alles bijhouden is voor mij ook onmogelijk, maar leuk om te lezen dat bijna iedereen wel weet of het jongetje of een meisje wordt. Wij willen het eigenlijk geheim houden, maar het is wel moeilijk om ook op dit forum mijn mond te houden. Pooh69: leuk weer een jongen! Wij krijgen een andere verrassing en gaan wij weer tegelijk bevallen? Lijkt me gezellig! Ik val op dit moment af, maar gelukkig heb ik genoeg reserves van mijzelf. Ik heb een irriteerd maagvlies, of zoiets en daar heb ik nu een drankje voor gekregen. Maar met mijn misselijkheid valt het nog niet mee om het weg te krijgen! Verder heb ik besloten dat deze mijn laatste maand waarin nog paardrijd. Merk toch dat mijn lichaam meer protesteert dan de vorige keer. Ik denk dat ik dan maar zwangerschapszwem gaan doen. Ik wil trouwens straks minder gaan werken, van 4 naar 3 dagen. Hoeveel werken jullie eigenlijk en gaan jullie werken? groetjes, Aurelie
Goedemorgen dames... Sorry, ik heb alles teruggelezen en kan niet op iedereen apart reageren, dus doe hetgeen wat ik nu nog weet. Las hoofdzakelijk goede berichten en dat is alleen maar super om te zien! Geniet allemaal! @3e bevalling... mijn 2 zoons zijn alle drie overtijd gegaan en dus met tabletten ingeleid. De eerste was het zwaarste omdat hij ook na 2 uur persen met de pomp werd gehaald. De 3e bevalling begonnen de weeen om een uur of 5 in de middag en na 1 perswee om 8 uur 's-avonds was ie er! Kan er niets van zeggen dus! @luiers, wij gaan ook voor de wegwerp. Het is veel afval, dat klopt, maar het is met alle kids en de bijbehorende was al druk genoeg hier. @babymerken... ik heb altijd spulletjes van zwitsal in combi met kruidvat merk gebruikt. Balneum gebruikte ik bij erg droge huidjes, ideaal! @onskamertje is getext in grijstinten, whitewash vloer en een wit met zilver kamertje. De accent kleur wordt nu dus aqua blauw En voor de rest ben ik het even kwijt. Gisteren met poes en spoed naar de dierenarts, ze wil niet bevallen! Echo laten maken en na veel twijfel toch besloten het nog af te kijken tot donderdag. Ze heeft waarschijnlijk 4-5 kittens en als het niet snel begint worden ze gehaald... spannend dus, en daar ben ik dus druk mee! Iedereen een fijne dag... ik lees trouw mee maar heb op het ogenblik even wat minder tijd om te reageren! Knuffel voor iedereen Snuffeltje
pfoe zeg, wat hebben jullie weer veel getypt. Heb nog steeds geen tijd om bij te lezen.... hier alles goed! baby begint al meer en meer mama te schoppen en ook familie en vrienden mogen zo nu en dan eens voelen
hier zit ik dan...voor de rest van de week in ieder geval maandag gewoon normaal gewerkt, dinsdag werd ik gebeld of ik voor mijn baas kon invallen want die moest met spoed naar het ziekenhuis.. nou goed ik opstaan naar het werk en nog geen uur later werd ik onwel, duizelig, kon niks meer kreeg het benauwd niks hielp mn collega helemaal in paniek naar mn vriend bellen zeggen dat ie me moest komen halen. ziek naar huis gegaan, in de middag wer dik gebeld vragen hoe het gaat en al nou toen ging het goed dus ik zei dat ik de volgende dag (vandaag dus) weer aan het werk kon dat wilden ze eingelijk niet want ze maken zich zorgen maar goed als ik ja zeg is het ook ja. en nu pfffffff ik eet ik geef over ik drink water ik geef over ik kan helemaal niks! dus ik maar weer bellen zeggen dat ik een uur later begin met werken want het gaat niet zo best maar daar gingen ze niet mee akkoord. Ik moet eerst ff goed uitrusten en weer helemaal beter zijn voordat ik aan het werk mag. deze week mag ik in ieder geval niet terug komen. Vind het heel lief van mn collegas dat ze zo bezorgd zijn, ze hebben al mijn werk overgenomen. weet alleen niet wat mij scheelt ik kan nu alleen maar hele kleine porties eten maar ook dat komt er weer uit. zelfs een sultana koekje is teveel. ik heb wallen vanhier tot tokyo onder mn ogen. baal er ontzettend van want ik heb wel honger maar durf eingelijk niet meer te eten omdat alles weer eruit komt.
