deze dag had heel leuk moeten zijn maar dat viel goed tegen, manlief had gezeik met zijn werk waardoor we eigenlijk rechtsomkeer konden maken toen we net aankwamen bij de rai. we zijn we gezegd een goed 45 min binnen geweest, en hebben nog net een echo laten maken, die ook nog eens tegen viel, wij hebben bij baby in beeld een echo laten maken het duurde 15 min en dat is voor 75 euro ook best kort en het was best gehaast iets wat wij erg jammer vonden. je kon alleen het pakket van 75 euro laten doen en uit niks anders kiezen. toen lag beebietje ook nog eens flink dwars, gezicht had ze/hij weg gedraaid en no way dat zij/hij mee ging werken. beentje ietsjes uit elkaar zodat we het geslacht konden zien VERGEET HET MAAR. mevrouw van de echo zei dat ze dacht te zien dat het een meisje is maar dat kon ze niet met de 100 % zeggen, dus wij een beetje teleurgesteld. we hebben dus ook niks gekocht of besteld. en we zullen toch echt tot volgende week donderdagavond moeten worden en hopen dat meneer of mevrouw de beentjes ietsjes mee open houd zodat we het geslacht dan wel kunnen zien. we hebben thuis wel nog de dvd van onze oudste vergeleken met die van vandaag en we denken zelf wel dat het een meisje is maar toch we wachten toch nog even op volgende week. maar goed dus dat was mijn dag, o mocht er iemand nog in de buurt van udenhout wonen en nog naar de 9 maanden gaan en een parkeerkaart over wil nemen van 14 euro stuur me maar een berichtje. wij hebben er nog eentje liggen ongebruikt, scheelt weer lange wachten bij de kassa en bij de rai zelf kost een parkeerkaart 20 euro. ik denk dat ik volgend jaar alsnog een keertje ga want ik had er erg naar uit gekeken en vind het erg jammer dat ik niks van de beurs heb gezien. ik zal zo meteen even 2 foto's in mijn album zetten. voor de gene die nog gaan heel veel plezier. liefs daisy
Hoi meiden, Ben weer thuis van de 9-maandenbeurs. Wat een hoop bolle buikjes! Het was erg druk, soms zelfs dringen, maar we hebben ons heel goed vermaakt. Ik heb zelfs nog wat gekocht: schattig babypakje met schaapjes, sokjes met i love dad (papa is weer helemaal trots) en een heerlijke huisbroek voor mezelf. Verder lekker gesneupt en gekletst met een vriendin die ik voor het eerst zag en ook via dit forum ken. Sarah, als ik je berichtje eerder had gezien, had je met ons mee gekund. Hopelijk vind je nog iemand. Is het anders een idee om s'avonds te gaan? Misschien dat er dan wel bekenden mee kunnen? Daisy, wat balen zeg, dat je er maar zo kort kon zijn en dat je zo veel moest betalen voor een echo die snel werd geemaakt. Snuffeltje, gelukkig voel je al verbetering met die bekkenband. Lijkt me heel zwaar, zo veel pijn. Alouise, wat heb jij een prachtig buikje! En wat ben jij mooi slank. Andrea, makkelijk gezegd als je midden in de verhuizing zit, maar doe het toch rustig aan. Hopelijk zakt je bloeddruk weer. Fedi, super een zoon! Spirit, kan het niet in de Blauwe Golf of in het Kalverdijkje?
sucre-- Savonds gaat helaas niet lukken. Zaterdag en zondag lijkt me echt veel te druk. jammer inderdaad dat ik het niet eerder had gemeld, was gezellig geweest
Tijdje geleden alweer... ik hou het niet altijd bij om alle berichten op dit forum te lezen. Maar ik doe mijn best! Zo te lezen gaan er veel naar de 9 maandenbeurs of zijn er zelfs al geweest zo te lezen! Wij weten nog niet of we gaan.. A.s. vrijdag weer voor controle naar de verloskundige.. ik ben benieuwd! Toch weer even spannend. In maart hebben wij de 20 weken echo.. dus wij moeten nog even wachten. Voor degenen die nog naar de beurs gaan: veel plezier! Groetjes!
