Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    dat ging iets te snel Deetje hahahaha: ja fijn hé dat we weer over 2 weekjes mogen... Ik mag om 10.00 al!

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Robin wat leuk dat je al zoveel aan het regelen bent en dat alles ook nog leuk word en kan zoals je wil!
    ik moet nog even wachten met klussen en bekijken
    we gaan namelijk een heel nieuw kamertje bouwen en beginnen daar in februari mee dus moet me even ihouden
    denk dat ik ook maar even wacht tot de 20 weken echo kan ik gerichter shoppen!

nieuwe mama s welkom en veel plezier met kletsen hier!

hmm stoppen met voedbal lijkt me een goed idee je weet maar nooit er kan van alles gebeuren meid
    excuus hmmm iets verstuikt?

shanna nog een pamela ha ha

3. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen allemaal,

Klein vraagje:

Stond vanmorgen op met een fijne koortsblaar! Kan dit
    a) kwaad voor de beeb in mij (volgens mij niet, maar toch ff checken) en b) voor de kleine van mijn vriendin van 4mnd waar ik gister uitgebreid mee geknuffeld heb (weet dat het voor pasgeborenen sowieso uitkijken is, maar 4mnd?)

O ja, en mag ik van die compeed lippatch gewoon gebruiken?

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @ Shanna: hier het zelfde hoor. Afgelopen nacht weer zoveel last gehad van mn borsten tijdens het slapen, haha, ben bang dat ze eerdaags ontploffen ;)

@ Lammetje: ik heb nog niets gekocht hoor, maar weet al wel precies hoe ik het wil hebben. Kaartjes moeten we in eerste instantie natuurlijk even wachten tot we wat verder zijn en het kaartje is ook nog eens óf voor een jongetje óf voor een meisje. Dus pas als we weten wat het echt wordt kunnen we groen licht geven!

@ allen nieuwe zwangeren: gefeliciteerd

@ alle nieuwe zwangeren die zich nog niet hebben gemeld, maar dit aankomende week gaan doen: ook alvast gefeliciteerd ;)

Toen ik stopte met de pil kreeg ik in eens last van puistjes terwijl ik normaal een hele gave huid heb. Nu ik zwanger ben heb ik dat gelukkig weer terug en zie ik er juist weer lekker fris en fruitig uit :)

Aaaaaaahhhhh, waarom duurt het nog zo lang voor het 27 november is?

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Shanna, hoe lang ben je nu zwanger dan? Je banner geeft aan zeven weken! Het klinkt trouwens wel allemaal goed zeg: zere boobs enzo ;) Ik duim voor je dat het gewoon helemaal super goed is en gaat oke :D

6. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen Ladies,

@claire85, leuk ook werkzaam in de thuiszorg wanneer ben jij van plan je leidinggevende op de hoogte te brengen?

@kaatje, volgens mij is een koorstlip wel besmettelijk en is het beter baby's niet te knuffelen. Ik weet niet als je de compet mag gebruiken even de bijsluiter lezen. Hoop dat het snel weer over gaat!

@alle fijne dag

7. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Heerlijk geslapen, ik droom steeds van testjes.... voel me misselijk en zere borsten dus hoef helemaal geen testjes te doen. Bovendien heb ik de indruk dat iedereen die extra testjes doet alleen maar extra ongerust wordt? En het is toch al spannend genoeg.

@Shanna- wat heerlijk dat je je zo goed voelt weer! Super!
    @ Ada1983 en Marjoleindv, welkom en gefeliciteerd!

@ Ryanne: sowieso altijd je gevoel volgen vind ik.. De verloskundige hier op de site had bij iemand gezegd dat je anders wel kunt trainen maar niet de wedstrijden speelt. Lijkt me ook leuk omdat je dan wel lekker in beweging blijft en de meest voetbalteams zijn erg gezellig toch? Je wilt het nog niet vertellen begrijp ik? Tja een smoes weet ik ook niet...

Nou, werk vandaag thuis, kom no gwel langs vandaag.

@iedereen: geniet, ook van de kwaaltjes, en ongerustheid is nergens goed voor!

8. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hey Robin,

Ik zag het,iedere keer wanneer ik een leuke banner zie wil ik die ook en geeft hij aan dat ik verder ben,ik denk dat ik iets verkeerds doe,ik hou het maar hierbij hahahah.
    Hoelang ik zwanger ben geen idee,maar in iedergeval heel erg kort dus erg pril allemaal..

Ik blijf het raar vinden,heb mogenlijk een BBZ maar gevoel zegt daar niets over ik voel me kip lekker,ik ben rustig hartstikke fit,ben vorige week maar 2 dagen erg duizelig geweest met bijna gevolg van flauw vallen..maar geen pijntjes hiero voel me echt toppie..

9. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Das inderdaad vreemd. Misschien komt het dat je toch gewoon veel te vroeg hebt getest en dat ze daarom ook nog niets konden zien met de echo! Ik wens je in iedergeval héél veel sterkte en duim voor je!

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

kom ook hier even spieken, want word als het goed is opnieuw mama, deze keer in juli :)

Grts

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @ Sabbe: gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    bedankt :D

Ik ben 8 juli uitgerekend. Het is ons vierde en laatste wondertje :)

13. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Sabbe gefeliciteerd & welkom!

14. Zou graag willen blijven trainen maar dan kan ik niet zeggen dat ik een blessure heb. Denk dat ik voor de zekerheid maar niet meer ga. Zal het er met de trainer over hebben en kijken wat hij zegt. Ik meld me voor zondag a.s. ziek zodat ik een goede echo kan afwachten.
    Wil het idd niet zeggen omdat het al eens mis is gegaan.

@ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Vanochtend nog een cb digitale test gedaan en de twee streepjes zijn nu even dik. Wil dus zeggen dat m’n hcg verdubbeld is.
    Morgen echo ben zo benieuwd…

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Nou meiden...

Heb net bloed moeten laten prikken...

Had vanmorgen weer zo'n vaag streepje op mn test, dus ik dacht test nog maar s met de digitale van CB...niet zwanger! :( , terwijl dat ie zaterdag zwanger aangaf...

Heb dus opgebeld naar de fert. arts en moest gelijk bloed laten prikken.
    Vanmiddag om 2 uur weet ik meer...

Zit erg in spanning nu... en ben erg ongerust...

Liefs Miracles

16. Miss Mommy

Oeps, had 2 x op t knopje gdrukt...

17. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Jemmig meid wat k*lote voor je zeg,ik weet hoe het is die spanning,ik zit al in spanning vanaf voor het weekend tot en met woensdag moet morgn ook bloed prikken ik wens je in iedergeval heel veel sterkte!

Liefs Shanna,

18. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @Miracles: oh wat balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je je nu ongerust maakt. Ik duim voor je dat het wel goed is!

19. Miss Mommy

Dankjewel...

Kan alleen nog maar afwachten nu tot t 14 uur is, bah voel me KL*TE...

Je HCG gaat toch niet zomaar achteruit als je zwanger bent...

Ben trouwens nog steeds niet ongi of zo en heb ook nog alle symptoompjes...

20. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wat duurt wachten dan lang he :( Zolang je nog geen definitieve uitslag hebt, gewoon goede hoop houden hoor!

Deel Deze Pagina