Gister ook naar de 9 maandenbeurs geweest. Hele leuke dag gehad met m'n schoonzusje en een 3 /4D echo gemaakt! Ik had geluk want er was om 1 uur al helemaal geen plek meer. Om kwart over vijf gaan vragen of er misschien iemand was uitgevallen en dat bleek het geval! Was weer heel leuk, ons meisje lag steeds met haar vingertjes in haar mondje, zo lief! Ze was natuurlijk nog heel klein en mager met 18 weken, met 28 weken laat ik het nog een keer doen. Dat hebben we met ons dochtertje ook gedaan en dan krijg je al een veel mooier beeld, met bolle konen! Verder nog een handig ding gekocht waarmee jeje handen vrij hebt als je de baby de fles geeft(heel handig als je een peuter rond hebt lopen) als je hem omdraait is het een soort doek met luikje voor als je bortsvoeding geeft in het openbaar en niet wil dat iedereen meegeniet. Ook schattige zachtroze lakschoentjes voor m'n dochtertje gekocht en wat boekjes. Had haar bij oma gebracht, m'n man moest werken en ze heeft het heel erg naar haar zin gehad. Maar blijkbaar was ze toch van slag van zo'n hele dag zonder mama want ze heeft tot drie uur vannacht liggen spoken. Niet slapen gewoon he...en ik was al zo moe..op een gegeven moment had ik door dat als ik vanuit bed riep dat ze echt moest gaan slapen ze dan ook stil was. Blijkbaar moest ze horen dat ik er nog was. Nu ligt ze lekker uit te slapen natuurlijk.. Maar ik ben niet zo fit vandaag..;-( Zal de echo foto's in m'n album zetten.
amsy heeft 28 dec voor het laatst een bericht op deze site achtergelaten, daarin verteld ze dat het goed gaat.
wat is het rustig hieroo...ligt iedereen lekker lui op de bank of nog in bed. ik lig nog in bed maar moet straks ook gaan werken dus fff mn energie opsparen. kleine ukkupuk is nu harstikke wakker..lijkt wel alsof ie touwtje springen aan het doen is.
Nou, na vrijdagavond de beurs, en gisteren de hele ochtend meubelboulevard, heb ik een vreselijke pijn onderin mijn rug / heupen. Vooral links. Doet behoorlijk pijn, kwam vanochtend nauwelijks mijn bedje uit. Manlief is al dagen vreselijk aan het snauwen en commanderen (heeft dinsdag een examen en is te laat begonnen met leren en het valt nogal tegen qua moeilijkheid en hoevelheid) en daarnaast is mijn zoontje een grote aandachtsvreter. Dus lag ik maar lekker lui op bed of bank maar ik moet Oscar bezighouden zodat hubbie kan leren...........
Hallo meiden Ik leef nog wel hoor. lees elke keer wel bij maar heb weinig tijd de laatst tijd en een tijdje zonder pc gezeten dus schiet ook niet erg op. Hier gaat alles goed. aankomende vrijdag hebben wij onze 20 weken echo. erg spannend. heb nu het idee dat ik de kleine heb gevoeld donderdag. maar daar naar niet meer. vind het erg spannend. we willen niet weten wat het gaat worden dus kan de stand ook niet zeggen. hoe gaat het verder bij jullie? al klaar met de babykamer. Groetjes Annemarie
hoi iedereen, Het is zo gezellig hier bij de toekomstige zomer moeders! Ik vind het jammer dat ik zo weinig tijd heb (werk 45 uur per week) Maar ik lees zo veel mogelijk mee maar jullie gaan zo snel ! Mooie foto's in je album Lotuss!
oow spannend...ik heb vrijdag ook de 20 weken echo om 16.40 pas maar goed. de kleine voelde ik net de hele tijd maar ik denk dat ie nu weer is gaan slapen want het is er nogal rustig daar binnen. sinds een paar dagen voel ik em zooo goed bewegen! de babykamer....uhumm daar zijn we nog niet aan begonnen. 2 maart krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis en dan beginnenn we eerst aan de woonkamer de slaapkamer keuken en als laats de babykamer. dus dat zal wel ergens in mijn verlof worden. ik heb wel al een idee van hoe ik wil dat het eruit komt te zien..nu hopen dat vriendjelief dat ook leuk vind. wij hebben nogal een groot smakenverschil
hallo meiden, Ik heb al heel lang niets meer gemeld, maar lees wel zo goed als iedere dag mee hoor. Inmiddels ben ik bijna 19 weken onderweg en ik voel onze beeb al sinds begin van week 17. Wat is dat toch een heerlijk gevoel, elke keer kijk ik ernaar uit om het weer te voelen. A.s. donderdag hebben wij onze 20 weken echo, wel spannend toch! Manlief wil niet weten wat het wordt en ik sluit me daar dan maar bij aan. Ook leuk als het een verassing blijft. We hebben inmiddels wel de babykamer(bopita), kinderwagen(mutsy transporter) en maxi-cosi(cabriofix) besteld, dit krijgen we begin mei geleverd. Dus......dat is mooi op tijd. Ben trouwens ook ziek geweest 3 weken geleden, echt een hele week met griep op bed, nu hoest ik nog af en toe. Afgelopen week vakantie gehad, want ik ben docent, wel lekker moet ik zeggen. Eindelijk kom ik ook wat kilo's aan en is mijn eetlust weer terug. Tjonge wat had ik ongelofelijk geen zin in eten de eerste 3 maanden. Trouwens gekookte aardappelen moet ik nog steeds niets van hebben. M'n buikje groeit nu ook en ik heb ondertussen de eerst positiebroeken ook al aan. Namen zijn we min of meer uit. Grappige is dat mijn moeder een naam noemde die wij voor een jongen ook bedacht hadden, dus als het een jongen is dan heeft zij het al min of meer geraden. Meiden, ik zal proberen wat vaker mee te schrijven. Maar weet wel ik leef met iedereen mee! lieve groetjes Silver
Hi meiden daar was ik weer, zal zo even bijlezen. Heb het weekend lekker in een pensionnetje in een natuurgebied doorgebracht, even helemaal alleen. Bewust, om ook te kunnen nadenken en veel opschrijven. Vannochtend weer naar huis, lang gepraat, gehuild samen. Ik ga nu eerst iets voor mezelf zoeken, dat geeft wat ademruimte. Heel moeilijk nu maar iedere keer als ik de kleine voel bewegen, heb ik moed om sterk te blijven. De kleine heeft er ook niets aan als ouders ongelukkig samen blijven. Nu is er misschien nog een beetje hoop, in ieder geval een goede verstandhouding. Dank jullie voor je medeleven, ik ben blij dat ik m'n ei een beetje kwijtkan!
