Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goodmorning!

Ohh, ik lees dat heel veel van jullie de babykamer al bijna af heeft en de geboortekaartjes zo goed als af zijn.. Ik nog niet! Raak af en toe lichtelijk in paniek! We zijn druk bezig, maar het duurt nog wel ffies! En de geboortekaartjes ben ik nog lang niet over uit! HELP!

Ben ik de enige die paniek heeft, of maak ik het mezelf wijs?

XXX

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier ook alles af, maar dat is meer omdat sam te vroeg geboren was. maar je hebt echt nog de tijd hoor!

Wat gaat de tijd trouwens snel als je al een kleintje hebt rondkruipen :confused:

3. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Goeiemorgen!
    Wij zijn ook nog niet uit over de geboortekaartjes en willen ze zelf maken. Ik heb ook geen idee hoe dat moet want de geboortedatum kan nog niet ingevuld worden en we willen een foto van de baby erbij dus de kaartjes kunnen eigenlijk pas na de geboorte gemaakt worden en dat zie ik niet zitten want ik moet een week in het ziekenhuis blijven (is verplicht hier) en ik wil toch de kaartjes zelf maken!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik kan niet eens een babykamer maken... :(
    We gaan dit jaar na de bevalling verhuizen en hier hebben we geen kamertje over. Maar ja, de baby slaapt aan't begin toch nog naast m'n bed, alleen met kleertjes is het lastig want m'n dochtertje heeft zoveel kleertjes dat er echt geen hele baby garderobe meer bij past in haar kast! Ik heb dus maar twee lades vrijgemaakt in de slaapkamer..
    Moet maar even zo hoor, hopelijk duurt het niet al te lang allemaal want we gaan eerst verbouwen. Om nou een halfjaar met een baby naast me te slapen.. in het ergste geval maak ik wel plaats in de kamer van m'n dochter, een boekenkastje eruit ofzo. Kan er nog wel een ledikantje bij lijkt me maar hoop dat dat niet nodig zal zijn.

5. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hallo iedereen,
    Een beetje laat maar zou toch af en toe willen meelezen(schrijven )
    Ik ben dus zwanger en mijn voorlopige bevalings datum is 1aug.las wel mee met aug mamas maar voelde me daar niet zo prima!Kan ook goed zijn nat.dat ik eind juli beval!Lotuss ken ik van andere topic(hoi Lotuss)en ben net als haar zwanger van 4kindje.had vorig jaar miskraam en ben daardoor wel af en toe stressy!Zoals nu...ik wach ongeduldig op een teken van leven in mijn buik.
    mag ik vragen,waren er bij jullie ook die later iets voelden?
    Nogmaals sorry voor het late binnenkomen en aan iedereen proficiat met de zwangerschap.
    Ps heb nog geen naam,gebkaartje of kamertje klaar!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heeey Ollebolleke! Leuk dat je er bent! :thumup:

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Ollebolleke welkom hier! ;)

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Welkom ollekebolleke!

Hier is de verbouwing achter de rug! Jippie!
    Na 1 maand hard werken hebben we nu boven een laminaatvloer ipv vloerbedekking, 2 kinderkamers(1 met roze/wit en 1 met blauw/wit ruitje, dus identiek, alleen blauw en roze)) en onze slaapkamer is verfraaid met een prachtige op maat gemaakte inbouwkast. De baby kan komen :) alhoewel, beter nog van niet natuurlijk.
    Ik hou nu wel op met tillen en klussen want t is mooi geweest zo voor mij dan ;)
    Maandag pretecho, ben zo benieuwd naar t toetje van onze frummel.

Gynio: Mooi buikje heb je hoor, vind em nog wel meevallen qua dikte.

Lotus: Ach dat half jaartje rek je toch wel met de kleine op je slaapkamer? Daarna lekker verhuizen en een kamertje maken toch?

Lindas: Geen zorgen maken meid, t komt heus wel op tijd af allemaal. Niet stressen, gewoon beetje vaart erachter zetten ;) ennuh t geboortekaartje hebben wij ook nog niet hoor. Sterker nog, nog niet eens naar gekeken!