GOedemorgen dames Nou, het is dus een drukke boel op de 9 maanden beurs! Jammer Daisy, dat je dag zo tegengevallen is, en dat van die echo vreesde ik al een beetje. Het is natuurlijk zo vreselijk druk op zo'n dag dat ze zoveel mogelijk echo's willen maken. (Kan je voor dat geld beter een pretecho bureau inschakelen denk ik) Hopelijk is je volgende echo duidelijker en met een prettiger gevoel. Succes! @Moushy... ja, zitten met die band is niet optimaal, maar ik kon alleen nog zitten met een rolletje onder mijn billen, dus met mijn bekken iets gekanteld. Dan zit je dus echt rechtop en dat gaat nog wel. Toen ik hem gisteravond uit deed na het douchen en op de bank had gezeten kon ik niet meer overeind van de pijn. Ben dus erg gelukkig met de band voorlopig. De fysio gaf aan dat mijn banden en spieren even de rust nodig hebben omdat ze zo zwaar belast zijn dat er steeds meer vochtophopingen komen. Ik teken er voor zo, kan bijna pijnloos een eindje lopen en dat is zoooo heerlijk! Hier zijn we druk aan het bedenken wat we met de kinderkamer gaan doen. Hoofdkleuren zijn we uit, maar mijn Lief wil echt alles overdoen, dus ook een ander vloertje erin. Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een laminaat vloer in het zilvergrijs of whitewash... maar geen idee of die er zijn (en een btje betaalbaar ) We willen het kamertje wit/zilvergrijs houden en dan met kleuraccenten (die we dus nog ff niet weten) de boel opvrolijken. Nog twee weekjes en dan zitten we ook op de helft... tis zooo spannend allemaal en het gaat zo vreselijk snel, hebben jullie dat ook? Dagen vliegen gewoon voorbij. Vrijdag krijgen de kids vakantie, dus lekker een weekje rustig aan met zijn allen. Ben weer veel te lang van stof... sorry! Beursgangers vandaag heel veel plezier en lekker genieten! Fijne dag iedereen en tot snel Liefs
Goedemorgen dames (en kleine buikbaby's) Even snel een berichtje voordat ik naar m'n werk ga. Veel mensen nog die naar de beurs gaan, wij gaan het niet halen met het werk er bij, 's avonds hang ik liever op de bank haha. Maar alvast veel plezier daar voor degenen die wel gaan! @Snuffeltje, white wash laminaat hebben ze wel hoor! Heb het bij verschillende zaken gezien. Ik ben benieuwd naar het resultaat van het kamertje straks! Klinkt mooi. @Deetje, veel plezier bij de echo!
goedemorgen, Iedereen die naar de beurs gaat Have Fun! Wij wilde ook gaan maar vindt helaas geen tijd om erheen te gaan. Vandaag tot heel laat werken en tussendoor mag ik om 14.30 voor de 20 weken ecgo. Hoezo precies bij ons in het zh
Goedemorgen, meiden die vandaag gaan beurzen heel veel plezier! Ik ga morgen Ik wil wat baby jongens kleertjes kopen, en een paar buikbanden. En ik wil wat shirtjes laten bedrukken voor alle jongens. Dus ook voor de beeb. Moet nog ff bedenken alleen wat er op moet staan haha. Ryanne heel veel plezier bij de echo! Deetje jij ook heel veel fun bij het bekijken van de beeb! Snuffeltje, wel fijn dat die band nu al goed helpt! En je moet gewoon ff in de bouwmarkten kijken voor een betaalbare vloer. De kleuren vind ik wel heel erg leuk die je wil!
