@Sucre Ja, de hele malle molen. Bloedonderzoek, kijkonderzoek, slijm getest, weet ik het allemaal. Oscar zijn neusamandelen zijn er al uit, keelamandelen vinden ze niet nodig die te verwijderen, die zijn toch telkens we goed. En ja, ik heb ook mijn hele leven al wel een slechte weerstand, dus ik hobbel met elk virus of bacterie-infectie mee... helaas.
goedemorgen dames, volgens mij hebben jullie gisteren ook heerlijk genoten van het weer. gezien dat het laatste berichtje om 12:00 of zo was. gisteren naar een familiereunie geweest. erg leuk mensen die je nauwelijks kent. maar agh het was onder het moto van alleen elkaar zien op begravenissen is ook niks. en dat is ook wel zo. we hadden super weer, heerlijk een supertocht gelopen en een hoop lol gemaakt. achter af was het erg gezellig. hier gaat het met de schimmel nog steeds niet echt lekker heb wel medicatie maar denk dat ik maandag toch nog een keer naar de ha ga. vind het een beetje naar idee dat straks me kindje eruit moet terwijl ik nu al in brand sta als ik moet plassen en me zelf af veeg. laat staan hoe dat gaat voelen als en een hoofd van ruim 10 cm door moet. au maar goed heb gelukkig nog minimaal 10 weken om te helen. dames die het nodige hebben veel sterkte en liefs. zo ga nu heerlijk genieten van het zonnetje en vanavond bbq bij mijn ouders. mijn moeder is namelijk morgen jarig. gr. gyino
@spirit: geloof dat jij het was met je hond toch? Meis veel sterkte, zal erg moeilijk zijn in het begin... Ik moet er niet aan denken mijn hondje te verliezen, dat is echt een kind voor me. dikke knuf @ wbpepe: jeetje, wat erg zeg. Vooral voor het kleine ventje. Hopelijk is het niks ernstigs en is zijn weerstand gewoon wat verminderd. Ook voor jouw dikke knuf TIP VAN DE DAG: (lol) Ik heb net achter elkaar 2 boeken uitgelezen die echt aanraders zijn voor mama's to be en mama's die het al zijn: Ze zijn geschreven door RISA GREEN en heten: BUIKGEVOEL en BABYPRAAT Heb ze bij de bieb geleend en in 1 ruk uitgelezen, heerlijke boeken over zwanger zijn en moeder worden.
Hoi dames! @ Sucre, leuke foto's! Hij heeft nu al een lekker bekkie! @ Robine, mooie buik hoor! Inderdaad al groot maar wel leuk om zo duidelijk zwanger te zijn he @ Spirit, wat rot van jullie hondje zeg. Zoals je het omschreef klonk ook heel slecht, dan hebben jullie toch de goede keuze gemaakt om hem te laten gaan. Sterkte! @ Linda, alweer ziek, dat arme mannetje! Hopelijk ga jij er ook niet achter aan want zo krijg je ook niet de kans om echt even goed te herstellen he! Beterschap! Hopelijk zal het goede weer een beetje helpen. @ Nicole, ja die ken ik! Zijn echt leuk! Ik heb hier pas het boekje van Claudia de Breij gekocht, 'krijg nou tieten!' Die is ook aan te raden. @ Ego, hier begin ik langzaam maar zeker toch echt de begrenzingen van het zwanger zijn te ontdekken, makkelijk bukken gaat niet altijd meer en m'n uithoudingsvermogen begint ook minder te worden. Gisteren waren we naar de stad, er zijn veel festiviteiten omdat Tilburg 200 jaar bestaat maar echt feesten zit er niet meer in. Ik had wat staan dansen bij een bandje maar daarna snel spierpijn, en om de zoveel meter een druk cafe in moeten om te piesen is ook niet optimaal haha. En bij de mac was het ijs op terwijl ik zooo'n zin had in een mcflurrie. *kijkt boos* 's Avonds was er iets met vuurwerk maar dat was te laat, om half 10 lig ik tegenwoordig al in bed. Gelukkig was m'n vriend heel lief en vond het niet erg om gezellig bij mij te blijven. Oh ja, ik zal weer snel eens een buikfoto maken want het gaat nu echt sneller! Per 2 weken kom ik zeker wel een kilo aan op het moment. (Nu zitten we op +9 kilo)
@Gyino Je schimmel moet wel weg zijn als je bevalt, anders wordt je beebje wellicht direct geïnfecteerd met spruw. Bij borstvoeding raken je borsten dan ook geïnfecteerd, en dat kan heel vervelend zijn. Bij mij waren beide borsten zwaar geïnfecteerd, veel pijn, continue besmetting over en weer met Oscar, borstontsteking, kloven, bloed, ellende. Je komt er nauwelijks vanaf. Uiteindelijk heb ik medicatie gekregen die voor Oscar ook niet goed was, maar het kon niet anders... Je hebt zo'n 3-daagse (dactarin?) kuur. 3 vaginale zetpillen, iedere dag 1 inbrengen en weg schimmel! Succes.
