ik hoop dat de beeb van kelly nog even blijft zitten, nu al komen zou niet goed zijn. hopenlijk hebben de weeenremmers hun werk goed gedaan. vandaag weer bij vk geweest voor controle, alles was prima. moet alleen even bloed laten prikken voor het ijzergehalte en voor zwangerschapssuiker, maar dat was al bekend dat dat zou moeten.
Vlekkengek, fijn dat alles weer goed was! Buddylijst, heb even wat speurwerk gedaan en ben toch een heleboel buddy's nog tegengekomen. De buddy van Kelly is Mamabeer, maar zij is ook al even niet actief meer helaas. Ik ga alle gegevens even in de lijst invullen, dan kunnen jullie het daar zien.
Hoi iedereen, We zijn bijna aan de beurt !!!! Ik heb niet vaak gereageerd want ik was zo druk bezig (per week: 40 uren stage + 10 uur werk+ huiswerk + huishouden) maar nu heb ik het eindelijk wat rustiger en kan ik lekker met mijn zwangerschap/baby bezig zijn. Ik hoor dat mensen tegen jullie zeggen " nou nou laatste loodjes" bij mij is dat totaal niet het geval. mensen die me niet kennen zien niet dat ik zwanger ben en denken dat ik gewoon een beetje een buikje heb ?!?!!? Zijn jullie ook zo stijf als een hark bij het opstaan en zo?!?!?!? Iedereen veel gezondheid!
Nou idd, hopen dat we snel wat horen! Wel fijn dat iedereen zo meeleeft met elkaar. Voor de rest fijn weekend
Hey allemaal, Weer hard gewerkt de laatste weken en zo ontzetten moe als ik thuis ben. Maar gelukkig vandaag een dagje vrij, althans... Alles klaarmaken voor de vakantie. Daarna eens kijken hoeveel ik hier weer gemist heb. Ik lees wat over Kelly. Ik hoop dat alles goed is... Zelf heb ik even een leuk, grappig iets. Ik was afgelopen week met m'n dochter en haar vriendinnen gaan roefelen. Ze kunnen dan een kijkje nemen bij bedrijven en er wordt het één en ander uitgelegd. Wij gingen naar een dierenkliniek. Op zich niets spannends, hoor. Daar heb je dus, net als in een ziekenhuis, gigantisch veel apparaten. En zo ook een echo-apparaat. De dierenarts legde bij elk apparaat uit wat daar mee kon. Mijn dochter herkende het echo-apparaat gelijk en vroeg de dierenarts of hij een echo bij mij wilde maken. En ja hoor, staand tussen al die groepen m'n shirt even omhooggetild en m'n buik ontbloot, haha. Smurrie erop en met z'n allen naar de baby gekeken. Al die kinderen (maar ook de ouders en assistentes) vonden het geweldig. Heb zelfs de foto's!! En je raadt nooit wat eronder staat... Ja inderdaad: DIERENKLINIEK
goedemorgen allemaal Gisteravond ff leker wezen shoppen bij de prenatal, het was er gelukkig niet erg druk ondanks de mazzeldagen. Heb veel kleertjes gekocht en zei gisteravond tegen m'n vriend ik kan niet meer wachten hoor, zou ze heel graag willen gebruiken. Nog een paar maanden geduld..... Over een paar weken alles maar eens uit wassen en dan netjes in de kast opbergen. Vanaf welk maatje hebben jullie kleding gekocht??? Ik ben begonnen bij maatje 56, misschien nog een paar dingen erbij malen in maat 50??? Nog steeds geen nieuws over Kelly, maak me best wel zorgen om haar en hun babytje!
Goeiemorgen, Las net op Kelly haar hyves dat ze wel naar Maastricht is gebracht. Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten. Het berichtje van Maine daar in tegen is wel weer een heel leuk bericht, grappig zeg een echo bij de dierenkliniek! Ik heb alles bij gelezen maar weet niet meer op wie en wat ik nou wou reageren, excuses. Morgen zijn er toch ook nog mamamazzeldagen? Wij gaan dan de laatste dingetjes kopen als katoenen luiers en groot shirt om in te bevallen enzo. @Spirit, ik heb wel een pakje maatje 50, maar ik krijg waarschijnlijk ook een klein meisje dus. En dan nog even iets anders. Ik hoorde van een kennis dat bij de La Place ongepasteuriseerde kazen gebruikt worden! Ik heb net op de site gekeken en daar staat het ook vermeld. "We zeggen het tegen zwangere vrouwen" zei die kennis. Ik werd helemaal boos, aan mij kan je nog steeds niet zien dat ik zwanger ben. Ik heb wel 4 keer bij de La Place gegeten tijdens mijn zwangerschap! Dus dames, let op als je bij de La Place een broodje gaat halen!
