HAllo dames, Wat super lief al die berichtjes van jullie, TOPPIE. Het grote nieuws IK BEN THUIS!!! Heerlijk wel zwaar maar fijn om weer thuis te zijn en nog belanrijker de kleine zit nog in mijn buik. De spontane weeen zijn gestopt, gelukkig, wel zodra ik maar er aan denk om iets te gaan doen dan beginnen ze weer maar gelukkig zijn het er dan maar een paar. Dus mijn man bewaakt me met zijn leven zodat ik maar niet van de bank afkom. Ik doe mee aan een onderzoek naar weeen remmers, normaal krijg je maar 48 uur weeen remmers en daarna is er geen egenhouden meer. Bij mij begon savonds toch nog een flinke golf met weeen los te komen en ik had bloed verlies dat was het laatste berichtje wat ik jullie heb laten weten, die ochtend zouden de weeenremmers eraf gaan. Die nacht ben ik dus hals over kop naar maastricht gebracht omdat de weeen echt waren aan het doorzetten. Gelukkig stopte tegen de ochtend de ergste golf weer. En werd ik gevraagt voor dat onderzoek, het houd in dat ik nu nog 12 dagen tabletten moet slikken het kan een nep pil zjn of echte weeen remmers. Maar het is al sinds die ochtend tamelijk rustig en de afgelopen 24 uur zo rustig dat ik naar huis mocht. Waardoor de weeen zijn begonnen ....er word gedacht dat het alles bij elkaar was... dus een fikse onsteking en nierkolieken en een overgeprikkelde buik. Maar nu kijken we echt dag voor dag elke dag in mijn buikje is er een morgen zitten we alweer op 29 weken en het geschatte gewicht is 1401 gram dus toch tamelijk stevig kereltje. Vanaf 32 weken mag ik in Sittard bevallen een thuis bevalling kan ik nu op mijn dikke buik schrijven. Maar mijn gevoel zegt me nog steeds dat ik met 37,4 weken beval en dat heb ik gezegt vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger ben. Misschien dat ik daardoor ook nog niet echt in paniek ben geraakt, ik heb er gewoon veel vertrouwen in. Maar nu ga ik lekker x factor kijken en van mijn bami genieten. DAmes heeel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, jullie zijn schatten
Hé Kelly ben blij dat je weer thuis bent, heb gisteren contact gezocht via hyves met je vriendin en ze was zo lief om een berichtje over jou terug te sturen! We waren allemaal erg ongerust over jou en je kindje! Laat je vooral goed verwennen en neem zoveel mogelijk rust!!!!!!!
goede avond allemaal, hey kelly wat goed te lezen dat je thuis heerlijk op de bank zit te genieten van de bami, en helemaal goed is dat de weeen gestopt zijn. laat je maar goed verwennen en beschermen door je man, laten we hopen dat je buik ook weer rustig word zodat je geen weeen meer krijgt tot dat je ze echt hoort te krijgen, laat dat manneke van jullie met goed verder groeien in je buik. groetjes daisy
nog een klein ego berichtje, ik heb al een paar weken last van een onrustig linker been en linker arm, en de vk gaf als advies dat een warm bad misschien zou helpen, en ik weet nog niet of dat inderdaad echt helpt maar gisteren begon me been weer te vervelen, dus ik hup in bad gaan liggen, daarna nergens last van gehad, en een uur geleden begon mijn been weer te vervelen en ik bedacht me dat ik ook een voetbadje had staan dus daar staan mijn voeten nu in en die worden heerlijk gemaseerd ik heb vooral last van mijn enkel en voet en onderbeen dus wie weet helpt dit de doorbloeding, het is te proberen. tot laters weer. groetjes daisy
Hee Kelly dat is fijn om te horen! Het leek er echt even op dat je de eerste juli-mama zou worden maar gelukkig kan je ventje nog even blijven zitten. Je andere mannen zullen ook wel weer blij zijn dat je thuis bent? Doe rustig aan en laat je lekker verwennen he! @ Debby, lief snoetje zeg! En dat dierenartsverhaal is ook super, zal binnenkort als ik weer eens met de beestjes moet ook vragen of ik een echo kan krijgen haha Even alleen een egoberichtje verder, zit me hier druk te maken omdat m'n vader en oom vandaag 3 dakramen komen plaatsen! Dat is het laatste wat er nog aan gróot sloop- en bouwwerk moet gebeuren, daarna is het echt alleen maar opbouwen en aankleden. Maar ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan, dit huisje is zo'n 100 jaar oud en het dak bestaat uit een pakket stro, latjes en leem met daarop pannen dus op de standaard manier ramen plaatsen zal niet lukken. Spannend dus! Nou ik ga de boel maar eens klaarmaken hier, tot later meiden! (oh ja, ook al de 30 weken grens gehaald, joehoe!)
