zo roozjuh jij bent er wel erg vroeg bij... Kleertjes wassen doe ik wel met 36 weken ofzo, dan kan ik ook alles in ene wassen. En de box neerzetten is echt niet veel werk. Wij hebben hem wel al geschilderd en hij staat nu in delen op zolder maar als de baby is geboren dan vraag ik gewoon aan mijn man of hij hem naar beneden haalt en in de woonkamer neerzet. Ik heb geen zin om de komende 3 maanden nog tegen dat ding aan te kijken eigelijk... waarom zou je hem voor de geboorte al neerzetten? Hier vanmorgen een beetje aparte ervaring. Ik had gisterenavond en deze hele ochtend de baby al niet gevoeld en kon het hartje niet vinden met de angelsound. Ik was helemaal in paniek maar mijn man verklaarde me voor gek. Net toen ik de vk wilde bellen werd ik wel 10 keer achter elkaar geschopt... vreemde ervaring...
Ik ben toevallig vandaag begonnen met het wassen van babykleren. Maar meer omdat ik wil kijken of sommige vlekken eruit gaan (zo niet dan moet ik nieuwe kopen). Ach, het kan maar klaar zijn nietwaar. Commode indeling: in de lade doe ik de luiers, andere lade doe ik de navelbandjes, temp. meter, billencremes, enz. Op een plank de billendoekjes/badschuim, bodylotion, enz. Onderin doe ik de overige luiers en andere spulletjes die niet zo zeer in de kast moeten. Verder doe ik in de grote kast al haar kleertjes, sokken (inderdaad in een mandje), beddegoed, enz. Eigenlijk hetzelfde als bij mijn eerste. Ik zou niet weten hoe je het anders moet doen eigenlijk. Vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten: eindelijk dat witte kleur er een beetje vanaf!
Wij gaan de box binnenkort ook al zetten. Wanneer ik zo'n 30 weken ver ben. Wij hebben een kat en om haar aan te leren dat ze er niet in mag, zetten we de box al op voorhand klaar. Gevuld met ballonnen Zal haar leren... De indeling van de commode, daar heb ik absoluut nog geen idee van. We krijgen de meubels ook maar vlak na de geboorte (van onze zorgverzekering). Ik was van plan om de kleertjes te wassen wanneer ik zo'n 30 weken ben.
Lotus: Zeker mooie foto's van je buik zeg! Meedoen aan buik vd maand zou ik zeggen. dan win je zeker! Hier is alles klaar! De kleine mag komen. Vandaag de gordijnen opgehangen en zn naamschilderij, alles is af nu Zal morgen of overmorgen wel ff spammen! Daphne: Hahaha er komt melk uit jou!!! Bij mij ook sinds een week of 3. Werd s morgens ineens wakker met natte boobies in mn shirt
Oja en heb ook schandalig geshopt de afgelopen 3 dgn. Alle kleertjes in mt 56 en 62 zijn binnen, gewassen en in de kast met een Zwitsal geurbuiltje. Heerlijk en toch ook wel weer erg nieuw een jongetje straks erbij.
Dank je Robine, heb ik al gedaan maar hij is nog niet geplaatst..duurt lang, misschien nog maar een keer versturen.
Ben geen prof nee Robine, is een hobby van me. Heb vroeger wel zelf modellen werk gedaan, vandaar de combi van poseren en fotograferen denk ik. Maak ook wel eens foto's van anderen maar meestal alleen van m'n kinderen. Meestal bewerk ik ze nog in photoshop ja, maar dat is heel gebruikelijk natuurlijk tegnwoordig. Is toch net de finishing touch! Maar ik doe niet te veel aan de werkelijkheid hoor, moet wel een beetje echt blijven vind ik.
Ik bedoel..aan veel modellen foto's wordt zo veel gedaan dat het model bijna niet meer te herkennen is. Is leuk voor de fashion industrie maar ik wil mezelf en anderen toch liever blijven herkennen.
ik ben ook verzekerd via izz... ik krijg ook die 20 uur extra.... best fijn... nou, ik had steeds steken van "onder" zeg maar, vandaag naar de dokter geweest... heb zware blaasontsteking, dus zit, tegen mijn zin in, aan de penicilline kuur.... balen, maar is niet anders... nou meiden, geniet van het weekend, groetjes
@Daphne B Ik heb pas v.a. maat 80 liggen, dus ik weet niet of je daar al in geïnteresseerd bent. Lang niet alles merkspul, maar wel van die leuke geruitte broekjes en zo. Ik wil er dit weekend de tijd voor nemen om e.e.a. eens op foto te zetten sowieso voor marktplaats. @Commode-indeling Wijhebben voor de luiers uit de USA een hele handige "nappy stacker" (ff Googlen of gewoon op eBay kijken!). Die kan je heel handig naast de commode ophangen, zijn leuk, stofvrij en het is gewoon makkelijk luiers pakken.
