Gyino, hopelijk heb je niet al te veel last van de nierstuwing. Wel fijn dat je nog even hebt kunnen spieken naar de kleine! Wbpepe, beterschap! Duimelijn, veel pelzier zaterdag! Ik heb vandaag de 20-weken-echo gehad. We hebben de videocamera meegenomen zodat we alles thuis nog eens hebben kunnen zien. Erg leuk! Placenta lag goed, eindigde mooi een eind voor "de uitgang", middenrif gesloten, hartje goed, geen open rug, hersenhelften goed aangelegd. De kleine was superdruk, nu al een klein eigenwijsje haha. We hebben 2 mooi foto's meegekregen, 1 van het gezicht en ik kan nu al zeggen, ons kindje lijkt sprekend op mijn man!
He dames, was ik weer.. Wat een hoop fijne goede echo's, en hoe staan we nu jongen-meisje? Hier hebben we nu beetje rust, vriend weet helemaal niet wat hij voelt nu maar we maken even pas op de plaats hier in huis, nog even niet verhuizen dus. Probeer gewoon maar bij de dag te leven eerst. Ben er wel rustig onder en vind het vooral belangrijk dat er rust is voor onze zoon!
hey meiden, vraagje ik heb sinds een week of 3 regelmatig last van hoofdpijn, dat kan een middag zijn of zelfs 2 dagen aan houden. zijn er meerdere zwangere die hier last van hebben en heeft iemand enig idee of dit met de zwangerschap te maken heeft? en waar dit aan kan liggen? groetjes daisy
Hello ladies! Even kort berichtje om te laten weten dat ik nog leef! Afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik inderdaad kan vertrekken op mijn werk ! Zat er natuurlijk al aan te komen, maar nu is het dus definitief. Mocht ook meteen naar huis en hoefde niet meer te komen . Vervolgens weer bezig geweest om uit te zoeken of ik de beëindigingsovereenkomst die hij graag wilde wel of niet moest tekenen zonder dat het invloed heeft op mijn evt WW. Vrijdag naar 9-mnd beurs geweest, zo en ma carnaval. Ma morgen na alle tegenstrijdige verhalen maar naar het CWI geweest om te horen wat ik moest doen. Feit is dat niemand mij garantie kan geven dat zo'n beëindigingsovereenkomst géén invloed gaat hebben op de WW, dus ga ik hem niet tekenen. De enige optie die echt zekerheid biedt is via de kantonrechter en dat ga ik dus fijn morgen aan hem vertellen . Benieuwd of hij dan nog zo meelevend en vriendelijk blijft . Rechtsbijstand inmiddels ook ingeschakeld, dus mocht het echt vervelend worden kan ik daar terecht. Verder gaat het allemaal goed hier, do controle vlos gehad en was allemaal weer prima, baarmoeder op goede hoogte, bloeddruk 110/60, hartje klopte weer mooi! Sinds vorige week voelt ook mijn vriend af en toe de beeb, helemaal leuk A.s. donderdag 20-weken echo, ben benieuwd! Tot zover even update, zal snel proberen alles bij te lezen. Ga nu toch tijd genoeg overhouden (als het goed is) aangezien ik niet meer naar mijn werk hoef te komen (tenzij hij morgen van gedachten veranderd...) Welterusten!
