Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik gebruik daarvoor picasa. Is lekker makkelijk, moet je niet te veel voor kunnen ;)

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Ja ik laat die ook wel zo afdrukken. Maar niet deze die hier staan. Ik laat binnenkort nog eens een collage als poster afdrukken om op te hangen als onze verbouwingen af zijn :eek:
    En ja, die oogjes, dat zegt iedereen. Ikzelf zie het niet. Erg hè...

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik heb vandaag de eerste spulletjes in de ziekenhuistas gedaan...

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden!

Loulou, als ik jou was zou ik vanmiddag ook even bellen, al is het maar puur voor jouw geruststelling. Ik heb dat gevoel laatst ook nog gehad. Ik voelde de baby de hele dag niet. Toen dacht ik, nu ga ik bellen, waarop de kleine reageerde met een dansvoorstelling.

Over het draaien. Tot een week of 32-34 zouden kinderen nog alle ruimte kunnen hebben. Mijn moeder zei zelfs dat ik in week 38 nog ben gedraaid. Dus daar zou ik me nog niet te druk over maken.

Sabbe, mooi buikje! Groeit goed he. :D

Spirit, ik ben gisteren ook bezig geweest met de geboortekaartjes. De tekst is al af en waarschijnlijk bestellen we kaartjes van hipdesign. Die zijn zo lekker vrolijk. Gek he, om daar mee bezig te zijn. Goed dat je af en toe je tranen laat gaan. Moet je ook doen, want het is allemaal niet niks wat je hebt meegemaakt.

Nelizz, wat vervelend dat je dat gevoel hebt. Hopelijk komt het inderdaad door het weer, want dan voel jij je over enkele daagjes weer veel beter. Ik ken jouw gevoel niet zo sterk, al heb ik soms ook de behoefte om alleen te zijn en geen gezeur aan mijn kop te hebben. Sterkte meis!

Aurelie, gezellig dat je er weer bent!

Ilona, gelukkig groeit je kleine wel en volgt de baby netjes de onderste lijn.

Robine, dat is zeker een hele opluchting dat het ziekenhuis is geregeld. Hopelijk heb je gauw minder ischias-klachten!

Daphne, mijn baby ligt meestal op z'n rechterzij. Maar soms draait ie helemaal weer om, net als een kurketrekker. Heel apart gevoel. Fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd! Ben benieuwd naar de foto's van jullie babykamer!

Daisy, en hoe ziet het eruit, de box in de kamer?

Deetje, altijd leuk he, babyspullen kopen. Lekker genieten van je weekje vrij. Hoe gaat het nu met jou?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

Ik was dit weekend bij mijn zusje in duitsland. Ff lekker bijkomen...
    Met de baby gaat het goed, ze groeit gelukkig goed!
    Vandaag voor het eerst naar de psychiater, vind het wel eng hoor!

Ziekenhuistas heb ik nog niet gepakt en ben er ook nog niet mee bezig. Het duurt nog ongeveer 10 weken... dat komt wel.

Geboortekaartjes moet ik wel aan gaan denken, denk dat ik dat van de week ff ga doen.

x

Deb

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nog even een teken van leven van mij!

Sorry dat ik bijna heel de week niet geweest ben!! :oops:

Heel druk op school gehad en ik moet zelf een examen afleggen en daarvoor moest ik een groot rapport maken enz enz. Nu vanacht lekker vliegen naar Gran Canaria!!

Ik kom 9 mei terug en als ik thuis ben kom ik snel weer spieken hoe het hier is!

Knuffel voor iedereen! ;)

Liefs Pooh

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pooh, hele fijne vakantie! Geniet er lekker van.