Goeiemorgen! Straks met Oscar naar het zwembad. De buuf zei gisteren toen ze hier ff kwam eten (laat uit werk, gescheiden, 2 kindjes dus niet altijd de tijd om te koken, dus ze eet geregeld bij ons) zei ze dat ze met haar zoon (6) naar het zwembad ging. In enthousiasme gezegd dat ik wel mee wilde met Oscar. Tot vanochtend bleek dat mijn badpak wel erg strak zit met die buik whahaha. Helemaal nooit bij stil gestaan *proest*. Dus nu heb ik een bikini top aangedaan, badpak eroverheen. Want door die buik had ik een wel iets te jubelend decolleté hahahaha. Geen charmante oplossing maar het is even niet anders. Van t weekend maar even kijken of ik ergens een positie-badpak op de kop kan tikken. Toedles! En voor degenen die vandaag naar de beurs gaan; have fun! Koop niet teveel weg want ik ga morgenavond pas
goede morgen, de beloofde foto's komen van de week nog een keer want ik krijg ze niet in mijn album , waarschijnlijk moet de bestand om gezet worden. groetjes daisy
ik ga nu naar de 9 maanden beurs! heb goed geslapen dus kan er helemaal tegenaan! zal vanavond een verslagje doen! groetjes
Mogge meiden..... slecht nieuws hier. Beeb is ok, daarover geen zorgen. Maar vriend zat al een paar dagen niet lekker in z'n vel, kwam ik gister thuis rond uur of 9, zegt 'ie dat hij niet gelukkig is. Dat hij hulp gaat zoeken, maar dat hij niet weet of hij verder wil met mij. Ik helemaal overstuur, eerst gezegd dat hij dan vanavond beter ergens anders heenkon en dat ik dan morgen wel wegging (het is zijn huis, ben pas in juni bij hem gaan wonen) maar toen hij de deur uitliep ik nog veel meer overstuur. We hebben in het verleden ook wel problemen gehad, ik heb woede-aanvallen soms, maar het ging nu juist heel goed dacht ik, was gister nog helemaal happy met m'n buikje en het weer en het vooruitzicht van samen een kindje! Alleen erg ongelukkig met waar we nu wonen, in een uithoek en zonder genoeg ruimte voor de dieren, en daar heb ik hem dus mee geconfronteerd, omdat het de afspraak was dat we als ik mijn huis verkocht had hij het zijne ook zou verkopen en dan samen een plekje zoeken. Nu voelde hij zich onder druk gezet... Gelukkig komt er zo een vriendin op bezoek, maar het vooruitzicht alleen te komen staan is zo eng... heb geen vast werk, geen huis, geen familie en ga nog 1 dag pw naar school. Heb honden, een paard, geiten.... en een hele lieve vriend die niet weet of hij mij nog wil... Sorry, maar moet het even kwijt... Dames die naar de beurs gaan: veel plezier! Snuffeltje: heb een paar jaar terug eens hele mooie whitewash bij de hornbach gehaald, stond idd prachtig op de slaapkamer. Succes!
@deetje... jeetje, wat een verhaal! Ik snap dat je geschrokken bent... het is niet niks. Wat moet ik zeggen? Ik hoop dat het een beetje koudwatervrees is en dat hij met wat rust weer tot zinnen komt. Het is misschien een idee om samen eens te gaan praten bij iemand? Iemand die zich opgejaagd voelt of voor het blok gezet, raakt soms in paniek. Praat lekker met je vriendin en ik hoop natuurlijk dat je er samen uit gaat komen. Ikzelf ben 3 jaar geleden bij mijn man weggegaan met 3 kids, maar kon gelukkig wel blijven wonen waar we woonde (huurhuis, heeft dan wel voordelen) Ook alleen ga je het redden, daar ben ik van overtuigd, maar dat is natuurlijk niet de opzet. Je wilt samen gelukkig zijn. Ik wens je heel veel sterkte toe en ook als je gewoon even wilt babbelen mag je altijd een pb-tje sturen hoor. Hou je ons op de hoogte? Veel liefs en een super KNUFFFF
deetje-- meid, heel veel sterkte en probeer als hij niet snel bijdraaid, samen hulp te zoeken. Met een kindje op komst moet je er natuurlijk werkelijk alles aan doen om hier samen uit te komen.
Deetje dat is schrikken zeg! Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen want het gaat niet om jullie 2en maar er is wel een kindje op komst. Als je er over wilt praten mag je me altijd een bptje sturen hoor!
ik las net de echo op de beurs 75 euro voor een kwartier wat een afzetters, is wel heel erg duur ik betaal vor 15 min hier 25 euro. En dan ook nog niks kunnen zien wat het is! eigenlijk hadden ze je het geld terug moeten geven want voor niet echt veel te kunnen zien is die 75 euro echt niet waard. ik ben jaloers op iedereen die het al weet hier nog 5 dagen wachten tot de geslachtsbepaling Voel meneer of mevrouw nu wel echt vaak bewegen zelf zo erg dat me buik op en neer gaat echt wel maf. Ik had gisteren het idee dat ik wist waar ie het hoofdje had liggen maar dat zal wel niet kunnen met dit termijn.
