thxxx... ik had al zo'n voorgevoel, dat het zoiets zou zijn. Lag echt even een tijdje naar adem te happen, lief beetje in paniek hier Maar goed... nu alleen nog wat spierpijn gevoel aan die kant... Liefs
ja mijn man was ook in paniek, ikzelf niet zo. Maar hij vond dat als ik de vk niet belde dat ik zijn kind in gevaar bracht ofzo... dus toch maar vk gebeld.
hey meiden ! Wou jullie even laten weten dat de 20 weken echo van vanmorgen heel goed was! schrijf hier niet meer zo vaak maar wilde jullie toch een beetje op de hoogte houden! Foto,s in album Liefs !
Fijn weer hoor, Miamel, is toch steeds weer een opluchting om te lezen als er een 20 weken echo goed is! Mooie foto's ook! OEhhhhhh... wij mogen morgen... zoooo benieuwd! Liefs
Chips, een heel bericht getyped, is opeens alles weg! Baal, baal Geen puf om alles opnieuw te tikken. Ieder geval iedereen nog bedankt voor de tips voor de duowagen en/of kinderplankje. Ik ben al druk aan het googlen. Duimelijn: nog gefeliciteerd met de goede uitslag! En morgen onze 20 weken echo. Maar ga er vanuit dat na de vruchtwaterpunctie die gelukkig goed was, op de echo alles goed zal zijn en dat het gewoon relaxed en puur genieten zal zijn om ons kleine ........... te zien bewegen. groetjes, Aurelie
Hallo mama's to be Even een vraagje voor degene die al een 20 weken echo hebben gehad. Hoe lang heeft bij jullie het onderzoek geduurd. Ik lees nl op de site van de praktijk waar ik heen moet dat dit 20 minuten duurt.(lijkt mijzelf nogal kort) had bij de eerste echo het al het gevoel dat ik zo weer buitenstond bleek ook langer te zijn (ongeveer 20 minuten totaal). een vriendin van mij is daar ook geweest en is bijna een uur binnen geweest, maar ja geen garantie dat ze ook zoveel tijd bij ons reserveren. En met hoeveel procent zekerheid vertelde ze wat het geslacht was? (als ze het konden zien) Zucht.... maak me nu al druk terwijl ik er pas over twee weken heen mag. Ik weet we kunnen nog wel een pretecho doen maar wij willen geen 3d of 4d vinden het er een beetje "eng" uitzien. Dus dan word het weer 2d.
@duimelijn; jee zeg wat een goed nieuws! en wat een stress voor niks! ga je hier nog wat mee doen? zit me net te bedenken dat ik nog geen bevestiging van de kraamzorg heb gehad, waar ik mij al met 12 weken had ingeschreven, dus ik opgebekld. sta ik dus helemaal niet ingechreven! lekker weer! nu is het maar afwachten of er nog een plaats is..zo midden in de zomer. nou ja ach zijn ergere dingen, maar beetje hulp zou toch wel erg fijn zijn
Minime, bij mij was de echoscopiste een half uur bezig. Krap. Vond het ook erg kort, maar goed, als je kindje meewerkt en ze kunnen alles goed in beeld brengen, dan hoeft het ook niet langer te duren. Ligt je kindje net verkeerd, dan zullen ze wat langer kijken, totdat ze goed beeld hebben. Niks om je zorgen over te maken dus. Martine, dat is ook lekker dan. Hopelijk komt het toch nog wel goed. 16 maart start ik met zwangerschapsgym. Nog meer meiden die iets gaan doen of al doen?
Sucre wat vervelend met je vader hij is nog zo jong! Sterkte met alles en ook met je moeder op te vangen na dit nieuws. Snuffeltje ik denk ook dat het bandenpijn is en dat het komt omdat je baarmoeder groeit en hierdoor alles oprekt. Miamel fijn dat alles goed was tijdens de 20 weken echo en wat een mooie echo's! Hier een rustig avondje, vriendje is ziek thuisgekomen van z'n werk, keelpijn en alles doet hem zeer en heeft het zo koud! Zal hem maar een beetje verwennen vanavond! Ben dit niet gewend want hij is nooit ziek.