Dank voor jullie berichtjes. Oscar is vandaag nog steeds niet lekker, maar het gaat beter dan gisteren. Hij heeft vanochtend brood gegeten en niet gespuugd! Dus hopelijk gaat het steeds beter!!!
Gelukkig maar wbpepe! Is zo vervelend dat gekwakkel! Ik heb gelukkig een redelijke weerstand en onze dochter ook. Maar m'n man is heel snel verkouden enzo.. kan hij ook niets aan doen natuurlijk maar nu ik zwanger ben en nogal slecht slaap pik ik toch sneller wat op. Ben ik niet echt blij als hij weer eens thuiskomt met keelpijn ofzo.. Hopelijk wordt het allemaal wat minder bij jullie nu de winter voorbij is..
Tijgertje gefeliciteerd met jullie huwelijk, en meteen al gezinsuitbreiding haha. Lieve hond zeg! Wbepe beterschap voor je mannetje, balen zeg dat hij zo ziek is.... maar het gaat al weer een beetje de goede kant op! onsfrumpie jij gaat idd ook hart, nog maar 10 weekjes Spirit wat erg van je hond! heel veel sterkte meid! Sucre zet je foto's van de kamer in je album? ben wel benieuwd! Hier een leuk filmpje van mijn bewegende buik! Vind het echt grappig dat het nu zo duidelijk aan de buitenkant te zien is met 26 weken
leuk die bewegende buik!!!! ik vergeet het steeds op te nemen, maar moet ik wel gaan doen, zo leuk voor later Ik heb vandaag onze trouwdvd van mijn oom gekregen (van 08-08-08) Super om die te kijken, werd wel heel emo toen mijn opa in beeld verscheen, wat zag hij er vergeleken met de laatste tijd daar nog goed uit zeg..... Ben heel blij dat hij onze trouwdag nog heeft meegemaakt.
Hey dames, Ik ga niet veel reageren want ik heb niet de fut om terug te lezen, ik zag een heel leuk filmpje van een bewegende buik voorbij komen super zeg, ik moet die van mij ook nog steeds filmen dadelijk is de zw alweer voorbij. En nicole wat naar dat je je opa zo achteruit ziet gaan, maar inderdaad hij heeft de bruiloft nog meegemaakt dat is heel erg mooi, mij opa stierf 6 weken voor mijn bruiloft, was niet leuk want de rouwkaarten en de trouwkaarten kwamen tegelijk bij de mensen in de bus. Ik lig op dit moment in het ziekenhuis (voor wie nieuwsgierig is over het hoe en wat zal even mijn blog op mijn hyves moeten lezen) Door de vele pijn gaat het niet zo goed met de kleine. En op dit moment is het nog heel erg afwachten hoe alles moet worden opgelost. Ik lig in een gloednieuw ziekenhuis dat van alle luxe is voorzien, ik heb zelfs internet hier aan mijn bed zonder ervoor te hoeven betalen. En de verpleging en zelfs de artsen zijn zooowww ontzettend lief voor me, echt iets wat ik niet gewend ben. Ja ze zijn hier echt super vooruit gegaan. Jammer dat mijn buikpijn er niet van weggaat. Zo nu ga ik weer een dutje doen.... Groetjes Kelly
jeetje kelly, net je blog gelezen, pfoe is een nare situatie! Pasgeleden dacht ik ook dat ik het ziekenhuis in moest, vanwege een opvlamming van mijn Crohn, maar gelukkig kregen we die door prednison weer onder controle... mijn opa is helaas afgelopen maandag overleden, maar dat was een paar pagina's terug aan de orde. Snap dat je dat nog niet hebt gelezen sterkte in het ziekenhuis, wel fijn internet op bed. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen zodat je je weer met de kleine kan bezighouden
he meid wat vervelend van je opa, gecondoleerd. Het lijkt me inderdaad dan "raar" als je je trouwdvd terug kijkt. En dan lekker de tranen rijkelijk laten stromen, dat doet goed hoor zeker nu met die hormonen, kunnen ze goed loskomen. Wat vervelend met je crohn gelukkig heb je het weer onder controle want dat lijkt me echt niet fijn zeker niet tijdens de zwangerschap waar je stoelgang toch al op zijn kop staat. Jij ook sterkte de komende tijd, en laat die waterlanders maar lekker gaan hoor dat lucht op.
