deetje wat een verhaal zeg! Ik moet eerlijk zeggen (zonder je te beledigen) dat ik dit dus echt niet vind kunnen van je vriend. Hij bezorgt jou nu allemaal stress en dat is niet goed voor de baby. Als hij een echte vent is neemt hij zijn verantwoordelijkheid en blijft hij in ieder geval tot na de kraamtijd bij je. Ik vind het echt zo not done om een zwangere vrouw te verlaten.
Goedemorgen meiden, @ deetje, gefeliciteerd met jullie zoon en ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen, sterkte in ieder geval @ loulou en mamadiana, gefeliciteerd met jullie dochter Wij krijgen ook een dochter, vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er heel mooi uit. Ons meisje was alleen erg eigenwijs en lag steeds met haar rug naar ons toe en was lekker beweeglijk, gelukkig was alles wel goed te meten na wat zoekwerk. We hebben daardoor wel maar 1 fotootje gekregen. Gelukkig hebben we met 26 weken een pretecho.
wat veel meisjes ineens erbij en ik maar denken dat het een jongens jaartje zou worden ff de tussenstand bekijken. volgens mij liggen de meiden voor. Hier alles rustig en goeie berichten gehad van de politie ken het helaas niet hier op gaan zetten voor het geval meneer mee leest.
Ik ga even het weekend ertussenuit. Dat geeft vriendlief even wat ruimte. Hij zit helemaal in de knoop en ik kan hem eerst even niet helpen. Ik ben zo bang dat hij zichzelf al zolang voorbij is gelopen dat de koek op is nu. Afwachten maar even, zondag praten we verder. Meiden, heel fijn weekend, en wie er naar de beurs gaat: veel plezier!
Hallo dames, Vanochtend de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed en...... Wij krijgen een ZOON!!! Ben helemaal door het dolle heen. Ik heb 2 foto's in mijn album gezet. Op een daarvan zie je duidelijk zijn pielemoos...hihi Groetjes, Wendy
ha ha wbpepe zie je al helemaal voor me in je bikinibadpak lol deetje jeetje meid wat een rot situatie zou alleen niet ieder ergens anders gaan slapen maar gewoon even samen praten als je allebei op een andere plek zit en niet met elkaar praat kom je er nooit uit je moet er toch samen over praten en kijken wat echt belangrijk is in het leven een huisje dingetje enz ik denk dat je gezin compleet en gezond bij elkaar het belangrijkste is van alles sterkte meiD spannend mama beer nog een paar daagjes en dan weet je het!
mama diana van harte gefeliciteerd met een mooi meisje leuk hoor een roze wolk super geniet ervan! deetje gefeliciteerd met een zoon brengt de lijst weer een beetje in evenwicht! loulou ook een meisje inderdaad lachen om en om helaas voor de theorie maar gelukkig voor mij (ha ha ) ga ik roet in het om en om verhaal gooien want hoera ik krijg ook een MEISJE! super een zusje voor thijs en romy
sorry drie berichten achter elkaar reageer per bladzijde sorry andrea een meisje hoera! wendy hoera een jongetje jeetje word inderdaad een meisjes maand juli ha ha jongens jullie hebben geluk en straks aan elke hand een meid om mee op stap te gaan lol deetje sterkte meid dit weekend en ga je alleen? is mischien fijn om een vriendin mee te nemenom je af en toe even vast te houden en te steunen
Wat leuk zeg weer veel meisjes erbij en ook nog een paar jongetjes! Ik hoop dat mijn gyn maandag wil kijken of we een jongen of een meisje krijgen en anders horen we het volgende week vrijdag tijdens de pretecho! Deetje ik hoop dat jullie er gauw samen uitkomen. mamabeer ik hoop dat jullie situatie snel positief veranderd!
Jemig, alweer 5 mama's die weten wat ze krijgen. Super hoor! En die meiden he, toppertjes! Deetje, fijn weekend. Is voor jezelf misschien ook wel even goed om afstand te nemen en op een rijtje te zetten wat je zelf allemaal wil.
Hallo Allemaal, Poeh poeh wat een hoop bij te lezen zeg van twee dagen. kletskousen Gister naar de 9 maandenbeurs geweest jeemig wat een drukte zeg. Was eerlijk gezegd blij toen ik alles gezien had. Nu ben ik ook al geen winkelaar en dat scheelt misschien ook wel. Alleen een buikband gekocht (zo'n stevige). @deetje-> ik hoop dat jullie beidde een beetje tot rust kunnen komen dit weekend. En dat hij inziet dat hij eigenlijk alleen maar met jou en jullie toekomstige zoon wil zijn.wel heftig hoor allemaal. Ik vind het leuk om te lezen dat de meiden inlopen op de jongens, dacht echt dat word een jongensmaand. Zo zie ja maar weer het kan nog alle kanten op. 18 maart mogen wij voor de 20 weken echo
ben net uit eten geweest met vriendinnen en zo leuk een vriendin van mij is ook zwanger! ze had vandaag positief getest dus is allemaal nog heel pril, maar ik zie ons nu al met ze tweeen achter de wagen lopen. zo dat moest ik even kwijt haha! ga nu lekker douche en dan naar bed morgen weer werken. weltrusten...
@Robine Ja, we hebben stank gehad in de lucht, ong. een dag. En de zwarte wolken gingen over mijn huis heen. Omdat ik vanuit mijn woonkamer de vlammen boven het dak van een school zag uitkomen dacht ik eerst dat de school in de fik stond. Bleek dat het vuur veeeeeeeel verder weg was, maar dat het 50 m. hoog kwam (!) Ben inmiddes op de beurs geslaagd voor een mooi badpak van Anita Maternity. Als die niet past (kon daar niet passen) dan zet ik 'm wel weer op marktplaats...
Hier nog een meisje.. Het heeft wel anderhalf uur geduurd voordat het duidelijk was.. mevrouw wilde haar beentjes niet uit elkaar doen.. en lag als een soort ooievaartje.. meer als een uur lang.. gelukkig bleef ze vol houden met de echo.. en uiteindelijk toen ik bijna wilde gaan.. draaide ze om..
@sunshine82 & Lammetje Geen foto's..., gelukkig geen bewijssmateriaal, whahaha. Jeetje, leuk hoor dat er al weer zoveel meiden weten wat het wordt! Allen gefeliciteerd!