Welkom suzanne! Nou ja zeg..de data base per ongeluk gewist...volgens mij zijn daar toch een aantal handelingen voor nodig..Is niet alleen wennen voor ons , het nieuwe forum geloof ik! Al m'n foto's weeer opnieuw moeten uploaden...en ik was net klaar..
Ja gelukkig wel, ben in de ziektewet gegaan( werk in de zorg) en doe nu alleen nog maar administratieve werkzaamheden. Scheelt een hoop!
Verstandig meis! Ik werk ook in de zorg en sinds vorige week 2 uur per dag minder. Is toch wel erg prettig! Lotuss, irritant dat je weer opnieuw je foto's moet uploaden.
Zo heb weer een banner maar ik kon aan het begin van de week 2 banners plaatsen maar nu nog maar eentje. Lukt dat bij jullie ook niet meer??? Lotuss wat een werk hè alles weer opnieuw, je hebt trouwens prachtige foto's gemaakt van je buik!!!!
Hoi! Is er weer wat misgegaan? Ff kijken of ik ook geen banner meer heb dan... Wat goed he, dat werkgevers/arbodiensten toch echt rekening houden met zwangerschap. Lichamelijk werk lijkt me sowieso niet vol te houden meer? Bij mij gaat gelukkig alles goed, voor de klas kun je zitten en staan/lopen lekker de hele dag afwisselen en dat vind ik erg prettig. LEg wel vaak m'n voeten op een kruk maar dat is dan maar zo. Ga even van het weer genieten en vanmiddag bij een vriendin langs. Ga haar vragen of zij eventueel bij de bevalling wil zijn, als het tussen mij en mijn 'vriend' (weet ook niet hoe ik hem noemen moet, of we nu gaan latten of helemaal uit elkaar zijn, dat vraag ik hem over een paar weken pas, geef hem even rust nu dat is het beste) niet helemaal goed voelt dan. Wel griezelige vraag vind ik, ze weet nog helemaal niet wat er speelt... Meiden, geniet van de zon en het vrije weekend!
Dank je spirit! Nu zal het wel goed blijven gaan allemaal hoop ik! Slapen jullie allemaal goed trouwens? Ik heb al weken dat ik zo slecht slaap...geen last van m'n buik ofzo of andere kwalen. Zal wel door de hormonen komen ofzo. Wel vermoeiend alleen...zou wel weer eens een nachtje van 10 tot 7 willen slapen..geeeuw!
Oh, en hoe krijg ik nu weer een banner? Vorige keer is het me wel gelukt maar ik zie nu niet meer waar ik heenmoet! Wie kan me helpen?
Als je een banner van deze site wil zie je helemaal bovenin in het menu 'banners' staan. Boven het lichtblauwe balkje met reclame.
Zo net de kraamzorg gehad.... Krijg echt veel uren 49 + de uren van de bevalling + nog eens 20 uur! Als ik wil kan ik 10 dagen kraamhulp krijgen. Dus ik zit wel gebakken....
hoezo krijg jij zoveel uren ani? Is het nu al bekend of er in de zomer minder kraamzorg is of is dat dit jaar niet van toepassing? Ik heb er verder niets meer over gehoord?
Het schijnt dat ik zo goed verzekerd ben. standaard is 49 uur + de uren van een thuisbevalling, en ik krijg van me verzekering nog eens 20 uur extra. Als ik die 20 uur niet opneem, krijg ik 20 euro per uur terugbetaald. Ik heb Jona kraamzorg. Ze nemen niet alles aan, zodat ze de zorg altijd kunnen garanderen. Dus ik heb hier geen last van
welke verzekeringsmaatschappij heb jij dan ani? In mijn polis staat wel dat ik maximaal 20 uur extra kan krijgen maar volgens mij is dat wat anders...
