Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi, en zooooooooo lief, smelt.........ben weer helemaal ''in love''

2. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    Leuke foto's zeg

3. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    SUCRE..wou net eens kijken op de lijst naar :van week tot week! maar die lukt maar tot week 12?
    EN...ik zie mezelf ook nergens bijstaan

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ollebolleke, als je mij je gegevens even PB't, zet ik je morgen op de lijst.
    Over de gegevens van week tot week, ik weet dat 1 van de meiden er mee bezig was, maar het helaas niet af heeft gemaakt.

Robine, mooie foto's!

Net weer naar de pufclub geweest. Heb spierpijn!

5. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen,

Wat een mooie foto's van die 3 en 4d echo, echt prachtig.
    Ga zelf ook maar snel een afspraak maken.

Het zonnetje gaat heerlijk schijnen deze week, ik ga daar heerlijk van genieten

Zijn er al mensen begonnen met zwangerschapsyoga of gym?
    Ik heb nog steeds niks gehoord

6. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen meiden!

Wat een boel geklets is het toch elke keer weer hier.. heb weer aardig wat bij moeten lezen!
    Prachtig al die echo's die ik voorbij zag komen, wij gaan dit niet doen, omdat we al elke controle echo's krijgen in het ziekenhuis. Toch blijft het bijzonder om het op deze manier te zien!

De weken vliegen echt voorbij, mijn lief voelt de kleine nu ook voortaan duidelijk trappelen sinds 2 weken en is apetrots!
    Steeds als ik tegen hem aankruip, krijgt ie een trap in zijn rug, alsof de kleine wil zeggen, ga eens aan de kant, ik lig hier :D

Wat gewicht betreft, hier ook weer dik 10 kilo erbij, andere zwangerschappen zaten tussen de 18 en 20 kilo, dus niet echt apart, alleen begin ik (nu al) vocht vast te houden :S
    Ik ben ook blij als ik in de avond op bed kan, omdat ik daar heerlijk lig... op de bank kan ik me niet meer prettig voelen. Hele vervelende benen en last rondom mijn lijf net onder mijn borsten en schouderbladen.... erg lastig.

Ow, en net nu mijn borsten minder pijnlijk leken te zijn, lijken ze nu weer juist pijnlijk te worden en NOG een groeispurt te maken :S
    Mannetje vind het wel heerlijk zo hihihi

Luitjes geniet van het heerlijke lente weer, buikjes vooruit in de zon en tot snel :)
    Morgen jarig, dus moet nog 1 en ander doen hier...

Veel liefs en dikke knuffels
    Snuffeltje

7. Nelizzz

Nelizzz Lid

6 jan 2009
    81
    0
    0
    Meubelmaker
    Middelburg
    @Lotuss
    Oh de verbouwing bij ons word echt immens.
    Alleen drie muren en 1 deel van het dak blijven bestaan en voor de rest moet het hele huis plat. Inclusief de vloeren. Dus daar gaat zo wel een jaar overheen denk ik.
    Komt ook wel een aanbouw bij en een kelder hopelijk.
    Maarja, eerst nog maar eens afwachten of het huis doorgaat we wachten al twee weken op 12 erfgenamen die moeten beslissen of ons bod door gaat!

Wat moeten jullie allemaal doen in het nieuwe huis? En heb je je oude al verkocht? Die van ons gaat deze week in de verkoop.
    Op zich ook wel lekker deze afleiding, dan zit ik niet hele dagen alleen maar aan de baby te denken ;)

@Loulou
    Nee nog niet aan yoga of gym begonnen.
    De gym had ik vorige keer gedaan en was iets wat suf maar wel gezellig en ik ben laatst bij een proefles geweest met yoga maar ik kon de helft van de oefeningen niet meedoen omdat dat op je rug is en dat doet echt veel zeer!

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Eigenlijk moest ik nu op 2 daagse cursus zijn ver van huis, maar sam heeft voor de 5e dag 40 graden koorts. Gisteren ben ik wel geweest en toen was mannetje thuis en voor vandaag ben ik dus thuis...te ziek om weg te brengen naar mijn schoonfamilie. Ik zou me er ook niet fijn bij voelen.
    Zondag al naar de huisartsenpost geweest. Als hij morgen nog koorts heeft moeten we terug komen!

Fijne dag allemaal!

