@geboorte kaartjes maken we hier zelf is goedkoper bij Lex kon ik dat nog niet en hebben we toen voor 100 kaartjes ruim 200 euro betaald en nu als ik ze zelf maak ben ik voor 100 stuks 50 euro kwijt. Bedankjes maken we ookzelf bij Ryan hadden we badeendjes in sylofaan papier met muisjes en een naamkaartje erin. was ook best te doen ik had toen een hele doos babybadeendjes besteld op badeendwinkel. Dit keer weer iets nieuws verzinnen.
Goeiemiddag! Ik heb ze van de etos! Maar in brabant heb ik alle winkels gehad en de laatste 15 in breda heb ik opgehaald en rotterdam heb ik er ook bijna allemala gebeld. Nu ga ik aanstaande week 45 in papendrecht halen die ze achter gehouden hebben. Ze zijn 0,99 cent, maar met die babykortingsbon uit de zwangerkadoos krijg je ook nog 10%. Ze hebben ze dus eigenlijk bijna nergens meer. Maar ze kunnen ze wel bestellen. Alleen is het de vraag of de winkel het zal doen aangezien ze in een doos met roze zitten en niet los per kleur besteld kunnen worden. De winkel zit er dan met veel van dezelfde kleur. Maar je kunt het altijd proberen! Succes! Ze zijn idd heel leuk! Voor ons geboortekaartje van bij Sam zie album. Het is ene kaartje met heel veel kleurtjes. We hebben er super veel positieve reacties op gehad! Dit tweede kaartje wordt van dezelfde ontwerper!
Vakantie! onderwijs heeft toch z'n voordelen. Heerlijk... en de zon schijnt! @daffie: je zegt 'paardemiddel'en toen moest ik meteen aan paardenmelk denken. Dat helpt goed tegen jeuk bij eczeem, het is alleen best prijzig geloof ik en ik weet niet waar je het kan krijgen. Hoop dat je snel iets vindt wat verlicht!
Hoeveel bedankjes heb je meestal nodig? Ik zit net even op internet te spitten en zie echt zoveel leuke dingen. Dat wordt moeilijk.... O ja, ik ga vanavond mijn wiegje ophalen. Het is een prenatal white wash wiegje. Eindelijk het eerste meubeltje in huis. De babykamer en kinderwagen komen pas in april....
Dat is natuurlijk afhankelijk van je vrienden/collega/familiekring. Ik had er bij Sam 60 en ik had er nog 5 over. Ik gaf er eentje per gezin. Dat waren glazen potjes. Nu zijn het badeendjes en zal ik er wat meer doen voor de kindjes ook. Voor de kindjes had ik bij sam dezelfde blauwe hartjes als in d epotjes, maar dan in cellofaan
Hallo allemaal. Ben weer thuis van de dermatoloog. Heb meteen daarna nog even wat andere dingen geregeld die ik eigenlijk vanmorgen al zou regelen, maar is evengoed gelukt. Moest er vanmorgen om elf uur dus zijn, maar was al eerder en ook ietsje eerder aan de beurt. Eerst kwam er een algemene arts kijken en daarna dus de dermatoloog. Het is in elk geen PUPPP waar ik eerst bang voor was, maar waardoor het wel komt is nog een raadsel. Ik heb in elk geval bloed moeten prikken en heb andere medicijnen meegekregen voor de jeuk. Ik had vorige week al antihistaminetabletten gekregen en heb nu een andere antihistaminemedicijn gekregen die wat sterker is en met de zwangerschap kan. Zal mij benieuwen of dit dus wel gaat helpen. Ik moest ook bloed laten prikken of er sprake is van een allergie. Ik moet volgende week vrijdag weer terugkomen. Ben er even helemaal ondersteboven van. Hoop wel dat er snel duidelijkheid komt voor mijn problemen. Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga nu lekker even op de bank liggen en denk dat ik pas morgen even op iedereen reageer.
