Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wbpepe: Hihi ze zijn wel cute ja. Helaas een jongen hier ;) . Helaas voor wat betreft de lammetjes he......

Duimelijn: Lekker winter daar,zal nogsteeds wel aardig warm zijn of heb je ook een regenseizoen bij jullie?
    Heb je al een beetje spulletjes kunnen vinden voor de babykamer? Of lopen ze wat dat betreft een paar eeuwen achter op jullie eilandje? Werk jij daar trouwens ook?

Nicole: Wat een trieste tijd ga je tegemoet! Heel veel sterkte meis, hou je taai!

Ilona: Oeps dat zal wel een beetje pijnlijk zijn lijkt mij. Doe rustig aan, hopelijk gaat t snel weer over.

Deetje: Voor jou ook een beetje posititviteit vanaf deze kant gestuurd. Kan me voorstellen dat t alemaal niet makkelijk voor je is momenteel.

Meiden een fijne 2e paasdag morgen, rustig aan allemaal en over een week of 12 hebben een aantal al hun beebje in handen :) Spannende tijd komt er weer aan he.

Liefs

2. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    hoi wbpepe wat super cute! Ik hou me warm aanbevolen alleen weet ik niet wat de verzendkosten voor me zullen zijn :( Is het een zwaar lammetje?

Robine, het is nog steeds 25 graden hier hoor, maar beter dan 40!

Kheb trouwens wat foto's in mn album gezet van ons eiland voor de geinteresseerden. Wat gaat dat nu makkelijk trouwens, niet moeilijk doen met foto's verkleinen enzo. Heerlijk!

3. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @Duimelijn
    Zodra ik meer weet over de verzendkosten, grootte en gewicht zal ik je PB-en :D

Je foto's van 't eiland zie ik (nog) niet in je album staan...

4. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Hele mooie nappy stacker :)
    Ik ga over een kleine twee weken naar Londen en ik ga daar zelf eentje kiezen en kopen.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik hou me voorlopig even aanbevolen voor de nappy stacker... moet nog wel even met mijn man overleggen...

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    wbpepe je hebt een bptje!!! ik hoor het wel van je.

7. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Mogge meiden! Het lijkt hier weer mooi weer te worden.
    @ Nicole: sterkte meid.
    @ nappystacker- leuk ding idd maar ook hier niet echt wat voor op de jongenskamer
    Ik ga zo naar mijn 'schoonouders' (geen idee hoe ik vriend en zijn familie moet noemen maar dat zal zich wel wijzen later, eerst twee weken rust zonder beslissingen en moeilijke gesprekken heb ik voor mezelf besloten) om de hondjes weer op te halen, die waren ivm de stress eventjes uit logeren. Wil nu toch wel weer meer beweging in huis. Gister lekker bij goede vrienden geweest en vandaag maar eens aan het huiswerk. Binnenkort tentamens.
    Fijne tweede paasdag!

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Suusje1985, gefeliciteerd met jullie zoon!

Mini me, gefeliciteerd met jullie zoon!

Wbpepe, wat een schattig schaapje! Op welke site heb je die gevonden. Dan kan ik eens kijken of ze ook neutrale hebben, aangezien wij nog niet weten of we een jongen of een meisje krijgen.

Ilona, sterkte met je bilspier, lijkt me heel erg vervelend.

Nicole, sterkte met je opa.

Deetje, de beestjes in huis zal je wel weer goed doen denk ik. Geeft toch weer afleiding en je bent niet alleen. Sterkte meis!

Robine, wat een leuke babykamer! Heb je foto's van je vorige kamertje? Wij hebben nu nl veel aqua en lime. Kan ik even kijken of ik wat van je over kan nemen.

Dommel, succes met je blaasontsteking, hopelijk gaat het gauw beter.

Duimelijn, heerlijk 25 graden. Ben benieuwd naar die eilandfoto's.

Mezelf, heerlijk zo veel dagen vrij met manlief en dan ook nog zulk geweldig weer! :D
    Zaterdag een luiertas gekocht van Oioi, ben er zo blij mee. En meteen een aankleedkussen en nappy wrapper gekocht. We hebben zo veel zin om het kamertje in te gaan richten!

En joehoeee, alweer 28 weken zwanger. Wat gaat de tijd nog snel. Over 9 weken mag ik al thuis bevallen. :confused:

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb net de juli-lijst bijgewerkt en we hebben alweer:

21 jongen en 22 meiden

10. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Jeeeeeeeeeetje... laatste keer dat ik hie was het 4 maart... Was de oude site er nog en een week later zou ik naar Thailand vertrekken...

Nu zijn we 5,5 week later: 2,5 week (Thailand): Yes!!! en 2 weken schilders in en rond het huis (grrrr) en het paasweekend verder en jullie 150 pagina's hahahahahaha! Ik geef het op om het te gaan bijlezen. Hoe is het hier? Niet te veel nare berichten hoop ik, alleen maar gezellig gekletst?

