Ha allemaal, Pfft, hier super hectisch geweest en het zal alleen maar drukker worden want de koop van het huis is bijna rond. Dus dat betekend heel veel verbouwen... Ik zie bij Daphne B dat het al lekker opschiet dus? Dakramen zijn altijd fijn, meer licht en lucht! Het ziet er bij ons naar uit dat we de eerste paar jaar in de schuur van het huis gaan wonen tot de woning helemaal af is. Die is echt onbewoonbaar nu. Ik hoop iig wel dat ik daar internet kan aansluiten. En bevallen ga ik bij mijn ouders doen want dan is het huis nog helemaal niet klaar haha! Dat gaat nog leuk worden met mijn nesteldrang straks, er valt helemaal niets te nestelen! Naja, dat was even een kleine update van mijn kant. Ik probeer altijd gezellig mee te lezen hier maar reageren op alles is teveel op het moment, ook omdat ik niet al te lang achter de computer op een stoel kan zitten door de pijn! Het lijkt wel of mijn staartbeen uit mijn stuitje komt zetten! Auw! Echt een beurs pijnlijk gevoel... Gelukkig las ik dat het met Kelly weer goed ging! Grtz!
Goedemorgen dames! Lekker weekend gehad? @Alouise; Fijn dat alles goed is met jullie kleine hummeltje! Ik zie dat je buik inderdaad wat lager ligt, maar wat een mooi buikje zeg! Wat is mijn buik dan groot eigenlijk, hahaha! @Daphne; Zie dat de dakramen gelukt zijn! Geloof dat het best hectisch is met al die troep in huis, maar wel lekker dat het straks gebeurt is toch?! @Margrietje; Lastig die harde buiken... Rustig aan hoor! Dat is toch een teken van je lichaam om het wat rustiger aan te doen, dus goed naar luisteren! @Nelizz; Oehhh spannend, de koop gaat door! Ben benieuwd! Hier wat minder.. Heb zwangerschapssuiker en heel erg veel last van mijn bekken en onderrug.. Kan aan het einde van de dag bijna niet meer lopen van de pijn.. Ben benieuwd wat de VK ervan zal zeggen woensdag.. Denk toch dat ik wat rustiger aan moet gaan doen.. Balen! En verder lekker aan het diëten, maargoed, het is voor een goed doel! xxx
Goedemorgen allemaal Hier een goed weekend gehad en zaterdag voor het eerst de barbecue weer aan gehad!! Gisteren ook nog even het overgebleven vlees van zaterdag op de barbecue gehad, heerlijk hoor dat we weer buiten kunnen zitten! Verder gelukkig minder last van harde buiken maar mijn buik gaat nu wel in de weg zitten hoor. Ben gisteren begonnen met het wassen van de kleertjes, het begint nu echt te kriebelen hoor!! Mijn vriend heeft echt zoiets van wat een drukte ineens, het is nog lang niet zover!! Linda wat rot voor je dat je zoveel last van je rug hebt, zou toch maar rustig aan gaan doen! Zwangerschapssuiker is ook geen pretje, gaan ze je kindje ook eerder halen= Nelizz mooi dat de koop bijna rond is! Daphne ziet er mooi uit hoor de dakramen, scheelt idd een hoop licht en uitzicht!! Verder iedereen met klachten doe rustig aan, luister goed naar je lichaam!!
Heb net een paar foto's van mijn buik in mijn album geplaatst en er staat ook een album in van Nick*.
Mooie buik spirit! En wat is Nick toch beeldschoon he...wat een verdriet zal jij gehad hebben en nog.. Heerlijk ventje, dat je maar heel gelukkig mag worden met je nieuwe kindje! En Nick is vast ook bij je..
Goeiemorgen, Hele mooie buik spirit. en prachtig foto's van Nick fijn te weten dat er nu voor de nieuwe kleine een heel mooi beschermengeltje daar boven is.