Jeetje Deetje, dat is heftig zeg! Het is bekend dat veel mannen tijdens de zwangerschap het ineens allemaal wel erg heftig vinden. Hopelijk neemt jouw vriend niet te snel beslissingen! Heel veel sterkte Ik ga helaas niet naar de beurs. Had op zich wel gewild maar in het weekend hebben we al afspraken en vandaag met mijn dochtertje lijkt me ook geen succes, ook omdat het nogal een afstand is. Vanmorgen wel lekker mijn kledingkast uitgeruimd en mijn positiekleding erin gelegd. Raar hoor dat ik me niet eens meer kan herinneren wanneer ik bij mijn eerste zwangerschap een buikje kreeg... Het lijkt trouwens wel of iedereen hier het geslacht wil weten? Wij ook hoor. Bij de eerste vonden we het allebei zó ontzettend leuk toen we het te horen kregen dat ik me niet voor kan stellen dat we het deze keer niet al vantevoren zouden weten. De vorige keer hebben we wel hiervoor pas bij 32 weken een pretecho laten maken. Bij de 20 weken echo wisten we het dus niet. Deze keer willen we het wel bij 20wecho weten, ook om praktische redenen. Ben zo benieuwd!
Deetje: Wat een naar verhaal zeg. Heb met je te doen en hoop toch dat hij zich bedenkt en jullie samen een leuk huisje vinden waarin je allebei gelukkig kunt zijn! Sterkte hoor! Echo op de beurs is echt afzetterij zeg. Jeetje, zoveel geld, voor eigenlijk ''niks''. Balen zeg. Er gaan er nog wel veel naar de beurs zo te lezen. Ik heb de jonge gezinnen en de 9 mnd beurs allebei al eens bezocht en heb geen zin om me weer in die drukte te wagen, maar kan me voorstellen dat als je er nog nooit bent geweest t wel leuk is. Veel plezier voor wie gaan! Wbpepe: Hahaah je badpak wat strak. Is gewoon een bikini aan geen idee dan? Ik zwem nog altijd lekker in mn bikini, kan mn buik vooruit en vrij bewegen Haha. MOest er wel om lachen om je verhaal. Mouschy: Heb je niet genoeg kleertjes van je andere 2 jongens om de eerste maandjes door te komen?! Ik vind t wel erg moeilijk als meisjes mama om nu ineens voor ene jongen te gaan shoppen. De keuze is zo veel meer beperkt dan voor meisjes. Kan ook echt nauwelijks iets leuks vinden, heb je nog tips voor hippe kids?! Ik vind Noppies en Ducky Beau wel lief, jij nog suggesties? Snuffeltje: Wij zijn ook aan t verbouwen en gaan nu boven ook laminaat leggen in white wash kleur. Zijn eergisteren goed geslaagd bij de laninaatoutlet en bij Carpet Right hadden ze t zelfde, alleen iets duurder geprijsd. Moelijk he een leuk kamertje verzinnen. Wij hadden voor Jill alles White Wash met Lime, maar gaan t lime nu vervangen voor boerenbont blauw/wit (ruitjes) en Jill krijgt een nieuwe kamer helemaal in boerenbont roze/wit(ruitjes). Ik vind het heerlijk om na te denken hoe t moet worden en heb t plaatje al in mn hoofd, er moet alleen nog een hoop gebeuren voor die tijd. Maar komt goed, bij jullie vast ook! Wij zijn dus goed geslaagd de afgelopen dagen voor een laminaatvloer boven, een kast op maat in onze slaapkamer en meubels voor de nieuwe kinderkamer. Onze zoon(hahaha, dat klinkt vreemd) gaat in Jill dr babykamer, alleen vervangen we t lime voor boerenbont blauw/wit. Jill krijgt een roze/witte boerenbont kamer. Heb er zin in om straks alles af te zien Nou ja, nog ff klussen voor die tijd. Voor de rest geen klachten hier. Buik groeit lekker, beeb schopt lekker en alles gaat zn gangetje. Kom snel weer bijlezen
mamabeer je hebt aan de enne kant ook wel gelijk, maar goed we hebben aan de andere kant ook weer wat mooie foto's en een dvd. jammer dat het gehaast was en dat de prijs zo hoog was maar goed, wij kijken uit naar volgende week en dat zal deze gehaaste echo zeker overtreffen. liefs daisy