Goeiemorgen allemaal! Sorry dat ik niet telkens op iedereen reageer, maar het lukt me niet om alle topics bij te houden, maar ik probeer telkens wel alles te lezen! Hier gaat alles zijn gangetje! Ik krijg al helemaal zin in Juli! Liefs en een fijne dag Pooh
Goeiemorgen! Veel plezier nicole bij je echo! En ja hoor, ik heb het ook regelmatig en die dromen zijn zo echt en blijven de hele dag bij je hangen. Vreselijk. Hebben jullie ook zo'n last van vergeetachtigheid? Ik word echt tuur van mezelf! liefs
Good morning! Nicole, vreselijk he, zulke dromen. Maar zometeen zul je zien dat jouw mannetje het prima naar de zin heeft in je buik. Duimelijn, vergeetachtigheid, irritant he. Ik moet ook alles opschrijven. Debby, wat goed van je. Hopelijk ga je je gauw weer wat beter voelen. Gisteren voor het eerst naar de puf-club geweest. Nog weinig bewogen, meer gekletst! Maar erg geselli. Ook heel leuk dat ik er een mede-juli-mama van dit forum tegenkwam!
Goeiemorgen.... Ook ik kan meepraten over vergeetachtigheid. Vreselijk vind ik dat... moet ook alles opschrijven. Gelukkig heb ik geen last van nare dromen, kan nog heerlijk slapen. Ow ja die puf clubjes beginnen nou langzamerhand ook, gaan er veel van jullie erna toe? Groetjes
goedemiddag allemaal Ik kan het echt niet bijbenen op het ogenblik....sorry Debby, trek op tijd aan de bel als je je depri voelt, goed dat je het zelf ook ziet! Spataderen, helaas ben ik er ook bekend mee, heb ze al een aantal keren weg laten spuiten maar nu heb ik een hele grote op mijn been, van mijn knie tot mijn lies. Hele rusteloze benen ook hierdoor, kan s'-avonds gewoon niet stil zitten op de bank...wordt er gek van! Ik heb een nogal druk en hectisch weekend achter de rug, aangezien mijn poes vrijdag met een keizersnede is bevallen... zaterdag weer een uurtje terug naar de dierenarts maar alles lijkt in orde te zijn nu. Doordat ze nog geen melk had, moest ik ze elke 3 uur bijvoeden, en dat met 5 kleine kittens :S Maar ze zijn zoooo lief en mooi, en moeder poes is zaterdag nacht met het uur meer moeder geworden. Ze laat ze niet uit het oog en is er constant bij in de buurt. Ook voed ze ze nu zelf en ze groeien perfect! Het zijn trouwens Brits Kortharen die ik heb, geloof dat iemand het vroeg. Zal een foto in mijn album plaatsten. Nog even ego erachteraan... ik heb halverwege de dag vreselijk last van pijn onder mijn schouderbladen wat naar beneden doortrekt... ik weet dan niet hoe ik moet lopen of zitten en houd het liefs mijn armen helemaal in de lucht... maar dat helpt ook niet. Tevens heb ik daarnaast aan de voorkant onder mijn borsten ook dezelfde pijn. alsof er spieren knel zitten... herkent iemand dit? Ik ben sinds het weekend ook weer duizelig en als ik even sta (met strijken bijv.) wordt het gewoon zwart voor mijn ogen! Moet morgen weer naar de gyn, dus toch maar even checken. @verhuizen, ik las dat iemand ging verhuizen... succes! Kan me voorstellen dat je daar niet zo heel veel zin in hebt, maar wel erg leuk! En voor de rest wens ik alle sukkelaars (positief bedoeld hoor ) veel succes en natuurlijk iedereen een heerlijke dag toe. De lente lijkt in aantocht...zalig! Veel liefs en tot gauw Snuffeltje
@pufles: mijn vriend en ik gaan de cursus samen bevallen doen. Puffen en veel info, ook voor de partner dus. Ik heb er echt zin in! Een van jullie dat ook al eens gedaan of iemand die het ook gaat doen?