Hoi! Paar dagen niet ingelogd, was (weer eens) het wachtwoord kwijt.. Zie dat hier alles naar wens verloopt, op pijnklachten na. Hier ook af en toe steken en last van de heupen. Heb een soort buik-elastiek gekocht, dat doe ik om als ik stukken moet lopen, anders gaat het trekken onderin. En om nu steeds zelf die buik vast te houden... Kereltje is lekker actief, gister schopte hij een heel eind boven de navel. De naam zijn we ook uit. Gewicht: was gister bij de vlos weer even zwaar als drie weken geleden, in totaal nu 4 kg aangekomen. Groetjes!
om de een of andere reden gebruik ik elke keer de verkeerde smile.. ik bedoelde i.p.v dezr hoop dat het nu wel goed is anders snappen jullie wel dat ik het droevig gezichtje bedoel
He Lennylenn, dat lijkt me niet prettig! Denk je dat je een griep hebt opgelopen? Wel goed dat ze je thuis laten blijven. Sterkte!
Ik had het van de week ook en was heel erg pijnlijk. Ik denk dat het bij mij wel mijn darmen waren, omdat ik daar de laatste tijd wel vaker last van heb. Zou bij jou natuurlijk ook heel goed kunnen. Heel veel succes bij de verloskundige.
Heel veel succes met je poes. Hoop voor je dat ze snel gaat bevallen in elk geval. @ Dommel: Mooie echo zeg en duidelijk te zien allemaal. @ Lennylen: Heel veel beterschap. Ik zou er niet te lang mee door blijven lopen als ik jouw was. Als je het niet vertrouwd kun je beter naar de huisarts gaan. Kan heel goed ook een griepje zijn. In elk geval heel veel sterkte.
hey dames, alles was goed bij de verloskundige, ze zei dat dat gewoon bandenpijn is wat ik heb, dus ben ik weer gerust. de kleine groeit goed en hebben het hartje ook weer gehoord, en ben ik in een maand tijd alweer bijna 3! kilo aangekomen. maar nu ff een andere vraag. mijn vriend en ik zijn niet getrouwd, is het verplicht dat mijn vriend de kleine erkent op het gemeentehuis voordat de kleine geboren is? want voorheen was het zo dat de vader pas na de geboorte de kleine aanmeldde bij de gemeente. ik hoop dat iemand dit weet. fijne aaf nog
Ja, moet van tevoren, lees maar... Indien jouw baby niet geboren wordt binnen een huwelijk, ben je wettelijk gezien niet automatisch de vader. Ook al heb jullie een samenlevingscontract of een geregistreerd partnerschap. Wil je dit toch, dan dien je de baby zogenoemd te erkennen. In dat geval bevestig je dat je officieel de vader bent. Door erkenning van jouw kind krijgt het jouw nationaliteit en waardoor de afstamming is geregeld. Maar het erkende kind krijgt niet automatisch de geslachtsnaam van de vader. Is het de bedoeling dat het kind de geslachtsnaam van de vader gaat dragen, dan zul je ruim voor de verwachte geboortedatum van je baby een akte van naamskeuze moeten laten opmaken. Dit kan bij de ambtenaar van de burgerlijke stand. Bij het opmaken van deze akte dienen beide ouders aanwezig te zijn. Wanneer er geen akte van naamskeuze wordt gemaakt, krijgt het erkende kind de achternaam van de moeder. Jij kan het kind erkennen. Dit kan gewoon geregeld worden bij de gemeente. Na de geboorteaangifte is geen akte van naamskeuze meer mogelijk. Door erkenning krijgt een kind dat buiten het huwelijk wordt geboren een wettelijke vader. De man die het kind erkent, gaat familierechtelijke betrekkingen aan met het kind: hij krijgt onder andere een onderhoudsplicht en een erfrechtelijke band. De erkenner hoeft niet de biologische vader te zijn. Het is niet mogelijk een akte tot erkenning van een ongeboren kind op te stellen, terwijl de moeder nog getrouwd is met een andere man die niet de vader is, omdat een huwelijk automatisch de erkenning regelt.
goedemorgen allemaal! snuffeltje: Is de poes al bevallen? Raskatten of huis tuin en keuken poes? Sterkte ermee, wel lief kleine poesjes.
Goeiemorgen Erkennen kan ook na de geboorte, google maar eens. Alleen het is slimmer om nu te doen anders moet jij zelf bij de aangifte van jullie kindje zijn. Denk niet dat je zo vlak na de bevalling al richting gemeentehuis wilt. Hoe gaat het met iedereen? Ik heb vanmiddag om 15.30u de extra echo in het ziekenhuis. Spannend!