goede morgen, IK moest zo ontzettend hard lachen om hoe mijn buik omschreven werd door sommige, "buikje" BUIKJE?? nee buik hoe klein mijn buik was in het begin hoe mega ie nu is, echt geweldig, hij is echt groot maar dat vind ik niet erg, alleen ik merkte gisteravond nadat ik op de bank had gezetten en op stond dat alles vast zat en zeer deed, ik was net een oud vrouwtje dat niet meer vooruit kwam. ik hoop overigs wel dat dit niet erger word, ik weet niet zo goed waar het ineens vandaan kwam maar goed na een heerlijk warm bad ging het weer beter. gister besloot onze dochter dat ze mijn ribben extra leuk vond en daar ging ze heerlijk tegen aan liggen met gevolg dat ik het behoorlijk beneauwd kreeg, hebben jullie daar ook last van? en ik weet nog steeds niet of ze nu goed ligt of niet, volgende week donderdag heb ik weer een afspraak met mijn vk dus zal eens vragen of ze het kan voelen, ik denk dat ze met haar hoofdje tegen mijn ribben aan zat want onderin mijn buik voel ik een grote bult, en ik denk dat het haar billetjes en boven beentjes zijn? hoe voelt het bij jullie in de buik en de ligging van jullie kleintjes? @gaatjes in de oren: ik had als baby ook gaatjes in de oren, het is bij ons een beetje een traditie, mijn familie komt uit hongarije en daar is dat heel normaal, zo heb ik ook een inbakersetje wat uit hongarije komt (daar zal ik trouwens nog wat foto's van in mijn album zetten) ik vind de meeste inbakersetje zo strak en deze werkt net zo goed maar word met lintjes vast gemaakt, ik heb het nadat mijn oudste geboren was ook voor hem gebruik en hij was een hele rustige baby en sliep goed door met 4 weken. en ik had vorig jaar al gevraagd of oma's wanneer ze in hongarije was voor haar vakantie wou kijken of ze nog nieuwe kon vinden, helaas was dat niet gelukt, maar ze was afgelopen week met mijn oma voor een week naar familie geweest en via via had ze ze nog 2 hoezen kunnen bemachtigen. ik was helemaal in mijn nopjes, toen ik ze zag gisteren. @O iets waar ik even erg verbaasd over was en totaal belachelijk vond, ik heb laatst besloten om niet voor de borstvoeding te gaan, ik heb een borstoperatie gehad en de kans dat ik voldoende borstvoeding kan geven is klein, en ik denk dat het niet verstandig is om mij eigen helemaal in de stress te werken omdat ik het "moet" proberen. ieder geval bij 2 zwangerschaps dozen zaten 2 kleine avent flesjes, en bij prenatal was een goede actie 3 flesjes 260ml voor 10,05 dus ik dacht wat een goede deal. kom ik erachter dat er niet van die afsluitdopjes bij zitten aaaaaaaaaaaahhh hoe kan dat nou, die dingetjes zitten zo beetje bij elke ander merk flessen maar niet bij avent, en het is niet alsof de flessen van avent nu goedkoop zijn, dus ik dacht mooi bespaard te hebben en wat blijkt 6 afsluitdopjes kosten bijna 7 euro!!!!!! ik ben zwaar teleurgesteld hahhaha. dit is toch raar of niet, als zo'n flesje al bijna het dubbelen kost in vergelijking met een ander merk ( waar wel een afsluitdopje bij zit) mag je toch wel verwachten dat er een stom maar wel belangrijk afsluitdopje bij zit. zo ik heb er weer een behoorlijk lang berichtje van gemaakt schaam schaam hihihi dus ik stop maar gauw met typen. tot laters groetjes daisy
Hey allen; sorry,sorry,het is zo lang geleden dat ik me hier kwam melden.maar ik heb wat gesukkeld met 101kwaaltjes. vorige week wel een mooie echo gezien van babyke.het woog toen1028gr en was ongeveer 35cm.ik zat een weekje voorruit,maar hou toch mijn datum aan. Verder zag ik hier mooie 3D fotos en bolle buikjes. Ik lees ook dat jullie druk bezig zijn met alles te regelen!!!! Het wordt dus hoogtijd dat ik er ook aan begin.moet nog een meter zoeken,geboortekaartje,doopsuiker en een NAAM Heb wel al een ganse kleerkast vol met schattige kleertjes(ik geniet daar zo van,zit dan s'avond op bed ,en haal de kleertjes uit de kast)ik heb die spulletjes al vele malen zitten bekijken en droom..........
