Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @nicole: vervelend zeg dat je zo last van je buik had.
    lekkende borsten is normaal hoor, had ik de eerste zwschap ook heel erg, mn bed was soms zelfs drijf nat.....nu heb ik er (nog) helmaal geen last van.

voor lage bloeddruk kan je dagelijks wat bouillon nemen ivm het zout.

@sucre: nou dta klinkt lekker!

@nicole84: haha ik zat er ook net verbaasd naar te kijken.....niet normaal...

en mooie foto's!

het wordt wat rustig geloof ik hier...
    heb alweer tijdje geleden wat geschreven hier. ben druk geweestmet ziek kind, ze had de waterpokken..nou das geen feest. voor degenen die het nog moeten doormaken, poxclin schuim is echt een aanrader, helpt goed tegen de jeuk!
    Nou ja kan het maar gehad hebben, heb er iedergeval straks geen 2 tegelijk!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoor ik hier 'lekkende borsten'?! Hier nog 1! Ohhh, wordt er gek van! Zodra ik iets schattigs zie, beginnen ze direct te lekken, hahahaha :)

@Martine; Achh, waterpokken.. Zo sneu voor die kleintjes! Gelukkig heb je het nu gehad!

@Sucre; Ahhh, ben jaloers! Zou ook wel even lekker op vakantie willen! En wat fijn dat je nog een beetje bruin bent geworden zonder zw-masker! :D

@Nicole; Mooie foto's zeg! En die foto van die grote buik :confused: Dat lijkt inderdaad wel een 3ling! ;)

@Alouise; Mooie buik meis! :)

@Mouschy; Leuk, een fotosessie! Nog eventjes geduld, maar ben heel benieuwd!

@De rest; Sorry hoor, ik probeer te telkens terug te lezen, maar vergeet de helft weer ;) :) Haha!

Hier gaat het goed! Heb wel last van mijn banden en sinds kort dus ook ontzettende lekkende borsten :D Maargoed, het is te doen, dus mij hoor je niet klagen :D

xx

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mouschy woon jij ook in de zaanstreek? Die aaf de fotograaf is niet zo ver van hier. En ik vind hem ook niet zo duur... misschien doe ik het ook wel. Maar ja ik ben niet zo slank als de meeste van jullie en voel me dan weer onzeker of het wel mooi zal zijn bij mij...

Ik heb gisteren voor het eerst tijdens de zwangerschap migraine gehad. Jeetje wat een hel zonder medicijnen.

Ik begin hier ook te vrezen voor een prenatale depressie. Gaat niet zo heel goed met me. Nog meer meiden hier last van?

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja de foto van die grote buik, dat is een 2ling met 37 weken. Staat bij ingezonden stukken...

5. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    goedemorgen dames,

alles goed hier?

ben zelf een weekje niet aanwezeig geweest lekker een weekje naar de zon geweest heerlijk en helemaal met in mijn achterhoofd dat het voorlopig de laatste keer was dat we echt met z'n tweetjes konden genieten en dat hebben we gedaan ook hahha!

moet heel wat pagina's terug lezen ga kijken of het mij gaat lukken!
    las al wel even snel dat er een aantal zieke zijn beterschap!

6. goedemorgen all,

Hier druk weekend achter de rug.
    Zaterdag naar Marco Borsato geweest in Antwerpen maar heb het wel zwaar gehad. Hadden ook nog staanplaatsen en op het laatste wist ik niet meer waar ik het moest zoeken. Was blij toen ik in bed lag.

Wat een mooie foto's nicolle, vooral die tweede. Dat zou ik nu ook willen. (maar geen idee of er zo'n fotograaf bij ons in de buurt zit)

Verder gaat het z'n gangetje. Tijd gaat snel maar toch nog te langzaam. Was het maar juli ;)

7. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Hoi hoi,

Net weer bij de verloskundige geweest, alles was weer keurig!
    Mag weer 4 weken wegblijven, dus bij mij zijn de controles nog niet dichter op elkaar.
    Morgen alweer 25 weken, tijd gaat echt snel.
    Iedereen al druk aan het klussen aan de kamertjes?
    Wil vandaag ff wat boeken ophalen bij de drukker voor de geboortekaartjes.
    Zo'n fotosessie lijkt me ook helemaal geweldig,
    maar met welke termijn krijg je de mooiste foto's?
    Hebben jullie ook al last van harde buiken?

Xx Ani

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    haha ja dat wilde ik ook net schrijven! Ken je die foto graaf verder of ook niet? ik alleen van de site eigenlijk. Ik woon in Hoorn, waar woon jij ?
    Balen van je migraine zeg! En de zon komt er aan dus niet gaan mokken nu ;)

Ani alweer 25 weken! gaat idd snel he! fijn dat alles goed was verder. Staat op de site dat tussen de 30 en 36 weken het mooiste is om een foto sessie te laten maken.
    Ik ben dan bijna 36 weken als ik het laat doen, dus dat duurt nog wel ff.

