Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    @getrappel in buik, daar heb ik dus helemaal geen last van. Heb het idee dat mijn meisje nooit echt schopt. Ik voel haar natuurlijk wel iedere dag maar meestal s'avonds en dan is ze meer aan het draaien of rekken of komt ze in mijn vriends hand liggen.

@Kelly, jeetje meid dat is best heftig. Ik hoop dat je kindje fijn nog even blijft zitten. Gelukkig ben je al wel in het ziekenhuis en kon je gelijk aan de weeenremmers en spuitjes voor de longetjes. Heel veel sterkte ik zal aan je denken morgen!

2. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    wbpepe... jeps, I know. Vreemde was alleen dat ik deze foto's niet heb gedraaid, maar ze stonden gewoon direct recht op mijn mac.
    Probeer ze later nog wel een keer opnieuw te laden ;)
    Thxxx in ieder geval!

Liefs

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Snuffeltje, mooi buikje meis. En wat schattig, die kleine katjes. Ben flieft! :D

Kelly, ik hoop echt dat je weeen niet gaan doorzetten, want het is nog veel te vroeg om nu al te bevallen. Maar mocht het zo gebeuren, dan is je kleintje in goede handen en als het dan ook nog net zo'n dappere vechter is als zijn mama... Sterkte meis!

Margrietje, volgens mij is te veel vruchtwater niet zo erg, te weinig daarentegen wel.

Ik heb even photobucket geprobeerd en hier komt een foto van onze kleine:

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En nog een foto van mijn buikje:

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kelly ik hoop toch echt dat je kleintje in ieder geval nog een paar weekjes blijft zitten. Gelukkig ben je in ieder geval de 28 weken grens voorbij!

Hier alles ok voorlopig, moet morgen naar de bedrijfsarts en de mama mazzeldagen en donderdag naar de gyn en vrijdag de pretecho. Drukke dagen dus weer in het vooruitzicht, maar wel leuk gelukkig!

6. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Kelly heel veel sterkte, volhouden meid en hoop dat de kleine zich bedenkt en lekker blijft zitten!
    Spirit sterkte, het is altijd vervelend een dier in te laten slapen en brengt een hoop emoties met zich mee. Sterkte!
    Aambeien: geen pijn meer! dankzij Curanal, een hele kuur via verloskundige. Die huisartsen weten ook niets he.. nou ja de huisarts waarschijnlijk wel maar je moet het altijd met de assistente doen.
    Groetjes!

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Vanavond mag ik nog eens baby-spieken. Ik denk ook wel dat ze gezakt of gedraaid is, want ik heb minder last van maagzuur. Het is er nog, maar niet meer zo moordend pijnlijk als ervoor...

Grts

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel, heel veel sterkte!! Ik denk aan je en dat de kleine maar goed mag blijven zitten voorlopig!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Voor wie het leuk vindt...een stukje uit de echo in 4D. Het eerste stukje geeft eigenlijk het minst duidelijke beeld, daarna wordt het mooier vind ik. En dat handje dat in haar oogjes wrijft..

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat handje, wat schattig! Geweldig om te zien. :D

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi dames,

nier alles echt gelezen even een beetje vluchtig.
    hier gaat alles redeljk. gisteren bij de huisarts geweest. we hadden een vervangster. deze heeft me een iets ander zalfje gegeven.
    hopelijk gaat het goed.
    we hebben manlief ook aan het smeren gezet want deze arts vertelde dat het wel kan dat de man het ook heeft maar geen last er van heeft.
    fijn en mijn eigen ha maar bij h oog en laag beweren dat het helemaal niet besmettelijk is.
    nou ja we doen er iets aan.
    ben benieuwd of het snel over is. heb in ieder geval niet meer het idee dat ik in brand sta en dat is al een erge opluchting.

ben vandaag in het zonnetje in slaap gevallen, moet wel op letten dat ik mezelf in smeer.
    merk dat ik in me gezicht erg veel sproeten krijg. heb dit als kind zijnde erg gehad maar nu komt het weer terug. zal wel liggen aan het feit dat je nu meer pigment hebt in je lichaam.
    maar heb geen zin in zo'n zwangerschpas masker.

zo ga lekker eten maken. fijne avond alle
    gyino

@kelly: ooh meid, inderdaad hoop ik dat het goed gaat voor je en natuurlijk
    voor de kleine elke dag in je buik is meegenomen.
    zal een kaarsje voor je branden en mee duimen draaien morgen ochtend.

@margrietje: spannend hopelijk is de uitslag helemaal positief.

@lotuss: mooi filmpje hoor.

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Lotuss; Mooi filmpje! Zo schattig inderdaad!

Sucre; Mooie buik meis! :) En een mooie foto van jullie minimensje! Weet je wat het gaat worden?

Gyino; Hopelijk werkt het zalfje snel! :) Succes

All; Heb een paar nieuwe foto's in mijn album gezet :)

13. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    @kelly, zit met je mee te duimen dat die kleine nog effe veilig in moeders blijft!!!!

babykamer+box+kinderwagen zijn binnen.... joepie, nu wordt het helemaal echt!!!

zijn er meer meiden die zich steeds beter gaan voelen hoe verder je zwanger ben?... met de week heb ik meer energie, heb alleen maar wat rugpijn en maagzuur af en toe.... zal de zon wel zijn die mij de energie geeft!!!!

liefs

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @gynio mijn man is ook een keer behandeld. Hij moest gewoon wat van die voetenschimmel middel op zijn geval smeren en toen hebben we een week of 2 geen sex gehad en toen ging het goed. Een man merkt het niet als hij een schimmelinfectie heeft, maar kan het wel doorgeven aan je! Is zo vervelend meid, hoop dat je er snel af bent!

15. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie's! Het stelt me gerust.. je hoort immers zoveel diverse verhalen als je teveel vruchtwater hebt. En dat maakt je toch onzeker.. :rolleyes:

Kelly jij ook veel sterkte toegewenst!

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Kelly dat is schrikken zeg, ik zal keihard voor je duimen dat de weënremmers hun werk doen!!! Ik hoop dat we gauw goed bericht van je mogen ontvangen!

Lotus wat een mooi filmpje zeg!!!

Gyino ik hoop dat het zalfje snel zijn werk zal doen en het niet weer terugkomt, een man kan echt wel een schimmelinfectie krijgen hoor en soms krijgen ze er ook last van, ze krijgen dan ook last van een branderig gevoel en het gaat dan ook vervellen.

Dommel fijn hè dat alles binnen is.

Allemaal bedankt voor jullie medeleven nav het overlijden van onze hond, het is erg stil in huis maar gelukkig hebben we nog 2 katten die veel aandacht opeisen. vooral de ene is ook van slag omdat de hond er niet meer is.

Gisteravond ben ik nog naar het ziekenhuis geweest, had de hele middag steeds harde buiken en tegen de avond werd het pijnlijk. Dacht ik ga ff douchen daar knapt het vast wel van op, niet dus. Kreeg een harde buik en dat ging niet over. Na 3 kwartier de verloskamers gebeld en ik moest gelijk langskomen. Ze hebben met eeen echo gekeken en alles was goed met de baby. Ze dachten dat ik misschien een blaasontsteking kon hebben dus urine naar het lab gebracht. Was geen blaasontsteking dus kreeg daarna nog een inwendige echo, gelukkig was de lengte van de baarmoedermond helemaal goed dus de bevalling was niet begonnen!! Een hele opluchting dat er niets aan de hand was. Vandaag gelukkig geen last meer gehad van harde buiken maar ik moet het nu dus echt rustig aan gaan doen, het was wel een waarschuwing van mijn lichaam dat ik te veel doe zei de arts.

17. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Goedeavond allemaal! :D
    Weer eens even wat reacties..

@ Wbpepe, fijn dat Oscar alweer wat beter is! Altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn.

@ LindaS, dat ziet er al leuk uit op dat kamertje, lekker vrolijk!

@ Snuffeltje, wat schattig die katjes!! Ze zijn ook mooi van kleur, zijn het raskatten? :D

@ fotogedoe op de computer, grappig trouwens dat er nog best wat mensen met Mac werken. Echt de fijnste computers hoor! (M'n vriend en ik zitten hier op het moment gezellig naast elkaar op identieke imacjes haha) ;)

@ schoppen, ons ventje is wel druk maar ik heb nog geen blauwe plekken. Hij ligt meer te draaien dan te schoppen. Als hij zich afzet of uitrekt is het wel een raar gevoel!

@ Sucre, leuke foto's! Mooi buikje ook hoor!

@ Lotuss, schattig filmpje zeg, dat handje!! Het blijft maf dat dat zich allemaal in je buik afspeelt he? :)

@ Gyino, fijn dat dat zalfje lijkt te werken. Hopelijk is het snel over!

@ Dommel, dat heb ik ook, die extra energie! Misschien inderdaad het weer maar ik merk ook dat de nesteldrang behoorlijk meewerkt. Erg handig nu met de verbouwing! Tussendoor moet ik wel vaker dan normaal even gaan zitten maar heb wel veel zin om dingen te doen. Dat is normaal namelijk ook wel eens anders haha. Ben jij ook zo vroeg wakker dan 's ochtends?
    Oh, en gefeliciteerd met de 30 weken!! :D

@ Spirit70, gelukkig dat alles goed was gisteren. Vervelend dat dat allemaal tegelijk komt, misschien was het ook nog een reactie van je lichaam op alle stress van het overlijden van je hondje. Wel fijn dat je nog katten in huis hebt, dan is het niet meteen zo heel leeg. Maar ik kan met het gevoel goed voorstellen, wij hebben ook altijd huisdieren gehad (ik kan echt niet zonder) en zo iets kan echt hard aankomen.. :(
    Ik zal eigenlijk ook eens wat foto's van onze huisdieren in m'n album zetten, we hebben 4 fretjes hier.

18. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @Daphne B
    Mijn man is ICT-er en toen wij een relatie kregen wilde hij niets van Mac weten. Nu 13 jaar later hebben we een G5, en 2 laptops, allen dus Mac :D:D:D
    Wij zitten dan ook lekker op de bank naast elkaar met laptoppie op schoot. hihi.

19. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hahaha herkenbaar, mijn vriend was echt een windows-fan toen ik hem leerde kennen. Maar ik werk al bijna 15 jaar alleen met Mac en hij is grafisch ontwerpen gaan studeren dus hij moest er wel aan. Nu is hij echt helemaal om en wil niks anders meer.. :D

Deze Imacs zijn ook G5, (jij hebt zeker zo'n grote zilveren kast) en verder staat op zolder nog m'n oude roze G3 waar ik maar geen afscheid van kan nemen. Denk dat ik daar een Macquarium van maak! (oh ja, en heb natuurlijk ook een Ifoontje)

20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    wbpepe zijn jullie alweer een beetje opgeknapt????

snuffeltje wat een schatjes die kittens van jullie!!!!!

Deel Deze Pagina