We zijn trouwens wel uit de naam sinds 3 dgn! Heb zelfs een schilderijtje met zn naam laten maken, nu alleen nog ff verstoppen voor iedereen die ff boven de kamers wilt bekijken. HAhaha. We zijn wel tevreden over de naam,hopelijk onze zoon ook later.

Ga me ff aankleden en wassen en naar boerderij t Geertje met mn dochter en oma.

Liefs

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Goedemorgen!

Weer een paar nieuwe mama's erbij! heel veel schrijf plezier!

ollebolleke; wat leuk zwanger van de 4e! en dat je nog niets voeld, dat is bij elke zwangerschap toch anders, moet je toch ook weten nu haha. En als je het echt niet vertrouwd kan je altijd de VK bellen natuurlijk! ;)

buiken foto's; zitten echt hele mooie buiken tussen zeg meiden! heerlijk trots op zijn hoor! dat is wel het leuke van uitgerekend in de zomer, lekker met je buik trots lopen, iedereen kan zien dat je zwanger bent want zoveel heb je niet aan met die warmte!

kinderkamer; we gaan er dit weekeind aan beginnen, we hebben het nu al een paar keer uitgesteld want er kwam aldoor wat tussen. :rolleyes:
    Ik heb de gordijnen van de week besteld, hele gave van Cars!

kaartje; we hebben ze tot nu altijd helemaal zelf ontworpen, en laten drukken bij de drukker. Geen idee wat we nu gaan doen, we zijn er nog druk mee bezig.

lekkende (.)(.) geen last van, ook niet bij de andere zwangerschappen gehad. Wel tijdens de borstvoedings periode, dus toen liep ik maanden met die stomme pads in mijn BH.... ;)

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja Robine, zal wel moeten, haha! Maar misschien is het wel veel sneller gebeurt. Ik heb na 4 kids wel zoiets dat ik het de eerste weken ok vind, baby naast je bed maar na een week of 10 vind ik het ook wel weer heeeel fijn om de slaapkamer voor onszelf te hebben. Tot nu toe het geluk gehad dat de kinderen allemaal snel doorsliepen 's nachts ook. Anders is het wel handig nog, zo dicht naast je.
    Maar in dit geval, ach..zal wel meevallen en in elk geval iets leuks om naar uit te kijken natuurlijk!

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik heb het geboortekaartje klaar, maar die laatste dingen doet degene die het afdrukt, dat hoef ik maar te mailen en het komt erin te staan. Wij willen ook met foto.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  13. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goede middag,

wat word er veel gekletst hier, ik heb behoorlijk last van zwangerschaps vergeetigheid dus kan niet alles onthouden.
    voor de nieuwe zwangere dames welkommmm en veel lees en kletstplezier.

@kamertje, gisteravond heeft mijn man grotedeels van de meubeltjes opgehaald en in elkaar gezet, het maakt het toch allemaal echter als zo'n kamertje vorm krijgt super leuk.
    er moet nog genoeg aan gebeuren gordijnen een lamp en deco voor op de muur.
    ik ben nog een lijstje aan het maken om te kijken wat we nog allemaal moeten halen.
    het lijstje was nog lang genoeg, maar gelukkig hebben we ook nog genoeg tijd om alles in huis te halen.

@ geboortekaartje we hebben al wat mooie gezien op het internet maar we willen toch echt even een paar boeken halen bij een drukker, iets wat we binnekort eens moeten doen.

@werk ik ben van de week bij bedrijfsarts geweest en door de klachten die ik heb zei zij ga jij maar lekker genieten van de rest van je zwangerschap want die klachten worden niet minder de aan aankomende weken maar alleen erger dus ik hoef mij eigen geen zorgen meer te maken en mag lekker verder thuis genieten van de rust en me bezig houden met alles wat nog moet gebeuren.
    oooo wat ergggg :D :D :D

@naam, we hebben al een tijdje een naam, alleen we willen dat onze dochter ook gedoopt wordt straks dus willen we ook doopnamen, en daar zijn we nog niet overuit.
    we willen wel dat die namen 1-2 ook op het geboortekaartje komen te staan.

