Bedankt allemaal! Ik ben al echt zo verliefd op dat kleine knulletje, moet steeds even de foto's bekijken.. @ Robine, wij waren ook bij babyview. Een aardige vrouw daar en ze nemen ook echt de tijd voor je. @ Nicole, ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat je je kleine echt al wel kunt herkennen hierdoor als hij geboren is. We zullen zien! Ik vind dat hij nu al wel wat trekjes heeft die je terug kan leiden naar onze familie, hij lijkt wel wat op een van m'n broers. Z'n bovenlip heeft hij in ieder geval van mij, dat was wel duidelijk te zien. (m'n vriend heeft een hele andere vorm mond)
@DaphneB: Toen we bij Kyra een pretecho hadden laten maken en ik keek die terug toen ze geboren werd vond ik dat echt heel vreemd! Ze leek er idd super goed op! Mooi om te zien vond ik dat! wij gaan woensdag voor een 3d/4d echo! Hiewr kopst het 70 euro en dan krijg je een dvd en foto's.
Daphne, dankzij die mooi foto's van jou weet ik het nu zeker. Ik bel morgen de babyview om een afspraak te maken. Wat zien ze er gaaf uit, wat een prachtig ventje heb jij zeg! Spirit, wat zullen jullie blij zijn dat jullie ook die 3-4D echo hebben gemaakt van Nick. Kijk je er nog wel eens naar? Ben vandaag eerder van het werk weggegaan, ging echt niet meer. Heb daarna heerlijk 2 uurtjes geslapen. Gisteravond zette ik een glas op mijn buik en onze kleine schopte bijna het glas op de grond. Zo grappig!
hoi dames, hoe gaat het hier? even alles terug lezen. ben al een paar dagen niet geweest. gisteren het behang en de vloer uit gezocht voor de baby kamer. zal zo even kijken of ik een plaatje er van kan vinden. lief gyino
pfoe, vandaag hard geklust in de babykamer. Heb nu alle plinten en het kozijn geverfd. Kozijn moet nog een keertje, maar het ziet er al meteen een stuk frisser uit. Als het goed is gaat mijn ventje morgen de muren voorstrijken, want ik wil de kleur erop verven, vind dat altijd zo leuk! ik ben hier echt de klusser in huis, en mijn man vindt dat helemaal niet erg Vinden jullie het ook zo fijn dat het nu langer licht is? daar lever ik graag een uurtje weekend voor in!
Dag Dames! Leuk om te zien dat iedereen het goed maakt. Heb enkele mooie 3D-echo's gezien! Jullie betalen er wel veel voor, seg. Onze gyn heeft gewoon zelf zoiets. Dus binnenkort krijgen we een 3D-echo ipv een gewone, voor dezelfde prijs.
@Daphne Prachtige echo's zeg! Laat me toch weer twijfelen om het net ook nog te laten maken, al hadden we besloten van niet...
Goeiemorgen! @gyino wat een grappig behang! Zoiets heb ik nog niet eerder gezien. Staat gezellig! @nicole heerlijk he om zo te klussen in de babykamer en ondertussen lekker wegdromen @robine veel plezier bij de echo! Liefs
Wat een duidelijke echo Daphne! Heeeel mooi! dat is niet altijd het geval, je hebt geluk! Wij hebben er met 28 een laten maken van onze dochter, best duidelijk maar niet zo als dit! Ik had zelf niet zoiets toen ze geboren was van ik herken haar meteen van de echo maar er waren wel al trekken te zien en achteraf lijkt de foto van opzij wel goed. Ben benieuwd naar deze echo de 20e..kan niet wachten! Over kamertjes gesproken, was er niet iemand met een Barbapapakamer hier? Heb nog een leuke link, misschien bruikbaar? http://www.vanallesvan.nl/index-barbapapa.html
Gyino, wat een super vrolijk behangetje! Meilan, de meeste gyns hebben wel een 3d echo-apparaat. Maar ja, als je niet onder controle van de gyn staat en je wilt het, dan moet je er wat voor over hebben. Nicole, heerlijk he, dat klussen in de babykamer. Die van ons is ook bijna af. Morgen mag ik de randjes bijwerken en eind van de week gaan de plintjes erin en dan....laat de meubeltjes maar komen! Owh, wat is het heerlijk weer! Ik ga lekker plantjes in de tuin zetten.
Hoi allemaal, Wat leuk te lezen dat jullie zo bezig zijn met kamertjes. Ik kan helaas niets doen, in dit huis is geen kamertje meer over en zal het lekker in een co-sleeper bij mij gaan liggen, handig met de borstvoeding. We zijn bezig om een nieuw huis te gaan kopen maar als dat doorgaat dan zal de verbouwing zeker 1 jaar gaan duren, dus babykamer gaan we overslaan deze keer Verder heb ik veel leven in mijn buik zeg! Soms kan ik er niet zo goed van in slaap vallen... haha Kan iemand mij vertellen waar de lijst van juli-mama's te vinden is? Ik heb er al eens opgekeken en toen stond ik er niet op, ook niet na een mail, maar misschien nu wel? Groets en een fijne lentedag allemaal!
Nelizz, kijk eens onder mijn banner, daar vind je de link. Als je me mailt, wil ik je er wel meteen opzetten!
Nelizz, dan zit je in dezelfde situatie als ik. Wij hebben ook net een huis gekocht en het komt eind augustus leeg. Daarna ook nog verbouwen maar ik hoop niet dat het zolang gaat duren bij ons. Wat gaan jullie allemaal doen?
HOI, Al die mooie echo's! Bij ons in Belgie hoor je er nog niet veel van,en wat ik me afvraag wat is het verschil tss 3D en 4D? Lotuss..Die barbapapa kamer is volgens mij op andere topic IK mag morgen naar de gyn voor een gewoone echo,maar ben al heel blij hoor.Jeetje dat duurde lang.Kan bijna niet wachtzen om het te zien. Ik voel dus geen vlindertje of kriebeltjes in mijn buik maar ik voel wel dat er iets verkruipt in mijn buik. De ene keer links de andere keer rechts.Alsof mijn buik dat aan die kant voller wordt Groetjes ollebolleke en kruipertje
Dank je ollebolleke! zal ik 'm daar ook even plaatsen. Zover ik weet is 4D trouwens driedemensionaal bewegend. 3D is stilstaand. Je kan het look lezen op deze site. http://www.babyimage.nl/BI3DVoluson730.html Je hebt dus gewoon een kruipertje in je buik! vandaar dat je het nog niet eerder voelde!
Pretecho gehad! Alleen was meneer eigenwijs en liet zich wel zien, alleen met arm en voetje voor zn gezicht Na veel lopen, springen, dansen en hupsen liet hij zich heel ff zien om weer heel snel in de vertrouwde houding te gaan liggen. Mochten nog een keer terugkomen of een gratis dvd. Hebben vor t laatste gekozen, aangezien we em toch wel ff gezien hebben. Hier een foto van ons mannetje