Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou! Zeker vervelend! ;)
    Die andere die ik had heb ik daarna helemaal niet meer gebruikt, ook zonde..
    Ik heb voor mezelf ook het liefst een zwarte tas. Dus inderdaad lekker dat ik hem daarna nog kan gebruiken ook, heb nu ook altijd een zwarte tas aan de wagen hangen. Maar deze is veeeel leuker!

2. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    oh ja nog ff berichie van mezelf: ben vanochtend naar de VK geweest en ik heb het koppie van onze kleine vent kunnen voelen tussen mijn handen, was echt zoooooo bijzonder. Was thuis weer aan het proberen, maar toen was meneer weer naar beneden geduikeld....

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ach..en ik ben ook gewoon koopziek.. :oops:

4. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    ach... koopziek op zich niks mee toch!hahaha..

ohh wat gaaf het hoofdje vast kunnen houden!ik probeer s avonds bij het insmeren van mijn buik ook te voelen waar die kleine ligt! maar word er niet veel wijzer van.....misschien als hij wat groter is!

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Baby voelen, mijn vk zei dat dat nu nog erg lastig is, maar over 4 weken hoopte ze dat wel te kunnen. Ben wel erg benieuwd, hoop dat ie netjes met zn koppie naar beneden gaat liggen.

Sunshine, dat strakke bandgevoel in je bovenbuik is ter hoogte van de lever. Als je alleen hier last van hebt, dan is het waarschijnlijker dat het je banden of spieren zijn. Heb je hierbij ook andere klachten, dan zou ik het wel even aan de vk melden.

Luiertas, ik heb er nog geen 1 uitgezocht. Vind het wel moeilijk. Die zwarte lak is inderdaad erg cool!

6. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    hoi hoi,

nog even over de luiertas, dat ik hem ook gewoon zo willen kunnen gebruiken is dus ook een van de redenen waarom ik nog op zoek ben naar een andere, die we nu hebben is net groot genoeg voor de baby spullen maar niet groot genoeg voor de rest van mijn spullen en om nou 2 tassen mee te nemen liever niet. de de tas die we nu hebben kunnen makkelijk gebruiken als we samen ergens heen gaan en ik gewoon een handtas mee kan nemen maar als ik alleen op pad ben en dat zal toch meerdere deels van de tijd zijn, wil ik graag een tas die ik voor ons beide kan gebruiken.

morgen gaan manlief en ik alles voor de kinderen vast leggen bij de ambtenaar burgerlijke stand ,
    beide kinderen krijgen dan mijn man's achternaam, we vinden het allemaal heel spannend, en kijken er ook erg naar uit.
    manlief heeft voor de hele dag vrij genomen laten we hopen dat het weer morgen weer zo lekker is.

tot laters
    groetjes
    daisy

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gelijk ook hoor Daisy, ik vind ook heel leuk om spulletjes echt naar m'n zin te hebben. Ach..mannen hebben dat vaak met auto's en van dat soort dingen. Hebben ook vaak een gadget tik. Dit zijn gewoon onze gadget's :) Net zoals een coole kinderwagen voor mij zoiets is als een mooie auto, haha! ;)

8. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    precies, ik had ook de kinderwagen uitgezocht, en gelukkig vond hij dat het een goede keuze was, ik had me eigen ook helemaal in verdiept en genoeg over gelezen. ik had graag de wagen in kleur gehad maar manlief had weer genoeg argumenten om voor een zwarte te kiezen, de maxi-cosi hebben we wel op kleur genomen.
    bijkomende reden voor mij is ook een beetje dat dit ook ons laatste kindje zal zijn, en ons gezin straks compleet is.
    ik wil er helemaal van genieten ook omdat ik dat bij de oudste dat niet echt heb gekunt omdat ik toen de tijd alleen deed.
    financieel gezien lag het ook heel anders, daarnaast hebben we trouwens ook op een hoop bespaard want we hebben de babykamer voor heel weinig over genomen en een hopen spullen zoals badje,wipstoel en box gekregen, dus ik bedenk me eigen nu dus ook waarom zou ik niet voor die mooie maar ook praktische tas gaan. :D :D :D :D

o ik las over de luiertas van de prenatal die zag ik volgens mij van de week in de winkel die is inderdaad super.

manlief ligt te snurken op de bank, we hebben gisteren het geboorte kaartje uitgezocht en vanavond nog een mooi gedichtje gevonden, dat vonden we nog moeilijker dan het kaartje zelf :)
    maar het is gelukt, morgen samen naar de drukkerij alles vast gaan leggen voor straks.

tot later

groetjes
    daisy

9. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha dames...

helemaal mee eens! gewoon een tas kopen die je leuk vind... krijgt me vent wel een zwart rugzakje!

ook hier heb ik de vorige keer bij de verloskundige het hoofdje kunnen voelen, was heel bijzonder inderdaad... thuis heb ik het ook nog een keer gevoeld, maar toen vond ik het een beetje eng.... het is dan ineens zo tastbaar!

nou meiden, vandaag de blije doos opgehaald en toevallig vandaag mijn kraampakket gekregen.... wordt nu allemaal wel heel echt!

nou meiden, morgen weer naar de verloskundige...

fijne avond/nacht...

