Hallo lieverds! Hoe gaat het hier? Ik ben weer terug van de wintersport. We hebben het super gehad! Ben zelfs bruin geworden, zonder zwangerschapsmasker, haha.
fijn sucre dat je vakantie zo lekker was... heb je nog kunnen skieen, of durfte je het niet aan? Meiden, ik heb ook eindelijk een buikfoto in mijn album, eindelijk begint mijn buik dan toch te groeien en snel ook!
Ik heb niet geskied, veel te bang om te vallen. Ook al val je meestal op je zij. Maar ik heb al zo veel bekken- heup en rugpijn, dus ik heb lekker gerelaxed. En heel veel van de zon kunnen genieten met een spannend boek in de handen en dat was wel heel erg lekker. Manlief en onze vrienden hebben wel veel geskied. Ik heb alles weer bijgelezen! Pfff, ogen draaien in mijn hoofd. Is de lijst nog bijgewerkt wat betreft jongens en meisjes?
Hi iedereen, Ik reageer niet zo vaak want jullie gaan als een trein hier! Straks heb ik meer tijd.... dan hou ik het hopelijk bij als ik er nog tussen mag In iedergeval.... ik krijg een meisje groetjezzz
Goeiemorgen dames, Lekker geslapen? ik wel maar ook veel wakker 's nachts voelde de kleine trappelen maar echt laag in mijn buik net boven mijn schaamstreek Zijn er meiden die ook last krijgen van spataderen en een zwaar gevoel in de benen? Ik wil het dinsdag met de verloskundige bespreken want die krengen kunnen blijvend zijn Nog een fijne dag allemaal toegewenst. Liefs Daantje
goeiemorgen allemaal! Ik heb gelukkig na een kop bouillon en een flinke dosis ferro weer wat energie en ga ook nog zoethout thee drinken om te proberen mijn bloeddruk op te krikken... leuk zeg, nog lekker op vakantie geweest te zijn! wij gaan eind april nog 2 weken naar mijn schoonmoede in californie, zie wel op tegen de lange vliegreis met mijn dikke buik, maar heb ook heel veel zin in zon en zaligheid!
nou meiden, wat was het stil de afgelopen dagen.... geen nieuws is goed nieuws.... nou, hier effe een paar daagjes ziek geweest, spugen, maagkrampen en koorts... maar, moet zeggen dat ik heel snel opgeknapt ben gelukkig... hebben er meer meiden last van af en toe duizelig.... ik moet af en toe echt even gaan liggen, anders zou ik van mijn stokkie gaan... me bloeddruk is wel goed.... ga toch maar is aan de verloskundige vragen... nou, zit al bijna op 25 weken... tijd gaat echt hard, maar heb er heel veel zin in, dus laat juli maar komen! nou, meiden, kruip effe bij me vent op de bank! fijne dag!
Goeiemiddag! Vanmorgen even wat gesnoeid in de tuin en hier vanmiddag lekker een heel eind gaan wandelen en daarna op de markt lekker gelunched! Genieten in het zonnetje...nu beginnen de donkere wolken zich te verzamelen... Fijne zondag allemaal!