Ik spring weer onder de wol, blijf maar an het hoesten en sniffen. :(

8. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    hoi hoi,

@pooh geniet van je vakantie.
    @loulou als ik ergens over zou twijfelen zou ik ook gewoon de vk bellen daar is ze ook voor, vergeet dat niet zij is er voor jou en als jij je ergens zorgen over maakt bijvoorbeeld dat je kleintje minder voelt bewegen gewoon bellen, en als de vk je kan geruststellen door even naar het hartje te luisteren zal dat vast geen probleem zijn.

was ik vanochtend nog aan het schrijven dat mijn dochter sinds 21 weken in stuit of dwars ligt kan ik bij deze nu wanneer ik dit schrijf ook weer vertellen dat ik op dit moment voetjes tegen mijn ribben voel liggen. wel een raar gevoel vind ik dat.
    ook wel weer fijn te weten dat je ook de juiste positie heeft gevonden, ik hoop dat ze die onthoud en straks lekker zo blijft liggen zo rond de 34 weken hahaha
    ik las ook iets over favoriete postitie waarin de baby lag, mijn dochter ligt 9 van de 10 aan de rechterkant nu ook weer, dat vind ze schijnbaar een fijn plekje.
    in de ochtend ligt ze rond mijn navel en dan heb ik ook een berg bovenop mijn buik, dat blijf ik waanzinnig vinden om te zien.

tot laters
    daisy

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ben van de meeste de namen al weer vergeten :oops:
    maar daar hebben de meesten last van geloof ik.

iedereen die op vakantie gaat, heel veel plezier

ook alweer mooie buik en echo foto's voorbij zien komen, ik vind het nog steeds zo onvoorstelbaar dat er een klein minimensje in mijn buik zit, ik kan het pas geloven denk ik als ik hem/haar op mijn buik heb.

iedereen die in de verbouwing zit, veel sterkte en succes, hier moet ook nog geschilderd worden (plafond) en daar zie ik nu al tegen op,ook al zijn ze hier maar een paar daagjes.

vanavond voor het eerst zwgym, ik ben zo benieuwd wat moet ik me er eigenlijk van voorstellen??

10. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Hoi hoi....

Zo er is heel wat afgekletst!

@ Pooh een hele fijne vakantie!
    Heerlijk ff naar de zon....

@Loulou heb je de verloskundige nog gebeld?
    Je kindje heeft tot 34-35 weken nog de tijd om de juiste positie in te nemen.
    Als die dan nog niet goed ligt kunnen ze proberen om het uitwendig te draaien (versie)

@ Vluchttas
    Daar moet ik ook nog wat spulletjes voor halen.
    Hij staat nog niet klaar, komt wel.

@ Geboortekaartjes
    Daar zijn we eindelijk over uit!
    Namen geen probleem maar geboortekaartjes... allebei een verschillende smaak.

@ Ego
    Alweer 31 weekjes vandaag.... :D
    nog maar een kleine 4 weekjes werken... :D
    en nog 9 weekjes in totaal :confused: ?!

11. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeieavond,

wou toch even laten weten hoe het is gegaan, heb vanmiddag toch de VK gebeld. En die belde binnen 5 min. terug dat ik om 16.50 naar het ZH mocht voor een hartfilmpje.

Hartfimpje zag er goed uit,en ze heeft ook nog even een echo gemaakt ivm groei en genoeg vruchtwater was allemaal prima. Maar moet morgenmiddag toch terug komen voor nog een hartfilmpje aangezien ze niet echt een aanwijzing konden vinden waarom de kleine zo rustig was. Ik ben iniedergeval wel weer een beetje gerustgesteld en wacht morgen gewoon wel af.

@pooh , fijne vakantie

@all, fijne avond

Hoop dat morgen het zonnetje weer te voorschijn komt!!

Liefs loulou

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Loulou, fijn dat jij en je kindje het goed maken. Wel een geruststelling denk ik he.
    Hopelijk is het hartfilmpje morgen weer zo goed. En is je kindje gewoon even wat rustiger, zonder speciale reden.

13. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    *gaapt*
    Goeieavond allemaal, ik kon het toch niet laten even te forummen voor het slapen :)

Fijn dat het goed was met je meisje Loulou! En extra controle kan geen kwaad, zeker als het jou geruststelt he ;)

Dit is trouwens een erg leuk kort filmpje, over hoe je een baby maakt: :D
    http://www.youtube.com/watch?v=luf6ZepNY6o

Slaap lekker dames!

14. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    Is er dus nog iemand die een buddy nodig heeft? ;)[/quote]

hier ook nog geen buddy....

zal effe mijn nummer mailen....

nou dames, wat gaat de tijd hard he... nog maar effe en we lopen allemaal achter de kinderwagen!!!!

ook hier begint het kametje de juiste vormen aan te nemen... muren, vloer is klaar, nu nog meubeltjes in elkaar... heb een muursticker besteld en ook deze is binnen... "is slaap kindje slaap" met een schaapje als tekening.... thema in kamertje is dan ook SCHAAP!!!!

hier ook een baby die soms niet in beweging te krijgen is,( ook als ik stiekem por)... en de andere dag veel beweging, dat ik bijna niet recht op mijn stoel kan blijven zitten....

nou meiden, ga mijn bedje zoeken....

slaap lekker.... o, ja... al weer 31 weken vandaag!!!!

15. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    @ Dommel je hebt mail terug ;)

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Heb de puf niet om helemaal bij te lezen! Maar geef even een teken van leven ;)

Fijne dag allemaal!

XXX

17. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    hey dames,
    Hier ook weer eens een teken van leven. Ben gister voor het eerst naar de franse pufcursus geweest Haha grappig hoor, met twee andere meiden. Van die verlegen meisjes dus ik met mn frans met enorme accent maar allerlei vragen gesteld want die meisjes durfden amper iets te zeggen. En ik was alleen, ze hadden een vriendin en man bij zich kwist niet dat dat mocht. Voelde me wel een beetje remie maar ja.

Hey jullie hebben morgen koninginnedag! Wat zijn jullie plannen???
    Ik ga vanmiddag maar eens op zoek naar oranje koekjes ofzo. Wil toch een beetje koninginnedag vieren!

Liefs

18. alouise

alouise Lid

28 okt 2008
    28
    0
    0
    kinderleidster
    Hoi hoi,

Dommel: jij was degene die toch schreef dat je het jammer vond dat je buikje nog zo klein was? Want ik zag net je foto's en ik zie toch echt een mooie, duidelijke buik hoor, dus wees maar trots!
    Ik krijg trouwens steeds reacties als: waar zit het kindje dan?! :) Maar goed, ik vind het niet zo erg hoor. Mijn buik is inderdaad niet groot maar ik voel hem (haar ;) )wel goed zitten. Af en toe denk ik: zit het in mijn keel?? ;) Zo'n gevoel zeg maar.
    Verder heb ik af en toe echt steken in mijn billen (bovenkant).....dan "schiet" het er ineens in zeg maar, geen kramp ofzo hoor. Maar liggen op mijn rug kan ik dus echt niet meer. Kom dan maar weer overeind, pffff.

Vanmiddag gaan wij voor een paar dagen (t/m maandag) naar de camping om in de caravan van mijn ouders te zitten. Even lekker tussenuit met zijn drietjes. Nu hopen op het mooie weer. Kunnen we nog een beetje een kleurtje opdoen.

Loulou: fijn dat alles goed is met jou en de kleine!

Iedereen een fijne weekend alvast en ik zal vast veel hebben om bij te lezen als ik terug ben. ;)

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Duimelijn; Franse pufcursus, grappig zeg! :) Hoe is dat? En jaja, koninginnedag, ik ga lekker niets doen heb ik besloten! Manlief moet werken :(

Alouise; Wat jij omschrijft is zwangerschapsicchias, heb ik ook hoorde ik gisteren van de VK! Niets om je zorgen over te maken, na de 31 weken wordt dit minder en anders krijg je fysio! :) En dat je buikje klein is maakt niet uit toch, zolang jullie kleintje maar gezond is! Mijn buik daarintegen is supergroot, dus ik krijg telkens de opmerking; 'Laatste loodjes?!' Wordt er gek van! ;)

Dommel; Zeker mooie buik hoor! :)

xxx

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen! Ik moet zo weer naar de vk.

Daphne, wat een grappig filmpje. Vraag me wel af wat de zoekterm was van jullie. :rolleyes: :)

Duimelijn, wel fijn dat ze bij jullie ook een pufclub hebben. Ik ben nog steeds ziek, dus ik ga me met K-dag eens lekker laten verwennen door mijn man. Die is nl vrij morgen. Maar ik haal wel even oranje tompouzen in huis hoor. :D

Linda en Alouise, succes met de ischias. Leuk he, al die kwaaltjes. :(

Dommel, ik ben benieuwd naar jullie kamertje. Ik vind schaapjes geweldig!

Deel Deze Pagina