Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Goedemorgen!

Wij gaan het kamertje in Cars stijl doen, dus ook een muur ga ik beschilderen met de auto's van Cars. Dat wil ik zelf gaan doen. Lijkt me wel heel leuk werk! Heb de muur van Ewout ook gedaan met vissen (nemo). De muur van Marijn moet ik nog doen dat word een piraten kamer (Piet Piraat).

Mamabeer herkenbaar! dat hebben we hier vorige week ook gehad. Echt waardeloos! Ben je blij dat het spugen over is, heb je van die vieze broeken dat het zo de pijpen uitloopt! Sterkte!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik al 6 kilo, vind het echt bizar! Ik ga nu echt even opletten wat ik eet hoor...

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    debby,

ik ben bijna 7 kilo bij!
    Ben elke zwangerschap 20 kilo bijgekomen.
    Maar je ziet het niet echt en het meeste was er telkens bij 't verlaten van de kliniek al af...
    Uhm... Ik heb wel dagen dat ik veel honger heb maar probeer toch zo gezond mogelijk...

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hihi..hier ook al 7 a 8 kilo erbij....
    Ben normaal heel slank en kom helemaal niet snel aan! Maar zodra ik zwanger ben....en dus ECHT niet van het eten he. Dan zou het nog te begrijpen zijn maar ik snoep niet eens! Dit is m'n 4e zwangerschap. 26, 29 en 32 kilo erbij..
    En drie maanden later gewoon weer slank he, zonder lijnen! :confused:
    Maar deze keer ga ik toch proberen of het wat minder kan.. :rolleyes: (ijdele hoop)

5. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hello luitjes,

'k zag een paar nare berichtjes! Sterkte! En gelukkig ook een naar verhaal met een goede afloop. Jeetje Duimelijn, ben je niet verschrikkelijk woest!

Even een update-je hier: vrijdag laatste bouwvakkers in in huis gehad. YES! Laatste dag stukadoors, echt varkens waren deze! Ze konden water pakken in de bijkeuken, maar hebben dat toch in de badkamer gedaan. Op 't einde van de dag het water ook gewoon weggegooid in de wcpot (ondanks dat ik ze er dus op had aangesproken de 1e keer dat het misging). Ze hadden ook nog eens gerookt in huis grrrrrr. Schoonmaakwoede gehad dus vrijdagavond en in 't weekend: resultaat => Mona Lisa Smile 2 dagen thuis... met rugklachten... Voor 't eerst vandaag weer in zittende positie achter de PC.

Nog 1,5 dag werken en dan 2,5 week vakantie... Kijk erontzettend uit naar de heerlijke warmte, zee, strand en eten (!) van Thailand. Dus dan weet je waar ik uithang hé... Tot de 25ste.... als ik niet meer inlog voor zaterdag...

Groetjes
    MLS

6. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Ik ben nu 2 kilo aangekomen, maar ben al zwaar van mezelf en dat scheelt geloof ik ook wel. Maar ja de grootste groei komt op het laatst he dus wie weet..... :confused:

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben ook redelijk zwaar van mezelf. Ik baal echt van die 6 kilo. Ik weet wel waar het door komt. Stomme vreetaanvallen...

8. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Tot 18 weken zat ik op -1kg. Daarna heb ik niet meer de weegschaal bezocht. Ik durf niet want ik kan me niet inhouden wat snoepen betreft. Ik moet echt van alles eten, zo erg. Dus ik zal wel een olifant zijn aan het einde :D en elke dag maar zeggen; morgen hou ik me in.. :oops:

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo meiden,

Ik kom weer ff spieken vanaf mijn werk...

