Ola meiden, ben ik weer.. kamertje klaar, kleertjes gewassen, geboortekaartje besteld, doopsuiker al klaar... En ik dacht dat ik vroeg was... Maar gelukkig heb ik lotgenoten! Mijn familie verklaarde me al voor gek, maar nu zie ik dat het dus heel normaal is. Maandag wel 2 uur lang vervelende harde buiken gehad. Toch maar rustig aan doen! Nog maar 4 weekjes werken. Gelukkig maar 2 hele weken en 2 halve weken vanwege hemelvaart en pinksteren. Ik ben wel aan 't aftellen. Begin me toch een oud vrouwtje te voelen soms... Soms het gevoel dat mijn benen los in mijn gewrichten zitten hahaha. Sinds deze week ook weer vaker 's avonds om half 9 op de bank in slaap gevallen. Hebben jullie daar ook last van? Brrrr, deze werk ik thuis omdat een collega uit mexico teruggekomen is. Dat is wel even eng hoor. Doei, Karen
Dank voor jullie lieve complimenten! Het baby-tje is mijn zoontje hihi. Ik heb gewoon een foto van hem nagetekend Ik doe dit trouwens niet in Photoshop hoor. Dit is gemaakt in illustrator. Ook van Adobe.
WB pepe: Leuk kaartje alleen 1 dingetje, Weight is volgens mij niet goed gespeld. Je hebt er een h teveel in staan. Die na de W moet volgens mij weg. Verder ziet ie er erg origineel uit Enrique was super. Beebje heeft flink meegetrappeld, die vond t wat minder denk ik,maar ach we hebben t goed volgehouden van 19-2230 met een staplaats. Wel een beetje spierpijn nu van t hupsen en dansen, maar geen klachten verder. Zojuist afspraak vastgelegd bij gyn voor de ruggeprik. Werd me toch onbeschoft behandeld door een medewerkster, sjezus, werd gewoon kwaad op haar. Heel kort en beknopt, kon de helft niet verstaan en heb dr ff gezegd dat ze op een normale manier moet praten ipv hoe ze t nu deed. Doos! Grrrrrrr. Geeft alweer een naar gevoel over t bezoekje in dat ziekenhuis straks. Kom later weer ff kijken
@robine Ik had al zo'n gevoel dat er iets raars was, maar hubbie zei dat 't goed was hihi. Ach, kan het corrigeren, dan issie helemaal fijn! Dank voor je oplettendheid!
Nee nog niet goed Hahahaa. Weight zonder h na de w. Sorry, echt een juf he maar zo vervelend als de tekst door meerderen verkeerd wordt gelezen.
echt mooi & origineel zeg! ik heb iets met foto van de kids, weet niet of ik t zou plaatsen. Meelezers zijn er denk ik niet...
Hey loulou wat een schatje is je kleine frummel, echt zooooo'n lief koppie!!! sabbe ik heb gestemd hoor
Ff bannerchecken... net bij vlos geweest, heb het hoofdje kunnen voelen, onderin!, schrok hoe groot het voelde.... Verder alles ok en eindelijk weer aan aan 't komen. Kwam wel helemaal overstuur thuis omdat 'vriend' doodleuk zei dat alles toch goedwas en waarom ik verdrietig was, nou misschien omdat het erg vermoeiend is als je 24 u per dag iets trappelends in je buik hebt (hoe lief ook!), de een stijve rug/schouderpartij hebt van het ongelukkig slapen, doodmoe van het slecht slapen en kortademig omdat je darmen zitten waar eerst je longen waren. Hij komt vanavond eten en dan zal ik hem dat eens rustig proberen uit te leggen, dat het dan soms teveel wordt en je gewoon eens even vastgehouden en gesteund en begrepen wil worden. Dat alleen soms wel lekker maar niet makkelijk is. Sorry, moest het even kwijt en als ik het zo teruglees moet ik misschien maar even een printje voor hem maken . Zijn er trouwens meer die last van bovenrug/schouders hebben en wat kan ik daaraan doen?
oja mijn bovenrug doet ook zo een pijn... massage door mijn man helpt een beetje, maar ook niet lang. Ik ga meestal even een half uurtje liggen als ik zo een last heb, dat helpt wel. Het lijkt me echt zwaar om alles alleen te moeten doen...
deetje: ik ga naar de chiropractor. deze zet je wervels weer even recht. help ook echt heel goed voor je bekken. ik vind het zalig om te gaan want ben dan echt een paar weken van me hevige pijn af. misschien een aanrader.
Wbepe wat een leuk en anders dan anders kaartje!!! mooie foto heb je er voor gebruikt! Ga je m zelf afdrukken of doe je dat via een internet iets? Wij zijn nog altijd op zoek naar een leuk en ORGINEEL geboorte kaartje maar we kunnen maar weinig leuks vinden eigenlijk.... Dus als jullie nog leuke internet adresjes weten houd ik mij aanbevolen! Vrijdag middag ga ik naar de VK en naar de fysio. Dus word een drukke middag. Maar ook wel weer even leuk om naar het hartje te luisteren en zo! *ruggenprik* Daar hoor en lees ik veel over de laatse tijd. Hoe staan jullie daar tegen over? Kiezen jullie er voor en waarom? Ik zou het deze 3e keer heel graag willen hebben, omdat mijn vorige 2 bevallingen helemaal niet goed liepen, ze zijn alle 2 de keren geindigd in een vacuum. Ik ga het er vrijdag over hebben met mijn VK. Maar volgens mij kan nu iedere vrouw die zwanger is aangeven van te voren of ze een prik wil of niet.
@ruggeprik in het begin van mijn zwangerschap wilde ik deze perse. Ik heb met de gyn geregeld dat als ik wil dat ik met 38 weken ingeleid kan worden met ruggeprik. 's nachts is er namelijk geen anastesist (of hoe je dat ook schrijft) aanwezig en de kans dat je 's nachts bevalt is natuurlijk groot... ik betwijfel nu of ik het eerst thuis wil proberen en eventueel met pijn naar het ziekenhuis ga... voor degene die thuisbevallen... hebben jullie een wenteltrap? En huren jullie dan ook zo een hoog-laag bed? Ik heb geinformeerd en dat ding kost gewoon 35 euro per week. Stel dat ik hem 5 weken nodig heb (mocht ik met 42 weken bevallen) dan kost me dat gewoon 175 euro! En het wordt niet vergoed door het ziekenfonds, terwijl als ik poliklinisch zou bevallen wordt dat gewoon uit mijn aanvullende verzekering vergoed... ik vind dat nu dan toch lastig...
@ debby- wat gek. Ik moet ook een bed voor beneden, maar die kan ik gratis gebruiken van de thuiszorg (tenminste, dat zij de vrouw van de kraamzorg-intake) en dan komen ze 'm ook nog brengen! En check je polis wel goed, want ik ben ook best goed aanvullend verzekerd maar moet de verplichte eigen bijdrage van poliklinisch bevallen (208 e of zo) evengoed zelf betalen. We hebben net besloten toch thuis, en dan huur ik een bevallingsbad, lijkt me heerlijk.