Goedemorgen allemaal meiden!!! Wat is er weer veel geschreven haha! Kelly wat fijn dat je weer thuis bent en de beeb lekker nog in je buik zit! Rustig aan he meid, en laat je lekker verwennen! Debby wat een mooie echo! echt een schatje om te zien zeg! Daphne dus hierna alleen maar klussen geblazen, rustig aan he! Ons wiegje is eigenlijk helemaal klaar!!! het is zilver geworden! Vanmiddag kunnen we het matrasje op gaan halen dat speciaal op maat is gemaakt.
@kelly wat goed zeg! Super, ik dacht echt dat het niet goed met je ging... @Daphne 30 weken al, jeetje, en ik vind 27 weken al ver haha... @babykleertjes: ik heb al heel veel rompertjes gekregen, en ook een paar setjes. Ik heb zelf ook van alles leuks gekocht. Ik ga op koninginnedag nog ff verder kijken...
jeetje meiden, heb heel wat gemist zie ik. Op de een of andere manier heb ik geen nieuwe email gekregen met de melding van nieuwe berichten... pfoe kelly, was wel even schrikken zeg! Gelukkig zit de beeb nog veilig in je en kan hij nog lekker doorgroeien! ff ego bericht want ik ga morgen 11 uur vliegen naar californie en zit sinds gisteren met een flinke buikgriep blegh..... normaal gesproken al niet prettig maar nu ik morgen zo lang moet reizen hoop ik vandaag wat eten binnen te houden voor een beetje energie.... weet niet of ik in de vakantie tijd heb om bij te lezen maar ga het proberen dikke knuf
Goeiemorgen, Kelly fijn dat je weer thuis bent!! en idd laat je lekke verwennen Daphne b, gefeliciteerd met je 30 weken ik morgen ook!! Pff de laaste 10 weken gaan we dan in gaat toch wel heen snel nu opeens. Allemaal een fijn weekend
Kelly wat super om weer wat van je te horen en wat fijn dat je weer thuis bent en de kleine nog lekker in je buik zit. Meid meid, wat heb je ons laten schrikken zeg! Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het zo zou aflopen hoor. Doe maar lekker rustig aan! Geniet van jullie weekend!!
@Nicole, fijne vakantie! Hoe is het weer daar? Hopen dat je buikgriep morgen afgezakt is. @Daphne, en is het gelukt met de dakramen? Wij hebben net de laatste babyspullen gekocht, van moltons tot hydrofielluiers en van wasgel tot haarborsteltje. Maar we hebben nu wel echt alles in huis. Haha, binnenkort ga ik denk ik de kleertjes wassen. Of is dat wel erg vroeg? Vanaf wanneer zetten jullie een vluchtkoffertje klaar? Nog 11 weken!! Maandag weer naar het ziekenhuis, kijken of ons meisje nog goed groeit. Spannend weer.
Ola meiden, @Kelly; Meid, wat fijn om weer van je te horen! En dan ook nog eens geweldig nieuws! Doe maar lekker rustig aan en denk goed aan jezelf en jullie beebje! Gewoon lekker hele dagen door met ons kletsen en verder niets doen @De rest; Lekker weekend aan het vieren? Ik wel hoor! Vandaag weer wat spulletjes gekocht; matrasje + toebehoren, badstandaard, een gaaf boxkleed en gewoon wat schattige spulletjes! Wat heerlijk is het toch! Bij mijn moeder staat ook veel opgeslagen en ik heb dus nu al teveel, was helemaal vergeten wat ik allemaal al had, hahahaha! Ach, beter teveel dan te weinig Geniet nog lekker van het weekend meiden! Dikke kus
hier ook (bijna) alles in huis... heb flink gebruik gemaakt van de mamamazzel dagen..... tja, lijkt wel of je dan nog meer gaat kopen!!!! heb zelfs al de trip trap in huis.... (was nu 30 euro goedkoper, dus wel de moeite) nou meiden, ga zo slapen, de hele dag in de babykamer bezig geweest!!!! slaap lekker...