Ollebolleke, welcome back! Hopelijk heb je wat minder last nu van je kwaaltjes. Fijn dat het goed gaat met je beebje. Daphne, ik vind het ook niet wat hoor, gaatjes in de oren bij een baby. Maar iedereen moet het voor zich weten en als het een soort traditie is. Ani, fijn he, die banner. Nog maar 8 weken!!! Over 5 weken mag je al thuis bevallen! Deetje, met slapen zit mijn buik nog niet in de weg. Ik slaap nog steeds veel op mijn buik. Of op mijn zij, om het voedingskussen heen. Gyino, heerlijk he, als je man/vriend zo opgaat in de zwangerschap. *smelt* Loulou, hoe was de echo?
Hallo allemaal, Meld me ook weer eens ff na een aantal drukke dagen. Alles goed hier, geen kwaaltjes, genoeg energie en lekker getrappel de hele dag door in mn buik. Hoef nog maar 4x naar werk toe, 19 mei gaat mijn verlof in Sucre: Zou toch extra echo vragen voor de zekerheid. En jij 1 dagje eerder verlof dan ik, heerlijk he!? Mouschy: Mooie buik! Lotus: Ik ga zo ook ff op jou foto stemmen, je moet gewoon winnen met zo een mooie foto, en leuk dat fotoshoppen van je toekomstige kleintje. Meer weet ik ff niet uit mn hoofd. Las wel dat een hoop leuke vakantie hebben gehad dat de babykleertjes op volle toeren gewassen worden en alles met iedereen ok gaat! Houden zo meiden. Tot laterz, Ga vanavond naar Enrique Iglesias in Ahoy gelukkig hou ik t staan nog prima vol( hebben nl een staanplaats maanden geleden genomen)........ben benieuwd.
Hey meiden Was een tijdje geleden mijn cd kwijt met de geboorte van tommy en zijn broertjes en zusjes Maar heb het alweer gevonden heb meteen een paar foto's in album gezet Is echt zoooooo schattig Donderdag avond naar puppy cursus Trouwens een vraagje aan jullie Wat is een buddy eigenlijk? Liefs Tijgertje23
Hallo Ladies, De echo was super de eerste 10 min. liet mevrouw zich zowaar een beetje zien. Daarna verschuilde ze zich achter haar armpjes en beentjes. Ik vond het zelf wel behoorlijk indrukwekkende en was er stil van. Ik heb geprobeerd foto's in mijn album te zetten van de echo maar krijg dit niet voor elkaar. Maar............ ik heb wel foto's van mijn andere kids erin gezet. =D> Robine, veel kijk en luisterplezier vanavond Ani, wauw alweer 32 weken =D> nou ik krijg het echt niet voorelkaar met de foto's van de echo #-o , maar ze staan op mijn hyves http://chanelnr-5.hyves.nl
Hey meiden @loulou, kheb geprobeerd op je hyves te spieken maar je profiel is niet openbaar Kan dus je foto's niet zien.. @ami 32 weken.. yeah!! Super zeg, gaat hard he? @robine, veel plezier vanavond! @sucre, wat heerlijk dat je nog zo lekker kunt slapen zonder dat je buik in de weg zit. OOooh lijkt me heerlijk Bedankt voor jullie lieve woordjes over mn buikje. Vandaag had ik weer pufcursus en we gingen een soort oefeningen doen. Ik was de enige die het allemaal kon, zo zie je maar, een klein buikje kan ook handig zijn!
