mona lisa wat schattig zon lief mannetje die gepelde mandarijntjes brengt ben kei jaloers geniet ervan meid! kelly eerste zwangerschap heb ik vlos na 5 weken zwangerschap gebeld nu heb ik meteen gyn gebeld maar dat komt door een eerdere buitenbaarmoederlijke en kans op herhaling dommel lekker een weekje eerder naar vlos bofkont! tinkerbell is ook wel extra leuk he je eerste kindje dan is alles nog nieuw en geloof me de eerste keer een echo van je beeb vergeet je nooit meer en het eerste tromgeroffel als je het hartje hoord ik ben een gelderlander kom uit elst tussen nijmegen en arnhem in inwendige echo voel je niks van is een soort inwendige douche zo groot doen ze een condoom onheen dus zit glijmiddel om en je voeld er helemaal niks van alleen voel je je zo ongemakkelijk met je benen wijd voor een vreemde
lief zonnetje wa t een leuk kado voor de bruiloft! en balen van je borstvoeding die terug loopt mischien iets vaker aanleggen? je kan ook borstvoedingssiroop van vsm proberen veel plezier hier en geniet maar lekker van de komende 8 maanden! dames dames de winkels worden rijk aan jullie met al dat testen foei toch ga lekker genieten! (heb stiekem ook een test gedaan nog van de week hoor ha ha )
Goedeavond allemaal, Zo, wat is hier weer flink gekletst sinds gistermiddag zeg...gezellig hoor. Zelf nog niet eerder tijd gehad om me hier te melden, dus heb heel wat bij te lezen. Gisteravond bruiloft gehad en wonder boven wonder (en met dank aan mijn middagdutje..) toch nog tot 00.30u volgehouden. Vandaag lekker lang uitgeslapen en op de bank gehangen met een boek voor de haard. Vrienden kwamen nog even langs met de kleine (4mnd), dus even lekker kunnen oefenen. Kan niet wachten om ons eigen hummeltje in handen te hebben. Voor wat betreft kwaaltjes: heb er veel te weinig naar mijn zin! Ben heel moe, wat minder eetlust, tepels iets gevoeliger, maar verder weinig last van het een of ander. Mag van mij wat meer zijn, vorige keer had ik ook zo weinig last en dat voelt voor mij gewoon nu even niet zo vertrouwd allemaal. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat als je weinig kwaaltjes hebt het niet goed is! Het is puur voor mijn eigen gevoel en zekerheid dat ik graag wat meer kwaaltjes zou willen. Kan ook niet wachten tot het de 17e is geweest en we eindelijk de echo hebben. Pas als ik daarop wat gezien heb ben ik wat rustiger ben ik bang. Niet dat ik er nu niet van geniet, maar ben wel voorzichtiger dan de vorige keer. Zo, werd net even onderbroken door de buurman die binnen kwam lopen, dus had even afgesloten, nu even verder lezen en reageren haha.. Waar was ik gebleven, o ja, namen. Bij vorige zwangerschap waren al meteen aan het denken geslagen en werd al snel duidelijk dat we niet op een lijn zitten haha. Gelukkig ging dat later al beter, maar we waren er nog niet uit. Nu hebben we het er eigenlijk nog helemaal niet over gehad, komt na de echo allemaal wel denk ik. @ Lady C & daisy28 & Liefzonnetje welkom en gefeliciteerd! @ Mona Lisa Smile: wij willen niet weten wat het is van te voren, al betrap ik mezelf er de laatste tijd af en toe op dat ik toch wel errug niewsgierig ben.... @ Lionette: keus voor het ziekenhuis gaat ons puur om de veiligheid die het uitstraald en dat áls er iets mocht zijn, je meteen op de juiste plaats bent. @ Lammetje: hier nog een gelderlander uit dezelfde regio, haha! Ook tussen Arnhem & Nijmegen, maar dan in Angeren. Zo volgens mij heb ik nu wel alles bijgelezen en beantwoord. Morgen weer werken en dus de hele dag achter de pc = meer tijd om bij te lezen als er niet teveel collega's op kantoor zijn tenminste. Fijna avond nog allemaal!
