Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    @ lotuss
    hahaha dat was ook echt wat zijn reden was dat hij toch voorkeur had naar een jongen en het voetballen natuurlijk.maar gister avond voor het slapen zei hij: het leuke van een meisje is dat ze later met papa wilt trouwen...ahh zo lief!
    uit eindelijk vinden ze het ook wel leuk..

wat is het hier stil vandaag trouwens.......

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zoals beloofd eindelijk een buikfotootje van mij van vandaag met 25 weken en 2 dagen ;)

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

4. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Goeiemorgen!
    Pooh wat een mooi buikje!

Ik moet even mn blijdschap met jullie delen hoor, ik heb sinds vanochtend stromend water. Nu hoef ik dus niet meer 10x per dag met twee emmers naar beneden naar de tuin om daar water te halen en dan met twee volle emmers weer terug. De wc doet het normaal zonder dat je met een emmer door moet spoelen, we kunnen gewoon douchen, afwassen.Wat een luxe!
    En alsof dat nog niet genoeg is, we hebben sinds vandaag een stofzuiger, nu hoef ik niet meer elke dag mn appartementje te vegen.. Oooh wat zal mn pijnlijke rug daar blij mee zijn!

Zo ik ga lekker poetsen en boenen! Voor het eerst met een lach op mn gezicht :D

Liefs duimelijn

5. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hoi dames, alles goed hier? :D

Nog even een lading reacties op van alles:

@ Robine, mooie foto's! Vooral die tweede waar hij zo lekker met het handje tegen het gezicht ligt vind ik lief!

@ Nelizz, jij gaat flink verbouwen zeg! Wanneer verwacht je te horen of het allemaal door gaat?

@ Snuffeltje, nog gefeliciteerd!

@ Pooh, wat zielig dat Sam zo ziek was. Gaat het al wat beter met hem? En mooie buikfoto hoor!

@ Luiertas, heb je die dan echt nodig?.. :oops:
    Is daar nog iets bijzonder aan of is het gewoon een grote tas met vakjes? Want die heb ik nog wel liggen. Hoewel, het is natuurlijk ook een goed excuus om te shoppen voor wat nieuws haha!

@ Gyino, hopelijk is het geen zwangerschapsvergiftiging, kon de verloskundige je wat geruststellen?

@ Wbpepe, je blijft aan de gang bij jullie he! Alweer aan het snotteren en hoesten.. Beterschap!

@ Spirit, goed dat het geen tumoren waren bij je hond. Is hij alweer wat opgeknapt van de operatie? Ik sta zelf vaak versteld van hoe snel dat bij dieren kan gaan!

@ baby voelen, leuk is dat he? Ik ben er aardig handig in aan het worden maar meestal ligt ons ventje ook erg duidelijk in een bepaalde richting. Vooral 's ochtends ligt hij met z'n hoofdje zo duidelijk bovenin dat m'n vriend zijn hoofdje ook makkelijk kan voelen. Heb dan echt een bobbel op m'n buik. :p

@ Deetje, ik vind het wel een beetje raar klinken van je verloskundige, over dat het hoofdje pas hard genoeg is met 28 weken. Alsof je er nu een deuk in zou kunnen porren haha. Dan zou je als zwangere echt helemaal niks meer mogen! De laatste keer bij de VK (24wk) heeft ze me het gewoon laten voelen, ik hoefde er niet hard voor te duwen of zo. Maar misschien is het bij mij ook wel gewoon makkelijk voelen, dat vond zij tenminste wel. (of misschien heeft hij het harde hoofd van z'n vader haha) ;)

@ Ollebolleke,
    @ Sunshine, gefeliciteerd met je meisje! :D

@ Duimelijn, wat lekker zeg! Hadden jullie sowieso nog geen stromend water of was het tijdelijk? Ik kan me je opluchting in ieder geval goed voorstellen!