Over de kilo's...ja ahum....zo'n 5 weken geleden zat er 2,5 kilo aan en van de week ineens 5 kilo. Maar het zit tot nu toe wel alleen aan mijn buik. Je ziet het bijvoorbeeld niet van achter (even afkloppen!). Ik vind van mezelf wel dat ik al een flinke buik heb. Maar ik weet eigenlijk ook niet wat het gemiddelde is.....ach ja, ik ga er gewoon vanuit dat ik ga waggelen en als dat niet zo is dan is dat maar meegenomen hahah. ;)

Groetjes,
    Wendy

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    duimelijn ook ik heb last van die stomme vreetbuien. Maar sinds gisteren ben ik begonnen met gezond eten. Ik weet wel dat ik niet mag afvallen maar wil wel proberen de schade een beetje te beperken.
    Ben voor mijn zwangerschap 26 kilo afgevallen. Er was wel al weer wat bij maar woog toch nog 15 kilo minder. Ik heb geen zin om weer op mijn oude gewicht terug te komen.

11. Hier zo'n 4 kilo erbij denk ik. Toch maar eens wegen vanavond.

@ wendy bij mij zie ook je ook niets alleen mn buik. Van achter zie je ook helemaal niet dat ik zwanger ben.

Hoeveel kom je eigenlijk de laatste weken aan?

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    ik ben nu 4,3 kilo aangekomen. Weet van de vorige zwangerschap dat ik de laatste weken ruim een kilo per week aankwam maar ik hield ook erg veel vocht vast en kreeg toen ook haast geen beweging meer. De vorige keer ben ik in totaal 22 kilo aangekomen, ik hoop dat het nu niet zoveel wordt maar je hebt het helaas niet voor het zeggen.

13. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Hoi meiden, thanks voor de support. Mijn opa denkt zelf dat het allemaal wel meevalt, misschien maar beter ook. De tumor zorgt ervoor dat hij veel dingen snel vergeet....

@sucre: jezus meid, das even goed schrikken. Wat erg, hoe is je vader er zelf onder?

@duimelijn: wat een fijn nieuws, thank god heb je een second opinion laten doen zeg.... zou zeker van me laten horen bij de eerste arts, vreemd verhaal is het zeker

@gewicht: ik ben nu ongeveer 1,5 kilo aangekomen. Ben zelf altijd heel slank en ik had al wel meer verwacht, ben namelijk veeeeel meer aan het eten....

@babykamer: leuk oranje! WIj hebben vandaag besloten dat we de kleuren oranje, groen en blauw gaan gebruiken. En dan oranje en groen in een soort pasteltint op de muur en alle accesoires feller blauw groen en oranje. Heb bij prenatal al het een en ander gehaald en was vandaag bij kids factory in breda, wow daar kun je pas inspiratie opdoen!

genoeg voor nu, ga ff tukkie doen

ps: zitten jullie ook nog zo lekker op je wolk?

14. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik ben ondertussen ongeveer 5 kg bijgekomen. Maar het zit ook enkel in mijn buik. Ik doe nog steeds mijn eigen broeken aan, maar dan met een knoop open en een buikband erover.
    Was heel mager voordien, dus ik vind het wel leuk nu :)

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Hieronder een kleurimpressie van de kleurtjes die ik leuk vind voor de babykamer:

16. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Wat een super leuke kleurtjes nicole! Ben benieuwd wat je eindresultaat zal zijn..

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pfffffffff ik heb al weer een broodje kroket op. Ik kan me echt neit beheersen.

18. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    haha go debby go debby.
    Zo ben ik tenminste niet de enige snoeperd ;)

19. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    haha debby. herkenbaar hoor! Ik ben met mijn mams eerst vanochtend gaan shoppen voor de baby en daarna naar de mac geweest. Ben nu heel misselijk.... blegh, had ik dus beter niet kunnen doen!

@duimelijn: thanks! Ik kan niet wachten tot ik kan gaan verven en inrichten. Ze komen volgende week als het goed is stucken en een nieuw plafond maken. Daarna komt het laminaat en komen we steeds verder

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha het zal er wel bijhoren! Ik wil wel proberen niet door te slaan... maar ja na de bevalling mogen we weer lijnen he.

Deel Deze Pagina