Ryanne gaaf ze naar Marco geweest!

Sunshine wat leuk zeg, je doet je naam eer aan haha.

Nicole wat maak je ook mooie foto's wat leuk zeg!

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nicole, wat een mooie foto's heb jij gemaakt!

Debby, dikke knuffel meis. Is niet niks een prenatale depressie. Heb je het ook tegen je huisarts of verloskundige verteld? Sterkte!

Ani, ik had 4-5 weken geleden ook veel harde buiken, door stress en drukte. Heb je het vaak?

Linda, mijn tieten lekken nog niet. Vraag me af of ze ooit nog gaan werken. Haha. :)

Ik heb heel erg last van brandend maagzuur. Het doet zo veel pijn! s'Nachts komt het ook gewoon mn keel in. Heeft iemand tips?

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi dames,

na een weekje thuis te zijjn geweest ivm me bekken ben ik vandaga weer begonnen. nou niet echt een succes om 12 uur had ik het al niet meer.
    hopelijk hou ik het wel even vol. wil niet minder gaan werken. gelukkig in de maanden april en mei een hoop vrij dus dat komt goed. denk ik.
    iedereen op me werk is wel super lief. ze nemen me echt alles uit handen.
    de afwas en de zorg van de kinderen wordt al voldig gedaan voor me.
    dus vind van mezelf dat ik het wel moet blijven proberen. ben soms wat hard voor mezelf denk ik dan maar wil ook niet te snel opgeven. dar ben ik absolut het type niet voor. nou ja we zien wel waar het schip strand.

@ daphne: ik zal het geboorte quilte voor me vriendin wel showen.
    maar die disney quilt zal wel even duren. heb met het geboorte quilt ook zo'n
    jaar en 3 maanden werk gehad.
    het is dus echt een lang durig project. nou ja wie weet gaat het wel snel
    als ik straks verlof heb. :)

@kate: fijn he dat je nu ook een 20 weken echo hebt gehad.
    had het zelf ook wel hoor om even aan het idee van een jongen te wennen.
    ook hier was manlief erg blij en ik ook wel hoor ben helemaal trots.
    geniet er van.

@nicole: wat ik doe om op iedereen te kunnen reageren is dat ik kladblok
    open en dan tijdens het lezen daar dingen in type. dan hoe ik het alleen
    te kopieƫrn als ik een bericht je maak. soms sla ik het ook op en lees
    ik de volgende dag of een paar uur later verder en dan heb ik alles nog.
    zo doende lijkt het of je alles perfect nig weet :p
    over je boobies ja hoor dat is normaal.had ik ook met 20 weken.
    het is het eerste melk colostrum, als je borstvoeding gaat geven wordt op dag 4
    het echte moeder melk. het colostrum is erg goed voor de kleine.

@nelizzz: nee al zeker 3 jaar niet meer. even denken mijn laatste evenment
    was .... tjee zo erg kan niet eens meer iets van plot herrineren.
    oja ik weet het weer, het was op de wereld van de ... elfen. die zwart witte.
    ik ben toen samen met mijn meester de voite in gedoken omdat we dachten zo de
    wereld te kunnen reden.
    helaas is dat niet gelukt en is onze wereld er kapot aan gegaan.
    wel is het jammer dat de monsters die de voite speelde te laat een seintje
    hadden gekregen van visser anders was meer dan de helft van de spelers
    hun charcter kwijt geweest. voor ons leuk maar voor jullie minder.
    haha blijft ook altijd wel een strijd he hoeveel kills je kan maken in ee
    weekend.
    blijft leuk om tegen mensen te zeggen dat je ruim 50 keer per weekend dood
    gaat en minstens 20 keer op nieuw herrezen wordt door een of andere duister
    figuur. :p
    mis het wel hoor. gelukkig zijn we afegelopen jaar op de gathering geweest.
    agh ja misschien over een paar jaar weer als ons mannetje ook groot genieg
    is om een zwaard vast te houden.

ik ga lekker wat eten.
    fijne avond allemaal,
    liefs gyino

11. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    brandend maagzuur heb er ook heel erg last van....
    neem voor het slapen gaan zowieso 2 rennie's en dan maar hopen dat ik er geen last van krijg! ook goed op mijn eten letten en water drinken..

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mouschy ik woon in zaandam, dus dichtbij die fotograaf...

sucre ik heb het met de huisarts erover gehad en die heeft me doorgestuurd naar een psycholoog. Ik heb volgende week dinsdag een afspraak. Morgen moet ik naar de vk en dan zal ik er ook met haar over hebben.

13. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    thanks voor de complimentjes! Iemand vroeg met welke termijn je de mooiste foto's krijgt, ik denk toch echt wel na de 30 weken liefst nog later!

Zelf wil ik zo'n gipsafdruk van mijn buik maken, voor in de babykamer ff kijken of ik een plaatje kan vinden

Morgen hebben we onze 20 weken echo, ben toch wel een klein beetje nerveus, al hebben we al zoveel gezien dat ik niet echt denk dat er iets niet goed zit... maar zal toch blij zijn als we horen dat alles goed is!

