Spirit, ik kan me voorstellen dat je vaak een dubbel gevoel hebt. Enerzijds dolgelukkig met deze zwangerschap, anderzijds zul je Nick* ook erg missen. Die angst en onzekerheid lijken mij ook heel normaal in jouw situatie. Nick* gaat straks vast een oogje in het zeil houden op jullie kleine! Knuf! Heerlijk he babykleertjes kopen. Ga je wel eens in Leeuwarden shoppen? Ben benieuwd wat je dierenarts zegt. Gefeliciteerd met je 1000e berichtje! Lotuss, die kinderwagen klinkt inderdaad heel handig! Moeten er trouwens wiegformaat lakens en dekens in de kinderwagen?
Ik deed er inderdaad wieglakentjes in. Had ook een soort van broderie slaapzakje en een dekje maar omdat we in de zomer gaan bevallen zal een lakentje en eventueel katoenen dekentje ofzo wel voldoende zijn. Of we moeten een hele slechte zomer krijgen natuurlijk. Merk trouwens wel dat het zwaarder wordt met warm weer.. liep nog drie kwartier heen en terug naar de stad, plus winkelen...maar ineens lukt dat niet zo goed meer toch.. had nog zo gehoopt het tot 30 weken vol te houden maar ziet ernaar uit dat ik me toch wat vaker af moet laten zetten..
@ Spirit: Kan mij inderdaad ook goed voorstellen, dat je er een dubbel gevoel bij hebt. Hopen dat nu alles helemaal goed zal gaan. @ Deetje: Hopelijk gaat het vandaag wat beter met de pijn, sterkte. Jeetje wat worden er veel berichten geplaatst op een dag, je bent wel even bezig om alles door te lezen Maar goed het is wel super leuk zoveel zwangeren bij elkaar
Er moet idd wiegformaat lakentjes en dekentjes in. Maar de onderlakentjes zijn dan vaak nog te groot, kreeg afgelopen week de tip om hiervoor een hoes van een aankleedkussen te gebruiken, dat blijft goed op z'n plaats liggen! Sucre en suusje bedankt voor jullie lieve woorden!! ik ga ook wel shoppen in leeuwarden, volgende week met de mazzeldagen maar weer even naar de prenatal!
Iedereen bedankt voor de steun! Het gaat wat beter met de pijn, heb ook maar even goed paracetamol gedaan, mocht van de vlos en nu heb ik tenminste prima geslapen. Ik ga toch maar naar les zometeen, hoef gelukkig niet hele stuk zelf te rijden. @ spirit- lijkt me heel moeilijk dat kamertje te zien en denken hoe het had kunnen zijn. Hoop dat je wel kunt genieten ook en durft te dromen van hoe het nu zal zijn! Je baby zal altijd een oudere broer hebben die op 'm (haar?) past. Ik ga nog heel even in het zonnetje en dan op weg. Groetjes!
@spirit ik kan me heel goed voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt meid. Dikke knuffel van mij! @deetje klinkt heel naar die aambeien, gelukkig heb ik daar geen ervaring mee. Hoe gaat het nu tussen jou en je (ex) vriend? Zien/spreken jullie elkaar nog vaak? Lijkt me een super lastige situatie voor jou... Net terug van de vlos. Ik vond mijn buik nogal klein maar de vlos vond van niet. Baarmoeder zit nu 2 vingers boven mijn navel. Mijn meisje groeit precies volgens schema... Volgende week vrijdag hebben wij een pretecho en ik kijk er best wel naar uit om te kijken hoeveel ze gegroeit is...
dag dames, @spirit: kan me heel goed voorstellen dat jou gevoel dubbel is... is een mooie gedachte dat grote broer mee kijkt!!! wat komt alles dichtbij nu ... heerlijk begin steeds meer te genieten.... heb zoveel zin om straks met de kleine te gaan wandelen.... Mmmmm vandaag 1 muur geschilderd van de baby kamer.... ben helemaal kapot! maar wel erg leuk, is donker roze, de rest wit en op de witte muur komt een donker roze muursticker met "slaap kindje slaap".... verder is het thema schaapjes, dus allemaal accessoires van schaapjes.... ik heb 1 echo gehad waarin het geslacht bepaald is, heel af en toe ben ik bang dat ze het verkeerd hebben gezien en er toch stiekem een jongetje in mijn buik zit... ach, dan zal HIJ ook vast lekker slapen in een roze kamertje, met roze sokjes en roze haarspeldjes!!! fijne avond allemaal!!!!
spirit70: wat zei de dierenarts over je hond, vaak zijn honden sterker dan we denken, maar het moeten aanzien als ze pijn hebben is zo'n gevoel van onmacht! ik hoop dat je verder wel van je zwangerschap kunt genieten, ik snap wel dat het heel dubbel zal zijn, elkekeer denk je aan hoe grote broer nick zoiets zal doen als je kleintje wat uithaalt. deetje: veel succes vandaag, zoveel last van aambeien en dan ook nog zo lang zitten voor een cursus lijkt me geen pretje, en dan vanavond ook nog je (ex)man tegenkomen in je huis, moet je ook nog doen alsof er niets aan de hand is ook! hier voel ik de kleine minder bewegen, heb vanmiddag een kleine "op de kast" uitbarsting gehad , kleine dingetje stapelde zich zo op dat we even woorden hebben gehad en dat ik even alles er lekker heb uitgeschreeuwd, misschien is de kleine bang geworden? ik hoop dat de bewegingen snel weer terugkomen, ben ik ook weer gerust gesteld.
net een mailtje van de prenatal gekregen: de mamamazzeldagen zijn van 23 t/m 26 april, woensdag 22 april is er ook een extra koopavond. www.mamamazzeldagen.nl, veel plezier allemaal met de koopjesjacht !
ff niet de tijd gehad om te reageren, zal kijken of het morgen lukt... Vandaag echt te moe, pffff. FF een berichtje heeeeeeel erg ego om te kijken of mijn banner en avatar nu wel werken Fijne avond allen.
