Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    effe kopieren...

mooie foto's pooh, leuk shirtje. Van bij RBB zeker? Heb ik ook al es shirtjes laten maken.
    Jij hebt wel al veel klaar zeg.
    Ik heb nog niks, geen naam, geen geboortekaartje (wil eerst een tweede bevestiging dat het een meid), geen geboortebedankjes,... Zelfs nog geen buikfoto van mijn nu al enorme buik ;)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach wat een schatje pooh!

Ik heb mooie geboortekaartjes gezien op www.schattekus.nl maar die zijn wel pittig qua prijs. Ik denk dat ik er toch een stuk of 100 nodig heb... maar ja aan de andere kant, geld is ook niet alles. En ik vind ze echt heel mooi.

Wij weten ook de naam. En nu noemen we haar zelf ook zo haha. Maar we houden het voor anderen nog geheim. Toch nog iets dat we geheim houden haha.

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    wij doen ook geboortebedankjes

Van Laura had ik kistjes en kadertjes met suikerbonen en voor de kids lichtgevende balpennen met smarties
    van jarne gewone doosjes met suikerbonen en voor de kids zakjes snoep
    van jesse had ik jeneverflesjes met bananenjenever en doosjes met chocolaatjes met z'n naam op en voor de kids gewoon zakjes smarties (van jesse staat nog in m'n album) en dan voor de kindjes op school bij laura van die tasjes met snoepje en smarties in

Nu weet ik nog niet, als het bij de volgende echo idd een meis blijkt wil ik het zo roze mogelijk ;)

voor op school doen we niets aangezien deze in de zomer geboren wordt en ik tegen dan al twee kids in de eerste kleuterklas heb en dat zijn dan meer als 60 kinderen :(

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ow ja geboortekaartje wordt iets met de foto van mijn drie bengels, moet mijn zus nog komen trekken.

5. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    goedemorgen dames,

wij hebben de babykamer al helemaal klaar en bijna alle spulletjes hebben we al in huis. maar hier in de straten zijn ze bezig met nieuwe kozijnen en alles en waarschijnlijk gaan ze bij ons de kozijnen enzo vervangen tegen de tijd dat ik uitgerekend ben, dus dat is niet zo leuk, we willen wel zekerheid hebben wanneer dat is, want dan willen we uitstel hebben, want laat mn pasgeboren hummeltje niet in de lawaai en kou zitten (het duurt maar een dagje dat alles erin zit, maar toch).

daphne b leuk dat we op dezelfde dag de 20 weken echo hebben :D

nou dat was het even weer voor vandaag, fijne dag iedereen

6. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    @ Debby, Leuke kaartjes inderdaad, op schattekus. :D

Maar als ik ze zo zie dan zijn ze eigenlijk heel simpel, vooral een paar mooie kleuren en wat me echt opvalt, goede foto's!
    Misschien dat als je het voor elkaar krijgt om zulke foto's te maken, je ook bij een ander bedrijf zo'n resultaat als kaartje krijgt? Ze hebben ook speciaal een lijstje tips op de site staan zag ik.

@ Sabbe, ik had de foto's van je kinderen eigenlijk nog nooit gezien. Wat een mooi stel zeg! :D

7. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    @ daphne: ik heb het zelfde probleem, wij willen graag nog naar zolder verhuizen, maar hier hebben we een dakkapel laten plaatsen die nog afgetimmerd moet worden etc, verder moet er ook nog een hoop aan de baby kamer gebeuren, dus ook wij hebben nog een hoop te doen....

@pooh: wat een heerlijk ventje heb jij, echt een schatje....

mag ik vragen waar jij die badeendjes gaat halen, want vind dat wel een erg leuk idee?..

nou, hier ben ik inmiddels aan het idee gewend dat het een meisje is... het is heel grappig, maar nu ik weet dat het een meid is, is ze veel rustiger. de weken ervoor bewoog ze, (toen dacht ik nog aan een ventje) aan een stuk door...
    net of ze al die tijd, met schoppen kenbaar wou maken dat ik het verkeerd had!

arme meid! ben heel blij met d'r...

fijne dag allemaal....

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    dank je :)

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    daphne bij mij moet ook de hele kamer nog gebouwd worden heb zelfs nog geen vergunning
    begint nu ineens te kriebelen nu ik op de helft ben zo van jongen aan de gang nu
    bouwen die kamer er komt een beeb!

debby uitkijken dat je je dan niet verspreekt met de naam waar anderen bij zijn.
    Wij hebben altijd een in de buik naam een grappige en dan kan het niet mis gaan ha ha

romy was suus
    en nu hebben we willem
    thijs geen gehad geloof ik gelijk de naam en geslacht eruit gefloept oeps

jeetje inderdaad al veel mensen de kamertjes klaar hmmm doe ik het nu zo langzaam?

heeft 1 van jullie dat eigenlijk (beetje domme vraag sorry)
    dat je nu weet dat het de laatste word en dat je dat kei moeilijk vind dat je het gaat missen zwanger zijn de echo de eerste test enz
    het gevoel dat nou je taken erop zitten als vrouw zeg maar
    voel me zo dom
    ik wil eigenlijk 4 kids maar hubbie 3 daar komt het denk ik vandaan
    want als je het zelf genoeg vind heb je er denk ik ook vrede mee
    nu vind ik het kei moeilijk nu al...pff

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ow lammetje, dat heb ik ook ze. Ik had het na de eerste, ik had het na de tweede, ik had het na de derde en ik heb het nu zelfs al weer. Maar dit is toch echt de laatste. Dus ik zeg altijd 'niet zo denken, maar ervan genieten'. Maar vind het moeilijk. Het idee dat dit zeker de laatste is.