jemmpie wat hebben jullie in 2 dagen weer veel gekletst. ga het zo allemaal lezen. wilde alvast melden dat ik nieuwe echo's in me album heb staan. ook 3 3d echo's. we hadden vandaag een extra echo omdat ze de vorige keer niet zo goed het hoofdje konden bekijken en dat wel graag wilde zien. geen probleem komen we toch nog een keer vind het niet erg hoor om me kindje wat vaker te zien. omdat we op school het over lente/kleine diertjes en babies hebben had ik gevraagt aan het begin of het misschien mogelijk om een echo te krijgen waar heel het babytje op zou staan voor in de klas. ze heeft echt haar best gedaan. aan het eind zei ze dat ze ook wel een paar 3d echo's zou maken want dat is voor kinderen ook erg leuk. ook daar deed ze veel moeite voor. was echt heel blij met haar. resultaat 5 super mooie echo's. liefs gyino
@snuffeltje: misschien kun je eens langs de fysio? Ik zit er ook aan te denken, heb al behoorlijk last van mijn onderrug moet ik zeggen.... de 20 weken echo was echt heel erg bijzonder! Alles was tot nu toe dik in orde, dus mijn enge droom was gelukkig voor niks Het is nog steeds een jongen, ze heeft er deze keer een foto van gemaakt, zal hem morgen in mijn album zetten! fijne avond allemaal, ik ga pokeren met de mannen
hallo dames! wat gaat dat snel hier zeg ..pagina na pagina vol gekletst. ik heb niet alles gelezen hoor sorryyyy, kwam ff snel spieken wat er allemaal is gebeurd alles goed met iedereen? hier wel. de verhuizing is vlot verlopen. de woonkamer lijkt nu echt op een woonkamer heel gezellig allemaal..alleen in de slaapkamers staan er nog wat dozen die uitgepakt moeten worden. Ook naar de v.kundige geweest vandaag (standaard controle) alles gaat goed met de baby die voelt zich nog helemaal gelukkig in mn buik en alweer 4 kilo aangekomen sinds de laatste controle. jeetje zeg ik ben nu in totaal 14 kilo aangekomen terwijl ik niet ontzettend veeel eet. nou fijne avond allemaal ik ga lekker op de bank relaxen doeggggg xx
he je buik is echt al een stuk gegroeid robine! Ik moest vandaag naar de vk. Heel gesprek over depressieve gevoelens gehad en ik moet morgen naar de huisarts en dan gaat hij me naar een psychiater doorsturen en dan gaan ze me waarschijnlijk medicijnen voorschrijven. En ik mag voorlopig nog niet werken. Mijn bloeddruk was ook te hoog dus ik moest gelijk door naar het ziekenhuis. Daar gingen ze bloed afnemen maar ze prikte 2 keer mis. Dus nu is mijn hele arm blauw. Toen kwam mijn man gelukkig naar het ziekenhuis en moest ik nog een uur wachten op de uitslag. Die was redelijk al was mijn ijzer aan de lage kant. Nu moet ik vrijdag terugkomen en dan gaan ze weer kijken hoe mijn bloeddruk is. Pfff leuk zo een ziektewet...
@robine: mooi penske hoor! flink gegroeid die van mij groeit ook met de dag misschien wordt t dan nog wat haha @ mouschy, jeetje meid, wel goed op jezelf passen he! Hopelijk kan de psych je helpen! ik zou wel uitkijken met medicijnen, is ook niet echt heel goed voor de baby. Maar ja een hoge bloeddruk ook niet, ik hoop dat ze je goed helpen in een afweging
@ Sucre, welkom terug! Lekker hoor, wintersport. Vrienden van me zijn ook net terug en heb zuchtend naar de foto's gekeken. Ik kijk er al naar uit om over een paar jaar met zo'n hummeltje te kunnen gaan! @ Daantje, nee geen spataderen maar dat zware gevoel in de benen is wel herkenbaar. Na een dag werken (staand en lopend) moet ik echt wel even met de benen omhoog gaan zitten. Verder valt het vocht vasthouden wel mee. @ Nicole, erg mooie foto's! @ Debby, vervelend dat je je niet zo goed voelt. Gelukkig neemt de huisarts het ook serieus, je hoort wel eens anders. Hopelijk is het maar tijdelijk. Sterkte! @ Brandend maagzuur, hier ook aardig last daarvan. Het