Nou het is maar goed dat ik tegenwoordig copy/paste wat ik hier schrijf want mn bericht was niet geplaatst en ineens wel weer heel veel andere berichten raarrrr Gisteravond weer eens even lekker zitten huilen bij mn mannetje, er zat al een paar dagen iets te broeien. En gisteravond was ik al stiller en toen hij voor de derde keer vroeg: alles goed? als er iets is moet je het wel zeggen want ik kan het niet aan je neus zien :^o Moest ik huilen blijkt dat ik het toch wel moeilijk vind dat ik de dingen niet meer op mijn oude tempo kan, ik mij dus aan moet passen naar gangetje slak. En dan ook de hele dag het zuur en een buik die in de weg gaat zitten waardoor de dingen moeizamer gaan. Het was gewoon even genoeg allemaal!!! En wat lucht dat op zeg, poeh Als ik eenmaal maar weer weet wat er is en even gehuild heb dan ben ik het vrouwtje weer en kan ik weer verder. Vandaag lekker rustig aan, ik heb al stogezogen en de was gedaan dus vandaag verder vrij. Vanmiddag naar mn zus waar we vanavond lekker met elkaar gaan bbq-en tja toch een beetje genieten van het mooie weer Morgen ochtend vroeg voor de geslachtsbepaling en we hopen dan toch wel te horen of we een zoon of dochter krijgen. O,ja woensdag voor het eerst zwangerschapszwemmen gehad was erg leuk het viel me alleen op dat mijn stabilisatie punt iets is verlegd nu ik zwanger ben waardoor ik me af en toe een tollende boei in het water voelde hihihi gelukkig hadden er daar meer meiden last van Voor iedereen in ieder geval een prettig paasweekend met hopelijk veel zonuren
iedereen moet geloof ik wennen aan het systeem, alle berichten weg, jammer! had gister een heel berichtje geschreven maar ik weet ook niet meer wat daar allemaal in stond, tja zwanger he, komt jullie vast bekend voor. mini me, had ik afgelopen week ook, even alles eruit gegooid en toen was het weer goed. het is ook zo irritant, iedereen is druk en zelf moet je maar in versnelling 1 verder. deetje, veel succes en sterkte ik heb veel bewondering voor je dat je hem er toch bij wil hebben als hij dat wil en dat je hem toch betrekt bij de zwangerschap het is toch anders nu hij gezegd heeft dat ie niets meer voor je voelt. hopenlijk wil je vriendin er bij zijn om je te steunen, helemaal alleen lijkt me zo raar, je kan "het moment" dan met niemand delen. iedereen fijne dagen met lekker weer !!
Hallo Dames, Alweer een tijdje geleden en meteen wennen hier. Ik heb een vraag over de indeling van jullie commode en kast. Hoe pakken jullie dit aan en waar leggen jullie je luiers wegwerp en hydrofile, sokjes, rompers,verzorgingsspullen en hoe doen jullie de kleertjes ordenen in verschilllende maten? Mijn commode heeft 2 lades boven en beneden een grote ruimte. Mijn klerenkast heeft een stang voor de kleertjes op de hangen en de bodem. Beneden hebben we 6 lades. Het hout is ruw, leggen jullie je spullen in mandjes of iets anders?? Ben eens benieuwd...
Wat een heerlijk weer! Jammer dat alle berichtjes van de afgelopen dagen weg zijn. @Nicole84, hoe ging het gesprek bij de arboarts? Je hoeft je echt geen sukkel te voelen hoor! @Fedi, veel plezier met het kamertje inrichten! @Dommel, dat is niet zo fijn, een blaasontsteking. @Suzanne, welkom en gefeliciteerd! Weet je al of je en jongetje of een meisje krijgt of is het een geheimpje? @Deetje, succes en veel plezier bij je vriendin, ik hoop dat ze vereert is dat je haar vraagt bij de bevalling te zijn, vast wel! @Minime, lucht lekker op hé, een potje huilen. Veel plezier morgen, hopen dat jullie kindje wil laten zien of het een hij of een zij is! Spannend. @Slapen, ik slaap prima hoor, ben alleen iedere ochtend ontzettend vroeg wakker! Meer meiden hier last van? Misschien is het alvast wennen voor als ik er straks iedere ochtend uit moet als de baby wakker is. @Commode, Wij hebben een soort ruimte tussen de commode en de deurtjes van de commode zou maar zeggen, daar liggen de luiers. In de commode zelf liggen de rompertjes, sokjes, badcapes, slaapzakken, losse shirtjes en losse broekjes enzo. Dan hebben we nog een ladenkastje waar het beddengoed, hydrofielluiers/washandjes, spuugdoekjes enzo inliggen. We hebben nog een kledingstang waar alle pakjes, jurkjes, vestjes hangen. Kleertjes inderdaad geordend op soort en maat. Grootste maatjes achteraan. Verzorgingsspulletjes als zalfjes enzo hebben we in een mandje op een plankje boven de commode. Ben benieuwd hoe de rest het heeft!
