Jeetje de meisjes gaan echt vet aan kop he. Hihi. wbpepe: Ik vond die vlammen ook bizar hoog, wat ik al schreef, gewoon zichtbaar in Leiderdorp als 1 grote donkere wolk! Een eng gezicht was t. bben beneiuwd of je nieuwe badpakje lekker zit. Ga mn bedje eens opzoeken. Trusten allemaal
Goedemorgen! Wat leuk dat er weer een hoop weten wat het wordt, Juli wordt wel een behoorlijk roze meisjesmaand! Wel grappig, ik geloof dat het bij de junimoeders net omgekeerd was. (ik lees daar af en toe mee om te zien wat we nog kunnen verwachten.. ) Fijn weekend iedereen!
goedemorgennn hahahaha wat leuk zeg al die meiden! gefeliciteerd hoor Ik moet zeggen dat de babymeisjes wel heeeellee leuke kleertjes hebben hoor..daar kijk ik soms naar als ik aan het winkelen ben voor de baby. al die tuttige jurkjes en rokjes harstikke leuk..maar voor een jongetje..ik heb echt hard moeten zoeken naar iets leuks. arme jochies ook he
Goeiemorgen allemaal (middag al hier) wat leuk dat er weer wat meisjes bij zijn. VOlgens mij weet zo'n beetje iedereen al wat tie krijgt he.. gaaf. Vrijdag mogen wij, maar manlief is er nog steeds niet uit of tie wil weten wat het wordt. Ik word echt gek van mezelf, ik lijk wel dement. Ik ben geen fantastische autorijdster, maar zoals ik nu rijd, ongelofelijk. Ik rijd net als mn oma. Ik ben ook zo afwezig, kan me echt niet concentreren. Ik zie elke keer voetgangers over het hoofd, pik stoeprandjes mee en vanochtend wist ik opeens niet meer welke kant ik die rotonde moest nemen. Dus nam ik hem verkeerd om. Ik schaam me dood. En mn man lacht zich het apenzuur. Vrijdag moet hij afrijden, dus ik hoop dat hij het haalt, want ik ben nu echt een gevaar op de weg. sunshine wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! Belly wat super dat ze zoveel tijd voor je nam. Een echo van meer dan een uur, begrijp ik dat goed? Wooooow lennylenn veel succes deze eenzame week, kom maar lekker veel hier kletsen Trouwens, heb nieuwe buikfoto's in mn album. Ik kijk niet zo intelligent, maar ik heb zo'n poephekel aan foto's. Goed weekend allemaal!
@duimelijn..dank je wel meissie... de eerste nacht ben ik met moeite doorgekomen..ben niet meer gewend alleen te slapen. Mooi buikje trouwens hoor hihihihihi Ik heb ook ongeveer zo een buikje, heb gisteren nieuwe fotootjes gezet. Nou fijne dag allemaal ik ga nu ff douchen en daarna met mn zus lunchen
gister op de 9 maandenbeurs geweest en vond het echt super! ben ook lekker geslaagd en ging met 3 volle zware tassen naar huis.... Ik ga ook een beetje afscheid nemen van jullie.... Ik schrijf nu toch al een tijdje mee met de augustus dames en vind het erg veel worden om 2 forums bij te houden, jullie gaan allebei erg snel en het kost me veel tijd om alles bij te lezen en te reageren. Heb er nu dus voor gekozen om helemaal naar de augustus mamas te gaan. ik ben buddy met debby en wat mij betreft blijft dat zo. Het gaat er uiteindelijk om dat ik het meld als er iets aan de hand is en contact met haar kan vinden en andersom toch? Hoop dat jullie allemaa een goede zwangerschap zullen hebben en de kindjes gewoon in de geplande maand geboren zullen worden. Ik zal af en toe mee gluren hier! Liefs sarah (ellen)
Goedemorgen meiden! Lenny, jouw buikje groeit al lekker zeg! Super! Sarah, ja 2 forums is wel erg veel. Fijne zwangerschap en wie weet tot kwebbels!
ik ben gister ook op de 9 maanden beurs geweest, en natuurlijk ook even op de hhb. wat heb ik me geergerd aan al die trolly's zeg, en dat gegraai bij de (weinige) gratis producten, echt nederlanders. die mensen met de trolly's "vergeten" volgens mij dat er een meter achter hun ook nog wat nakomt wat ze vasthebben, met als gevolg dat ze of over je tenen heen rijden of dat je dat karretje niet zien en er bijna overheen struikeld. maar wel leuke dingen gekocht en ik vond dat er ook meer dan genoeg te zien was, je kon er alles kopen, van geboortekaartjes tot kinderwagens en alles daartussen. was wel heel leuk om te zien. maar dat moeders met een amper 1 week oude baby ook daarheen gaan, kon ik met mijn verstand niet bij, (heb er echt 2 gezien die zo klein waren dat het leek alsof ze net geboren waren, niet normaal) maar verder was het wel heel gezellig ! allen toen ik thuis kwam was er niet zo goed nieuws, de gyn had gebeld en heeft in overleg met de rest van de gyn besloten dat er toch een buikoperatie moet komen over zeer korte tijd, maandag hebben we een gesprek en dan horen we het wel, het was niet het nieuws dat je wilt horen als je na een gezellig dagje uit weer thuis komt. hopenlijk gaat het allemaal goed en kunnen we daarna ook echt genieten van de zwangerschap en kunnen we ook weer op een normale manier bevallen. net nog even fijn paard gereden want dat zal dan wel een van de laatste keren zijn
Wij hebben dinsdag de 20 weken echo en hopelijk weten we dan wat het wordt! Vandaag 20 weken zwanger!