MLS: mijn kereltje is ook al zo bezorgd en brengt me net een bordje met kiwi in stukjes...heerlijk! Ik heb nog steeds enorm veel last van mijn borsten, denk dat ik mijn nick-name maar ga verandere in Pamela A. Voor de rest gewoon nog erg moe! Maar ik vind het zelf wel fijn hoor al die symptomen, is voor mezelf een soort van bevestiging dat het nog steeds hartstikke goed zit Wij hebben hier zowel voor een jongen als voor een meisje, korte stoere namen. Haha, kan niet wachten! Ik heb ook al zulk gaaf behang gezien voor de kinderkamer! Hhmm, volgens mij had ik dat vorige week ook al verteld : www.kleurmijninterieur.nl Haha, er wordt ook zoveel geschreven, ik ga echt niet terug zoeken of ik dat nu al wel of niet heb verteld hoor Ehm, verder nog wat te vertellen? Oh ja, geboortekaarte...ook al helemaal bedacht. Ze zijn wel een beetje prijzig...maar goed, hoe vaak krijg je een kindje in je leven? Ik hoop dat ik dat later op één hand kan tellen Het kaartje moet bij www.geboortedorp.com weg komen, de uitvoering van het kaartje moet alleen nog een beetje aangepast worden Heb al contact gehad en das geen enkel probleem! Hebben jullie nog tips voor leuke webwinkels? Afgezien van de standaard webwinkels als baby-dump, kidsfactory etc.
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Koos, 23 jaar, 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: * Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Liefzonnetje, 31, 2de kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV * Lady C, 29 jaar, 2e kindje, TH, FV 8 juli * 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV 9 juli * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV * Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, tH, BV 10 juli * xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, thuis of zh 11 juli * Kelly,26 jaar, 2e kindje, TH, FV 12 juli * Ryanne, 25 jaar, 1e kindje, ZH, FV * Miracles, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 juli * Claire85, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH 14 juli * MamaD, 27 jaar, 2e kindje, TH, BV/FV 15 juli * Marjoleindv, 31 jaar, 1e kindje, TH, BV 16 juli 17 juli * Daisy28, 28 jaar, 2e kindje (partner 1e kindje), 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 28 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 4 nov: Ryanne 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 10 nov: Shanna23, intake vk 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 18 nov: Lionette, intake vk 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 25 nov: Lady C, intake vk 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 28 nov: Nynke31, 2e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 3 dec: Loulou79, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 17 dec: Lady C, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo) *De lijst aanpassen? volg dan de volgende stappen.* -Quote de lijst -Haal helemaal vooraan de . -Vul de gegevens in (probeer dan ook bekende gegevens die nog niet ingevuld zijn bij te voegen) -Vergeet niet de datum roze te maken als die dat nog niet is en de echo afspraken rood en de intakes blauw. -Zet verder geen commentaar onder de lijst, dat is weer lastiger voor de volgende die de lijst quote.
Hoi allemaal, Ik ben Ada en nu 4 weken en 3 dagen zwanger, ook een juli mama dus! Kreeg 6 dagen voor NOD al kwaaltjes en jawel de test was positief! We zijn er super blij mee! Iedereen die al zwanger is gefeliciteerd en anders veel succes met het zwanger worden!
slaaplekker allemaal! ik kruip lekker onder de wol. morgen de hele dag werken (thuiszorg) Wens jullie allemaal mooie roze dromen! liefs, marie-claire
meiden wat vinden jullie? Ik zit op voetbal en elke zondag wedstrijd. zouden jullie hier meteen mee stoppen? de dokter en gyn. zegge dat het de eerste 12 weken geen kwaad kan maar heb er geen goed gevoel bij. Weet dat er eigenlijk niets kan gebeuren maar vindt t een beetje het lot tarten. En wat zou ik als excuus gebruiken?