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat heb ik dus ook! Laatste kindje dus ik wil er echt van genieten. Kon het vroeger ook niet inderdaad. Bespaar ook niet op zwangerschapskleding, wil me ook lekker voelen deze maanden!

11. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    HOE DOEN JULLIE DAT, :(: :(: :(:
    WIL DIT OOK WEL EENS PROBEREN

12. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen!
    Daisy, heel veel plezier vandaag, dit is een bijzondere dag voor jullie! En het belooft echt mooi weer te worden.

@hoofdje voelen- mijn verloskundige wil dit pas met 28 wk, dan is het hoofdje ook voldoende hard zei ze. Kindje is lekker actief, heerlijk.
    Ik heb een lange dag, tot morgen!

13. justsjee

justsjee Lid

18 sep 2008
    37
    0
    0
    rozenburg
    hmm bij mij heeft ze me nooit het hoofdje laten voelen snik snik

14. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    goedemorgen......

gister avond de 3 echo laten doen en ik ben helemaal gelukkig......
    we hebben eindelijk na 3 keer het geslacht kunnen bewonderen van onze mopje en we krijgen een .........................................MEISJE......

kon vanacht amper slapen haha helemaal blij ben ik( jongen was ook helemaal geweldig geweest hoor)
    mijn vriend moet er nog een beetje aan wennen die maakt zich nu al zorgen over de pubertijd en als er jongens in het spel komen hihhi..

en we mogen volgende week nog een keer terug komen omdat mevrouw elke keer met haar handen en voeten voor haar gezicht lag...ze houd ons nu al helemaal bezig!

maar genoeg over mij hoe is het met de rest?

15. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Mjjn dinnetje is gisteravond iets voor 12-en bevallen van een meisje; Evy. Verder weet ik nog helemaal niets, want we kregen een sms-je, een klein voicemailberichtje en verder niet meer bereikbaar... Dus ik ben benieuwd!

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

kwam dit nummer tegen onder een pretecho filmpje.
    het heet "jouw ogen" en het is van raffaela.

wel zakdoekjes bij de hand houden hoor.

We waren kwetsbaar en onbedekt.
    De lakens voelde warm en zacht.
    Toen het mysterie werd verwekt.
    Het grote wonder van die nacht.

En het heeft een plek gekregen,
    Waar het heilig is,
    Waar het warm en veilig is.

Er zit een wonder, in mijn buik.
    't is voor de wereld nog te klein.
    Het jonge leven, dat ontluikt..
    Het laats ons zelf herboren zijn.

Maar het mag nog even groeien
    Waar het heilig is,
    Waar het warm en veilig is.

Zo ongewerkt, volkomen naakt,
    Door geen handen aangeraakt,
    Onbezorgt en ongerekt,
    Toch volledig voorbestemd,
    Als een onmisbaar deel van alles wat leeft

Wat zou het mooi zijn, als het jouw ogen heeft.
    Wat zou het mooi zijn, als het jouw ogen heeft.

veel liefs
    gyino

17. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    zo even een beetje bij gelezen.
    nu lekker andere dingen doen.
    de droger is klaar dus kan ik de was opvouwen.

vanavond kindje kijken. heb er zin in.

@sucre en spirit: bedankt voor jullie reactie. denk zelf niet hoor dat
    het zwangerschapsvergiftiging is. maar wil het liever uitsluiten dan ermee
    rond lopen en het wel hebben. toch?
    ga straks naar de vk en aan haar veder advies vragen.
    maak me waarschijnlijk gewoon een beetje druk om van alles en nog wat.

@spirit: gelukkige weten ze wat het is bij je hond. vind het altijd zo naar om
    dieren te zien lijden. ze kunnen ook niet zeggen wat ze voelen en zo.
    hopelijk gaat het snel beter met hem en kan ook je kleintje nog van hem genieten.

@sunshine: jee jij weet het ook nu. gefeli met je meid.

@wbpepe: hopelijk gaat het helemaal goed met je vriendin, haar man en kindje.
    jij vooral beterschap gewenst.

liefs gyino

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sunshine, super dat jullie nu weten dat jullie een meisje krijgen. Gefeliciteerd. We zijn benieuwd naar de foto's.

Wbpepe, hopelijk hoor je gauw meer nieuws van je vrienden!

Gyino, succes bij de vk!

Wat is het weer heerlijk weer! :D

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O Gyino..en ik ben al zo'n jankerd vandaag...
    Heb echt m'n dag niet geloof ik.. :( boehoe... veel plezier bij de verloskundige!

Wat heerlijk sunshine, een meisje! Super! Heel herkenbaar, dat je man zich nu al zorgen maakt over de pubertijd. haha..dat is echt een vader ding en soms zelfs een reden waarom ze in de eerste instantie zeggen liever een zoon te hebben! Maar wacht maar....als ze er is is hij dat zo vergeten! Niets zo vertederend als een klein meisje dat papa met een schuin hoofdje verliefd aankijkt.. :) Zelfs zo vertederend dat mijn man stiekem wenste dat de tweede ook een meisje zou zijn...en zijn wens werd verhoort!

wbpepe, hoop dat het helemaal goed gaat bij je vriendin!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo allemaal!

Alles goed hier? Met mij wel hoor! Alweer bijna 26 weken! Wat gaat de tijd toch hard!

XXX

Deel Deze Pagina