Goeimorgen dames! @pooh wat een mooie plaatjes. Echt super om te zien! @sucre; geen tips voor de BI. Alleen tien sessies kinesitherapie. @deetje; heb je de cursus overleefd? Ik vind het wel dapper dat je alsnog gegaan bent. Ik had het wel geweten @spirit; fijn dat je toch een beetje kan genieten ook al heb je het verlies van nick in je achterhoofd. Het lijkt me heel dubbel. Sterkte in iedergeval voor de moeilijke momenten! @lotuss; wow jouw kinderwagen klinkt wel heel super de luxe!!! Gaaf hoor!! @debby; ik heb ook het gevoel een klein buikje te hebben. Vooral als ik kijk naar die buikfoto's van anderen. Soms vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant, zit tie ook niet zo erg in de weg toch? @dommel haha ik hoop voor je baby dat het een meisje is hoor, een jongen met roze haarspeltjes is toch wel een beetje zielig hihi @vlekkengek; geef me de vijf meid, ik zat gister ook lekker op de kast. Heerlijk he die hormonen. Moest gister om alles huilen. Sloeg echt nergens op. Ben blij dat het vandaag weer over is! Pff ik ga weer met frisse tegenzin het huishouden doen en heb besloten dat vanaf nu manlief mag helpen met boodschappen doen. Dan hoef ik tenminste niet meer die zware tassen de trap niet op te sjouwen. Vind tie niet leuk, maar ach, ik vind dat het wel goed is geweest. Bovendien is het hier regenseizoen nu, dus lekker gaan surfen kan die toch niet van het weekend. Dag dames!
goedemorgen ben aan het werk dus helaas geen tijd om terug te lezen en te reageren maar kom snel weer langs. Begint nu echt op te schieten he meiden...
Hello, wat een chagrijnig weer vandaag... Net bloed laten prikken om Hb (hemoglobine) na te laten kijken. Schijnt standaard te zijn in deze periode vlak voor week 30. Volgende week weer naar vk. Nu om de 3 weken alweer hé wat schiet het op hé dames. @ deetje / sucre over reizen: yep die van ons gaat als het gezond en wel geboren wordt natuurlijk volgend jaar mee naar Azië. We hebben nu al de supermarktjes afgestruind of er potjes en luiers en zo te krijgen zijn. En dat valt op Koh Samui reuze mee. Is dan al 8-9 maanden dus kan ook al wat rijst en kip gepureerd meeeten. En de thaise mensen zijn zo gek van kinderen... Dus wij houden de verre reizen erin hoe hard onze omgeving ook roept dat we volgende zomer op een camping of vakantiepark zitten Kan ook leuk zijn voor anderen, maar dat zie ik nu op dit moment nog niet voor me... @ nicole: vreselijk nieuws. Sterkte! @ iedereen. Heerlijk hé die nesteldrang. Volgende week vrijdag wardt bij ons een hele vrachtwagen geleverd schat ik zo. Kamertje, kinderwagen, triptrap, box, badje, noem het maar op. En als't een meisje wordt heb ik tot 2 jaar al een hele garderobe klaar staan van mijn zus. Ik ben nl. 2,5 week weer een trotse tante geworden van Jasper. Ik zal zodadelijk even een fotootje van 'm erin zetten. So cute... Dan komt het toch wel heeeeel erg dichtbij allemaal met weer zo'n klein hummeltje in de familie. Groetjes MLS
Goedemorgen, Even een testje aan mijn kant hoor. Kijken of mijn foto's zijn geplaatst in mijn album. Heb nl. 2 buikfoto's geplaatst. Ik had geen zin om alle buikfoto's weer te plaatsen hoor dus ik heb het vanaf week 27 gedaan. Hier gaat alles okidoki: alleen onwijs pijn af en toe in mijn billen. Niet zo zeer mijn rug maar echt de bovenkant van mijn billen maar goed, dat valt ook onder rug geloof ik. Hier ook een behoorlijk beweeglijk meisje in buik. Ik mag dan wel geen grote buik hebben maar madam heeft blijkbaar ruimte zat want er vinden soms echt flinke aardverschuivingen plaats. Dat is echt genieten, vind ik dan! Groetjes!
Ook ik heb 3 foto's geplaatst. 2 van ons beebje pretecho op 27 weken en 1 van het zoontje van mijn zus dus. Vroeger kon je dan toch meteen onderaan de berichtjes op album drukken. Kan dat niet meer?
Wat leuk alle foto's van de zwangere buiken! Ik heb er ook een in mijn album gezet van afgelopen week. GA ook echt niet alle foto's op nieuw er in zetten haha. MLS wat heerlijk zeg een vrachtwagen vol nieuwe spulletjes!!! nu lekker inrichten dus! je hebt voorlopig dus nog aardig wat te doen haha. Alouise die lage rugpijn heb ik ook, hoort er helaas bij, vooral savonds op de bank voel ik het ook erg! Heerlijk he dat getrappel in je buik, echt genieten is dat!
Mona Lisa: je moet nu op de naam klikken en dan zie je ergens een link naar het fotoalbum staan. Maareh : ik zie bij jouw buikfoto's een foto van week 6 en 12....loop je niet 17 weekjes achter hihi. Mouschy: Heb jij ook last van je billen dan? Of echt je onderrug?