`Jeetje mina moushy wat heb jij een super buik. Ik zie helemaal groen van jaloezie.. En alouise wat zit jij nog lekker strak in je vel. Woooooow Sjonge, ik ben helemaal onder de indruk
Hallo dames, wat kletsen jullie lekker weg zeg! Leuk te lezen, allemaal nieuwe spulletjes, nesteldrang enz. Ik had vannacht en vanmorgen ook aardig last van buien... voelde me helemaal verdrietig om niks :S Slaap ook de hele week al nauwelijk, dus dat werkt misschien ook wel mee... Zelfs het weer zit in een dip Dames allemaal fijne dagen en rust lekker uit in het weekend! Tot na het weekend weer, Veel liefs Snuffeltje
hoi meiden, ik zal binnenkort ook even mijn album opnieuw vullen. Ik heb alleen nu niet zo veel tijd, moet het hele huishouden doen want zondag hebben we hier een verjaardag en het is een troep! Ik heb net van marktplaats een diaper champ opgehaald. Ipv 80 euro nu 25 euro... lekker meegenomen. Is iemand al een keer naar de mama mazzeldagen geweest? Loopt storm zeker? Mijn man en ik gaan op woensdag avond maar pas na zijn werk om een uur of 7. Ik hoop dat ze dan nog wel wat hebben... en anders moet ik alles maar bestellen.
Hee meiden, hoe is het allemaal? Ik heb een paar dagen in Italie gezeten voor het werk dus heb niet alles meegekregen, dus alvast sorry dat ik zo karig ben met reageren op iedereen. @ Nicole, heel veel sterkte toegewenst! Zeker vandaag.. @ Duimelijn, waaauw wat een prachtige plek om te wonen! Jammer dat je zo ver weg zit van je familie maar het is toch ook wel erg bijzonder hoor! @ Spirit, wat vervelend dat het nu weer slecht gaat met je hondje! Hopelijk was die aanval eenmalig en inderdaad nog een reactie op de medicatie die hij gehad heeft. @ Bedje in de slaapkamer, dat gaan we hier ook doen hoor, Sid komt in een hangwiegje bij het bed. Vooral omdat het mezelf erg fijn lijkt, ik wil hem nog helemaal niet verder van me af hebben! Dit voelt gewoon goed en lijkt me voor de baby ook prettig. En mensen die ronduit durven te beweren dat het slecht is voor je kind zijn niet lekker haha. @ Ego, Ik ben wel moe hoor na die paar dagen over zo'n beurs sjouwen! Ik heb niet veel kwaaltjes maar dan merk je toch wel dat je echt zwanger bent, dikke enkels, continu moeten plassen en sneller moe. En na even zitten meteen zo stijf als een plank! Dan moesten de heupen echt weer even op gang komen. Gelukkig heb je wel die kleine natuurlijk de hele tijd als gezelschap, dat is leuk! M'n vriend vond het heel wat minder dat hij alleen thuis achterbleef, die miste mij maar ook ons ventje haha. Zo lief! En grappig, er is nu ook voor het eerst iemand voor me opgestaan in de bus! M'n buik is niet gigantisch maar toch wel aardig duidelijk nu. (ik zal snel weer een foto maken) Iets minder grappig was dat ik in het vliegtuig vanmorgen m'n eerste lekplek op m'n shirtje had zitten. Toch maar op zoek naar bh's met ruimte voor zo'n inlegdingetje hihi. #-o
Hey meiden Ben hier lang niet meer geweest schaam schaam Maar we hebben het nu echt ontzettend druk 01-04 zijn we getrouwd en de dag erna hebben we onze huwelijks cadeautje opgehaald een Cavalier King Charles Spaniel hij is nu 10 weekjes oud en ontzettend deugniet ha ha ha Wie benieuwd zijn naar de foto's ze staan in album Hoe gaat het allemaal met jullie? Met mij gaat het goed 25 april hebben we onze 3d/4d echo echt spannend En heel ff me buuk spammen met 26 wkn
Hoi meiden, alles goed hier? Op onze website staan foto's van de 3-4D echo van gisteren. Ook van de babykamer en de kinderwagen! WW is Sammie.
