Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    ik had het vooral de eerste 3 maanden vond het dood eng! was elke keer bang om bloed te zien(zat tussen mijn oren) en was er toen ook echt te beroerd voor..

wij gaan morgen ochtend voor de tweede keer voor de 20 weken echo, vorige week kreeg ze het ruggetje er niet goed op, lag te veel met zjn billen naar beneden en we hopen dat hij of zij nu zijn beentjes even uit elkaar doet!hahah...

2. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemiddag

3. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Allen die vandaag of morgen voor echo gaan,
    veel plezier en geniet ervan!
    Tja mijn sexdrive is op het moment ook niet echt hoog.
    Ben 's avonds gewoon te moe voor.....
    Hoe gaat iedereen het af die nog (fulltime) werkt?

4. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    fulltime werken? zwaar, mag het eigenlijk ook echt niet meer van de fysio ivm rug en bekken. maarja eigen zaak dus dat is erg moeilijk. probeer wel zoveel mogelijk vrij te houden en aan mezelf te denken maar vind het echt heel erg moeilijk! en bij jullie?

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hey meiden,
    ben ik ook weer even.
    Hier gaat alels goed, ben ook erg moe savonds en heb dan nergens zin meer in... Dus hier net zo hoor ;)
    Morgen de 20 weken echo, weer even gezellig naar binnen kijken :D

Vind he zo leuk om te zien dat iedereen nu zo'n beetje op de helft is en weet wat die gaat krijgen! En dat het ook zo goed gaat met iedereen! Dat heb ik wel anders gehoord toen ik zwanger was van de andere kids.

Hier ook snotterende en spugende kids helaas. Word tijd dat het LENTE gaat worden! 8)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ pooh en spirit hoe gata het met jullie?

zoals jullie mssn wel aan mijn banner zien

IK BEN ZWANGER! :D :D :D en 4 november uitgerekend

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

WHAAAAA! GEFELICITEERD! HIHIIHIHI leuk hoor!

8. lennylenn

pff ik werk nog steeds fulltime en ben het echt ZAT! Ik heb geen pijntjes enz maar het is gewoon vermoeidend om de hele dag aan het werk te zijn. enik heb nog van die onregelmatige werktijden..zuchtttt

nog eventjes en dan heb ik 2 weken vakantie

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    goedemiddag dames,

vanochtend voor de 20 echo geweest.
    ooh wat was me kindje weer mooi om te zien.
    en we weten wat het wordt.
    we krijgen een ZOON!!!!!
    alles zag er goed uit. ruggetje mooi gesloten, voetjes in de goede stand.
    alleen wilde hij zijn gezichtje niet laten zien waardoor er sommige metingen niet gedaan konden worden.
    moesten even een kwartiertje wachten en toen weer proberen.
    maar nee menneer is net zo eigenwijs als zijn papa.
    dus over 2 weekjes mogen we het nog een keertje proberen.
    helemaal niet erg kan ik nog een keertje me mannetje zien.

vind het echt helemaal geweldig, ondanks het feit dat ik graag een meid wilde ben ik nu helemaal trots op me stoer mannetje in me buik.
    echt verlieft.

@surce: nee ik heb nog geen meid of jongens op de lijst gezet.
    heb nog wel een paar staan in me mailbox die ik moet verwerken.
    zal het zo gelijk doen.

@wdpepe: senseopas voor café au lait, ja die vind ik leuk.
    kan nu inderdaad met een warme douche er melk uit krijgen. gelukkig gaat het
    nog niet zohard dat ik de pads nodig heb. ben nu best op de strakte truitjes toer
    omdat ik me buikje nu zo mooi vind. dus laat dat nog maar even wachten.

