Ryanne: t Valt niet mee he voor je alles in huis hebt. Maar die laatste dingen kopen om alles af te maken is ook wel weer leuk. Kan me voorstellen dat je alles graag vor de 30 weken af wilt hebben. Moet je nog heel veel bestellen en regelen dan? Ben benieuwd naar je buikfoto, dus spammen maar!
heey wat leuk zeg! ik ga op zaterdag de 20e! ga je dus op maandag? ben benieuwd hoe het is, duurt nog wel ff haha! Dus je zit nu in de ziektewet, vind het leuk? lekker tijd voor je zelf? of ga je liever aan het werk? Nu kan je lekker van je kleine in je buik genieten en lekker aan de baby kamer werken als dat lukt. Rustig aan meid! Gisteren naar de VK geweest. De beeb groeit goed, en ligt helemaal boven in, hij heeft echt mega veel ruimte om te zwemmen. Maar dat wist ik al van de vorige keer. Klinkt allemaal weer bekent in mijn oren, de jongens lagen ook al meteen helemaal boven in. Mijn hartslag was helemaal super, beetje laag maar dat herken ik ook nog van de vorige keren. Wel moet ik naar de fisio voor mijn rug. Dus ik ga zometeen ff bellen voor een afspraak. Ze vroeg ik of nog werkte maar ik ben al thuis, maar met oppaskids dus moet het wel rustig aan doen, met tillen en zo. Ik moet 5 mei weer Nicole, denk dat je iemand anders bedoeld (Debby), ik heb geen psych problemen Gelukkig dat alles goed is met de beeb, toch voor niets zo'n zorgen gemaakt. Daphne; leuk toch even lekker shoppen, Ikea is altijd leuk! Sabbe; zo flinke dochter zometeen dus haha. Robine dus lekker gegeten net haha. Alles goed met de uitslag? Lennylenn wat fijn dat de verhuizing goed is verlopen, nu alles inrichten en gaan genieten van jullie nieuwe huis! Gynio wat een mooie echo's zeg!
Good murning! Debby, maak je niet te veel zorgen over eventuele medicijnen als je die moet krijgen. Ze zullen zo laag mogelijk doseren, zodat jullie kleintje daar echt geen nare gevolgen van zal ondervinden. Het is belangrijker dat jij je nu goed gaat voelen, dat is voor jullie beebje ook heel goed. Sterkte! Daphne, wat heerlijk, een nieuw bed! En hoe voelt een hoofdje en het kontje? Ik kan tot nog toe alleen onderscheiden op welke zij de kleine ligt. Sabbe, merk je ook dat je buik groter is dan gemiddeld? Bij mij vragen mensen nog steeds of er geen 2 inzitten. Erg irritant soms. Of als ik zeg dat ik nog 9 weken moet werken (wat klinkt dat lekker kort!) tot mijn verlof, dan zeggen ze, zo lang nog! Robine, mooi pensje hoor! Hopelijk is je glucose-uitslag goed. Lenny, fijn dat het meeste nu achter de rug is. Nu begint het leuke werk he. Gyino, mooie echoplaatjes! Ik kan niet wachten tot de 3-4D-echo. Moet nog wel een afspraak maken. Ryanne, wij moeten ook nog veel aanschaffen hoor. Over geboortekaartjes, hebben jullie allemaal al iets besteld/uitgezocht?
ja idd, bij mij denken ze dat het voor elke dag is... Leuk hoor Gelukkig vindt mijne gyn daar niks mis aan. Hij zegt dat het normaal is voor een vierde, en ook, ze ligt met haar hoofdje naar boven en vrij hoog, dat zou ook vershil maken...
ik heb een foto van mn 22 weken buik in album gezet... Geboortekaartje-ontwerp is hier klaar. alleen nog maken... Het is met een foto van de 3 kindjes en haar naam...
Sabbe, prachtig buikje! Mijn meest recente buikfoto staat op de babysite van ons. Leuk idee van dat geboortekaartje. Wij weten nog niet helemaal wat we willen. Misschien een hippe, of toch een zelf maken. Moeilijk-moeilijk.
Moeten nog bedenken waar we het geboortekaartje willen laten maken en iets uitzoeken. Verder dingen zoals een dekentje voor t bedje en wandelwagen, mobiel, en allemaal van dat kleine spul.
ik wil het graag hier es plaatsen het ontwerpje maar beetjes schrik dat iemand het zou zien... Hoewel ik niet denk dat ook maar iemand van de familie hier komt...
Ja, het zou niet leuk zijn als een bekende het kaartje al heeft gezien, voordat jullie kindje is geboren.
Wij zijn eigenlijk helemaal nog niet bezig geweest met het kaartje We zijn wel bezig geweest met het gedichtje, lijkt ons wel leuk als dat vanuit de jongens word geschreven. We willen er ook een foto in (dat hebben we bij de andere kaartjes ook gedaan) een van de baby en een van de buik, maar die word 20 Juni gemaakt. Sabbe mooie buik je heb je al! En wat een schatten van kids, wel mooi zeg 2 konings koppels heb je zometeen!
wat gaan jullie snel in een keer ! morgen de 20 weken echo, ik ben heel benieuwd. al een beetje bezig met kamertje, als het klaar is zal ik een foto proberen te plaatsen. geboortekaartje is hier al wel uitgezocht maar moet nog besteld worden
@mouschy: LOl die zwangerschapshormonen zijn echt op hol geslagen haha. Ik bedoelde inderdaad Debby! Heb net eindelijk een beslissing kunnen maken wat de kinderwagen betreft. We hebben een of ander duits merk "Teutonia" gekozen. Vond het design heel mooi strak en hij reed ontzettend lekker. Wilde eerst een blauwe, maar we hebben nu voor de reiswieg een heel lichtgrijs gekozen en voor de wandelwagen legergroen. Hier 2 plaatjes: (de reiswieg is bij ons helemaal licht, dus niet met zwart dekentje)
ha meiden, wat gaat de tijd toch snel hé.... fijn dat het over het algemeen goed met iedereen gaat.... werken jullie allemaal nog 100%?.... hier werk ik normaal rond de 36 uur, maar merk dat het te veel begint te worden... moeten iets wat uurtjes af.... vrijdag ga ik naar de verloskundige en dan zal ik het is gaan bespreken.... fijne dag allemaal...
Geboortekaartjes: Uhhhhhhhh nog niet over nagedacht! We komen nog niet eens uit een naam! Echt balen hoor. Nou ja, we hebben nog ff tjes.
Van harte gefeliciteerd! En welkom hier. We hebben een julilijst, staat onder aan mijn bericht. Wil je ook op de lijst, stuur mij of 1 van de andere meiden dan een berichtje. Fijne zwangerschap alvast! Dommel, ik werk 32 uur per week. Merk vooral dat 8 1/2 uur werken achter elkaar zwaar is. Misschien toch minder gaan werken, 6 uurtjes of zo? Robine, eerst een naam uitzoeken is wel handig ja.