Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Bij de kwantum, net geweest en ze zijn erg mooi en zéker niet duur!

2. l@ wendy leenbakker of ikea?

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal,

Ben dr ook weer eens. De verbouwing is bijna achter de rug, babykamer is weer als nieuw en wordt nu elke dag een beetje meer blauw wit:)

Verder gisteren ineens natte plekken op mn shirtje, dus hier ook een lekkende boob(alleen rechts), maar geen doorzichtige prut hoor, maar gewoon wit. Echt bizar, zo vroeg al!

En nog een primeur, we zijn uit de naam! Finally! Hebben afgelopen week ff samen achter de namanlijsten op internet zitten speuren en ineens bijna op t eind kwamen we een mooie naam tegen die ons meteen beviel! Ws wordt die t dus wel.

Volgende week pretecho, zo een zin om ons mannetje te zien in close up en hier wordt er ook flink geshopt, mn hele buik zi ej eheen en weer gaan.

Sucre: Wat een naar bericht voor je vader zeg! Sterkte!

Lotuss: Leuke naam Sophie! Wij zouden als t een meisje was ook de naam Sophie hebben gebruikt, wel als 2e naam, maar toch.

Duimelijn: Lekker zeg samen met je kleine meisje even naar NL toe met de feestdagen. Dan is ze alweer een half jaar! Kun je nagaan hoe snel t gaat!

WBpepe: Heb wel een Maclaren in t roze grijs, ook een beetje sneu straks voor een jongetje he ;) Hahaha. Misschien zijn er losse dekjes te koop in een andere kleur?

Alousie& Daisy: Mooie buikies!

Ga ff t eten verder klaarmaken, later weer reacties op anderen hoor, kan t allemaal niet goed meer bijhouden ;)

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

heb niks bijgelezen sorry, lukt effe niet nu.
    Iedereen (inclusief mezelf) is hier één voor één aan 't overgeven , sinds donderdag al... Ik ben dus voortdurend bezig met bedden verschonen, kinderen wassen, vloeren kotsvrij maken en ondertussen zelf naar de wc hollen...
    Hoop dat we 't ergste gehad hebben ;)

Grts

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Sabbe beterschap!

Goeiemorgen allemaal!

Ook een tijdje niet geweest door de drukte. Maar probeer vanaf nu weer alles bij te houden.
    Wat gaat de tijd snel zeg!

Iedereen een fijne dag! :D

Liefs Pooh

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sabbe beterschap! Hopelijk zijn jullie gauw weer op de been!

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sabbe, beterschap!

Robine, leuk dat de babykamer bijna klaar is!

Duimelijn, wat leuk dta je nu al tickets hebt geboekt. Heel apart idee lijkt me.

Lotuss, leuk zo'n artikel! Ben erg benieuwd naar de namen van de juli-beebjes!

Hier nog geen lekkende boobs. Moet ik me al zorgen maken? :rolleyes:

Ik ben de 25 weken al weer voorbij. Gek idee. Ons kindje is nu levensvatbaar. Op mijn werk zie ik al kindjes van 25 weken liggen. Ik moet er niet aan denken dat dit 1 van ons zal overkomen. Dus meiden, hou die beebs nog ff in de buik!

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    heb ik ook niet. En heb het ook nooit gehad...

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En die van jou deden het na de geboorte toch ook gewoon? :D

10. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Hier gelukkig ook geen lekkende boobs... ook nooit eerder gehad :)
    Sabbe, beterschap met de boel!

Ow jah, en ik heb ook maar weer eens een buikfoto in mijn album gezet :D
    Voel me gelukkig weer wat beter, koorts is inmiddels weg :)

Liefs en een fijne dag

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Lekkende boobs? 4e kind is onderweg maar nooit last van gehad! Ook niet tijdens de borstvoedingsperiode trouwens dus dat was ook wel lekker..ze deden het dus prima! ;)

12. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Hier hetzelfde, alleen tijdens de BV periode in het begin vooral heel erg last van gehad... lig je lekker met je lief in bed te knuffelen en voel je het overal weglopen, das wel weer minder... Maar werken deden ze prima :D

Zoogcompresje in je bh doet wonderen!