'K zie dat de meisjes en jongens om en om gaan... We hebben voor de tweede keer onze nieuwsgierigheid kunnen bedwingen bij de pretecho op 1 april. Maar het begint voor mij te korten.... nog 11 weekjes, waarvan 7 werken ( effectief 3 volle weken en 4 halve weken met al die vrije dagen :))

Geniet ze van de vrije Paasmaandag...

O ja: iemand ervaring met Lodget shelter draagzak? Of een buikdrager: welke wel / niet ( Babybjorn/lascal/... Ben de babykadolijst aan 't samenstellen. :)

Groetjes mona Lisa Smile

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi MLS, hoe was je vakantie in Thailand?

12. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Heerlijk SUcre, dank je! Lekker gerelaxed, zonnetje voor 10 uur en na 15 uur met factor 30 en buikje bedekt met pareo. Heerlijk eten, zon zee strand, overvloed aan vitamine fruitshakes... wat wil een zwangere vrouw nog meer?

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat klinkt echt helemaal super! :D
    Wie weet volgend jaar met de kleine. Hoop wel dat we gewoon weer ver weg kunnen.

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Mona Lisa dat klinkt heerlijk!!! Wij hebben de vakantie in januari al gehad maar het is hier nu ook heerlijk weer!!
    Mijn vriendin vond de babybjorn geweldig! Hoor wisselende dingen over de lodger shelter, meeste zijn niet zo positief hierover. Heb er zelf nog geen ervaring mee.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @sucre wij hopen ook ver weg te kunnen als de kleine er straks is. Wij zijn nog al van de ontdekkingsreizen... niet helemaal low budget backpacken, maar wel een hele reis lekker zelf plannen en dan het vliegtuig pakken zeg maar. Een van mijn grootste bezwaren tegen kinderen was wel dat we die reizen dan zouden missen. Nu willen we misschien volgend jaar december naar India gaan, daar zijn we al eens geweest en we hebben daar veel mensen met kinderen zien reizen... maar ja ligt er echt ana hoe die kleine zometeen is natuurlijk, maar ik denk een goede voorbereiding is het halve werk en ik een all inclusive vakantiepark is gewoon echt niks voor ons.

16. @ all fijne paasdagen gehad?
    @ nicole sterkte meid!
    @ Robine wat een mooi kamertje zeg.
    We zijn zaterdag ook weer goed opgeschoten en moeten alleen nog wat kleine dingen en accesoires
    @ MLS klinkt idd erg fijn, je vakantie

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Debby, ik denk dat wij een beetje dezelfde ideeen hebben van reizen. Wij zagen onder andere in Vietnam ook veel mensen met jonge kinderen en dachten toen ook, waarom zouden wij dat straks niet kunnen. Natuurlijk, het hangt wel van je kindje af, maar om nou bij voorbaat te zeggen dat we de eerste 3 jaren alleen naar NL gaan.

We houden ook enorm van kamperen, maar dan wel in Zuid-Europa. We hebben genoeg ideeen voor volgend jaar en hopelijk gaat dat goed komen. Moeten we elkaar maar op de hoogte blijven houden. ;)

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

kon gisteren niet meer vinden hoe en wat omdat er een aantal berichten waren verdwenen.
    had de puf niet om alles terug te lezen.
    vandaag weer gewerkt in de tuin.
    ook de achtertuin heeft er aan moeten geloven.
    bijna alles is eruit.
    zal eens voor en na foto's plaatsten. morgen wel het grofvuil bellen want dit krijgen we niet meer in onze zoefsuki.

op vakantie gaan met de kleine daar heb ik zin in. ben wel niet echt van het heel verweg. heb nameljk zelf snel last van heimwee. kan me daarwel over heen zetten maar toch.
    lekker naar frankrijk of italie is ook prima voor ons als het maar zon en strand in de buurt is.

zo nu lekker naar bed want ik ben helemaal kapot van het werken.
    oja, vraagje? hoe zit het met je zwangerschapsverlof als het kindje nu eerder of later word geboren? bijvoorbeeld ik heb 6 weken van te voren verlof, maar wat u als het kindje 2 weken eerder besluit te komen krijg je dan als nog die 2 weken achter je bevalling???
    en andersom natuurlijk ook. iemand ervaring of weet iemand waar ik dit kan vinden?

liefs gyino

19. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    anderhalf uur geleden is mijn opa overleden..... :( Mijn ventje is aan het werk en mocht eerst niet weg, nu is hij gelukkig op weg naar huis...... voel me zo verdrietig
    ga als mijn man thuis is naar mijn familie
    Leven is zo dubbel :(

Deel Deze Pagina