Jippie hier ook vakantie! En maandag de echo om te kijken of t een meisje of een jongetje wordt! Ben zooooooooo nieuwsgierig. We mogen gelukkig al om 930. In de eerste instantie natuurlijk kijken of alles ok is,daarnaast willen we supergraag weten wat t wordt! Heb dr echt geen gevoel over. Zwangerschappen en meerdere kids: Ik heb bewondering voor de meiden die al 2 of meer kindjes hebben rondlopen en nog aan een 4e of zelfs 5e kindje denken! Ik vind zwanger zijn dus zooooooooo niet leuk. Mag echt niet klagen hoor want eigenlijk ging mn eerste zwangerschap probleemloos en deze op wat misselijkheidsvlagen na ook, maar ik vind zwanger zijn gewoon niet leuk. Niks zit meer lekker, ik word log en groot en vind zo een buik eerder vervelend dan leuk. Kent nog iemand dit?!?!? Of ben ik de enige Na deze zwangerschap is t dan ook wel mooi geweest al zou ik best 3 of 4 kids leuk vinden hoor, daar niet van. Alleen die 9 maanden he...........lol. Nou ja,zal wel een vreemde eend zijn Ga mn meisje uit bad vissen Fijn weekend allemaal
Er woedt hier in Alphen een grote brand. Oscar en ik zijn even de straat op gegaan om te kijken. We zagen vlammen in de lucht, terwijl het toch erg ver weg was nog. Blijkt dat ze wel 40-50 meter hoog kwamen! Nu weten we zelfs dat de rookwolken giftig zijn! WOW!
Zo! Hopelijk blijft het ver weg dan! En over zwanger zijn, ik vind het juist ontzettend leuk tot nu toe. Ik had het niet gedacht, maar ik begrijp nu wel wat vrouwen er zo bijzonder aan vinden. Ik heb in tijden niet zo lekker in m'n vel gezeten (afgezien van een paar dramadagen en misselijkheid in het begin) Maar ja misschien verandert dat wel als ik wat verder ben en de hormonen weer de overhand krijgen..
woensdag 18-2: Sucre donderdag 19-2: sunshine82, debby82 vrijdag 20-2: Mouschy zaterdag 21-2: 00Wendy00 zondag 22-2: Ik ga met mijn man. Volgens mij heeft hij er alleen niet zo veel zin in haha. Vandaag weer een avontuur beleefd. Ik had op mijn werk een beetje last van krampen en mijn collegas deden allemaal heel ongerust en ik moest de vk bellen van ze. De vk zei dat ik direct mijn urine moest laten testen of het blaasonsteking was want anders moest ik aan de ctg... Mijn collegas hebben me naar huis gebracht en ik heb mijn urine laten testen. Was dus blaasonsteking. Ik geloofde het niet want van blaasonsteking krijg je toch geen buikkrampen en verder had ik geen symptomen. Later belde de doktersassistente me dat ze per ongeluk mijn urine had weggegooid en dat ze het nog op kweek wilde zetten. Ik dus weer daarheen. Was toevallig de vk (die daar ook zit) vrij. Ze vertelde dat blaasonsteking heel anders kan zijn in de zwangerschap. Maar voor de zekerheid deed ze nog een inwendig onderzoek, voelde ze aan mijn buik en luisterde ze nog even naar het hartje. Alles was goed. Nu moet ik dus antibiotica nemen. Vreemd hoor... wbpepe: eng hoor van die brand... doe maar goed je deuren en ramen dicht! robine: ik vind zwanger zijn niet heel erg, ik vind de echos enzo wel heel leuk, maar ik vind het wel een heel gedoe. Je moet van alles opgeven. Stoppen met roken, veel dingen niet meer eten, geen alcohol meer. Vervolgens was ik de eerste maanden doodmoe. En heb ik ook nog mega maagpijn gehad. Voor zo een eerste kindje vind ik het leuk om mee te maken maar ik weet niet of ik het nog wel een keer zou willen... weer dat hele gedoe pffffffff.
whaa, we hebben zelfs de luchtverwarming uitgegooid. Die haalt altijd verse lucht van buiten, dat lijkt me nu geen goed plan! Zie ook: http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/reg ... _in_Alphen foto is gemaakt door en vriend van me; cool heh
Debby: Hihi wacht maar, je hebt de bevalling nog niet meegemaakt Hihi. Ik zei na de eerste, NOOIT MEER! Ben nu ook al zenuwachtig voor wat weer komen gaat( weeen, pijn etc), brrrrrrr En ik vind t geen gedoe hoor zwanger zijn, rook en drink toch niet en voel me eigenlijk prima, maar vind er gewoon niks aan zo een dikke buik. Maar goed, heb al 1 heel lief meisje gekregen dus voor een 2e schatje doen we t weer, maar leuk is anders.
@Robine Ik deel je gevoel hoor. Ook ik heb geen zin in die hele dikke buik En ben super bang voor een 2e keer zo'n pijn. Maar deze x een ruggeprik!
Ik vind het heerlijk zwanger te zijn, zit beter in m'n vel dan ooit, mis het wijntje maar verder ok! De eerste maanden vond ik zwaar maar nu vind ik het echt heerlijk. En trots dat mensen het bijna door de winterjas heen kunnen zien! Ieder z'n ding toch?