Zo, nu ben ik weer een beetje bij..
    @ ego, alles gaat nog steeds prima, ik heb heel veel leuke reacties gehad op de pretecho, veel mensen vonden hem al op mij lijken *trots*. Maar hopelijk lijkt hij ook veel op m'n vriend, die vind ik veel knapper.. :p M'n moeder heeft de hele week de foto's meegesleept zodat ze er mee kan showen en er zelf naar kon kijken. Kennelijk was dat bij de ouders van m'n vriend ongeveer hetzelfde. Zo leuk dat de opa's en oma's zo meeleven!

M'n buik lijkt weer een groeispurt door te maken, bijna van de een op de andere dag heb ik moeite met bukken gekregen, zeker als die kleine rechtop ligt. Dan voel je je opeens wel heel erg zwanger hoor! Gelukkig verloopt het kluswerk voorspoedig en kan ik het hopelijk binnenkort wat rustiger aan gaan doen.

@ iedereen, een hele fijne zonnige dag toegewenst! :D

6. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Hallo mums to be,

Tijdje geleden alweer dus tijd voor een update :)
    Hier gaat alles goed ben inmiddels 23 weken ben wel wat zwaarder geworden maar afgesproken met manlief dat ik minder op de weegschaal zal gaan. Is ook beter ivm mn eetstoornis verleden. Ik moet beseffen dat je nu eenmaal aankomt bij een zwangerschap en dat het "niet aan mij ligt"
    lees; niet door het eten komt. Merkte dat ik dit nogal moeilijk vind.
    En heb ik behoorlijk last van maagzuur, antagel van de huisarts gehad hoopt dat dit werkt.

De babykamer is behangen en we hebben gisteren de kledingkast opgehaald als die eenmaal staat kunnen we in gaan ruimen. En kunnen de rest van de meubeltjes komen.

Afgelopen week heb ik de week van hemelvaart een weekje centerparcs geboekt voor ons samen en ons hondje. Nog lekker even samen een keer weg.

Over 8 dagen hebben we een herkansing met de geslachtsbepaling en hoop dan toch wel te horen of we een zoon of dochter krijgen.

Noi ik ga nog even genieten van het mooie weer vandaag

7. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Reacties op van alles:
    @Luiertas, die heb ik nog niet. Ook nog niet echt naar gekeken!
    @Hoofdje voelen, woensdag moet ik weer naar de vk. Ga dan ook eens vragen of ze me dat wil laten voelen.
    @Vrienden/mannen, mijn vriend heeft ook al hele praatjes over dat ons meisje tot haar 21ste niet op stap mag. ;)
    @Sunshine, gefeliciteerd met je meisje!
    @Wbpepe, ik hoop dat het goed gaat met je vriendin en haar dochtertje.
    @Pooh, mooie buik zeg!
    @Duimelijn, wat fijn dat je weer normaal kan poetsen en doortrekken, lijkt me niets, dat gesleep met emmers water.
    @Mini me, lekker hoor nog een weekje Centerparcs! Hopelijk kunnen jullie over 8 daagjes het geslacht zien.

Dinsdag hebben wij de eerste les Samen bevallen gehad. We waren duidelijk de jongste daar! Maar het was wel gezellig. :)

Mijn vriend kan ons meisje al heel goed voelen. Als hij zijn hand op mijn buik legt kruipt ze er helemaal in. Als mijn vriend ineens zijn hand aan de andere kant van mijn buik neer legt volgt de baby ook echt en kruipt ze daar weer in zijn hand. Als mijn vriend een beetje gaat lopen duwen en prikken krijgt hij echt schopjes terug tegen zijn hand. Ik vind het echt heel bijzonder hoe snel ze al reageert. Ben echt trots!

Morgen ga ik lekker shoppen met mijn vriend en mijn broertje. Zondag komen mijn moeder met mijn andere twee broertjes langs, druk maar gezellig!:D Alvast fijn weekend allemaal.

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Duimelijn, wat kun je blij zijn met dingen die voor veel mensen vanzelfsprekend zijn he. :D Heerlijk hoor! Geniet er maar van!

Daphne, leuk he, als de opa's en oma's zo trots zijn!

