ha wb pepe gelukkig een goede uitslag gefeliciteerd meid! en jeetje wat een verhaal zeg pff maar gelukkig alles goedgekomen! doe het maar een beetje rustig aan hoor. debbie lekker van genieten al vroeg een echo weet je al vroeg hoe alles is en wat het is natuurlijk! safiya gefeliciteerd met een knulletje dommel gefeliciteerd met je meisje ha ha even wennen he klipjes en jurkjes en al die roze toestand ik hoop dat ik ook op roze mag wederom! daphne nog 1 dagje en alweer 20 weken gaat de tijd hard he ik loop gelijk met jou ook morgen 20 weken jeetje voor we het weten hebben we een beeb
Hoi Sarah, Bedankt. De kinderwagen is de Mutsaerts Style Combi (wandelwagen + reiswieg) en hij kost 379. Ik heb hem gekocht bij de Baby-dump met een actie dat je er een gratis autostoel bij krijgt t.w.v. 79. Ik heb er zelf wel een autostoel van de Maxicosi bijgenomen. Hoef je alleen het extra bedrag bij te betalen. De actie loopt trouwens nog steeds... Groetjes, Wendy
@Wbpepe: ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent van de botsing! Gelukkig maar dat alles goed is met je meisje! @Dommel: een meisje! Wat leuk! @Pooh: GEFELICITEERD met Sam! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! @Tettje: welkom en gefeliciteerd! Maart begint lekker spannend voor jou... eerst trouwen 3 maart (dan heb ik mijn 20 weken echo) en dan 2 dagen later de 20 weken echo... Leuk! @Mazz: ook welkom! Wij zijn dezelfde dag uitgerekend Waarschijnlijk heb ik een hoop mensen vergeten; sorry... gisteren lag de site er de halve dag uit en vandaag heb ik de hele dag cursus gehad....
op die andere lijst sta ik ook nog nergens vandaag een lekker rustig dagje ik ga zo weer plat liggen voel me zo beroerd..stomme griep!
pooh nog gefeliciteerd met Sam! Hoe vond hij zn kado? Is hij alweer een beetje opgeknapt? Daffie wat vervelend die jeuk. Mn moeder heeft het bij alle 5 gehad en dat kwam door haar lever, ze vergiftigde zichzelf. Zeg dit niet om je bang te maken hoor, maar ik heb dus bij haar gezien hoe ellendig dit was. Bij de laatste werd ze zo gek van de jeuk dat ze zichzelf met een mes zat te krabben. Ik hoop echt voor je dat je morgen een goed zalfje krijgt, want je voelt je er echt ellendig door he! Oei diantje, dat is toch ff schrikken dat je bent gevallen. Maar liever een kapotte telefoon dan een kapotte baby he.. wbpepe; dat was schrikken van dat ongeluk. Ik heb ook al zoveel bijna ongelukken en 1 klein ongelukje gehad sinds december Echt bizar. Nu heb ik een mooi excuus; de zwangerschap. Maar normaal heb ik nooit ongelukken, dus ik gooi het er maar mooi op. Fijn dat het met je kindje in iedergeval goed gaat en dat die er niets aan over heeft gehouden, Passie, fijn dat het goed gaat met de kleine! tettje; welkom in de club mamabeer; wat verrot zo'n buurman. Getsie, je zou hem toch! Ik vind het niet normaal hoor, dat zo iemand ervoor zorgt dat jij je kraamweek ergens anders wilt hebben als in je eigen huisje. Als je er goed over nadenkt, is dat toch van de zotte! Haha sarah, ik ben net als jij met het schoonmaken, stel het ook steeds maar uit. Grrr. Ben ook elke keer te moe. Ach ja, het hoort erbij he> wendy, mooi buikje! Mijn buikje leek mooi te groeien, maar hij staat nu al even stil. Het is echt zo'n buikje van, je bent flink wat aangedikt. Maar niet van, zo die is zwanger. Ach ja, dat komt vanzelf wel. Zo ik ga lekker schoonmaken en in de kinderkamer aan de gang. Beetje lekker afschuren, joepie leuk werkje Dag dames!