Liefs Pooh

9. goedemorgen

@ snuffeltje gefeliciteerd!
    @ pooh altijd zo zielig voor die kleintjes. Beterschap

10. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goedemorgen! Mooi zeg, die foto's! Ik durf echt geen 3D maar het gaat wel erg kriebelen om nog een echo te doen. Mijn vriend weet nog steeds niet wat hij wil en kan me niet echt steunen. Ik heb hem gezegd dat ik van de zwangerschap wil genieten, je bent tenslotte maar een keer voor het eerst zwanger en het is zo weer voorbij. Hij is niet echt enthousiast over een echo, dus heb gezegd dat ik dan lekker met een vriendin ga! Sta nu ook op het punt om een derde bij de bevalling te vragen, alleen is het vakantietijd... Daffy hoe doe jij dat? Je gaat toch niet in je uppie bevallen?
    Genoeg ego, fijne dag iedereen want het belooft prachtig weer te worden rest van de week!
    Liefs,Deetje

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    @Nelizz
    Dat is inderdaad een hele verbouwing! Kan me voorstellen dat het wel een poos gaat duren ja. Maar wel gaaf als het af is! Hoop dat het door gaat voor jullie!
    Bij ons hoeven er alleen twee grote dakkapellen op de bovenste verdieping en een aanbouw aan de voorzijde van het huis. Valt dus wel mee!
    We zijn er nog niet helemaal uit wat me met dit huis doen, verkopen of houden. Is een appartement, dus misschien erbij..

12. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Goeiemorgen!

Wat een mooi echo's allemaal zeg. Wij gaan niet voor een pretecho, iets te prijzig. :)

Ik heb ook last van vocht. Weet soms gewoon niet hoe ik m'n benen leggen moet.

Alvast gefeliciteerd Snuffel, fijne dag morgen!

Pooh, beterschap voor je ventje.

Vanavond eerste keer zwangerschapscursus. Mijn vriend en ik gaan de cursus Samen bevallen doen.

Nu ga ik snel weer van de laptop af, heb zo tentamen. ;)

Fijne dag allemaal.

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Snuffeltje, gefeliciteerd!

Pooh, beterschap met Sam! Hopelijk voelt hij zich gauw beter.

Loulou, ik doe de cursus bewust bewegen, bewust bevallen, heb nu 2 lessen gehad. Ik heb ook 1 les yoga gedaan, maar dat bleek toch niet mijn ding.

Nelizz, jemig, wat een verbouwing zeg!

14. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    dag dames....

wat een mooie 3d echo's allemaal...

als ik het zo zie, gaat het ook wel een beetje kriebelen....

ben vandaag 27 weken, dus nog maar 13 te gaan! gaat zo snel, heb e zoveel zin in.... ik ben nu al setjes kleren aan het maken wat mijn meisje aan kan!

zie mezelf al achter de kinderwagen lopen in het zonnetje! wat ben ik toch blij met een zomer kindje!

baby is de laatste tijd heel druk, lijkt wel hoe drukker ik het heb, hoe meer de baby gaat bewegen... moet dus een beetje rustig aan gaan doen, want anders krijgt die kleine een slaap te kort geloof ik! (ik voel haar soms echt elk uur wel 15 min.)

nou meiden, buikjes vooruit en geniet van de zon!

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nelizz, ik heb je een PB gestuurd :D .

Dommel, zo, jouw baby is wel superdruk zeg! Heerlijk zeg!

16. Nelizzz

Nelizzz Lid

6 jan 2009
    81
    0
    0
    Meubelmaker
    Middelburg
    Leuk om de lijst even goed te bekijken en te zien hoeveel dames er eigelijk hier meelezen en schrijven af en toe. De een wat vaker dan de ander...

En wat mooi om te zien hoeveel mama's voor de borstvoeding gaan!

Wel een werk Sucre om dat allemaal bij te houden! Goed hoor.

17. Nelizzz

Nelizzz Lid

6 jan 2009
    81
    0
    0
    Meubelmaker
    Middelburg
    Trouwens, ik kreeg mail van Rainbowbabies en die hebben nu nieuwe 'geur' kleertjes...

http://www.rainbowgeurkleertjes.nl/

Zitten ze me nou voor de gek te houden of wat? Ik ga toch zeker niet aan mijn beeldscherm wrijven en dan aardbeien aan mijn handen ruiken! tsss...

Verder lijkt het me echt een chemisch gebeuren om daar mijn kleine baby in te kleden...

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Loooooooooooool ik heb die ook gehad! Tis morgen 1 april he ;)

19. Nelizzz

Nelizzz Lid

6 jan 2009
    81
    0
    0
    Meubelmaker
    Middelburg

haha ja maar vandaag toch niet... :)

20. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Zo de kraamzorg belde ook al voor een intake,
    wat gaat de tijd toch snel zeg!
    Ze komen volgende week...
    Dan hoeft toch nog niet alles op orde te wezen toch?!

Deel Deze Pagina