Ik ben net terug van de 4d echo. Hierbij 2 plaatjes van mijn mooie meisje: Ze heeft net zo een brede neus als haar papa... Ze lag wel steeds met haar handje voor het gezicht maar we konden het toch goed zien. Wat een moppie he? Vooral die met het mondje open vind ik lief...
Mazz, welcome back meis, wat fijn dat je nu wat meer rust hebt en kunt genieten van de zwangerschap en de kleine in je buik! Debby, mooi zeg, die plaatjes van je meissie! Spirit, ik heb 2 pakjes maat 50 en 4 pakjes maat 56. Moet volgens mij genoeg zijn. En anders is het zo bijgehaald. Sommige mensen geven aan nooit maat 50 te gebruiken en maat 56 gewoon om te slaan, maar ik vind het toch ook wel erg leuk als de baby iets passends heeft. Anderen geven daarentegen aan dat hun baby meer dan een maand maat 50 aanheeft. Het hangt ook weer af van het merk, noppies schijnt klein uit te vallen. Maine, wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen? Wat gaaf dat ze even naar je baby hebben gekeken bij de dierenarts! Ik heb gisteravond nog even een badje + standaard gekocht, een dekentje voor in de kinderwagen en nog wat kleren voor mezelf. Hier was het wel erg druk bij de Prenatal. Wij gaan straks eens weekendje weg. Morgen zijn we alweer een jaar getrouwd en dat moet gevierd worden haha. Hopelijk blijft het zulk mooi weer, want we zitten vlak bij zee.
Mooi Debbie!! Lief neusje hoor! Zo'n echo vergroot alles ook wel uit hoor. Bij m'n dochter leek het net of ze een krom neusje had. Viel in het echt heel erg mee, schattig doppie had ze! En met deze echo konden we zien dat ons meisje een klein bol neusje heeft, zoals ik zo te zien! Vond haar helemaal op mij lijken, zag bij m'n oudste dochter meer van m'n man terug in de echo. Maar dat kan je verbazen, wie weet lijkt ze uiteindelijk juist heel veel op hem! Hele mooie foto's in elk geval hoor! Heerlijk he, je kindje zo eventjes te zien...
@ Spirit: Ik heb welgeteld drie rompertjes gekocht (mt 50). Ik durf echt geen kleding te kopen. Heb wel weer een heel leuk winkeltje in de buurt ontdekt. Leuke kleding en heel veel leuke accesoires. Ik ga na de vakantie een pakje van Claesens kopen. Lekker luchtig met lange mouwen en lange broekspijpjes. En tegen het krabben, kun je de mouwtjes zo omslaan dat de handjes ingepakt zijn . Verder heb ik een documentje gemaakt met dingen die ik leuk vind, zowel voor mezelf als voor als mensen vragen wat we leuk vinden. Er staan niet alleen praktische dingen tussen, maar ook gewoon hebbedingetjes. Ik vind het zo zonde als men wat geeft en we er niets mee doen of kunnen. Oja, vorige week EINDELIJK de kinderkamer besteld. Tja, laat??, maar we wisten echt niet wat we nu wilden hebben. Er is ook zoveel . Wat een luxeprobleem, he. @ Ilona: Een paar weken terug gingen we uit eten. Door de salade heen zat kaas, dus ik vroeg aan de bediende of dat kaas met gepasteuriseerde melk was. Ze stond me eerst schaapachtig aan te kijken en zei toen dat ze het wel even ging vragen. Komt ze terug, zegt ze: "ja er zit inderdaad melk in". Ja dat snap ik ook wel. Heb haar nog een keertje teruggestuurd, maar ze bleef heel vaag. Heb toen de kaas maar opzij geschoven. @ Debby: Wat leuk, zeg die foto's. Echt duidelijk! @ Sucre: We gaan een weekje naar m'n schoonvader in Duitsland, vlak bij de zee. Dus we hopen op mooi weer. In iedergeval hoop ik dat het droog blijft. Lekker uitrusten en een beetje uitwaaien. De tweede week van de vakantie gaan we maar eens de muren opnieuw schilderen of behangen en laminaat leggen op de kinderkamer. @ iedereen: Voelen jullie de beeb ook regelmatig? Ik hoop dat ze, als ze geboren is, zo ongeveer hetzelfde ritme aanhoudt als nu . 's Nachts is ze echt rustig en rond een uur of half zeven schopt ze me wakker, hihi. Fijne dag allemaal.