Grts

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Lammetje ja ik heb dat ook heel erg, alles gaat echt super bewust! Ik weet zeker dat dit ons laatste kindje is, we vinden 3 kids mooi genoeg. Ik zal het leven in mijn buik echt heel erg gaan missen. Ik heb de 3 kids ook erg snel achter elkaar gekregen dus ik denk dat het zometeen echt goed is voor mijn lijf dat het genoeg is zo. Ik wil nog wel lang borstvoeding gaan geven dus dat lijkt me ook erg prettig!

Lijkt me wel leuk om een lijst te maken met meiden die naar de 9 maanden beurs gaan. Misschien kunnen we wat afspreken als jullie dat leuk vinden?

18 t/m 22 februari
    Amsterdam RAI

vrijdag 20-2; Mouschy

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lammetje, wij moeten ook nog beginnen met de babykamer hoor. Er moet een nieuwe vloer in, we willen 1 muur sausen en een andere muur behangen, dus nog genoeg werk. Half april komen de meubels, dus voor die tijd willen we klaar zijn.

24 februari hebben we de 20-wekenecho en de rest van de dag willen we gaan babykamershoppen. Ben heel erg benieuwd wat het gaat worden qua kleur en zo.

Mamabeer, je hebt PB.

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    moeilijk he sabbe
    ik weet dat ik er niet te veel aan moet denken
    maar hoop toch hubbie te kunnen overtuigen over een jaartje of zo voor een 4e
    En anders even goed slikken en kijken naar de kids daar lekker van genieten!
    Ik wil heel graag nog een meisje dus ik hoop maar dat dit een meisje word is de keus iets makkelijker
    hoop ik....

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goed idee van de lijst. Quote deze lijst, haal quote weg in de tekst en vul aan.

18 t/m 22 februari
    Amsterdam RAI

woensdag 18-2: Sucre
    donderdag 19-2:
    vrijdag 20-2: Mouschy
    zaterdag 21-2:
    zondag 22-2:

15. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    donderdag 19-2: sunshine82
    zaterdag 21-2:
    zondag 22-2

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    18 t/m 22 februari
    Amsterdam RAI

donderdag 19-2: sunshine82
    zaterdag 21-2: 00Wendy00
    zondag 22-2:

Met wie gaan jullie? Ik ga gezellie met mijn moeder en mijn zus....

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ga met een vriendin die ik hier van het forum ken. :D Spannend!

Wendy, wat heb je trouwens een mooie buik! Zo mooi rond.

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wel Lammetje en Mouschy...je weet nooit wat het leven voor je in petto heeft! Ik had ook nooit gedacht na mijn twee zonen nog kinderen te krijgen maar op mijn 39e werd onze dochter geboren en nu ben ik zwanger van onze tweede dochter..dus je weet het maar nooit! Wel van een andere vader en daar ben ik nu heel blij mee maar dat is natuurlijk nooit waar je van uit gaat als je samen kinderen krijgt. Dus dat wens ik jullie (en jullie kinderen) natuurlijk niet toe. ;) Behalve als het iedereen gelukkiger zou maken. In elk geval...je weet het dus nooit in't leven! (Maar snap wel dat jullie daar niet vanuit gaan natuurlijk! En gelukkig maar! ;) )

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Hier ook zo!
    Ik dacht na mijn scheiding ook dat het met de 3 kids klaar zou zijn, hoewel ik zelf altijd een groot gezin wilde. (minstens 4 kids)
    En inderdaad hier nu ook nummer 4 onderweg. Diep vanbinnen weten we dat dit de laatste is, maar echt uitgesproken hebben we het niet. Mijn lief wilde ook graag een groot gezin, voor hem is dit de eerste (hoewel hij mijn kids als de zijne beschouwd hoor;))
    Wie weet kijken we het lekker aan en zien we wel wat er van komt en hoe het loopt.
    Stiekem probeer ik extra te genieten, omdat het evengoed de laatste keer kan zijn.
    Vind het ook wel lekker dat de andere kids het nu bewust meemaken en dat ze ook op school zitten. Geeft wel wat extra quality time voor deze beeb.
    Zeg nooit nooit was ooit mijn motto... zie hier het resultaat :)
    Liefs

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    mjah... Je weet nooit. Mijn mannetje wou er eerst maar twee maar is vrij snel overstag gegaan voor een derde. En daarna wou hij absoluut geen vierde meer. Maar kijk nu... En in het begin van onze zwangerschap sprak hij al over een vijfde.
    Maar ik heb m'n droom rond hoor, twee meiden en twee knulletjes. Is goed zo. Moest ik alleen op t gevoel afgaan, zaten er binnen vijf jaar nog eens zoveel in huis ;)

Deel Deze Pagina