We krijgen een dochter 100% zeker we zijn ontzettend blij, ten eerst dan we het eindelijk weten en ten 2e dat we naast een prachtige zoon nu ook een dochter krijgen. hoe geweldig is dat. We waren van plan om het geheim te houden verlopig, maar voordat we het ziekenhuis uit waren zei mijn man "je mag het wel tegen je moeder zeggen want ik ken jou dat hou je niet vol" en toen heb ik gezegd nou dan gaan we eerst naar jou ouders en daarna naar de mijne, zijn ouders dachten beide dat het een jongen was hahaha en mijn moeder ook, toch niet gemakkelijk een echo lezen. iedereen super blij, en mijn moeder liep dansend door de huiskamer. toen heb ik mijn nichie gebelt die ook peettante is van de oudste en ook peettante gaat worden van onze dochter en heb haar ook meteen het nieuwtje vertelt. Ik ben nu officieel doof aan de linkerkant Morgen ga ik met oma's prenatal leeg kopen tot later groetjes daisy
@daisy28: gefeliciteerd met je meissie! Heerlijk om je blijdschap zo van het scherm te zien spatten! En nu maar lekker shoppen! @Miamel: super dat je 20 weken echo goed was! @sucre: ik snap heel goed dat je bang bent dat je vader jullie en je kindje straks niet meer gaat herkennen. Toch wil ik je even wat hoop wat dat betreft geven. In mijn werk heb ik veel te maken met (jong) dementerenden. Gebeurtenissen die veel impact hebben, zoals de geboorte van een kleinkind, willen vaak verbazingwekkend goed blijven hangen! Ik leef met je mee... Verder is er weer zo veel geschreven dat ik het haast niet bij kan houden... Vandaag hebben wij onze 20 weken echo gehad! Alles was super, zag er prachtig uit. En het is nog steeds een meisje !!! Daar was ik ook heel blij mee, want een paar dagen geleden kreeg ik ineens de stuipen dat het misschien veranderd was in een jongen . De echoscopiste (echt een supermens) durfde er zelfs haar huis onder te verwedden dat het echt een meid is. Met haar 30 jaar echo-ervaring vertrouw ik daar dan maar op en ga lekker verder met meidenkleertjes kopen! We zijn ongeveer 40 minuten binnengeweest, alles staat op DVD (alleen niet gesproken erbij), en alle gelegenheid om vragen te stellen. Al met al ben ik blij dat we voor deze echopraktijk gekozen hebben. Ons meisje was weer lekker druk aan het trappelen vanmiddag, nu is het even rustig... Ik heb nog niet echt het gevoel dat ze reageert op mijn hand op m'n buik, kan dus helaas nog niet met haar spelen! Ik begin 17 maart met zwangerschapsyoga. Ben benieuwd... hoop dat het ontspannend is, maar niet al te zweverig. Een vriendin van me werd er namelijk helemaal kriegelig van De dames die morgen hun echo krijgen: succes, en genieten! Liefs Monique
daisy gefeliciiteerd met je meisje... Goh echt veel meiden in juli! minime bij mij waren ze ook maar 20 minuten ofzo bezig. Maar ik vond het wel genoeg eigelijk, ik vond de pretecho echt veel leuker en bij deze medische echo wilde we vooral weten of alles goed was enzo. Ik heb nu ook niet meer zo een behoefte aan echos. Ik voel mijn meisje nu echt elke dag dus ben ik niet meer bang dat het misgaat. En met 27 weken krijgen we nog een 4d echo... Vandaag mijn kies laten trekken, nog steeds een beetje last van... jag. Ik heb net een huilbui van meer dan een uur gehad volgens mij... stomme stress op mijn werk, maar gelukkig hou ik wel mijn baan. Pfff is me niet in de koude kleren gaan zitten. En nu ben ik weer bang dat het niet goed voor de baby is dat ik me zo druk maak. Ik moet nog 14 weken werken. Bleg!