Goedemorgen!!! Nicole, fijne vakantie, wat heerlijk zeg naar California! tis daar volgens mij altijd mooi weer! Hoelang blijf je? *mazzeldagen; ik heb gisteren ook flink geshopt haha. Ik heb de letters in hout gekocht voor op de deur, dat heb ik ook van mijn andere zonen. En ik heb een leuke broek en Tshirt gekocht met veel korting! En nog wat andere spullen voor de beeb. Het enige wat ik nu nog moet hebben is een mooi boxkleed, maar vond ze gisteren toch nog ff te prijzig... Was gisteren ook de stad ingeweest om het matrasje op te halen....was het nog niet klaar!!! Balen hoor, nu moet ik volgende week weer terug, maar dat ga ik niet redden dan omdat we dan de verjaardag van Ewout vieren, hij word dinsdag alweer 3 jaar
Goedemorgen dames, Jihaaaaa....30 weken zwanger !!!! (tenminste: morgen....maar ik smokkel ff een dagje hoor haha). Na alle onzekerheden/spanningen van deze zwangerschap had ik niet durven dromen dat ik de 30 weken met een gezond kind in mijn buik zou halen. Dus even een klein feestje hier hoor! Van de week moesten wij weer naar het LUMC in Leiden en eindelijk (na 20 weken spanning) hebben wij te horen gekregen dat wij het nu als een eenling zwangerschap kunnen zien en dat het kindje uitstekend groeit. Ze schatten onze meid wel onder de 7 pond maar goed, dat is prima. Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto geplaats van week 30. Ik zie geen verschil met vorige week, het lijkt zelfs kleiner. Maar volgens mij lig ze anders, het lijkt alsof ze nu lager zit. Maar goed....het is maar een week natuurlijk. Mijn gewicht blijft al weken op de 6 kilo erbij zitten (dan weer 7). Gister op kraamvisite geweest bij mijn collega: nou....dan gaat het kriebelen hoor! Ik wil ook!!!! Wat een kleintje en een schatje: heerlijk. Iedereen een fijne zondag! Groetjes, Alouise
Hoi, Ik ben niet iedere dag op het forum, dus ik lees helaas ook niet alles.. Kelly; fijn dat je weer thuis bent. Doe het maar rustig aan! Hier alles redelijk. Ik heb gelukkig geen zwangerschapsuiker! Wat een opluchting! Het enige wat niet lekker gaat is de harde buiken... Vannacht werd ik ieder uur wakker en de kleine was ook duidelijk wakker. Ik was misselijk en ik had behoorlijk last van mijn rug. Omdat mijn vruchtwater aan de 'ruime' kant is, moet ik het rustiger aan doen. Gister heb ik niets gedaan en toch een slechte nacht.. Ik maak me toch een beetje zorgen... het is immers mijn eerste zwangerschap en alles is nieuw. Ik vraag me regelmatig af; hoort dit bij de zwangerschap of moet ik me zorgen maken?
Goeiemiddag allemaal! @ Nicole, fijne vakantie! Hopelijk is je griep snel voorbij want dat is niet bepaald fijn, zeker als je vakantie hebt.. @ Margrietje, fijn dat je geen z.suiker hebt! Wel lastig van die harde buiken, ik merk het ook steeds vaker hoor. Ook als ik een dag rustig aan doe, dus misschien hoort het ook wel gewoon bij de periode (volgens m'n banner wel haha) Maar als je je er niet lekker bij voelt zou ik gewoon even de VK bellen hoor! Hier hebben we vandaag even een lekker rustig dagje, gisteren was het aardig hectisch met die dakramen. Uiteindelijk was het nog zo'n grote klus dat het dakraam aan de voorkant maar even gelaten is, die komt nog wel. Voor de ramen achter bleek het namelijk beter om een deel van het dak opnieuw op te bouwen omdat het anders te makkelijk doorzakte. Op een gegeven moment was het gat zo groot dat er wel een kapel op had gekund! (Aaaahhhrg ) Maar gelukkig is mijn oom aannemer en hadden ze de boel ook zo weer dicht. En het is echt zo mooi geworden! Erg lekker dat extra licht binnen en opeens hebben we achter een uitzicht! Voorheen zat er alleen maar een klein gietijzeren raampje waarvoor je op een trapje moest gaan staan als je naar buiten wilde kijken. En nu kunnen we vanuit het bed gezellig groen zien en het frettenhok. Ik heb wat foto's in m'n album gezet