We zijn gisteren naar de beurs geweest hebben ons prima vermaakt en de kinderen waren echt super! Af en toe wandelen, en lekker veel spelen met de kids. Ze vonden de trein idd erg leuk! En we hoefde bijna helemaal nergens te wachten! ook niet voor de lift! Dus helemaal geen problemen gelukkig Ik heb aardig wat gekocht; een nieuwe verzorgings tas van Little Company, een hele leuke met veel vakken (voor maar een tientje!) en kreeg er nog een mini tasje bij voor de speen. Dus erg handig. En ik heb 2 shirtjes gekocht bij Rainbowbabies. De aanbieding was voor 2 shirtjes dus geen 3 helaas. Ik heb er een voor Ewout laten maken en een voor de beeb. Op de voorkant staat z'n naam en dit zie je op de achterkant! Het rode shirt is voor Ewout. Ik kreeg er ook nog een mega groot badlaken gekregen! En ik heb 2 baby shirtjes gekocht bij Babydump. En ik heb een geboorte schilderijtje besteld, die ik ook voor de jongens heb gekocht (eerder). Als de baby er is kan ik het online bestellen, maar ik heb het nu goedkoper al gekocht. En nog wat Woezel en Pip spullen zoals slingers en ballonnen en een baby on board voor in de auto. Allemaal voor de beeb dus. Heb ook een setje van Ernie en Bert gekocht, met oa een pyama en slabbetje en zo. Ik heb niets eigenlijk voor mezelf gekocht, had graag buikbanden willen kopen maar vond er niet zo veel byzonders... Bij de stand van het Kruitvat hadden ze dit jaar geen echo dus dat was wel jammer. Ze hadden helemaal niet echt iets byzonders of zo. Ook geen bingo wat ze elk jaar hadden. Je kon er wel een foto laten maken en spullen kopen meer niet. Maar dat heb ik allemaal niet gedaan. Het was voor de rest een erg gezellige dag, en de kids hebben zich prima vermaakt! Wat leuk zeg dat er steedts meer meiden weten wat het is/word! En de meiden aan kop, nou aan ons ligt het niet whaha
wie moet nog voor de echo allemaal? volgens mij weet iedereen al wat het word? ben benieuwd hoeveel de tussenstand zal zijn want de theorie van dat er meer jongens als meisjes geboren worden geld dus niet voor juli hihi Hier heb ik sinds gisteravond echt vies pijn op de plaats waar de hechting heeft gezeten maar volgens de VK zou dat normaal zijn dat je wat last zou gaan krijgen van het litteken waar ze hebben ingeknipt. Wie heeft er nog meer zo'n last van. Ik hoor ook al vele om me heen die met 20 weken al BI hebben dat vind ik pas erg omdat je dan nog zolang moet en toch al met pijn zit
jammer dat je weggaat sarah. Vind het wel leuk dat we nog buddys blijven! Gisteravond kregen we telefoon dat we oom en tante geworden zijn. De zus van Reno is bevallen van een jongetje dus wij wilden er snel heen maar mochten vandaag pas komen. En nu hoorde we dat ze woensdag al is bevallen. Wij vonden het maar raar dat we niet gelijk gebeld waren. De vader van mijn man is wel al donderdag geweest. Maar ja nu gaan we om 4 uur, nog even snel een kadootje oppikken. Gisteren en vandaag bezig geweest met behang afstomen in de babykamer. Mijn man is nu bijna klaar. Morgen gaan we behangen en dan ziet de babykamer er weer een stuk echter uit haha.
hoi hoi, wij weten het nog niet ieder geval niet voor de volle 100% omdat de kleine de beentjes dicht hield en noway mee wou werken, maar als hij of zij donderdagavond wel mee werkt dan weten we wie er in mijn buik zit. wij zijn nu pas aan de babykamer begonnen, de kamer verder leeg maken, ik heb wel een beetje het idee dat we achter lopen. maar aan de andere kant we hebben nog tijd genoeg. ik wil aankomende week de rest doen en dan beginnen met verven. ik hoop dat het kamertje eind maart toch wel klaar is. ik zie ook zoveel leuke spullen, maar koop nog niet echt wat omdat ik eerst wil dat het kamertje in orde is zodat ik het mooi kan weg leggen. inplaats van ergens in een winkeltasje. manlief is ieder geval vandaag weer druk bezig met ruimen. groetjes daisy
Hallo Dames, Ik heb me hier al een keertje eerder aangemeld, maar een tijdje ergens anders rond gehangen. Onze kleine wordt verwacht rond 23 juli en sinds vandaag weten we dat het een meid gaat worden. Zo te zien worden er in juli meer meiden geboren dan knullen!
Hoi hoi, Maandag krijgen wij de 20 weken echo! Ben zo benieuwd.... Hoop dat alles goed is. Dit wordt voor ons de 2de echo. Dus hopelijk horen we wat het gaat worden... Mijn gevoel zegt heel erg sterk een jongen, dus misschien kan ik de tussenstand een beetje opkrikken maandag... Hebben er meer zo'n sterk voorgevoel gehad? En klopte het uiteindelijk ook? Xx Ani
Ani: Had ook een voorgevoel voor een jongen omdat mn zwangerschap heel anders is dan de vorige en heb gelijk gekregen Spannend wat jullie krijgen. Veel plezier alvast maandag gewenst. Weet iemand hoe t met hoe heet ze ook alweer is. Die in verwachting is van een 2 ling? Lang niks van haar gehoord toch? Ook iets met een A. Amsy?
@ sucre: jaa hihih soms blijf ik ff naar mezelf in de spiegel staren..kan niet geloven dat ik dat dan ben.\ @mamabeer: Vrijdag heb ik pas de 20 weken echo maar we weten al dat het een jongetje is. Nu ga ik maar slapen, heb gewerkt en ben moe. Slaap lekker allemaal