hoi hoi allemaal, het is hier nog best rustig. Hier gaat alles rustig aan zijn gangetje. Gisteren op kraamvisite geweest bij mijn schoonzusje. Wel een lief poppetje hoor dat kindje, maar hij sliep de hele tijd en dan heb ik er nooit zo veel mee. Ik vind kinderen veel leuk als ze een half jaar zijn ofzo. Maar ja zal bij mijn eigen meissie hopelijk anders zijn. Ik ben op naar de negenmaandenbeurs geweest. Vond er niet heel veel aan, maar we hebben al best veel. Wel leuke ideetjes opgedaan bij de kamertjes ispiratie. Vandaag de babykamer behangen. We hebben 1 muur behangen met lime groen behang met boompjes. Ik vind het heel mooi geworden. Zo krijgt de babykamer steeds meer vorm. Wij hebben overmorgen de 20 weken echo, maar we weten al dat het een meisje is en bij de pretecho leek ook alles nog goed dus ik maak me niet al te zenuwachtig.
Vlekkengek, wat balen zeg, het nieuws van je gyn. Op een operatie zit je niet te wachten nu. Sterkte. Hopelijk kan het gauw gebeuren, zodat het dan ook gauw achter de rug is. Knuf! Daisy, wij zijn ook nog niet bezig hoor, met de babykamer. We hebben de meubels wel besteld, maar we moeten nog een vloer uitzoeken (doen we dinsdag na de 20-weken-echo) en kijken wat we op de muren willen. Deetje, jee meis, wat heftig dat je nu ergens anders gaat wonen. Jammer dat je het niet op een andere manier kan oplossen. Gelukkig houdt jullie kleine je sterk. Knuf! Mazz, leuk he als je de kleine voelt. Ik voelde hem heel goed, maar de laatste dagen is het erg stil in mijn (pijnlijke) buik. Vind ik toch wel eng.. Gelukkig mag ik morgen naar de vk!
deetje fijn dat je zo uitgerust bent! is het nu echt ook definitief dat jullie uit elkaar gaan? eigen woon ruimte zoeken klinkt aardig heftig! heel veel sterkte met alles!
jeetje Deetje, wat een verhaal. Misschien wel goed om elkaar even wat ruimte te geven. En ja, zoals je zegt ongelukkig bij elkaar blijven is ook voor kinderen en voor jezelf niet goed. Niet zoals het ideaal plaatje zou zijn, maar ja, wat is dat tegenwoordig nog? @ alle dames van de 9mnd beurs, zo te horen was het erg leuk! @ jongens en meiden, de meiden nog steeds aan kop, gefeliciteerd voor de mensen die het al weten. Morgen om 11:15 zijn wij aan de beurt, ben zoooo benieuwd. Vandaag voor het eerst de beeb van de buitenkant kunnen voelen, ook mijn man en zoontje voelen schopjes, zo gaaf! WOW! Verder hoor ik hier niemand over Carnaval, heeft niemand hier de Carnavalskriebels? Ik heel erg en ben gisteren lekker geweest, is die kleine van ons meteen gewent aan de meest achtelijke herrie die er op aarde gemaakt wordt hihi. Morgen weer carnavallen, wilde eerst als non gaan (met een strak pakkie en dikke buik hihi) maar misschien verdoezel ik hem ook nog wel even en houd ik het als ons geheimpje al weet de halve wereld het volgens mij al Meisje of Jongen........ Wordt vervolgd
Hier wel hoor! Vandaag ook gecarnavalled! En naar d eoptocht gaan kijken. Daarom ga ik nu lekker bankhangen...ben moe nu! Fijne avond allemaal!
Ik heb de 20 weken echo pas over 1,5 week, zó spannend! Gelukkig voel ik de beeb goed dus wat dat betreft ben ik niet ongerust. Wel heel spannend of het een jongen of meisje is maar ik betwijfel of de gyn daar naar wil kijken omdat hij bij de 12w echo vertelde "dat hij dat helemaal niet belangrijk vind..". Baal nog steeds dat we niet naar de 9m beurs geweest zijn voor leuke ideeen maar goed, dat overleven we ook wel weer Druk weekend gehad dus ga lekker naar bed toe!
@mammabeer ik heb 18 maart mn 2e echo en wil ook graag weten wat het word. Er zijn al wat mensen die zeggen dat het een meisje word ik heb zelf nog geen idee. Nog een leuk nieuwtje gisteravond heb ik de kleine voor het eerst gevoeld wauw wat is dat super zeg!
@nicole: nope ik heb de baby nog niet aan de buitenkant kunnen voelen terwijl ik hem binnen juist heel veel voel bewegen. ik ga het zo weer proberen want meneertje is weer actief. nha...kort berichtje ik ben net klaar met werken dus ik ga nu slapen. tot morgennnn