Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    heb je dat rompertje zelf gemaakt of gekocht in de winkel?

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Dankjewel, wat lief dat jullie zo aan me hebben gedacht!

3. Miss Mommy

ik heb t bij simply colors laten maken

4. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    ik zal eens verder gaan rond neuzen op het internet. gisteravond ook al gedaan,
    maar ik had nog niet iets gevonden waarvan we dachten nou dat is leuk. komt goed.

5. wij ook miracles. @ Daisy kun je zelf het kledingstuk kiezen, de kleur en wat je erop wil laten drukken.

6. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoera ik mag me hier ook melden!
    vinden het nog wel wat eng want heb 2 vroege miskramen gehad, maar toen wat de 2e testlijn erg dun en nu is het een dikke vette streep!

7. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Woehoe, super meid!

8. @ martine welkom en gefeliciteerd

9. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ miracles: supergoed nieuws!

@ martine: welkom en gefeliciteerd!

10. Miss Mommy

Martine, GEFELICITEERD

Welkom, kun je lekker met ons mee kletsen!

11. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    en julllie allemaal ook gefeliciteerd natuurlijk!

12. patricia29

patricia29 Nieuw lid

28 okt 2008
    1
    0
    0
    hallo meiden van harte gefeliciteert
    ook ik ben 5 juli uitgerekend van de eerst echt spannend , mag gelukkig 11 nov al voor de ego komen dan zien we of alles goed is en kan ik het aan de ouders/schoonouders vertellen de rest moet wachte tot we de 3 maanden gehaald hebben.veder ben ik nu erg snel moe en misselijk van tijd tot tijd en buikpijn in de onderbuik maar denk maar zo dan voel ik tenminsten dat er wat gaande is :) . groetjes patricia

13. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Martine: wanneer had je die mk-en? (is dat een woord?). Ik heb eind september een mk gehad met 5 wk en ben ook erg nerveus nu. Voelt het voor jou nu anders?

14. Miss Mommy

Ryanne, ik zie dat jij ook een babysite hebt!

Zal zo s ff gaan spieken, leuk!

15. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Nou ik ben overstag, ik geloof het :D. Vanochtend weer een testje gedaan en weer een tweede streep :D. Ik ben dit gedoe met vage strepen ook niet gewend van de vorige keer, toen kwam ik er pas achter toen ik al 7 weken zwanger was (zeer lange en onregelmatige cyclus, had de hoop toen al opgegeven dat het via de natuurlijke weg zou lukken).

Thanks voor het welkom meiden! Andere nieuwelingen ook welkom :D.

Miracles jeetje wat een gekloot zeg met die test :(. Oh lees nu dat je gewoon zwanger bent, gelukkig! Wat een opluchting of niet! En heerlijk zeg met 2 weken al een echo!

Ryanne wij gaan het nieuws ook met kerst bekend maken, dat komt leuk uit he dan die 12 weken :D. Ik heb het wel mijn beste vriendinnetje verteld, maar verder nog ff niet. Denk dat ik voor onze jongen een shirtje ga maken bij simply colors met daarop dat hij grote broer wordt.

Mona Lisa Smile wat toevallig zeg dat je schoonmoeder steeds de naam noemt die jullie ook in gedachte hebben! Ik wil absoluut weten wat het gaat worden, vorige keer ook gedaan en ik vind het wel handig mocht het nu een meisje worden dat ik toch ff wat andere dingen kan kopen. Bij mijn 1e vond ik de hele zwangerschap zo vreselijk lang duren, alles is nieuw en je moet zoveel uitzoeken en je wil vanalles lezen enzo, maar nu is dat denk ik wel anders. Heb hier nog een kleintje rond kruipen dus dan gaat het denk wel harder (hoop ik haha).

Ik denk dat ik mijn VK over een week of 2 ga bellen. Kan niet wachten tot de echo :D.

Alle meiden met vervelende klachtjes: balen! Ik ben zelf de vorige keer 7 maanden kotsmisselijk geweest, dus ik weet hoe het voelt. Maar het is voor een goed doel!

Onze zoon heeft 3 namen, dat willen we dus deze keer ook weer doen. Maar nog geen namen in gedachten.

Lionette ik ben de vorige keer thuisbevallen. Heb echt een superbevalling gehad en ben nu zo blij dat ik op het laatst toch besloten heb thuis te blijven. Tot een paar dagen voor mijn bevalling wilde ik nog naar het ziekenhuis haha, totdat ik goed door kreeg dat je toch pas met zo'n 5 cm ontsluiting naar het ziekenhuis mag, nou daar moest ik echt niet aandenken. Uiteindelijk ook veel rug en been weeen gehad, had er niet aan moeten denken dat in de auto weg te puffen :(. Wat betreft troep helemaal geen last van gehad hoor, toen ik ging douchen hebben ze dat allemaal snel opgeruimd.

Robine hier eentje uit de randstad :D.

Claire wat een gedoe met die testen, fijn dat manlief even ingegrepen heeft!

Sabbe wat leuk jij bent ook in maart dit jaar bevallen ik ook :D. Leuk he zo dicht op elkaar :D.

Leuk om iedereen te horen over kinderkamers enzo :D.

16. Miss Mommy

Patricia, jij ook gefeliciteerd!!!

en welkom!

17. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ Miracles: OOOOOEEEEEEEEFFFFF! Fijn voor je meid!
    @ nieuwelingen: welkom, welkom, welkom

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hoi hoi allemaal

@ miracles..... jeetje zeg! gelukkig dat alles goed is!

hier had de ochtendmisselijkheid me vanochtend gevonden :oops:

heb vandaag de gyn gesproken en heb op 17 november om 13.45 mn eerste echo om een bbz uit te sluiten :D

wat is er veel gekletst vandaag :D
    @ alle nieuwe mama's in spe proficiat!

19. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hey hey meiden,

Na een lange tijd afwezig te zijn geweest omdat er misschien spraken was van een bbz,en ik het moeilijk vond hier op het forum te blijven ben ik weer terug.
    Bij verandering moest ik de gyn weer bellen,vanmiddag weer pijn en moest naar het ziekenhuis,op de spoed plek,ze hebben weer bloed geprikt,en omdat te lang duurde hebben ze me eerst ff gezien en onderzocht!

Alles is goed met de kleine uk,en hij zit op de juiste plek,dus nu kan ik lekker gaan genieten van geen kwaaltjes hihi en een heerlijke zwangerschap dankje wel voor jullie steun.

Knuf Shanna,

20. Josephine

Josephine Lid

22 sep 2008
    23
    0
    0
    zelfstandig consultant
    Omgeving Alkmaar
    Hallo allemaal,

Ook ik ben ZWANGER, joehoe! Iedereen van harte gefeliciteerd.

Liefs Joos

Deel Deze Pagina