Gefeliciteerd tijgertje!!! Ooooh ik zou ook zo graag een puppie willen hebben nu. Mijn man en ik hebben er 2 weken geleden echt wel ruzie over gehad. We hebben wel al een hond hoor... maar ik zit nu thuis en leek me geweldig. Mijn man vind het niet handig met de baby op komst, ach ja...
Onder mijn avatar staan gegevens. Daaronder een icoontje met PB en daarnaast een blauw icoontje. Als je daar op drukt kom je op onze site.
Hi dames! Cursus viel mee gister, af en toe wist ik niet helemaal hoe ik zitten moest maar heb het volgehouden. Vriend (ik zie veel van jullie 'ex' opschrijven maar zo definitief is het (nog?) niet- we hebben even afstand) had hier zo ontzettend veel werk verricht was helemaal ontroerd. Kan nu de commode gaan schuren, idd die nesteldrang ineens! Heerlijk. Fijn weekend allemaal!
mooie site sucre! En mooie fotos... ik heb me ook aangemeld voor die site, ff kijken wanneer ik tijd heb om hem te vullen. Deetje fijn dat je cursus nog wel ging... en ook fijn dat je vriend nog zo betrokken is bij de zwangerschap!
@ tijgertje nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. En wat een schattig hondje! @ sucre mooie foto's Ik zal ook weer wat foto's in mn album plaatsen als ik wat meer tijd heb. Zo een nieuwe buikfoto maken, is alweer week 28.
Zo weer ff bijgelezen allemaal. Kleine en grote buiken voorbij zien komen, maar allemaal een mooi! Jeetje meiden we gaan al bijna de verlofperiode in he. Ik hoef maar tot 19 mei te werken en er zit nog een vakantie tussen van 1,5week. Heerlijk. Frummel is nogsteeds goed te voelen en mn hele buik gaat dan lekker heen en weer. Hier nog ff een buikfoto van eergisteren(28 wk en 5dgn) van mij. Huge al he?!?!?! Geniet van t mooie weekend allemaal! Liefs
dag lieve dames, niet alles terug kunnen lezen (mijn tranen maken mijn ogen moe tijdens het lezen) maar heb wel vele mooie foto's voorbij zien komen van buikjes en baby's! @Deetje: pfoe die aambeien, lijkt me ellende, gelukkig heb ik ze niet en hoop ze ook niet te krijgen. @bewegen: onze beeb is net een balletje in een flipperkast, hij lijkt alle kanten op te spacen hihi @vandaag: was een heel zware dag, ceremonie van mijn opa was ontzettend mooi en emo, nog extra omdat de dominee een heel verhaal vertelde over dat het afscheid nemen al begint in de baarmoeder en na het baren van de moeder komt het eerste afscheid. Toen had ik het echt niet meer..... Het was een dubbele dag met gevoelens die me heel erg in de war brachten, eenmaal thuis waren mijn man en ik kapot en zijn we eerst maar eens lekker gaan slapen. Nu ben ik weer redelijk bijgekomen. Omdat ik ook ff iets leuks wil melden show ik mijn buikie op dit moment! 25 weken zwanger (althans, woensdag!)(imageshack doet het niet, maar heb hem in mijn album gezet!)
Nicole het was voor jou een erg zware dag, nogmaals veel sterkte!!! Je hebt een mooi buikje hoor!! Verder nog meer mooie buiken voorbij zien komen! Hier vandaag ook een erg emotionele dag gehad, het ging vanmorgen weer erg slecht met onze hond. De darmen weer erg van slag, had geen controle meer over zijn darmen en stond met een kromme rug en z'n haren overeind, had dus erg veel pijn. De temeratuur was ook veel te laag dus heb tussen de middag de dierenarts gebeld en samen besloten dat het beter was om hem in te laten slapen. De dierenarts die langs zou komen zou me bellen wanneer hij kwam, dit werd rond 5 uur vanmiddag. Heb dus de hele middag afscheid van hem kunnen nemen maar dat viel niet mee. Dan keek ik naar de hond en dan naar een foto van Nick. Alles rondom Nick kwam ook allemaal weer boven dus heb hier vreselijk lopen huilen en ben nu helemaal kapot. Ga zo even douchen en dan vroeg op bedje. Morgen een drukke dag want we gaan voor de 2e keer voor de pretecho, hoop dat ik een beetje kan slapen en morgen van de beelden kan genieten!