is echt van de zwangerschap want normaal heb ik dat nooit. Ik heb er in het begin 's nachts nog wel wakker van gelegen maar nu neem ik als ik als ik m'n maag al een beetje voel voor het slapen gaan Gaviscon. Smerig spul maar het werkt echt heel goed! De verloskundige raadde me het ook al aan. Ik heb het wel in het flesje een heel klein beetje verdund met water want het is bijna te dik om door te slikken. @ Pufclub, daar moet ik eigenlijk nog steeds achteraan. Ik weet niet of het wat voor mij is maar wil het wel een keertje meemaken. @ Gyino, leuke echofoto's! Daardoor krijg ik steeds meer zin in onze eigen 3d echo haha! @ Robine,'pensfoto' Maar ziet er goed uit hoor, mooi koppie ernaast ook! @ Ego, maandag zijn we weer lang de VK geweest, alles loopt nog steeds prima op schema. Ik ben nu 5 kilo aangekomen, vind het netjes! Het was leuk want er was een stagiair die goed moest leren voelen hoe de baby lag en ze lieten mij ook even voelen hoe je het koppie van het kontje moet onderscheiden. Heel duidelijk eigenlijk, dus kom gisteren en vandaag meteen bij het wakker worden voelen hoe meneer lag te slapen. Verder lekker langs de Ikea geweest voor een nieuw bed, we sliepen namelijk al driekwart jaar op een matrasje uit 1960 op de grond wegens de verbouwing. En dat begon ik echt steeds meer in m'n rug te voelen dus moesten we maar eens voor iets nieuws. Nu hebben we twee gekoppelde boxsprings op pootjes met een dekmatras daar op en ook nog eens echt goede nieuwe kussens. Zoooo'n luxe! Het slaapt echt heerlijk! En nog een voordeel, als hij straks verhoogd moet worden voor kraamhulp is dat geen probleem meer. 8) Ik ga maar eens douchen en dan weer werken, fijne dag allemaal!
Kort verslagje... gisteren bij de gyn geweest. Alles in orde met onze meid. Ze ligt 2 weken voor op groei, maar kan geen kwaad. De gyn verwacht een flinke meid van 3.500 (maar dat waren alledrie mijn kindjes bij de geboorte). Ze lag nog in stuit, mede daarom ben ik de laatste dagen zo benauwd, want haar hoofdje zit heel hoog... Gewicht + 8 kilo vond hij prima, maar hij zei erbij dat ik de vorige keren toch telkens die 20 kilo supersnel kwijt geraakte... Dus ik weer blij, onze meid weer goegekeurd...
Goedemorgen allemaal. Zojuist naar t zkh geweest om glucose te laten prikken. Moest nuchter dus heb zojuist ff een bak muesli naar binnen gewerkt, aangezien ik nu wel trek had. Hopelijk is de uitslag goed, hoor t wel van de vk als t niet zo is. Moest glucose prikken omdat mn gewicht nogal was toegenomen in een paar weekjes. Nu in totaal 9 kg. Dank voor jullie ''pens-reacties'' Debby: Wat een narigheid voor je.Ik hoop dat gesprekken en medicijnen je snel wee rop de been zullen helpen. Sterkte. Daphne: wat leuk dat de vk en de stagiare zo een tijd voor je namen. Sltijd leuk om te weten hoe je kindje ligt. Durf je echt al te voelen? Ik durf dat helemaal niet, ben altijd zo bang dat je dan in zn oog ofzo prikt hahaha. Wat zullen jullie lekker slapen in je nieuwe bedje. Enjoy, je hebt ook echt wel een lekker bedje nodig hoor die laatste maanden, je gaat nl steeds slechter slapen. Sabbe: Dat is mooi meegnomen toch een kindje 2 weken voor op schema. Konden ze dat nog niet bij de 20weken echo zien dat ze voor lag op groei? Of is t pas van de laatste weekjes? Ach gaat vast goed met je meisje Ik ga ff verder, tot later allemaal!
goedemorgen all, @ Robine wat een verschil zeg tussen de twee foto's. Ik zal straks ook eens een foto maken @vakantiegangers fijn dat jullei allemaal weer terug zijn en het leuk gehad hebben. Ik was me van het weekend aan het bedenken dat we toch nog veel moeten aanschaffen/bestellen enz. Wilde graag rond de 30e week klaar zijn maar ben bang dat dat niet gaar lukken. @ Debby sterkte meid