Hey meiden Wat betekent een buddy eigenlijk? Ben heel nieuwsgierig hoor Gisteravond tel gehad van me buuf Me andere buuf ligt in het ziekenhuis met 1 cm ontsluiting en ze heeft weeenremmers gekregen om het stil te houden Net gebeld en ze mag morgen ff een kwartier eruit om te kijken hoe het gaat Bij haar eerste was hij ook met 28wkn en 2dgn gekomen Maar ze hopen dat ze het wel volhoudt Want gistermiddag moest ze voor controle naar het ziekenhuis hebben ze een echo gemaakt en toen zij de gyn van ik stuur je gelijk door naar het ziekenhuis want je hebt 1cm ontsluiting kon ze gelijk met de ambu naar veldhoven En als het goed gaat mag ze dinsdag weer terug naar haar eigen zieknhuis Wel spannend maar weer en we zijn nu even ver Zo zie je maar weer je kan zo wat krijgen Liefs Tijgertje23
Hallo allemaal! Even snel gespiekt, wat is het akelig stil bij Kelly! Hoop zo dat het goed gaat met haar en de kleine! Tijgetje, ook voor jouw buuf is het te hopen dat alles goed gaat, Veldhoven is wel een super ziekenhuis voor dit soort dingen in ieder geval! Prachtige echo foto's weer, wat een snoesje! Ik heb nog helemaal geen kleertjes gekocht, alleen de rompertjes. We moeten nog eens op ons gemak gaan winkelen daarvoor hihihi Hier gaat verder alles goed, bekkenklachten blijven controleerbaar en om te hebben voor mij. Helaas ben ik nu met hooikoorts erbij zo ontzettend benauwd dat ik halverwege de dag doodop ben. Ben gisteren zelfs even gaan liggen, wat ik nog niet gedaan heb tot nu toe. 's-avonds lig ik licht piepend in bed, echt niet leuk meer. 11 mei kan ik pas bij de longarts terecht, duurt voor mijn gevoel veel te lang, maar ja! Kleine man trapt zijn best en soms tot het pijnlijke toe... maar wat geniet ik ervan! Leuk verhaal trouwens van die echo in de dierenkliniek! Hier grappen de kids dat ze me na de meivakantie naar school kunnen rollen LOL Jahaa, van de mannen moet je het maar hebben he! Fijn weekend allemaal en hopelijk voor iedereen met lekker weer en goed nieuws Liefs Snuffeltje
NIEUWS VAN KELLY IK heb gisteren via hyves contact gezocht met een vriendin van Kelly en ze stuurde me vandaag een berichtje terug. Kelly doet nu mee aan een onderzoek waarbij ze 2 weken weeënremmers krijgt en dit slaat tot nu toe goed aan!! De weeën zijn nu vrij rustig en onder controle, ze hoopt dat ze na het weekend naar huis mag. Ze hadden in het ziekenhuis de urine verwisseld en ze kreeg eerst een uitslag dat de urine goed was maar achteraf bleek ze toch een fikse onsteking te hebben. Het kindje schatten ze nu op 14 gram. Kelly vindt het geweldig dat we aan haar denken en zo met haar meeleven!! zal haar vriendin zo even een berichtje terugsturen en haar namens ons allemaal bedanken voor de info!!
fijn te horen dat kelly's baby nog veilig en wel in haar buik zit, ik had zelf ook al een paar keren gespiekt op hyves in de hoop dat er nieuws was. laten we met zijn alle blijven duimen dat haar babytje nog weken blijft zitten.
Gelukkig goed nieuws over Kelly! Hopelijk blijft de kleine nog een lekker poosje zitten. Zal de blaasontsteking ook de weeën hebben veroorzaakt?
Gelukkig dat kelly dr beeje nog ff in dr buikje zit! Hopelijk mag ze snel weer naar huis en kan ze de zwangerschap uitdragen.