Het kan dat je in je zwangerschap wat gevoeliger bent voor hoofdpijn. Maar het kan ook duiden op een hogere bloeddruk. Dus zou het even melden aan je verloskundige, kan ze ff kijken of alles goed is. Succes! Anita
Goodmorning ladies! Wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met de aanstaande mama's en beebjes! Geweldig! Ben uiteraard nieuwsgierig naar echo en buikfoto's! Moet zelf ook maar weer eens gan fotograferen! Hier alles goed! Papa heeft de baby ook voor het eerst gevoeld dit weekend! Geweldig! Tot snel! XXX
Hello ladies, ik kom ook weer even binnenvallen... wat fijn dat de 20 weken echo's zo goed verlopen. En de meiden zijn in de meerderheid als ik het snel even inschat. @ Gyino: jeetje het valt bij jou ook niet mee zeg, nu weer een nierstuwing. @ alle zieken: stuur even vitamientjes C vanuit regio Eindhoven Verbouwing hier verloopt voorspoedig. Nog 2 dagen gipsplaten schroeven tegen het plafond en dan komt vrijdag de stukadoor en dan kunnen mijn ouders en wij zaterdag aan de slag met het schilderwerk. En dat hadden we pas gepland na de vakantie, dus wel lekker! Volgende week weer vlo controle. Ik voel me goed. Einde werkdag wel onderrugklachten en 's avonds nog steeds vroeg naar bed. Maar als dat het enige is hé... 't is nog steeds voor een goed doel! Liefs, mona lisa smile
Goedemorgen allemaal! Fijn om te lezen dat er weer een aantal goede 20wk echo's zijn geweest! Toch fijn he als tot dusver alles er op en aan blijkt te zitten bij de kleine. @ Kaatje, dat is minder nieuws. Hopelijk loopt het niet op een vervelende zaak uit! Sterkte! @ Deetje, jij ook veel sterkte he. Houd je inderdaad maar gewoon rustig en geniet van je jochie. Hier gaat het prima, wel nog erg druk in huis en op het werk dus plaats daarom niet veel berichten. Maar lees wel nog steeds gezellig alles mee hoor! Gisteren voor het eerst weer eens wezen zwemmen in tijden, lekker baantjes trekken. Het was alleen wel erg druk en na een paar trappen van medezwemmers was ik als de dood dat ik een trap tegen m'n buik zou krijgen en zijn we vroegtijdig naar huis gegaan. Beetje jammer. Ik ga dan toch maar eens het zwangerschapszwemmen proberen, daar heb je dat risico tenminste niet. Alleen een beetje jammer dat dat elke week precies tijdens de nieuwe afleveringen van House is haha! (dat is werkelijk de enige serie op tv die ik volg) Verder laat Sid elke dag van zich horen, meestal is hij redelijk rustig maar als hij eenmaal aan het schoppen is valt het niet te missen. Aan de buitenkant kan je het dan zien! Ook kan m'n vriend het hartje nu horen via de houten luistertoeter (hoe noem je zo'n ding) die we van iemand cadeau hebben gehad. Erg leuk! fijne dag allemaal!
@deetje wat knap dat je er rustig onder kan blijven... ik zou er behoorlijk zenuwachtig van worden allemaal. @daphne weet je zeker dat het de hartslag van je beeb is? Als ik mijn hand op mijn buik leg dan voel ik soms mijn eigen hartslag in een of andere ader. Is wel een grappig gevoel. Nu ik er op let ben ik er van overtuigd dat ik mijn baby ook af en toe voel.
Ik heb me net 89 euro bespaart... Op de 9 maandenbeurs was er schijnbaar een aktie dat als je de bugaboo bij babydump kocht dat je een gratis luiertas kreeg. Dat had ik niet eens gezien, maar kwam het hier op het forum tegen. Nu had ik hem al een tijdje geleden besteld en heb ik al een luiertas dus was niet heel erg. Maar toch maar gebeld want ze adverteren ermee dat alle acties tot aan de geboorte meetellen. Ik kon de luiertas toch nog krijgen of als ik 20 euro bijbetaalde de voetenzak! En die wilde ik nog heel graag hebben maar ik vond 109 euro een beetje belachelijk. Nu heb ik hem dus voor 20 euro... haha ik ben helemaal trots op mezelf!
hallo meiden, lees ff niet mee, sorry! Teveel druk op mijn koppie om alles te kunnen bijhouden, reacties te geven of helpen beantwoorden. De virusjes hebben me flink te pakken weer. Manlief blijft vandaar thuis, want Oscar had ook 37.9 Hij doet wel gewoon met spelen enzo, maar ja, je weet het nooit. En met 38 mogen ze niet eens naar de opvang... Zo, ff mezelf gemeld, duik nu weer mijn bedje in...... ff wat steek woorden, pik eruit wat je misschien kan gebruiken bij berichtjes die ik gemist heb en ga missen: Knuf, gefeliciteerd, wat leuk, sterkte, succes, beterschap, geniet ervan, hou je taai, super! *hihi*
goedemorgen! heerlijk geslapen vanncht zeg! voel me nu echt super uitgerust..gelukkig want ik moet straks ook weer gaan werken. Morgen de 20 weken echo..spannendddddddddd! kan niet wachten. helaas ga ik er wel in mn uppie heen. had liever mijn vriend erbij gehad mja.. die is nog niet terug en verder had niemand tijd om mee te gaan. dacht dat ik net een heeel mooi zonnetje buiten zag schijnen maaruuhhh zal dat wel gedroomd hebben ofso want het ziet er behoorlijk triest uit buiten.