13. mooie buikjes weer
    @ sabbe beterschap voor jullie allemaal.

Ook hier geen lekkende (.)(.) zoogcompressen wel aangeschaft maar nog niet hoeven te gebruiken.

14. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Ik heb ook nog geen last van lekkende boobies, gelukkig. Wel striae op één! Niet heel erg ofzo en vrij kleine scheurtjes, maar baal toch wel! Meer meiden last van striae?

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hallo allemaal.

sabbe, heel veel beterschap gewenst.

hier ook nog geen last van extreem lekkende (.)(.) wel af en toe doorzichtig vocht eruit.

ook van straie (nog) geen last gelukkig.

hoeveel moet je eigenlijk aankomen in de zwangerschap? ben nu bijna 22 weken zwanger en ben 3 kilo aangekomen, of is dit juist goed (wat er niet aankomt hoeft er ook niet af dacht ik)

heb me vandaag gelukkig nog kunnen aanmelden voor zwangerschapsgym, door al die trammelant met de cyste had ik mijn hoofd er niet naar staan om naar cursussen te kijken, gelukkig begreep de vrouw van de yunio dat (je moet je eigenlijk voor de 16e week hebben ingeschreven)
    me ook maar meteen bij een thema-avond over borstvoeding in laten schrijven, zijn we meteen helemaal op de hoogte :D
    iemand in de buurt van zutphen die dit ook gaat doen ?

verder alles goed, net bij verloskundige geweest voor controle, en alles was gelukkig goed.
    het is hier nu zo'n mooi weer, heb gewoon zin om nog even te paardrijden, maar dat zullen we voorlopig maar even laten :(

16. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    he dames! Hier lekt ook niets gelukkig. Ze groeiden in de eerste maanden een dikke cup maar nu niet meer. Heb nog striae van toen ik aan de pil ineens 10 kilo zwaarder werd, gelukkig geen nieuwe! Maar zit nog op gewicht van 5 wk geleden, straks gelukkig naar vlos kijken of het allemaal in orde is. Neem aan van wel, kleine is goed beweeglijk en ik ben ook fit! Krijg helemaal zin ook in kamertje klaarmaken maar weet niet zo goed waar ik met alle rotzooi die erin staat aanmoet! Tijd om alles uit te zoeken denk ik.
    Groetjes!

17. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Nog een vraagje! :D Ik heb twee dekentjes gekregen voor in het ledikantje. Ze zijn 50% van katoen en 50% van acryl. Het zijn niet heel dikke dekentjes. Zijn dit goede dekentjes om te gebruiken in juli of is het te warm? En kan je die dekentjes in een dekbedhoes doen? Ik heb namelijk als cadeautje van iemand een heel leuk dekbedhoesje gekregen dat precies bij de kleuren van het kamertje past.

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ilona, volgens mij is het beter om alleen katoenen dekens te gebruiken, maar weet het niet zeker.

Vlekkengek, wees maar blij dat je nog niet zo veel bent aangekomen. :D

Striae, alleen op mijn heupen, maar dat is ook van toen ik aan de pil ging en wat vrouwelijker werd.

Net weer bij de fysio geweest. Ik moet er nu hard over nadenken om toch minder te gaan werken.

En net 2 babykaartjes binnen, proefdruk. Zo leuk!

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemiddag!

Hier alleen ook 100% katoen dekentjes...
    Dekbedhoesjes raden ze af ivm veiligheid tot 2 jaar ;)

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik heb wel dekbedhoesjes gebruikt bij Jill, tot aan afgelopen week. Had er wel een deken in die helemaal goedgekeurd was door de stichting wiegendood oid

Ik heb/had dit dekentje
    http://www.pretura.nl/content.php?hoofd ... cat=Dekens en ga deze ook weer gebruiken bij onze kleine man alleen met een nieuwe hoes eromheen:)

Deel Deze Pagina