Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Mini me!

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Minime: Wat leuk een jongen!!! :)

Hier ook nog een kameraankleding ter overname. Alles lime groen met sterretjes erop, 2 dekbedjes, lampje, achterhoofdbord voor in bedje, 2 aankleedkussenhoezen en een klamboe

Dit is overigens onze nieuwe babykamer geworden :) Vandaag is ie af, op wat knuffels en details na.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  5. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Leuk meiden, al die goede berichten! Leuk kamertje Robine, en minime gefeliciteerd met je zoon! Mijn vriend is vandaag vertrokken, ik stort me vol overgave op het leegruimen van het kamertje nu. Ben benieuwd hoe de komende dagen gaan lopen, hoop dat ik hier wat van me af mag blijven schrijven... Dinsdag is er voorlichting bij de verloskundige en dan gaat hij mee. De controle doe ik de eerste keer nog even lekker alleen.
    Ik ga nog een stukje fietsen denk ik! Zulk mooi weer, geniet ervan zolang het duurt dames!
    Hele fijne pasen morgen voor jullie allemaal!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    minime gefeliciteerd met een zoon!

robine mooi kamertje!

deetje, zo dat zal geen makkelijke dag zijn geweest voor jou zeg vandaag... meid sterkte ermee... en volgens je banner nog 81 dagen te gaan tot de zon ook voor jou weer gaat schijnen...

7. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zoon Minime!
    Leuk kamertje Robine.
    Moeilijke dag voor je Deetje. En natuurlijk mag je hier lekker van je afschrijven! Vooral doen meid. Hoop dat dinsdag niet al te verwarrend voor je is.

Hier gaat alles prima. Ga alleen dinsdag gelijk m'n huisarts bellen. Ik heb met voetbal wel vaker m'n bilspier verrekt, ja echt, m'n bilspier. Soms schiet het er zo ineens weer in. Met kerst had ik het idee dat het misschien toch een klein scheurtje was zoveel last er van.
    Nu kan ik niet eens meer normaal lopen zo'n pijn. Bij iedere stap die ik zet lijkt het alsof er een mes is m'n bil gestoken wordt. Hoop dus niet dat ie gescheurd in want enige manier om dat te verhelpen is rust. Loop nu maar zo min mogelijk. Anders zijn we straks nog verder van huis.:( (Jullie mogen lachen hoor, ik vind het zelf ook erg eigenlijk best grappig, je bilspier :) )

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wat leuk minime een zoon!!!

Robine een erg mooi kamertje is het geworden!

Deetje een hele heftige dag voor jullie zeg! Lekker van je afschrijven hoor, daar zijn we ook voor hier met z'n allen!! je mag me ook altijd pben hoor!
    Ik hoop dat je je draai een beetje kunt vinden in je eentje, misschien is het ook wel goed voor je vriend om een poosje alleen te zijn zodat hij goed over de situatie na kan denken. Een hele dikke knuffel voor jou!!!

Ilona klinkt niet fijn een pijnlijke bilspier!! Sterkte er mee!

9. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen

Bijdeze wil ik iedereen fijne paasdagen wensen.

En......vandaag alweer 28 weken weer een mijlpaal. Woehoe

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Fijne paasdagen allemaal!! ;)

Liefs Pooh

11. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Fijne paasdagen voor iedereen!!!!!!

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Loulou alweer 28 weken, wat gaat het hard hè???

13. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    FIJNE PASEN!

14. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Fijne paasdagen allemaal :D

Ik ben vandaag alweer 27 weken. Vind het zo gaaf, kan echt haast niet wachten tot het zover is. :D

@ Ilona: Veel succes met je bilspier, klinkt niet erg prettig

Liefs Suzanne

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @robine: prachtig heb je dat gedaan die babykamer. Kan niet wachten tot die van ons ook af is...

@ deetje: sterkte vandaag, hopelijk voel je je beeb goed trappen zodat je veel mooie gedachten krijgt en er sterk van wordt

vandaag is mijn familie bij elkaar geroepen, met mijn opa gaat het de laatste tijd heel slecht en ze denken dat het vandaag of morgen echt over is.... ik kan er gewoon niet heen, wil hem zo graag herinneren hoe ik hem vorige week nog zag. Gelukkig begrijpt mijn familie me en houden ze me hier op de hoogte. Leven is zo dubbel he.... ben verdrietig om opa en zo blij met mij beebje

16. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Ik begrijp precies wat je bedoeld. Met kerst is mijn opa overleden. Zaten we dan ik zwanger en 3 nichtjes ook zwanger. Zo dubbel. Aan de ene kant zo mooi dat er vier nieuwe mensjes in de familie komen en aan de andere kant zo pijnlijk dat een dierbaar persoon moet gaan. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende dagen. Ik hoop dat je in ieder geval een paar hele mooie herinneringen aan je opa hebt overgehouden. Hoop niet dat ik je nu juist nog verdrietiger maak.

17. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hoi Ilona, nee hoor juist bedankt voor je lieve berichtje!
    Moet wel zeggen dat ik hier thuis zoveel mogelijk afleiding probeer te zoeken, maak alvast mijn vakantielijstje en heb net nog een positiebroek online besteld.
    Het is nu echt wachten op dat vreselijke telefoontje dat hopelijk voor mijn opa snel gaat komen....

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames

ook een heerlijke paaslunch gehad.
    hier wel alleen jammer dat ik nu zo snel vol zit. had graag nog meer lekkers gewild.

zo ga even op zoeken waar mijn laatste berichtje is.
    en vanaf daar lezen.

liefs gyino

19. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    fijne pasen en geniet van de mooie lente in nederland
    (ik geniet van de winter hier, eindelijk een beetje koeler hihi)

20. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Zojuist heb ik in één koop een goede deal kunnen maken voor 3 "nappy stackers" van Baby annabell, nomale winkelwaarde 29,90 nu voor maar 15 euro per stuk. Het zijn schattige lammetjes met roze, echt voor de meidenkamer. Dus mochten er 2 meiden zijn die ook geïnteresseerd zijn in een nappy stacker, kan je me PB-en.
    Ze komen volgende week binnen (uit UK). Ik weet alleen niet of het in een envelop past of pakketpost is i.v.m. verzending naar evt. geinteresseerden.

Deel Deze Pagina