Hee meiden! Alles goed hier? Jammer dat de laatste berichten weer verdwenen zijn, ik heb wel bijna alles gelezen op m'n mobieltje (lekker illegaal op het werk) maar reageren daarop duurt te lang dus was net lekker achter de Mac gaan zitten daarvoor.. Maar nu weet ik niet meer precies wie wat gepost had en komt daar dus weinig van, sorry.. @ Deetje jouw verhaal was me wel nog goed bijgebleven en wilde je ook nog even sterkte wensen, het lijkt me een lastige situatie. Wel goed dat hij tenminste eerlijk is en het in alle redelijkheid verloopt. Maar dan nog.. Hopelijk is dat kleine buiktrappelaartje erg troostend! @ Lotuss, mooie foto's! Leuke photoshops en wat heb jij al een stel grote kinderen zeg! Ik vind vaak andermans kids leuk om te zien maar jouw zoons zijn al zo oud dat ze bijna in een andere categorie 'Leuk' gaan vallen. (mijn vriend was 19 toen we wat kregen haha ) @ Mini me, veel plezier morgen bij de geslachtsbepaling! Spannend he? Wat de emoties betreft, heel herkenbaar hoor! Hier moet het er af en toe ook even uit. En zeker de laatste dagen heb ik af en toe zo'n PMS-achtig gevoel, gelukkig verdwijnt het ook weer snel. Ach, het zal er wel bij horen @ Wbpepe, er stond mij iets bij over jongenskleertjes? Als je nog wat stoer en grafisch verantwoord spul hebt liggen heb ik daar misschien wel oren naar, m'n vriend is fan van die 'designer t-shirtjes' maar voor kinderen is in die categorie weinig te vinden. En misschien heb jij wel dat soort dingetjes omdat je uit de grafische hoek komt? @ commode/kast, het inrichten zijn we nog niet aan toe door de verbouwing. Maar zal wel een foto posten als het zo ver is! In de huiskamer hebben we een mooie buffetkast staan die ik wil aanpassen voor de babyspullen. @ Ego, ik moet het even kwijt hoor: AAAAAhhhh er komt melk uit mij!! Zo grappig, het viel me vanochtend na het douchen opeens op toen ik de boel aan het masseren was tegen striae. Ik dacht al eerder iets gezien te hebben maar nou was het wel erg duidelijk hahaha. Nog geen striae trouwens, hopelijk heeft de massage een beetje nut. Net zijn we gezellig de stad in geweest, ik heb nog een zwangerschapsbroek gekocht, gewoon een strakke zwarte capri voor de zomer. Eigenlijk zocht ik een rokje maar er was geen enkele leuke te vinden. Maar dit zit ook lekker, en kan ik komende week aan want dan zit ik onverwacht een paar dagen voor m'n werk in Italie (geen aardbevinggebied hoor) Er is dan een materialenbeurs waar ik jaarlijks heen ga, maar dit jaar zou niet doorgaan omdat ik al zo dicht op m'n verlof zit en het voor het ontwerpen weinig nut had. Maar helaas was er een miscommunicatie tussen mijn baas en secretaresse en is alles gewoon geboekt. Annuleren was heel lastig dus dan ben ik de moeilijkste niet *grijnst* Zo, ik ga maar eens op zoek naar een nieuwe banner.
goede middag, ik geloof dat de site even wat opstart probleempjes beeft, achja kan gebeuren en we overleven het wel weer denk ik dan, helaas hebben we allemaal last van zwangerschapsdementie dus als je nu vraagt waar het allemaal over ging de afgelopen dagen??? met vlagen kan ik me kleine stukjes herinneren hahaha. ik geloof net gelezen te hebben dat alles zo'n beetje weg is kwa profiel en foto's?, ik zal zo meteen even gaan kijken en de boel weer herstellen mocht het nodig zijn. vandaag heerlijk genoten van het weer, jammer dat er een behoorlijk windje bij aanwezig was maar over het algemeen was het genieten. ik wens iedereen een prettige paasweekend en hoop dat het de aankomende dagen ook nog zo lekker blijft. groetjes daisy
hallo juli moeders! volgens mij heb ik hier ooit al is een berichtje neer gezet maar krijg nooit meer een mail als er nieuwe reacties zijn, heel apart :s van andere topics krijg ik ze wel (maar wel pas na een uur ofzo) hoe ver zijn jullie met het kamertje? onze meubels staan er nu een paar weken en heb vorige week ook kraampakket binnen gehad. Nu nog wachten op telefoontje van de kraamzorg. kleertjes zijn hier nog niet gewassen (doet mijn stiefmoeder, dat wilde ze graag) wanneer is het handig om al die kleertjes in de kast te hebben liggen? box staat ook nog bij mijn vader thuis, wanneer is het handig om die hier in de woonkamer neer te zetten? Groetjes!