Hallo, Ik kom me ook weer aanmelden na een hele lange tijd! Heb veel klachten gehad de afgelopen tijd,vaak naar het ziekenhuis geweest voor het een en ander net een verhuizing achter de rug,zit net een week in het nieuwe huis. En er moet nog zoveel gedaan worden en ben alweer 31 weken zwanger!!! waar gaat de tijd heen het gaat zo snel allemaal. Sinds eergisteren zo nu en dan last van voor weeen,de baby beweegt behoorlijk veel en erg hard sinds gisteren,alsof hij het helemaal zat is. Het put me wel heel erg uit die harde flinke schoppen,ook veel harde buiken. A.s donderdag weer controle in het ziekenhuis en een echo,om te kijken of de baby al is gedraaid want laatst lag hij nog in een stuit,denk niet dat hij is gedraaid en nog mooi met z,n koppie onder me borsten ligt. Hoest verder hier,kijken jullie er ook allemaal zo naar uit?? vast wel Knuf Shanna,
Ik ben ook een tijdje niet op het forum geweest. Ik heb het zo druk gehad met vanalles en nog wat. - Kleerkangertjes: Ik heb van die kleine houten bij de Xenos gekocht, weet niet hoe duur ze waren maar ik vond ze wel schattig met al die kleurtjes. - Geboortekaartje: Wij zijn er al helemaal uit en hebben het kaartje besteld. Morgen kan ik de proefdruk ophalen, ben echt benieuwd. - Verlof: Ik moet nog tot 6 juni werken, ben nu al aan het aftellen. Sucre, weet niet of je nou al een beslissing had genomen, maar ik zou toch een extra echo vragen. Mouchy, mooi buikje hoor!!!!!! Robine, veel plezier bij Enrique Iglesias. Verder gaat het mij wel goed, al heb ik de laatste dagen wat dip momenten. Mijn moeder is 6 jaar geleden overleden en ik begin haar nu zo te missen. Ik miste haar altijd al, we hadden een erge goede band, maar het lijkt erop dat ik haar nu nog meer mis. Ik weet af en toe niet zo goed wat ik er mee aan moet. Af en toe komen de tranen dan ook vanzelf. Ik weet dat ze altijd bij me zal zijn en over mij zal waken. Ik ga het weer proberen om meer mee te lezen en te reageren. Fijne avond allemaal
Fedi, ik kan me voorstellen dat je juist nu je moeder ontzettend mist. Er zijn zoveel dingen die je wilt vragen, die je wilt delen. Heftig hoor. Logisch dat die tranen dan komen. Laat ze ook maar lekker gaan. Dikke knuffel! Robine, heel veel pelzier vanavond. Lijkt me super dat concert, zwijmel-zwijmel. Loulou, ik kon je foto's nog niet zien. Heb je daarom maar uitgenodigd om vrienden te worden. Ben benieuwd naar de paatjes! Shanna, fijn dat je er weer bent. Wat voor klachten heb je zoal gehad? Hopelijk voel je je weer wat beter. Wel balen dat je kleintje in stuit ligt, hij heeft nog wel even om te draaien, maar toch. Die harde buiken/voorweeen heb ik ook. Vandaag waren ze zelfs pijnlijk. Duimelijn, heerlijk dat je buik je nog niet in de weg zit! Tijgertje, je vroeg wat een buddy is. Dat is een soort maatje met wie je je mobiele nummer wisselt, zodat je haar een berichtje kan sturen als er wat is, bijvoorbeeld een bevalling die op gang is gekomen, de geboorte van je kindje, een niet geplande ziekenhuisopname, etc. Je buddy laat deze info dan op dit forum weten, zodat we allemaal weer op de hoogte zijn. Volgens mij zijn er nog genoeg meiden die geen buddy hebben.