Goedemiddag meiden! Ik heb een afspraak gemaakt voor een mooie foto sessie van mijn zwangere buik! We gaan 19 Juni naar een fotograaf; http://www.aafdefotograaf.nl/ die alleen foto sessies doet met zwangere vrouwen, en ik krijg korting omdat ik kraamzorg van de Omring heb aangevraagd. Dus dat is altijd erg leuk! Ben erg benieuwd. En ik denk als er een leuke foto tussen zit dat we die gaan gebruiken voor het geboorte kaartje, en natuurlijk een foto van de baby tegen die tijd, maar die maken we zelf. Voor de rest gaat het goed hier, ik kom (helaas) wel aan nu, en dat gaat me iets te snel, dus ga echt wel op letten wat ik eet. Mijn bekken beginnen nu ook te protesteren als ik te lang in een houding heb gezeten, dat had ik bij de andere zwangerschappen ook. Dus daar moet ik wel rekening mee houden. En ik ben gewoon nog altijd erg moe, kan op elk moment wel slapen. Dus dat doe ik ook wel als ik de kans krijg tussen de middag. Het spugen word gelukkig ook minder, maar is nog altijd niet helemaal over. Maar goed ik leer er mee leven haha, had dat ook de vorige zwangerschappen Als ik die foto's laat maken ben ik idd bijna 36 weken, dus heb tegen die tijd wel een flinke buik haha. Gisteren zijn we naar Beverwijk geweest lekker wandelen over de zwarte markt. Nou dat heb ik geweten zeg pff. Toen we terug waren wist ik niet meer waar ik het moest zoeken van de pijn in mijn rug en bekken... Het is voor het eerst deze zwangerschap dat ik zo'n last van mijn rug en bekken heb! Dus hele stukken lopen zit er dus gewoon voorlopig niet meer in helaas. Maar het was wel erg leuk! We hebben niet zo veel gekocht eigenlijk haha.
Hey dames, Morgen alweer 24 weekjes. Waar blijft de tijd.... Ik heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst. Ik ben nu zo'n kleine 6 kilo aangekomen. Best netjes dacht ik zo. Wat er niet aan komt hoef er ook niet af denk ik maar. Verder behoorlijke last van mijn onderrug, dat had ik ook bij mijn eerste, dat blijft een zwakke plek denk. Ik kan gewoon niet op mijn rug liggen want dan kom ik gewoonweg niet meer overeind. Ach ja, alles voor een goed doel nietwaar. Zo lekker pannenkoekjes eten....tijd geleden dus ff flink smullen! Fijne zondagavond nog.
@Nicole84: Drop werkte bij mijn eerste zwangerschap en een te lage bleoddruk heel goed! Volgens mij zoute drop... En vitamine B schijnt ook te helpen, maar dat zou ik even navragen. Of slik je al iets van Floradix oid? @Alouise: Dat van die lage onderrug en niet meer op kunnen staan heb ik ook! Dat is ook echt de rede dat ik niet op een of andere cursus zit nu, heb wel een paar lessen gedaan maar kon de helft niet mee doen. Beetje zonde dan... @Gyino: Ohw, monster je daar al een tijdje niet meer? Dat wist ik niet, ik heb in al die jaren nog nooit iets overgeslagen en dat zit er dus nu wel aan te komen helaas...
Nelizzz: ja dat van die drop weet ik ook, maar ik lust het echt niet! haha, ben een hollandse die geen drop lust, gek he! Ik ben trouwens nog amper 2 kilo aangekomen, heb een heel bescheiden buikje. Vind het eerlijk gezegd niet zo heel erg @mouschy: heb net op die site gekeken en er staat een vrouw op, jezus wat een buik. krijgt die een vijfling ofzo? moeten jullie zien! Wel gaaf hoor dat je foto's laat maken. Mijn moeder en ik maken ook veel foto's in opdracht, maar voorlopig uit hobby. Ik zal in mijn volgende berichtje een foto uploaden die ik laatst van een zwangere gemaakt heb
Mooie foto's Nicole! Ik ken zelf ook een fotograaf en ga dat waarschijnlijk ook laten doen: een fotosessie/reeks van buikkie. Maareh: laat eens foto's van jouw eigen buikkie zien! Die ene vrouw heeft inderdaad wel een joekel van een buik zeg....pffff, dat is toch niet meer leuk lijk mij. Die valt zo wat om.
hey alouise, heb wel een mooie foto, maar daar staan mijn borsten ook op (silhouet maar net wat lichter dan degene die ik heb gemaakt van de zwangere vrouw) ben nog aan t dubben of ik hem hier plaats wordt vervolgd ! hihi