Daisy gefeliciteerd met je meisje! Veel winkelplezier voor morgen! Debby niet fijn dat je zoveel stress hebt door je werk, ik hoop dat het niet erger wordt de laatste weken dat je nog moet werken! Miffy fijn dat alles goed was tijdens de 20 weken echo!
Snuffeltje en aurelie, veel plezier bij jullie 20 weken echo vandaag! mini me; ik snap dat je die echo's er eng uit vind zien, maar trust me, als het je eigen kind is vind je het opeens een superecho Martine; wat balen van die kraamzorg, hopen dat het nog goed komt. En ja, wij hebben een klacht ingediend tegen de radioloog en het ziekenhuis ook. Sucre; ik wil graag gaan zwangerschapszwemmen, leek me leuk om wat nieuwe dames te leren kennen. Maar hier doen ze dat alleen in de vorm van priveles. Daar heb ik geen zin in. Dus ik ga niks doen behalve een pufcursus aan het eind die hier verplicht is. Spirit; beterschap met je vriend! Daisy wat leuk dat je nu 100% zeker weet dat het een meisje is. En dat iedereen zo enthousiast reageerde. Miffy; fijn dat je gerustgesteld bent dat het toch echt nog steeds een meisje is.. heerlijk gevoel he, dat getrappel! Debby ai ja die stress, vervelend. Maar wel fijn dat je op je werk mag blijven. Gister zijn we door mn schoonouders uitgenodigd om te vieren dat onze meid gezond was. Nou echt ik heb me strontverveeld. We hebben het met geen woord over ons meiske over of de zwangerschap gehad. Alleen maar over financien, belastingen en werk. Leuk. Ik was helemaals jachie toen we terugkwamen. En als klap op de vuurpijl heeft onze auto het voor de derde keer begeven in twee maanden tijd. GRRRRRRRRRRR Tsja dan willen die hormoontjes wel hoor...
Goeiemorgen allemaal! Gisteren weer goed gekeurd door VK. Ik moet wel een keertje extra bloed laten prikken ivm tweede zwangerschap binnen ene jaar. Ze kijken dan of je ijzer wel hoog genoeg is. Verder moet ik net zoals bij Sam bij 30 weken een spuit halen, omdat ik een negatieve bloedgroep heb. En dan na de bevalling nog eentje... Verder groeit mijn buik als kool Leuk hoor! Kleintje voel ik heel de dag door en schopt er hard op los Fijne dag allemaal!
goedemorgen all Ik ga zo teruglezen en reageren maar ben aan het werk. Gister hadden we afspraak bij de Vk. Ik heb al die weken tien uur gedacht dus toen we wilde vertrekken zag ik op de envelop 9.00 staan. Waren we dus te laat. Ik gebeld en nu kan ik volgende week donderdag terug. Hoe erg is dat :s
Goedemorgen, zo weer naar de fysio voor mijn bekken en rugpijn. Miffy, bedankt voor je opbeurende woorden. Misschien dat ik tzt nog eens bij je kom aankloppen voor tips en/of vragen. En wat super dat de echo goed was! Daisy, gefeliciteerd met jullie meisje! Ryanne, owh, das wel irritant! Ik moet ook steeds 2x kijken of ik alles wel volgens planning doe. Duimelijn, vervelend he, als er niet eens wordt gevraagd hoe het met je gaat. Ik herken dat heel sterk. Toen wij mijn schoonouders vertelden dat we gingen trouwen, was mijn schoonvaders reactie, nou, dat moeten we eerst nog maar eens zien. (mijn man en ik zijn al 8 jaar samen) Toen we vertelden dat ik zwanger was, zei hij, goh, hebben jullie een nieuwe televisie? En toen ik vertelde over het nieuws van mijn vader, begonnen ze meteen over een kennis die grieperig was. Balen van jullie auto zeg! :x Debby, zolang je niet wekenlang elke dag stress hebt, is er niks aan de hand voor je kleintje. Wel vervelend voor jezelf natuurlijk.