Nou ik ga morgen ook de kleertjes wassen hoor... kan me niet meer inhouden! kan ik lekker een beetje inventariseren wat ik allemaal eigenlijk heb...?! Mijn buik zit ook nog niet in de weg... sommige die me niet kennen schijnen te denken dat ik gewoon een buikje van mezelf heb of zo. en mensen die me lang niet gezien hebben schatten me op 3/4 maanden.... Maar dat vind ik niet erg.... ik kan nogsteeds op me buik slapen.....! harde buiken? geen idee hoe dat voelt.... maar ik zal maar even afkloppen!!! Mijn rug doet wel veel pijn... bijna vanaf het begin... maar nu word het wel heel erg.. Fedi ik kan begrijpen dat je op zo een moment echt je moeder mist maar ze zal zeker wel over je waken en over haar kleindochter/zoon ook! Ben jaloers op de 3D echo's!! Ze zijn schitterend!!! We zitten wat krap bij kas en daarom zijn dit soort dingen even niet voor ons weggelegd Maar ja ... straks zien we haar live!!!! nog maar eventjes te gaan.....
Hallo meiden, Terug van weggeweest zeg maar. Was ff 2 weken ong. niet online. Allerlei gedoe hier. Computerproblemen en andere zaken. De badkamer moet verbouwd worden en dit wil ik nog voor de bevalling geregeld hebben omdat dit een maand (!) duurt. Nu is de aannemer die we hadden 'gekozen' opeens met een 2e offerte gekomen zogenaamd omdat we wat dingetjes anders willen, en omdat wij de apperatuur allemaal zelf aangeschaft hebben en hij dus commissie misloopt heeft ie ff zijn uurtarief verhoogd. Of we eventjes 4000 euro meer wilden gaan betalen! De afzetter! Dus nu zijn we driftig bezig geweest een nieuwe aannemer te vinden die binnen 3 weken kan starten (stress!!!!!!!). Zeker na een aantal offertes met belachelijke prijzen (omdat het snel moet mevrouwtje) hebben we eindelijk een normale offerte liggen. En deze kerel kan met zijn team deze maand nog starten! Hopelijk zijn ze goed in hun werk... maar ja iets is beter dan niets, ze klussen allicht beter dan mijn man en ik. Verder ben ik ook weer ziek geweest; keelontsteking, amandelontsteking (angina) en een lymfeklier-ontsteking. Allemaal in de keel... Da's nu weer redelijk over, gelukkig. Nog ff berichtje aan SPIRIT70 Sorry da'k nog niet gereageerd had, ik lag plat op bed zonder computer... ga het zo snel mogelijk voor je regelen!!! Geboortekaartje is wel af! Jeej! Eerst had ik geen idee wat ik moest maken. Wilde niet een standaard 'zoet' kaartje, wilde echt iets stoers; maar geen inspiratie. Tot ik opeens een ingeving kreeg, echt helemaal leuk. Vind ik tenminste Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, het wordt als een poster van 20x30cm op dikker papier:
Wow wbpepe dat is echt even heel wat anders. Creatief hoor!! Fedi logisch dat je je moeder mist. Dikke knuffel! shanna; welcome back Loulou; ik kan al meer zien op je hyves pagina, maar nog steeds niet je foto's dus ik heb je ook maar even uitgenodigd. ben nu wel heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoor!
Heeey wbpepe! Vroeg me al af waar je was, wilde al gaan informeren bij je of alles ok was. Gaaf hoor! Je geboortekaartje! Leuk he, zelf ontwerpen. Heb de mijne ook weer zelf gemaakt en al besteld ook. Ben aan't wachten op de proefafdruk om te zien of de kleuren naar m'n zin zijn.
whouw wbpepe dat is een hele gaaf kaartje. tjee ik wilde dat ik soms zo goed was met photo en paintshop. echt heel origineel mag je trots op wezen. gr. gyino
Nou ik ben helemaal aangestoken door de leuke babykaartjes! Zelf ook al aan de knutsel gegaan, kan alleen nergens goed papier vinden. Ben nu bezig een adressenbestand aan te leggen voor de verhuisberichten en daarna voor de geboortekaartjes. Probeer ze netjes uit te printen op sticker-etiketten, anders moet ik een paar honderd adressen gaan schrijven...(zaak, privé en dan privé ook nog eens dubbel natuurlijk...pfft, nu even veel werk maar straks met 1 druk op de knop klaar!)