Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Koos, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: * Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Jara, 30 jaar, 2e kindje, TH(?), BV 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Liefzonnetje, 31, 2de kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV * Lady C, 29 jaar, 2e kindje, TH, FV 8 juli * 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZH, FV 9 juli * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV * Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, tH, BV * Ada1983, 25 jaar, 1e kindje, ZH, BV 10 juli * xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, thuis of zh 11 juli * Kelly,26 jaar, 2e kindje, TH, FV 12 juli * Ryanne, 25 jaar, 1e kindje, ZH, FV * Miracles, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 juli * Claire85, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH 14 juli * MamaD, 27 jaar, 2e kindje, TH, BV/FV 15 juli * Marjoleindv, 31 jaar, 1e kindje, TH, BV 16 juli 17 juli * Daisy28, 28 jaar, 2e kindje (partner 1e kindje), 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 32 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 4 nov: Ryanne 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 12 nov: Jara, 1e echo 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 17 nov: Koos 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 18 nov: Lionette, intake vk 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 25 nov: Lady C, intake vk 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 28 nov: Nynke31, 2e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 3 dec: Loulou79, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 17 dec: Lady C, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo) *De lijst aanpassen? volg dan de volgende stappen.* -Quote de lijst -Haal helemaal vooraan de . -Vul de gegevens in (probeer dan ook bekende gegevens die nog niet ingevuld zijn bij te voegen- dus even nalezen vanaf de lijst die je quote- als het goed is de laatste ) -Vergeet niet de datum roze te maken als die dat nog niet is en de echo afspraken rood en de intakes blauw. -Zet verder geen commentaar onder de lijst, dat is weer lastiger voor de volgende die de lijst quote.
Hier ook iemand die erg blij is met het forum Zo kun je in iedergeval nog een beetje van je af kletsen!
ja ik vind het ook zo spannend, en ik heb ook af en toe is een heel klein krampje en dan ren ik weer naar de wc denk dat het dan zover is voor me ongi maar is dan niet zo,hoort de allemaal bij he. ik had laats wel dat ik naar de wc moest en afveegde zat er wittevloed (slijm)met oud bloed leek het wel, heb ik naar de gyn gebeld uit gelegd maar was gelukkig het laatste wat al geweest was. en nu aleen last aan me borsten en zijn al super gegroeit groeten koos
hallo meiden heb net 3 testen gedaan en ik kan nu ook zeggen ik ben zwanger. heeel licht streepje huismerk cb net zo. mijn hoofd slaat op hol er gaat van alles door me heen en ben nu ook erg onzeker hadden jullie dat ook? ben ook in juli uitgerekend. xxxxx andrea
Hallo allemaal, @ nieuwe juli mama's : welkom! Hey Koos, deetje gezellig zo met z'n drietjes aan d ekop van de lijst! @ Miracles, balen zeg! Kunnen die HCG-tjes zo snel uit je lichaam gaan dan? Na een week niet meer misselijk geweest te zijn, is het nu in volle glorie terug. Ik moet echt regelmatig eten, anders wordt ik me toch ziek! maar ben er wel blij mee, aangezien het dan toch een bevestiging is dat je lekker zwanger bent! Moeten jullie ook zo vaak plassen? Het lijkt wel of ik mijn blaas ook niet helemaal leeg kan maken... Ben op het werk, maar het is niet zo druk. Dus vandaar dat ik even kwam piepen! Iedereen is al lekker bezig met kinderkamertjes etc. Heerlijk! Wij gaan nog de dakkapel uitbreiden van de kinderkamer in t'voorjaar. Ik check later nog wel even bij jullie. Nu lopen er iets teveel collega's (niet die van onze kamer) in en uit met vragen aan me... En ik dacht o dan klick ik even de pagina weg. Maar onderaan je balk staat dan nog netjes een internetpagina met "zwangerscha"erop. Dan weet je ook genoeg hé!
hoi hoi ik heb het ook dat ik het niet meer houden kan en continue. naar de wc moet hahaha dat is wat er bij hoort he, geniet ook lekker van jou zwangerschap mona lisa. groeten koos
Geniet ze Andrea... en ja die onzekerheid blijf je hebben tot je die echo met kloppend hartje in handen heb. Probeer er toch maar even van te genieten! Voor de lijst: Wanneer ben je uitgerekend? En wil je in het ziekenhuis of thuisbevallen. En Borstvoeding of flessevoeding?
hier ook iemand die vaak naar de wc moet. Ook misselijk de hele dag maarhet is voor het goede doel. Eten gaat neit echt goed, eet veel puddinkjes en yoghurt enzo
Ik ga ook weer even aan't werk. @ Miracles :Ik kom over een uurtje wel even kijken voor je uitslag Miracles. Ik duim voor je!
sabbe van harte gefeliciteerd zie dat je nog een kleintje hebt van 7 maand gezellig zo dicht op elkaar had ik ook gewild maar helaas door de borstvoeding geen cyclus heb even de cyclus met medicijnen op gang moeten helpen maar gelukkig gelijk met een roze resultaat! ryanne veel plezier morgen met je echo! miracles klote meid dat je test niet zwanger zei ga voor je duimen dat je snel goed nieuws hebt! deetje leuk zon persoonlijke slaapkamer van je familie is wel heel bijzonder.
hihi dat zijn makkelijke vragen, het liefst thuis maar als het moet vind het niet erg ziekenhuis bevalling, en zeker ga ik ook deze keer als alles goed mag gaan borstvoeding geven ben 11juli uitgerekend wat geweldig zo'n forum zeg lekker van je af kletsen het lijkt wel zo gauw als je een positieve test in handen heb dat je dan ineens alles voelt, hihi meer denk ik dat je dan weet waar het weg komt. ik wens jullie ook ontzettend veel geluk in deze prille zwangerschap.