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Koos, 23 jaar, 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: * Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Liefzonnetje, 31, 2de kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV * Lady C, 29 jaar, 2e kindje, TH, FV 8 juli * 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV 9 juli * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV * Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, tH, BV 10 juli * xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, thuis of zh 11 juli * Kelly,26 jaar, 2e kindje, TH, FV 12 juli * Ryanne, 25 jaar, 1e kindje, ZH, FV * Miracles, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 juli * Claire85, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH 14 juli * MamaD, 27 jaar, 2e kindje, TH, BV/FV 15 juli * Marjoleindv, 31 jaar, 1e kindje, TH, BV 16 juli 17 juli * Daisy28, 28 jaar, 2e kindje (partner 1e kindje), 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 28 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 4 nov: Ryanne 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 10 nov: Shanna23, intake vk 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 18 nov: Lionette, intake vk 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 25 nov: Lady C, intake vk 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 28 nov: Nynke31, 2e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 3 dec: Loulou79, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 17 dec: Lady C, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo) *De lijst aanpassen? volg dan de volgende stappen.* -Quote de lijst -Haal helemaal vooraan de . -Vul de gegevens in (probeer dan ook bekende gegevens die nog niet ingevuld zijn bij te voegen) -Vergeet niet de datum roze te maken als die dat nog niet is en de echo afspraken rood en de intakes blauw. -Zet verder geen commentaar onder de lijst, dat is weer lastiger voor de volgende die de lijst quote.
*Breekt in* Hallo juli mama's! Wat zijn jullie al met vele!Suoer zeg! Gefeliciteerd allemaal! Liefs Debbie- juni mama *Breekt uit*
Goeie Morgen Lady`s Nou me boobs lijken wel eenorm te worden nu,en pijn dat ze doen oef oef. Voorheen had ik moeite met het uitbed komen,maar nu ben ik klaar wakker als die wekker gaat hahah dus dat is heerlijk. Ik voel me weer zo goed als gewelig,net ff op het balkon gestaan heerlijk die ochtend geur,hier nog steeds niet misselijk. Aleen maar een paar puistjes,en pijnlijke boobs. Knuf Shanna,
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Koos, 23 jaar, 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: * Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Liefzonnetje, 31, 2de kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV * Lady C, 29 jaar, 2e kindje, TH, FV 8 juli * 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV 9 juli * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV * Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, tH, BV 10 juli * xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, thuis of zh 11 juli * Kelly,26 jaar, 2e kindje, TH, FV 12 juli * Ryanne, 25 jaar, 1e kindje, ZH, FV * Miracles, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 juli * Claire85, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH 14 juli * MamaD, 27 jaar, 2e kindje, TH, BV/FV 15 juli * Marjoleindv, 31 jaar, 1e kindje, TH, BV 16 juli 17 juli * Daisy28, 28 jaar, 2e kindje (partner 1e kindje), 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 28 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 4 nov: Ryanne 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 18 nov: Lionette, intake vk 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 25 nov: Lady C, intake vk 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 28 nov: Nynke31, 2e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 3 dec: Loulou79, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 17 dec: Lady C, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo) *De lijst aanpassen? volg dan de volgende stappen.* -Quote de lijst -Haal helemaal vooraan de . -Vul de gegevens in (probeer dan ook bekende gegevens die nog niet ingevuld zijn bij te voegen) -Vergeet niet de datum roze te maken als die dat nog niet is en de echo afspraken rood en de intakes blauw. -Zet verder geen commentaar onder de lijst, dat is weer lastiger voor de volgende die de lijst quote.
Ik heb de lijst ff aangepast en me intake afspraak emt de vk weg gehaald hier kan je pas met 7 weken naar de verloskundige,en door mijn controle echo ben ik er dus achter gekomen dat ik nog maar net zwanger ben,dus die laat ik ff verzetten