En de laatste keer lag ons ventje zo moeilijk dat de verloskundige heel lang moest kijken, als ze me morgen gaan vertellen dat het toch een meid wordt moet ik echt heel hard lachen! (lijkt me ook erg bizar..)

14. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Ja hier ook een brandend maagzuur :(
    Ik neem ook 2 rennie's voor het slapen gaan, verder geen of heel weinig koffie, niet te vet eten, en kleine beetjes. Warme maaltijd doe ik soms in twee keer. Een beetje gele vla of een glas melk helpt ook maar wel kort.
    En net na het eten niet gaan liggen om "uit te buiken"

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal,

Hier ok weer ff een update van deze kant. Vandaag nar vk geweest, alles was weer prima. Kleine schopt lekker, bm is 2cm boven de navel en buik groeit lekker door. Hebben 3 weken verbouwd in huis, maar t einde is in zicht. Boven ligt nu overal mooi wit laminaat en nu is t wachten op de meubels voor Jill dr nieuwe kamer en dan kunnen we de babykamer ook her-inrichten! Zin in, t wordt echt heel mooi. Zal spammen als af is.

Nicole: Wat een mooie foto's maak je zeg! Heel gaaf!

Ilona: Mooi bescheiden buikje hoor, maar t kan straks ineens heel hard gaan........of niet. Ach wat er niet aankomt hoeft er ook niet af he.

Surce: Lekker op wintersport geweest dus. Zou niks voor mij zijn geweest, was zeker weten gaan snowboarden en of skieen, kan echt geen week in de sneeuw niks doen. Wel lekker genoten dus.

Mouschy: Rustig aan doen hoor als je al last krijgt van een dagje winkelen. Nog iets leuks gekocht op de zwarte markt?

Ga ff ANTM kijken, tot later allemaal

Liefs

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    hallo dames ff een paar dagen niet geweest maar het was hier ook rustig afgelopen weekend.
    Vandaag voor het eerst last gekregen van vocht in mijn benen, heb het de vorige zwangerschap ook gehad maar toen werd het op het laatst echt extreem. Hoop dat het deze keer niet zo erg wordt want dan worden het zware laatste maanden. Zal deze week naar een homeopatisch arts misschien dat het met iets homeopatisch niet zo erg gaat worden.
    Had het toen overal, in mn benen, armen, gezicht en mijn knieƫn en enkels waren niet eens meer zichtbaar en kreeg toen ook het carpaal tunnel syndroom, sliep snachts met brases om mijn handen anders deed ik geen oog dicht van de pijn. Was het alweer vergeten totdat ik net mijn benen zag die weer dik waren van het vocht en toen moest ik wel weer ff slikken.
    Verder voel ik me wel goed en het gaat met de zwangerschap ook goed!

Debby ik las dat je last krijgt van een depressie, zou gewoon aan de bel trekken bij de huisarts want ze kunnen je er wel iets voor geven als het echt erger wordt, een kennis van mij heeft het ook gehad tijdens haar zwangerschap en ze voelde zich toen door de medicatie een stuk beter. Snap ook dat je liever niets slikt als je zwanger bent maar soms kan het niet anders en is het beter om er wel iets voor te nemen. Sterkte ermee!
    O ik lees net dat je naar een psycholoog gaat, misschien is het voldoende voor je om er met iemand over te praten.

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Zoo vandaag weer mijn 2e zwangerschapsgym gehad. Gezellig met allemaal dikke buiken.

Vanaf volgende week moet ik naar bekkentherapie. Heb toch veel last van mijn rug en heupen.

En ik heb weer 2 nieuwe foto's in mijn album. Op de een ben ik uiteraard wel extra opgedirkt voor een feestje... ;) Vond het mooie gelegenheid voor een foto...hihi

Groetjes,
    Wendy

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

19. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    goeiemorgen!

wow wen, wat heb jij een mooie buik!

ik heb over een uurtje mijn 20 weken echo, maakte me eerst totaal geen zorgen. Kreeg ik vannacht toch eens een nachtmerrie ons kindje was niet levensvatbaar en moest verwijderd worden ieks! :confused: ik werd zwetend wakker met een vreselijk gevoel. Heb mezelf even goed tegengesproken en mezelf verteld dat dit nergens op gebaseerd was....

dus ben gelukkig weer rustig, maar wat een nare droom zeg. Hebben jullie dit ook wel eens?

20. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen!
    Spannend zo'n beetje de laatste 20-wk echo's deze week?
    Over maagzuur: was bij mij na een week weer over, gelukkig! Wist wel even niet hoe ik het had. Melk werkt trouwens averechts, het verlicht heeeel eventjes maar maakt de maag juist zuurder. Net als koolzuurhoudende drank. Ik zweer bij rennie!
    Groetjes!

Deel Deze Pagina