Hallo allemaal, Ook ik ben uitgerekend in juli (6 juli) en dit word ons tweede wondertje. Ons eerste wondertje is alweer 4,5 jaar en heet Naomi. Ik ben nu dus bijna 20 weekjes zwanger en ik hoop dat ik nu eindelijk kan gaan genieten. Bij de termijnecho kwamen ze er namelijk achter dat ik zwanger was van een eeneiige tweeling waarvan 1 vruchtje geen levenskans meer had. Het is zelfs zo dat het geen hartje en bovenlijf heeft. Maar wel benen. Het goede kindje moest met zijn/haar hartje voor 2 pompen (voor zichzelf en het andere vruchtje). Hierdoor loopt het kindje dus kans om een overbelast hartje te krijgen. Het komt maar 6 keer per jaar in nederland voor en ik heb het.... Ondertussen is er een hoop gebeurd: ben "geopereerd" (met een laser de navelstreng van het slechte vruchtje dicht gemaakt) en gaat het nu waarschijnlijk de goede kant op. Ben erg onzeker geworden en durf niet echt meer volledig te genieten. Maar het kindje doet het prima (het is weer een meid!) en het vruchtje is zelfs gekrompen na de behandeling, wat een goed teken is! Poe hee, kom ik even binnenvallen met een heftig verhaal in een notendop. Hoe dan ook....hoop ik hier lekker mee te beppen over de leuke dingen van een zwangerschap! Groetjes, Alouise
Bij mij is het heel dubbel eigenlijk. Nu voel ik me goed en ben ik trots op m'n buikkie. Maar ja..ben nog niet eens op de helft! Als ik eenmaal echt dik ben (voor de rest ook mollig) en de klachten gaan komen (Maagzuur, moeilijk bukken, geen uren meer kunnen wandelen, als je geluk hebt 10 minuten Niets meer leuk staat..begin ik het toch minder te vinden...aan't eind helemaaal! Dan wil ik m'n lichaam weer voor mezelf en kunnen wandelen en sporten, normaal lopen verlang ik dan al naar! Dan ben ik ook echt blij dat de bevalling begint. Dan maar pijn..heb er genoeg van! Maar ik vind het ook allemaal super bijzonder en ik geniet er erg van. Dit is de laatste keer als het goed is.
Welkom alouise! Wat een verhaal! Ongelooflijk! Fijn dat het nu toch goed gaat. Ik hoop dat je toch veel kan genieten van je zwangerschap! Verder niet bijgelezen, want jullie praten zoveeeeel Hier gaat het goed, behalve dat ik weer bekkenklachten heb. Nog anderhalve week en dan heb ik ook eindelijk mijn 20 weken echo.
Alouise wat een verhaal zeg, hopelijk kun je nu langzaam aan wat gaan genieten van je zwangerschap....
goede avond allemaal, over het zwanger zijn, over het algemeen voel ik me redelijk goed, ik merk alleen dat als ik terug kom van het boodschappen doen dat ik daarna last heb van mijn buik en dat beebie actief word, ik zit nu ook met een vervelend voelende buik op de bank. alsof er druk op staat. verders ben ik vroeg best dik geweest en sinds 5 jaar zit ik op een normaal (wat is normaal?) gewicht 65/70, ik vind het aankomen erg vervelend elke keer dat ik op de weegschaal sta en er is wat bij gekomen schrik toch wel weer ik zie cijfers staan die ik lang niet heb gezien. ik weet ook wel wat het is, ik gewoon bang dat het eraan blijft zitten. mijn kleren zitten ook niet lekker en dat maakt ook niet zoveel uit of het zwangerschaps kleding is. favo kleding: jogingbroek met trui. verders valt het wel mee, ik vind de momenten heerlijk wanneer ik op mijn lig en ik mijn kleintje heel goed voel zitten, iets wat ik met mijn eerste zwangerschap niet gevoelt heb omdat ik al erg dik was. ook geweldig (.)(.) wat een formaat hahaha van een kleine c cup naar een dikke D gegaan. ja dat ga ik wel missen straks. voor de bevalling ben ik niet bang, dat gaat toch wel pijn doen, beter realitisch erover zijn dan me eigen voor houden dat het wel mee zal vallen, dan kan het ook niet tegen vallen. ik ben er nog niet over uit of ik borstvoeding wil gaan geven, ik heb een borstlift gehad en de kans dat het kan is klein, maar ik denk ook dat ik deze beslissen later zal nemen. ik vind het geen moet ieder geval want mijn oudste is ook met de fles groot gebracht, niks mis mee. we zullen het allemaal wel zien straks. eerst nog even genieten van de komende weken, en het kamertje klaar maken, een mooi geboortekaartje uitzoeken, volgende week erachter komen wie er in mijn buik zit. wij gaan op woensdag naar de 9 maanden beurs. groetjes daisy