Mieden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, wat geweldig al zoveel juli mama's weer Toevallig kwam ik even stiekem kijken of de mama club voor juli al weer bestond! Hopelijk mag ik me einde van deze ronde ook bij jullie voegen! Heel veel succes met jullie zwangerschappen allemaal hoor, geniet er maar lekker van! liefs Ster
Wat is het leuk om dit soort dingen te kunnen delen Ben echt enorm blij met het forum hoor Ik ben benieuwd of ik het uit hou tot die tijd...we zullen zien
@ robin: ik heb wel gelijk gebeld met vk, kon het niet laten... is mijn eerste zwangerschap, kon het niet geloven (nog steeds niet) en wilde graag alvast een afspraak omdat het voor mezelf dan echter leek!?! heb 26 nov. eerste echo, dan zit ik op 9 weken! @mama van tessa: toen ik vanmorgen ook weer de test deed en er weer een 2e streep verscheen was ik toch wel heeeeeeeel blij... begin steeds meer te geloven dat he echt is! we zijn in iedergeval onze NOD voorbij... alle andere meiden ook super gefeliciteerd!
dames ik kom heel voorzichtig binnenwandelen want ik heb ook maar een heeeel voorzichtig streepje. Ik ben altijd laat met het aanmaken van hcg dus ik weet dat het waarschijnlijk nog moet komen die echte boost om vet te kleuren (de test) toch wil ik al gezellig mee kletsen en als ik een vette posi heb dan meld ik me en schreeuw ik het van dit toppic! ik ben lammetje trouwens 28 jaar heb een zoontje van 6 dochter van bijna 10 maand allebei borstvoedning gegeven 1 3 maand ander 9 maand en wil het ook deze keer weer gaan proberen. Ik wil in het ziekenhuis bevallen (moet ook altijd eigenlijk wegens medische indicatie) wens jullie veel klets plezier en hoop dat ik zaterdag als ik weer ga testen jullie lekker mag volgen de komende maanden!
nou ladies haal me er maar af, de vk zei al dat ik misschien een mk had gehad omdat ik te laat ongie was geworden en de testen werden ook steeds minder positief en ben nu dus ongi
Hallo meiden, Ook ik kom me voorzichtig melden als hopelijk een juli 2009 mama. Vandaag 1 dag voor NOD een test gedaan en positief! Had net als mama van Tessa ook het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, en jawel hoor. Mijn naamis Amsy, ik ben 33 jaar en heb een dochtertje van nu bijna 8 maanden. Mijn uitgerekende datum is als het goed is 2 juli 2009. Nu maar hopen op voorspoedige zwangerschappen voor ons dames Liefs Amsy
He Dommel, omdat het bij mij de vorige maand verkeerd ging wacht ik toch nog maar heel even. Maar leuk om te zien, jij bent ook vier weken! Dan zou ik dus ook rond eind november mijn eerste echo kunnen hebben! Spannend!
Hebben jullie al kwaaltjes? Ik ben vandaag zóóóó ontzettend moe en niet helemaal lekker...maar het is voor het goede doel
nee, ik voel nog niet heel veel... wel af en toe steekjes in mijn onder buik en af en toe steekjes in mijn R lies?!?! en VEEL slapen....
Hoi Juli-mama's! Allemaal van harte gefeliciteerd en geniet van dit kleine wonder in jullie buik! Ik hoop me binnenkort bij jullie te mogen voegen... Lieve groetjes!
@ Amsy: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! @ Lammetje: spannend zeg, Ik hoop voor je op een vette 2e streep deze week. @ dommel: ik was ook onwijs blij met mijn 2e streep gisteren, vooral omdat ik, buiten zere boobs en kleine steekjes in buik, helemaal geen klachten heb gisteren en vandaag.
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje * Amsy, 33 jaar, 2e kindje 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Er zijn op dit moment 4 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne Afspraken: 26 nov: Dommel, 1e echo @ Dianne:ik heb je van de lijst gehaald, sterkte @ Amsy: je staat erbij!
meiden, effe een vraagje... zitten jullie al aan de vitamine's etc. zo ja welke gebruiken jullie?... ik gebruik sins gister Multi zwanger zijn van de etos. er zit foliumzuur en visolie in en nog andere vitamine's... zou dit voldoende zijn of rade jullie nog iets speciaals aan?... bedankt...
Ken die pillen van de etos niet, maar als ze speciaal voor zwangeren zijn en er in ieder geval foliumzuur in zit, is het neem ik aan wel voldoende. Ikzelf gebruik Davitamon Femnatal.
**inbraak mama maart 2009** Gefeliciteerd allemaal! Dat jullie maar zonder al teveel kleerscheuren door de zwangerschap heen mogen komen en een gezond kindje op de wereld mogen zetten! Ik was trouwens een juli 2004 mama lang lang geleden **uitbraak**
@ dommel: ik gebruik al vanaf dat ik de pil heb laten staan (april) mama&baby van (volgens mij) dagravit. Zit foliumzuur enzo in!
Nou ik wil me hierbij ook aanmelden.Had gisteren een zwangerschaps test gedaan,maar ik kon het niet geloven hij was zo licht..Dus had me voorgenomen tot vannochtend te wachten..resultaat van vannochtend de streep was nog donkerder...dus je kon echt zien positief! Maar toch ben ik zo onzeker,ik wil zo graag blij zijn,want ik heb nu 4 dagen voor mijn NOD positief getest,ben zo bang dat het straks negatief is na mijn NOD omdat het misschien niet goed is gegaan..Ik kan dat rot beeld maar niet uit me hoofd krijgen.... Maar zoals het er nu voorstaat ben ik zwanger en begin juli uitgerekend