Goedemorgen allemaal! Wow, Kelly! Fijn dat je weer thuis bent zeg, dacht echt even dat wordt de eerste juli mama! Rustig aan en laat je lekker verwennen hoor, dan kan de beeb nog even lekker groeien! Nicole geloof ik, fijne vakantie, geniet ervan en ik hoop dat je buikgriep is weggetrokken! SPirit, mooie foto's van een bescheiden buikje! En wat een prachtventje is Nick toch. Niet vergeten dat hij over jullie waakt en altijd bij jullie zal zijn... Meiden die aan het verbouwen zijn/gaan, sterkte hoor! Lijkt me heel wat om nu nog volop in de rotzooi te zitten, gaan... pfoeh! Sabbe, wat een leuke foto collages... ziet eruit dat jullie je prima hebben vermaakt! Hier gaat alles lekker, krijg met regelmaat rake trappen van zoonlief, pijnlijk gewoon! Bekken gaan ook redelijk goed, mag niet klagen! Benauwdheid is waardeloos, ben de hele dag bekaf en buiten adem, maar goed... nog even doorbijten maar. Van het weekend lekker bij lief in huis wat gerommeld, gaan we de boel opruimen enzo, zodat het huis te koop kan worden gezet. (moeilijke tijd, maar proberen het toch maar) Zondag hier in de tuin lekker gerommeld, plantjes gezaaid en de vijver weer op orde gemaakt. Al met al weer veel gedaan! Vandaag nog bezoek van nieuwe baasjes van de kittens, op 1 na zijn ze dan allemaal voorzien van een heel lief nieuw huisje waar ze in juni naar toe mogen verhuizen. Kiddies nu lekker twee weken vakantie, dus we doen het op het gemakje. En ik mag ook zeker niet klagen, want ik wordt nog steeds door manlief heerlijk in de watten gelegd, heerlijk dat hij ongevraagd zoveel werk uit handen neemt! Fijne dag dames, ik kom nog wel ergens spieken Liefs Snuffeltje
Goeiemorgen allemaal, Wat al meerdere gezegd hebben: wat is Nick* toch een ontzettend mooi mannetje en vast een heel goede beschermengel voor dit kindje, Spirit. Leuke collages, Sabbe! Ik ga nu naar het Erasmus MC, vierde groeiecho alweer. Kijken of ons meisje het nog steeds goed doet en groeit. Ik moet dit keer alleen want vriend zit dit keer op school. Ik vind het gelijk veel spannender! Fijne dag allemaal!
Kelly, wat super dat je weer thuis bent! Hopelijk doe je het rustig aan zodat je beebje nog even lekker kan blijven zitten. Linda, wat balen zeg van je zw.suiker en de bekkenklachten. Doe het rustig aan meis! Sabbe, leuk weekend gehad? Zo te zien wel! Spirit, mooie foto's van Nick! Wat een mooi mannetje zeg. Ilona, succes zometeen! Hopelijk is je meisje goed gegroeid! Snuffeltje, wat fijn dat de kittens allemaal een goed huis krijgen. Heerlijk he, lekker in de tuin aan het klussen. Margrietje, vervelend he, die harde buiken. Bij mij begint het zodra ik opsta. Van mijn auto naar mijn afdeling lopen op het werk is vrij lang en onderweg heb ik ook een paar harde buiken. Echt niet prettig. Ik ben vandaag thuis gebeleven. Na een heerlijk weekendje weg (shoppen in Haarlem, relaxen aan het strand, toerist spelen in eigen land en superlekker eten), zijn we gisteren eerder naar huis gegaan. Koppijn, keelpijn, oorpijn. Hopelijk voel ik me gauw weer wat beter.
We hebben zaterdagmorgen de pret-echo gehad Echt geweldig de beeb lijkt precies op zijn vader ha ha ha Meer echo's in album heb er ongerveer 29 stuks maar heb er maar een paar ingezet
Tijgertje: Mooie echo's, wat een hoop foto's heb je meegekregen zeg! Wij kregen er op de kop af 2!!! Spirit: Mooie buik hoor en wat de anderen al schreven, Nick zal heus altijd bij jullie zijn als engeltje. Wat moet dat dadelijk ook naar voor je zijn als je de 36 weken grens nadert of niet? Ilona: En is jullie kleintje goed gegroeid? Sabbe: Leuke foto's en handig zo in collage vorm, hoef je niet zoveel te uploaden he. Linda; Jeetje zwangerschapssuiker, das niet zo fijn, Mn vriendin had t ook en moest net als jij op Dieet. Ze was supermager toen ze moest bevallen vanwege t dieet. Daarna was ze weer gauw op gewicht hoor. Gaan ze je kleintje sneller halen?? Vandaag bij de vk geweest, heb Ischias in mn linkerbil. Moet zeggen dat t na een nachtje slapen wel een stuk minder is, hopelijk gaat t ook weer weg. Heb mn slechte slapen aangegeven bij de vk en gezegd dat ik me toch wel al erg druk aan t maken ben over de bevalling en zeker wil zijn van de ruggenprik. Ze heeft contact opgenomen met een ander zkh dan waar Jill is geboren, omdat in '''Jill'' dr ziekenhuis geen 24 uurs beschikbaarheid is voor die prik. Nu is t geregeld in een zkh in Leiden waar ze wel 24 uurs prikken uitdelen, wat betekent dat ik vanaf een week of 34 of 36 bij de gyn langs moet en blijf lopen.Geen vk dan dus meer bij de bevalling..... Ze zou me er vandaag over terugbellen maar zat net met Jill in bad dus belt morgen terug voor de details. Ben benieuwd. Had t ook over inleiden(letterlijk tussen kantoorttijden!!!!) bij 38 weken in t zkh waar Jill is geboren, maar ze zei als t dan eerder komt dan 38 weken en in de nacht heb je nog die ruggenprik niet. Dus gaan we maar voor de ''natuurlijke bevalling'' aangevuld met prik. Kan dus dadelijk bij t breken van de vliezen meteen komen en de prik krijgen. Jippie. Stelt me iets meer gerust. Ga dus echt niet meer zonder rpik de bevalling in, vond t krijgen van Jill echt een drama zo erge rugweeen had ik. Nou ja, we hebben nog ff. Kindje ligt wel prima op schema qua groei en vruchtwater etc.