WHOEHAAAAA 20 weken heerlijk nog 20 weken te gaan en nog zoveel te doen, morgen eindelijk de 20 weken echo, en daar kijk ik zoooooo onzettend naar uit. liefs daisy
jaaaaa hihihih we zitten al op de helft! hoelaat heb jij morgen de echo? ik heb hem ook maar pas om 16.30
Helleuuuuu girls! Kaatje, wat balen dat je toch bent ontslagen. Hopelijk gaat het allemaal niet al te vervelend worden.
pas s'avonds hebben wij de echo dat is voor ons wel handig aangezien mijn man vrachtwagenchauffeur is. gelukkig heb ik morgen genoeg te doen, want grote broer is begin volgende week jarig en daar moet nog genoeg voor gehaald worden. dus druk druk de hele dag, voordat je het weet is het weer s'avonds.
hey dames, wij hebben morgen om 10 voor 1 het vervolg van de 20 weken echo, deze keer gaat ze alleen naar het hartje en de stand van de voetjes kijken omdat ze dat vorige week niet goed kon zien doordat de kleine zo ontzettend druk was haha.
hey dames, zo ik heb alles bij gelezen van af pagina 478. maar eerst even wat anders hoor. kwam ik gisteren onder de douche vandaan was me aan het afdrogen komt er ineens wittig vocht uit me tepels zetten. dus ik manlief laten zien. zegt deze spontaan: je tieten lekken. wat kunnen mannen dat toch erg lief zeggen he. moet wel eerlijk bekennen dat ik eerst een beetje schrok toen ik het zag vind het nog al erg vroeg maar heb net in het boek borstvoeding gelezen dat rond deze periode kan gebeuren. vind het nu wel speciaal dat me melkproducte opgang komt. ben nu minder onzeker of ik straks me kindje kan voeden want wil dat wel erg graag. zo nu mijn reacties op iedereen. fijne avond alle ik ga onder de douche en snel slapen want morgen 20 weken echo spannend! @alouise: je vroeg op pagina 478 hoeveel iedereen was aangekomen. ik ben nu 4,5 kilo aangekomen. de laatste week is het wel erg hard gegaan. ben ik een half kilo aangekomen. maar het was ook wel vakantie en ben nu al 3 weken niet op de fiets naar school en heb ook al een tijd niet gezwommen. @iedereen de het weet wat het wordt; gefeliciteerd en geniet er van. morgen weet ik het hopelijk ook. @andrea: ik leef met je mee wat betreft de rommel tijdens verbouwen. ik kan daar echt niet tegen. nou ja we zullen maar denken dat het voor een goed doel is toch @mouschy: wat wel leuk is om op t-shirt te laten drukken is nr.1, nr.2 en nr.3. zag een keertje dat bij iemand maar dan voor heel de familie. het had wel wat. @vlekkengek: ook wij hadden een opoewagen mee naar de beurs. soms inderdaad onhandig maar moet wel eerlijk zijn dat ik blij was dat we hem mee hadden, hoeft nu niet alles te shouwen. Ik had ze ook gezien die hele kleine babies verbaaste me er ook enorm over. ik zou het inderdaad niet gedaan hebben. Wat naar dat er toch een oparatie komt. aan de andere kant wel fijn dat ze snel actie willen ondernemen en het niet op een loop laten gaan. @debby: ja kan me voorstellen dat je dat erg laat vind, maar misschien is er een rede voor. een zware bevalling geweest en wilde ze even rust? @daisy: haha maak je maar geen zorgen dat je achter loopt met de kinderkamer wij zijn nog geen eens begonnen. hebben niet eens behang bekeken. agh als het maar in maand 7 klaar is toch? @lennylenn: haha touwtje springen met de navelstreng. @deetje: meid dat klinkt wel heffi maar inderdaad een kindje heeft er ook niks aan als mama en papa steeds ruzie hebben. @sarah: ja zo ervaar ik ook het bewgen van mijn kindje. als of er een spiertje is die onwillekeurig beweegd. dus ik zou zeggen dat je het gevoelt hebt hoor. @mona lisa smile: nee inderdaad gelukkig zijn mijn heupen nu aan de goede kant, hoef alleen nu 1 keer per maand voor een onderhoudsbeurt helaas houd de schimmel wel aan. gelukkig voel ik me wel heel goed en lekker in me vel zitten. denk ook zeker dat een hoop goed maakt. me collega's zeggen ook eerlijk dat ik er goed uitzie ondanks de bijkomstige klachten. agh ja we zullen maar zo denken, deze klachten hebben een einddatum toch @wbpepe: tjee jij hebt ook steeds last van virussen en zo. hopelijk kom je er snel boven op en mag je de tweede helft van je zwangerschap gezonder doorbrengen. sterkte meid.