Pooh, prachtige buik!

Mini me, fijn dat je vriend zo goed met je meedenkt. Het aankomen is inderdaad iets wat bij een zwangerschap hoort. Wel een lekker vooruitzicht, nog even samen weg straks. Leuk he, met de babykamer bezig. Hopelijk weet je over een week wie er in je buik zit!

9. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    goedemorgen dames,

ik dacht al wat vreemd geen nieuwe berichten op het forum!
    vandaag een gesprek bij de arbo bedrijfsarts, mijn verloskundige heeft me aangeraden minder (of minder belast) te werken vanwege mijn harde buiken en bandenpijn probleem.

voel me echt een sukkel dat ik het niet gewoon vol kan houden tot mijn verlof... :( :(

10. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hmm, weer even opnieuw m´n banner aanmaken en verder even nadenken waar we ook alweer gebleven zijn :D .
    Geniet ze allemaal van de mooie dag. Zonnetje begint al door te breken.
    Ik ga vandaag eens op zoek naar een korte broek :) .

Gr,
    Maine

11. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede morgen....

wat een heerlijk weer nu al!!!!

ik heb steeds steken van onder en gisteravond ineens pijn met plassen... volgens mij heb ik gewoon een blaasontsteking!!!!

straks effe de dokter bellen en nog even testen voor alle paasdagen er weer tussen zitten...

fijne dag!!!

groetjes

12. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Goedemorgen allemaal

Zo het is even wennen hoor het nieuwe forum, moest wel weer even zoeken.
    Wat een weer is het vandaag echt heerlijk, zit al lekker met de tuindeur open. Vandaag worden de meubels gebracht voor de babykamer, vind het nog best spannend. Verder zijn we hier druk met wassen, en allerlei afspraken ivm de zwangerschap.
    De laatste controle bij de vk bleek mijn hb te laag. Ik had al een beetje last van hoofdpijnen, waarschijnlijk ook daardoor. Zit nu alweer twee weken aan de staaltabletten en moet zeggen voel me een stuk beter.

Nou meiden geniet lekker van het zonnetje.

13. goedemorgen all,

Geniet van het mooie weer en het heerlijk lange weekend

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    en hup... alles is weer weg

15. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hallo allemaal,

Mag ik me bij jullie toevoegen?
    Ik ben 13 juli 2009 uitgerekend voor ons eerste kindje.

Groetjes Suzanne

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Alle berichten weg :(

Suzanne welkom hier en gefeliciteerd! We houden een juli-mama-lijst bij. Pb me je gegevens maar even als je er oook op wilt staan. Bij mijn banner staat de link.

Nicole, verstandig dat je minder gaat werken. Je moet er niet zo over in zitten, je kiest voor jezelf en je beebje, dat is nu het allerbelangrijkste!

Dommel, niks aan, zo'n blaasontsteking.

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Weet niet wat er met de site aan de hand is maar alle berichten van afgelopen week zijn weg en alle banners zijn ook weer verdwenen, maar even wachten misshien komt het weer terug.

18. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?
    Ik ben echt al heel lang niet meer geweest :oops:
    Wel even wennen hoor, die nieuwe site!
    Ik zal straks eens even alles bijlezen.

Inmiddels alweer in de 29e week, gaat echt snel vind ik.
    De afgelopen weken erg veel last gehad van harde buiken, zo erg dat ik zelfs even bang was dat het niet goed zou gaan. Maar het gaat gelukkig nu een stuk beter. Ws veel te druk geweest de afgelopen maanden volgens de vk in combinatie met een groeispurt van ukkie.
    Dus toch maar wat rustiger aan doen.

Groetjes Nena

19. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Sucre welke banner????? ;)

Suzanne welkom op dit forum en veel kletsplezier!!

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zo, ik heb weer een banner! :D

Nena, leuk dat je er weer bent. Kan je het nu wat rustiger aan doen? Gelukkig zit de kleine nog veilig in je buik!

Deel Deze Pagina