Dames allemaal bedankt voor jullie lieve en ontroerende woorden over ons zoontje Nick*. Wel raar hoor, had vanmorgen helemaal geen moeite om zijn foto's te plaatsen en te zien, heb ook een paar foto's van hem in de woonkamer en slaapkamer staan maar toen ik jullie reactie's las zat ik te janken, geeft ook niets want die spanning moet er ook een keertje uit. Ik voel me tot nu toe nog behoorlijk rustig tijdens deze zwangerschap maar ik verneem nu aan mezelf dat ik het steeds spannender ga vinden. Heb afgelopen weekend alle kleertjes, dekentjes hydrofielluiers enz uitgewassen en vandaag ook gestreken en alles netjes in de kast gelegd. Vandaag ook al de verzorgingstas met kleertjes voor de baby klaar gezet, ik weet het erg vroeg maar ik begin nu onrustig te worden. Mijn eigen tas staat niet klaar hoor, dat komt voor mij nou weer niet precies. De vorige keer moest ik ook met spoed weg en had wel een nachthemd en schoon ondergoed meegenomen maar met een spoedkeizersnede kijken ze echt nergens naar. Had gewoon het t shirt aan wat ik aanhad en ze hadden ook geen tijd om me te scheren dus ik weet nu uit ervaring dat dat niet belangrijk is met een spoedgeval. Ik ben niet bang dat het deze keer fout zal gaan, heb het gevoel dat het nu wel goed gaat met ons kindje maar het blijft spannend tot het eind maar dat is voor iedereen zo. Mag vrijdag weer voor controle naar de gynaecoloog, heb nu een andere dan normaal dus zal met haar ook bespreken wat ze de beste manier van bevallen vind voor mij, inleiden en een normale bevalling of een keizersnede.
GOedemorgen! Tijgetje, wat een prachtige foto's zeg! Robine, fijn dat je nu wat geruster bent voor de bevalling. Ik ben zelf 3 keer ingeleid en heb geen echt overdreven zware bevallingen gehad hoewel de kids best flink waren (ongeveer 9 pond) dus de behoefte aan een prik heb ik niet. Kan me wel voorstellen dat het je gerust stelt, dan kun je in ieder geval wat meer ontspannen de bevalling tegemoet zien RUgweeen lijken me geen pretje!!! Spirit, de tranen lekker laten gaan, daar is niets mis mee want het is ook niet niks om je kindje af te moeten geven. En daarbij moet je doen waar je je prettig bij voelt, als jij een tas met spullen klaar wilt zetten, gewoon doen toch? Gekke is dat ik dat helemaal niet heb, heb het idee dat ik echt nog ruim de tijd heb voor alles... puur omdat mijn andere mannen te laat waren *proest* Krijg nu met regelmaat om me heen te horen, ja, maar andere papa, dus wie weet komt deze wel sneller!!! Ach, we gaan het wel zien, mijn mannetje maakt zich ook nog niet zo druk Hoop dat je een fijn gesprek kunt hebben met de gyn en dat je je wensen en onzekerheden kenbaar kunt maken. Dat zal je ook gerust stellen. even ego, ik heb vannacht eindelijk weer een beetje geslapen... onze kleine man heeft zich sinds dagen een beetje rustig gehouden en met me mee geslapen Ik voel in de nacht echt het getrappel op mijn blaas en loop vlot 6 keer naarhet toilet... hihiih Heerlijk nu, de vakantie, kunnen we lekker op het gemakje doen allemaal Veel liefs en een fijne dag Snuffeltje