@stria's die heb ik al overgehouden aan het dik zijn dus 1 of 2 meer maakt me niet zoveel uit, je krijgt ze of je krijgt ze niet.
    kwa kilo's aangekomen zit ik ong op de 10 kilo.
    ik moet zeggen dat ik het niet zo erg vind want 10 kilo valt best mee.

ik ga weer verder met het eten.
    tot later

groetjes
    daisy

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    duimelijn jij bent toch helemaal niet dik? Op de foto in je album vind ik je juist heel slank! Alleen met een zwangerschapsbuikje dan he...

15. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Goeiemorgen!

@debby; ik ben bang dat ik last heb van zwangerschapsdementie, ik kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik dik ben (al denk ik het natuurlijk wel zoals iedere vrouw ;) hihi) en die foto is van 5 weken geleden van toen ik me nog kon beter kon beheersen van het niet teveel eten :oops:

Misschien bedoelde je daisy die zei dat ze nog striae had van het dik zijn? Maar die doet ook aan kletspraatjes want die is ook helemaaaaaal niet dik (behalve buik ;) ) op de foto's

16. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Goeiemorgen, welkom nieuwe moeders! :D

@ Debby, misschien bedoelde je Daisy28? ;)

Hier is het aardig druk dus heb ik weinig gepost de laatste dagen. Erg fijn om lekker even door te kunnen werken aan het huis, er zit nu aardig schot in. Hopelijk ligt na dit weekend het leidingwerk voor de elektra er in! Dan nog een keer een dag met m'n vriend draden trekken want dat gaat niet alleen. Maar als de buizen liggen kunnen de wanden tenminste afgewerkt worden. Ik kan niet wachten om aan het kamertje te kunnen beginnen, zelfs met dat kleine schoppertje in de buik voelt het af en toe nog zo onwerkelijk. Maar als ik al die leuke spulletjes zie die we al hebben krijg ik weer helemaal de kriebels!:D

Verder ook aardig last van zwangerschapsdementie, ik kan soms niet op de stomste woorden komen zoals 'shampoo' of 'zakdoek'. :p

M'n buik lijkt elke dag weer een beetje dikker, je voelt die kleine gewoon groter worden onder je handen! Gisteren lag hij bij het wakker worden zo uitgerekt dat hij met z'n hoofdje zowat m'n ribben raakte..
    Oh, en heb uitgerekend dat ik vandaag precies 6 maanden zwanger ben! Derde trimester here I come! (ieks :confused: )

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Wat gaat de tijd snel he...idd al bijna 3e trimester en meteen het laatste :confused:
    Ik geniet er wel volop van. Ook als ik met sam in de kinderwagen rond rijd en met d edikke buik voel ik me super trots. Ook heerlijk dat het straks weer lekkerder weer wordt! :D

Fijne dag allemaal! :D

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hoi iedereen,
    Ja ik zeg iedereen,want het zal nog wel een tijd duren eer ik weet wie,hoe en wat(tegen dan zijn we allen bevallen!
    MIjn zwangerschapsdementie wordt met de dag erger..en jeetje wat word ik dik!
    Heb net ergens gelezen dat men vanaf nu ongeveer 250gr per week kijkomt :( :( :( :(
    Zou ik vanavond nog wel frietjes eten?(zoals elke vrijdag)ze zijn ook zooo lekker!En ja ik ben een Belg :p

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou Ollebolleke...frietjes of niet...ik kom toch wel aan in sneltreinvaart de laatste tijd.. De dijen en kont gaan nu ook meegroeien hoor! :( ;)

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Iedereen die aankomt niet verdrietig zijn hoor! We weten toch waar we het voor doen! Zoiets moois als doel! ;)

Deel Deze Pagina