Ik voel me er heel erg ellendig door. Ik ben zelf dus ook bang dat het met mijn leven uitstaande heeft en dat ik mezelf dus aan het vergiftigen ben. Het vreemde is dat ik het bij mijn eerste twee zwangerschappen niet heb gehad. Maar het kan wel dat het spontaan in de derde zwangerschap wel ontstaat heb ik ergens gelezen. Ik wacht vandaag met spanning af, ben echt doodnerveus. Maar ja ik ga van het ergste uit dan valt het altijd mee. Ik ben wel heel bang dat ik er de resterende 22 weken nog aan vast zit. Ik word echt helemaal gek van die jeuk en word er dus ook chagrijnig en kortaf van terwijl ik dat nooit ben, maar ja wat wil je als je al bijna 2 weken lang geen oog dicht doet van de jeuk. Ik hoop echt dat ik een paardenmiddel meekrijg wat snel helpt. Ik laat je/jullie zo snel mogelijk weten van hoe of wat als ik terug ben.
Joepie! Vandaag alweer 19 weken! Wat gaat de tijd toch snel zeg! Hoe is het met jullie meiden? Ik sta trouwens al op die andere mooie lijst, dat lijkt me wel genoeg
Goedemorgen dames, wat kletsen jullie toch lekker door. gisteren hartje geluisterd. jammer genoeg was het maar 2 sec. vind het echt te kort. Hummie ging er wel helemaal voor liggen want we hoorde het direct. wel vond Hummie het appartaat te koud en gaf gelijk te kennen dat hij/zij daar niet van gedient was. werkse allemaal, heerlijk laatste dagje en dan een week vakantie. gr. gyino
Ja het gaat hard he! Vandaag de 20 weken! Ik kijk er heel erg naar uit maar krijg er tegelijk ook de kriebels van als ik bedenk wat er hier in huis allemaal nog moet gebeuren voordat er een kinderkamertje staat.. Nou ja hopelijk zijn we tegen die tijd wel zo ver dat er toch al muren staan en we ook weer normale elektra hebben liggen. Vandaag vrij dus ik ga maar weer eens verder met het schema daarvoor uittekenen. Zijn er nog meer mensen die zo veel moeten doen voordat de kleine komt? En wat ik me ook afvroeg, tot hoeveel maanden kun je nog je werk doen? Nu zit mn buik me nog niet in de weg bij het klussen maar hij groeit al wel.. Ik heb hem rond 2 uur (moet het nog even nakijken)
Goeiemorgen! Meiden met echo's succes vandaag! Verjaardag was super leuk! Zondag groot feest. Hij vond zijn loopwagentje helemaal super. Verder... Sinds een week zijn we uit de naam! We hadden 4 namen en we twijfelden. Totdat mannetje met een nieuwe naam kwam en dat was het meteen! Geboortebedankjes zijn ook geregeld! Ik heb hele leuke blauwe minibad eendjes gevuld met badschuim en daar doe ik een strikje om de nek met het naamkaartje! (geboortebedankje bij sam was een wekpotje gevuld met hartjes zie album) Geboorte kaartje kan ik binnenkort al bestellen, want we blijven in dezelfde serie als die van sam Makkelijk hoor! Wat fotootjes van de jarige job
Ah lief dat blije koppie! Gefeliciteerd nog trouwens. Leuk idee voor die geboortebedankjes! Ik heb daar zelf nog helemaal niet over nagedacht, wel over het geboortekaartje (m'n vriend is al aan het ontwerpen) maar ik ken het geven van geboortebedankjes eigenlijk ook niet. Is dat iets wat in een bepaalde streek gedaan wordt?
In Belgie is het wel een gebruik om dat te doen en in Nederland is het niet echt iets uit een bepaalde streek. Niet iedereen doet dat. Maar ik vind het wel leuk om te doen! Dat is echt voor iedereen persoonlijk!