Kelly wat is dat vreselijk balen zeg dat je in het ziekenhuis ligt!! Ik hoop dat je snel opknapt en weer naar huis mag! Heb op je blog gelezen wat er aan de hand is en dit lijkt me geen pretje!! Wat is er met je nieren aan de hand, heb je soms hoefijzernieren omdat je schreef dat je nieren met elkaar verbonden zijn. Hoop voor je dat je snel pijnvrij bent, dikke knuffel voor jou!!!!
He Kelly, sterkte hoor! Lijkt me ontzettend zwaar voor je; hoop dat ze snel de goede dosis kunnen instellen! Schrale troost dat je in een 'fijn' ziekenhuis ligt. Hoop dat je er snel uitmag, dikke knuffel, Deetje
@ Mouschy, leuk filmpje zeg! Ik probeer die kleine van ons ook al vast te leggen maar elke keer als hij druk is en ik de camera er bij pak houd hij op met friemelen, of hij het door heeft! @ Kelly, dat is ook niet niks zeg! Wel een fijn ziekenhuis zo te horen maar nog lig je daar natuurlijk liever niet.. Veel beterschap meid! @ ego, ik heb weer nieuwe buikfoto's! (het had even wat voeten in de aarde om dat nieuwe fotoalbum door te krijgen maar het is gelukt haha)
hey daphne, mooi bescheiden buikie hoor! Mijn buik is ook nog niet zo groot en mijn familie maakt er graag grappen over Maar heb t idee dat onze kleine vent prima groeit, dus boeiend dat ik niet zo'n grote buik heb! hihi
Haha dank je! Tja voor mijn gevoel wordt hij toch al aardig groot, maar ik zit er natuurlijk met m'n neus bovenop En of je kleine groeit is het belangrijkste, dat gaat hier ook wel goed volgens mij. De gewichtstoename is ook normaal en hij beweegt prima! Ik zag trouwens dat bij de juni mama's de eerste morgen al voor de bevalling gaat! (ingeleid met 34 weken geloof ik) Dat komt toch behoorlijk dichtbij zo.. fijne dag iedereen!!
Goeiemorgen! @kelly; ai meis! Sterkte zeg, wat een akelige situatie. Lijkt me vreselijk als je steeds ook dat hartje van je kindje naar beneden hoort zakken. Heel veel succes met de pijn @daphne; ik vind dat je een schattig buikje hebt hoor. Jeetje de eerste van juni gaat al bevallen?? Griebels daar moet ik niet aan denken nog hoor. 34 weken is ook wat vroeg toch? @mouschy wat een gaaf filmpje en wat leuk dat het je gelukt is om het vast te leggen!! Ik heb ook weer nieuwe buikfoto's. Joepie. 29 weken alweer. Hebben jullie ook van die opstartproblemen? Ik ben zooo doodmoe. Kom smorgens echt mn bed niet uit en ben zo langzaam, zo lui. En s avonds kan ik om 20h al slapen als ik wil. Voel me echt een lui varken.
Sorry dames al een weekje niet geweest volgens mij, maar ben zooooooo moe geweest... Vandaag voor het eerst een dagje thuis. Ben al de hele week oververmoeid en vorige week veel harde buiken...zit niet te wachten op wer een vroeggeboorte net zoals bij Sam dus even rustig aan! Iedereen een fijne dag! Liefs Pooh Vanaf nu ga ik weer proberen alles bij te houden! Hier een buikfotootje van mij op de kinderboerderij