Goedeavond allemaal, Hehe, net terug van het paardrijden. Echt lekker om weer buiten te zijn . Pff wat een dag, zeg. Hormonen gieren door m'n lichaam . Iemand een tip voor een leuke, vlotte korte broek?? Ben alle winkels afgestruind, maar helaas. Tja, maat 44/46 en als het meezat maat 38 3/4 broeken. Helaas te groot allemaal . Maar gewone leuke korte broeken, ho maar... Ben in staat om m'n zwangerschapsspijkerbroek af te knippen en om te zomen, als ik echt niks leuks kan vinden... Nou ik ga maar eens optijd slapen. Misschien ben ik morgen wat vrolijker (voor derest van m'n omgeving) .
Hallo meiden, Bedankt voor de leuke welkom reacties. Ik weet inderdaad wat het word, we krijgen een zoon. Erg spannend en leuk allemaal. Heb het kamertje redelijk klaar zit alleen nog erg over de decoraties na te denken hebben jullie daar ook last van? @comode indeling: Hier denk ik veel over na, maar wil het allemaal vanaf de 30ste week definitief gaan indelen. Ik weet hoe ik ben, ga het toch nog vaak veranderen. En die nappy stacker wat een leuk ding. Ik ben er nu 1 aan het uitkiezen, want vind ze erg handig. Nou ik ga er weer vandoor. Wanneer ik jullie niet meer spreek de komende dagen, wens ik jullie alvast fijne paasdagen met veel mooi weer. Liefs Suzanne
@suusje en andere nieuwe leden: welkom en veel kletsplezier! @dommel: ieks een blaasontsteking, voor de zwangerschap had ik het bijna constant, maar nu nergens last van... hopelijk blijft het zo en voor jou beterschap! @deetje: vind dat je wel sterk met de situatie omgaat hoor, zouden meer mensen moeten doen. Ook beter voor jullie kindje denk ik... @ commodes: wij krijgen t kamertje pas in de 1e week van juni binnen dus heb nog geen idee hoe alles eruit komt te zien. Die nappy stacker is heel erg leuk, thanks voor de tip ga meteen een leuke uitzoeken ze kosten geen drol! @mezelf: de arbo heeft me (en mijn baas) aangeraden maximaal 4 dagdelen te werken. Ik dacht zelf nog halve dagen, maar mijn baas heeft me nu 2 hele dagen gegeven, de maandag en de vrijdag!! ideaal!! nu het idee eenmaal is bezonken vind ik het eigenlijk wel heel lekker, kan ik bewuster met onze beeb omgaan en ik zal misschien ook minder harde buiken hebben enzo. Nu hopen op lekker weer dan komt t helemaal goed vandaag regent t hier, en ze hadden zulk mooi weer opgegeven
Hier alles goed!! De tijd gaat snel. Maar door een trage pc die steeds uitvalt en dit nieuwe forum merk ik dat ik steeds minder zin krijg om te forummen...ik hoop dat het snel went en ikke moet maar snel een nieuwe pc kopen Ik denk wel aan jullie hoor! Fijne paasdagen allemaal! Liefs Pooh
Lieve Allemaal WE KRIJGEN EEN ZOON !!!! Vanmorgen bij het echoburo geweest en al vrij snel liet hij ons tussen de beentjes kijken. Mijn gevoel zij vanaf het begin al een jongen terwijl mijn omgeving een meisje riep. We zijn superblij dat we het nu weten, dan kan mama gaan shoppen Gisteravond heerlijk gebarbequed en tot 22.30 uur in mn blouse buiten gezeten. Het was net zomer, heerlijk. Mijn weekend kan niet meer stuk prettig weekend hopen dat het weer zo blijft
van harte gefeliciteerd mini me!!!! leuk nieuws he kun je eindelijk gericht gaan shoppen! heb net bij babydump een hele waslijst besteld, ik dacht ik ga het doktersadvies opvolgen en niet teveel winkelen, dus online is een goeie vervanging !!! hihi
Misschien iemand geïnteresseerd in een Lion King kamertje? Wij hebben een lampekap, boekensteunen, rubberen figuren om op kast / commode / bedje te plakken, een kleed, schilderijtjes, pluchen knuffeltjes, een muziekmobiel en een nappy stacker; allen van Lion King ter overname.