Gistermiddag is ons manneke ziek geworden. Hij spuugt heel erg veel en houdt zelfs 1 slokje water niet binnen. Ik maak me wel zorgen. Echt heel erg koorts heeft hij niet, maar hij is zo zielig! Elke keer spugen, slecht slapen, daar gaat hij zich toch ook niet lekkerder door voelen. En ik kan zo'n gebroken nacht ook niet echt gebruiken, zucht. Ben ook bang dat ik hierna weer aan de beurt ben... Ben het wel zat, we zijn iedere 2-3 weken weer ziek. En de HA zegt echt niets te kunnen vinden. Weerstand... Maar we eten elke dag gezond, veel fruit en groente... vitaminetabletjes nog extra ter aanvulling... maar niets helpt. Om moedeloos van te worden. Sorry voor het ego berichtje..............
goedemorgen dames, ik heb ook ff een nieuwe buikfoto in mn album geplaatst, ben wel jaloers op sommige buiken van jullie hoor, die van mij is nog niet zo groot, maar ja zeg altijd maar, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af he haha. alles gaat goed met ons drieën, de 29e moet ik weer naar de vlos, dan moet ik ook gelijk wat urine meenemen en gaan ze mn hb weer controleren. eergisteren heb ik ook een lekborst gehad hahaha, zat ineens een klein vlekje in mn shirtje, dus moet ook maar gaan kijken voor een bh waar je lekpads in kan doen haha. nou dat was het ff weer voor vandaag, iedereen die een knuf nodig heeft een dikke digiknuf hier uit het zonnige groningen
Spirit, wat afschuwelijk dat je afscheid hebt moeten nemen van je hond. Wat een verdriet kun je hebben he, om je trouwe vriend. Veel sterkte meis! Knuffel. Wbpepe, jullie zijn inderdaad vaak ziek. Heel vervelend! Al bloedonderzoek gehad en zo? Beterschap met de kleine en hou hem goed in de gaten! Nicole, kan me voorstellen dat gisteren voor jou een zware dag was. Knuffel. Buiken, prachtig! Ik laat er gauw weer 1 van mezelf maken. Babykamer, die van ons is nu klaar. En zo mooi geworden. We waren gisteravond gewoon helemaal ontroerd. Nog even en dan ligt de kleine er in.
hi dames,. ik kom ook weer ff loeren!! Ik ben inmiddels 29 weken en 3 dagen heen, dus nog maar 10 weekjes!! Gisteren controle gehad en na 29 weken in stuit te hebben gelegen ligt onze dame eindelijk goed!! En dat is te voelen ook (billen onder mijn ribben). Maar goed ik ben wel blij!! Hb was gelukkig weer goed en ik heb van de week de kleertjes etc al gewassen, kon écht niet meer wachten hoor lol!! Ik ben alleen weer een beetje misselijk steeds en geen eetlust en maagzuur, hebben jullie dat ook? Ik ben ook nog maar 2,5 kilo aangekomen in al die weken! Mijn buikje is wel lekker van formaat!
he sucre: ik ben helemaal niet nieuwschierig hoor , maar ik kan je website niet openen, site vraagt een wachtwoord? spirit70: kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent (moet er niet aan denken als onze hond gaat) maar na zoveel pijn is het beter dat hij nu rust heeft, heel veel sterkte. deetje: knap hoor dat je toch naar de cursus bent geweest, en het hebt volgehouden !! hoe reageert je vriend nu het kleintje toch dichterbij komt? tijgertje: nog gefeliciteerd met je huwelijk, hopenlijk heb je een mooie dag gehad? en de dag erna zo'n leuk hondje ophalen is natuurlijk helemaal geweldig'. hier lekker weertje, koetjes en paardjes staan lekker tevreden buiten te genieten en vanavond met de vrienden op stap, zo mag het van mij wel een poosje blijven. over 2 weekjes als het goed is een koppeltje kuikens, moederkip zit al een poosje te broeden en laat niemand in de buurt, ik ben benieuwd.