@snuffelje: jammer genoeg moet ik eerlijk bekennen dat door de schimmel
    mijn vagina aan de binnenkant helemaal kapot is geweest en het nu nog steeds
    pijnlijk is om te vrijen. gelukkig kan je op meerder manier elkaar verwennen
    en dat gebeurt wel erg veel.
    lekker lang zoenen zoals in het begin van onze realatie is weer helemaal terug.
    vind het wel jammer maar manlief en ik komen gelukkig niks te kort. :p

@daisy: bij mij is het ook wat doorzichtig af en toe vooral het eerste beetje
    dat eruit komt. daardoor dacht ik dat het de druppels van de douche waren.
    maar bij het voorzichtig knijpen kwam er wat wittig uit.
    rustig aan je hebt nog 20 weken.
    veel plezier met je echo zometeen.

boekentip: het boek "borstvoeding" van Mary Broekhuijsen en Stefan Kleintjes. is echt een aanrader. niet alleen voor moeders van een eerst kindje maar ook voor al moeders die moeders zijn. ook vaders hebben er zeker wat aan.
    het vertelt duidelijk hoe de borst werkt en waarom borstvoeding belangrijk is.
    ook staat er handaanrijkingen is voor aanleggen en wat te doen bij.
    het isbn: 9789027466211

fijne dag alle ik ga genieten van me mannetje.
    gyino

10. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Hoi allemaal...
    Nou, ik zal maar niets meer zeggen, mag zeker niet klagen wat "sexdrive betreft :)
    Zal ook wel meewerken dat ik niet veel mag/kan doen overdag en dus al mijn energie overhoud! De eerste weken was ik hondsberoerd en toen ik de energie weer kreeg, begonnen mijn bekken op te spelen.
    Tja, je kunt je energie maar ergens insteken!

Gynio, proficiat met je zoon op komst, wat leuk!
    Dus jij kan naar stoere jongenskleertjes gaan omkijken, goed hoor!

Ik ben zooooo jaloers.... moet nog een week wachten voor we aan de beurt zijn... maar goed, de tijd gaat snel dus de week is weer zo voorbij :)

Fijne avond allen en veel liefs
    Snuffeltje

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi allemaal!

Gyino, gefeliciteerd met je zoon! Super hoor. :D

Sex, wat is dat? :confused: Nee, zo erg is het niet, maar heb er nog steeds niet veel zin in. Af en toe moet ik me er echt toe zetten. Maar als we eenmaal bezig zijn, is het wel weer heel erg fijn hoor. Maar vaker dan 2x per week is het nu niet meer. Helaas.

Chips, daar heb ik dan weer wel heeeeeeeeel erg veel zin in. :) :D

Lekkende tieten, ik heb gehoord dat je nu nog niet te veel aan je borsten moet zitten kneden, omdat je door vrijkomende hormonen ervoor kan zorgen dat je baarmoeder samentrekt, alsof het weeen zijn.

Fulltime werken, erg zwaar soms. Vooral ook door de wisselende diensten. Maar zo lang het gaat, gaat het... Ben na een dagdienst wel helemaal doodop.

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hey dames
    ik heb me foto's geplaatst in me album.
    1 beentje en 1 waar hij zijn duimpje omhoog doet om papa en mama te laten weten dat alles goed gaat.

ik heb de volgende aanpassingen op de website gemaakt;
    sanneke; heb ik er bijgevoegd
    justme; bij gevoegd
    crissy; bijgevoegd
    snuffeltje; bijgevoegd
    debby; afspraken bijgevoegd
    wbpepe; contole 9 maart bijgevoegd

ik heb een poging gedaan om voor de agenda april erbij te voegen.
    link wel gelukt maar de tabel lukte me niet.
    misschien dat 1 van de andere dames kan kijken of het lukt?
    oja de statieken heb ik niet bijgewerkt.

gr. gyino

13. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    goedenavond dames,

de echo van vandaag was weer helemaal goed. stand van de voetjes en het hartje zijn helemaal oke. ben dus heel erg blij. we weten alleen niet wat het gaat worden, maar mn vriend denkt bij de vorige echo gezien te hebben dat het een meisje is, maar ja we zien het wel met de bevalling. ik zal vanavond of morgen de echo foto's er wel op zetten

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ohhhhhhhhhh meid wat geweldig!
    Super gefeliciteerd! :D

Knuffel Pooh!

15. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Hallo dames,

Ook hier vandaag 20-weken echo gehad. Alles is goed (al wilde beeb niet helemaal meewerken haha)!
    Verder was de hele echo echt een tegenvaller. Na bijna 1,5 uur in de wachtkamer kregen we een andere gyn dan gepland en dat was me een *PIEP*!
    Was duidelijk uit z'n hum omdat hij ons erbij krijg in zijn (vermoedelijke) lunchpauze. Zat op een gegeven moment zelfs zachtjes voor zich uit te vloeken toen de beeb weer niet mee werkte (lekker puh!), echt belachelijk. Gaf weinig uitleg, reageerde met vage opmerkingen als we wat vroegen en heeft zelfs niet 1 plaatje voor ons afgedrukt! Ben echt diep teleurgesteld in die man en dat gaan we bij de vlos ook nog aanhalen.
    Over 4 weken wil hij ons terugzien (mét echo, dat dan wel haha) ivm de anti-stoffen in mijn bloed en dan gaat hij ook kijken wat het verdere 'behandelplan' gaat worden zoals hij het noemde. Snap daar ook niks van, want zolang de bloedwaardes goed zijn zouden we gewoon bij de vlos blijven en dat zei ik dan ook tegen hem, waarop hij reageerde: ''O, bepalen zij dat tegenwoordig, daar zal ík dan nog wel eens over nadenken!''
    Maar goed, het belangrijkste is dat de beeb is goedgekeurd natuurlijk! En we weten NIET wat het wordt. Toen hij vroeg of we wilden weten wat het wordt heb ik met veel moeite (en tot grote teleurstelling van mijn vriend haha) NEE gezegd haha
    Nou tot zover weer even mijn verhaal.

O ja, morgen hoor ik weer meer over hoe het met (ex-)werk zal gaan...ben benieuwd.

16. lennylenn

hallo vrouwtjes!

ik heb ook de 20 weken echo gehad vandaag. Had er wel veel meer van verwacht eingelijk...ze legde bijna niks uit..eingelijk helemaal niks.
    zelfs bij de pretecho werd er meer uitgelegd dan vandaag bij de 20 weken echo. was binnen 15 min ook alweer klaar. gelukkig hadden ze bij de pretecho al gezien dat het ruggetje helemaal goed was de hersentjes enhet buikje ook goed gesloten anders had ik dat allemaal niet geweten want dat mens tsjonge jonge neee was echt teleurstellend hoor. ze kon alleen vertellen dat ik iets teveel vruchtwater had maar dat dat niet erg was..nah, baby opgemeten en that's it.

moet ik dat ook nog aangeven bij mijn v.kundige? of ben ik dan een zeur?

17. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@lennylenn: ik zou het in ieder geval aangeven. Ik had met 16 weken ook nog een echo gehad ivm antistoffen en toen had ik ook een hork van een gyn (ja ik tref het wel, vandaag weer een...). Heb toen ook bij de vlos aangegeven en zij hebben hebben toen voor de echo van vandaag een andere gyn geregeld (waar ik via mijn schoonzus hele goed verhalen over had gehoord), alleen ging dat helaas niet door (zie boven) en kregen we een nog grotere hork dan de vorige keer :(
    Ga het weer aangeven en kijken wat ze dan zeggen.

18. lennylenn

jaa joohhh naahh belachelijk allemaal zeg!

echt jammer dat je van die l*mmels ertussen heb. maar goed ik geef het wel door aan mijn v.kundige. vind het best wel rot en zit er de hele tijd aan te denken hoe teleurgesteld ik wel niet ben.

heb hetniet aan mijn vriend verteld want die vondhet al erg dat hij er niet bij kon zijn en als ik dit er nog bij vertel flipt ie helemaal.

19. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goede avond,

nou wij zijn weer terug van de 20 weken echo, en 3 x raden

DIT KINDJE IS MEGA EIGENWIJS, we zijn met een 2e misschien is het een .... naar huis gegaan.

volgende week mogen we terug komen.
    maar het belangrijkste het ruggetje hoofdje hartje waren helemaal goed, we hebben ook een heel mooi beeld van de neus en lippen gezien vanaf de voorkant.
    omdat het babytje met de benen opgetrokken lag kon ze ook niet naar de stand van de voetjes kijken, dus daar moet ze volgende week ook nog een keertje naar gaan kijken.
    we hebben wel een prachtige echo gehad en mooie foto's.
    dit was mijn updateje voor vanavond

tot laters
    groetjes
    daisy

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    goedemorgen dames,

even snel bijlezen vanaf me werk voor dat de kids hierkomen.
    jammer dat er een aantal zijn die niet echt een gezellige 20 weken echo hebben gehad.

werkse allemaal nog een paar uurtjes en dan is het eindelijk weekend.
    gyino

Deel Deze Pagina