Goeimorgen! Lekker weer zo even buienradar checken.. Wilde eigenlijk wasje draaien maar vind het zonde in dit jaargetij de droogtrommel te gebruiken. Zijn er al meer die rare dromen krijgen? Gister lag er ineens een pasgeboren baby naast me, met de navelstreng er nog aan, die had ik geadopteerd, en vannacht had ik een mooie kleine meid (!) met een prachtige lach, die ipv drinken steeds met haar handjes melk uit mijn tepel in haar gezicht spoot. Nou ja zeg? Realiseerde me wel meteen dat je dus voor het begin van de borstvoeding volgens mij kleding moet hebben die je helemaal open kunt doen, ik heb wel van die borstvoedingsshirts maar volgens mij heb je daar pas wat aan als jij en de baby weten hoe het moet, het laat tenslotte echt alleen de tepel bloot. Verder rustig hier, ik merkte dat het contact met vriend voor mij steeds moeilijker wordt, omdat ik echt behoefte heb aan steun en lichamelijk contact, ook tussen hem en de baby, en hij is meer van het praktische en dan werd ik steeds verdrietig. Nu maar gezegd dat hij me even met rust moet laten zodat ik ook een beetje tot rust kan komen. Nu ga ik alle dingen waar ik behoefte aan heb lekker met anderen plannen: mooie foto's, een echo, een lekkere massage... Het is nog maar 6 1/2 week tenslotte dus nu is het me-time! Fijn weekend verder meiden, lekker kort weekje voor de boeg!
Oh ja, Spirit en Loulou, willen jullie er nog een buddy bij? En voor de lijst: ik ga toch lekker thuis bevallen!
Deetje wat mij betreft mag je wel samen met ons buddy zijn hoor! We horen wel wat loulou er van vind.
Goedemiddag @ aurelie hier moeten de 'nieuwe' mensen bij het kdv wachten als er een tweede in hetzelfde gezin geboren gaat worden. Zo weet je zeker dat je twee kids op hetzelfde kdv hebt. Hier ook een weekje voor in groei, Mijn uitgerekende datum is nu 4 juli maar houdt 10 juli aan. @ mouschy wat mooi @ dommel have fun op je babyshower @ kilo's hier nu 12 kilo aangekomen. Vanaf vorige week elke avond heel misselijk als ik in bed ga liggen en vaak komt dan t eten van heel de dag weer terug. Iemand ideeen wat ik hiertegen kan doen?
goedemiddag dames, wat een ongelovelijk vies weer is het. willen jullie even allemaal met me mee duimen dat het morgen mooi is [-o< . dan hebben we op school kleuterspeeldagen. ze gaan dan een nachtje op school slapen. als thema hebben we piraten. heel de klas is omgetoverd met allerlei piraten spullen en in de hal van de school staat een hele grote piratenboot. heb er erg veel zin in. nu nog het weer. veder gaat alles zo zijn gangetje. heb van de week gehoort dat een vriendin weer zwanger is. ze had 3 maanden geleden een miskraam gehad en is nu 6 weken zwanger. ben echt blij voor haar dat het zo snel weer is gelukt. @namen: wij gebruiken ook nog niet de naam van onze hummel. wil dat echt nog even voor ons houden. wel leuk om te zien dat familie het probeerd te raden. oke soms een beetje irritant. het is best een bijzondere naam. bij mij op school (ruim 200 lln) ben ik deze naam nog niet tegen gekomen. ook op andere scholen waar ik regelmatig kom heb ik hem nog niet gehoort. wel zo lekker want je krijgt toch een beeld als je een bepaalde naam zegt. moet wel eerlijk bekennen dat het steeds moeilijker wordt. @duimelijn: tja wat moet je daar nou op zeggen. inderdaad een zeer domme vrouw. je kan er maar beter om lachen. en wordt je tijdens de echo beter behandelt. @mamabeer: fijn dat je er weer bent. je klink ook een stuk vrolijker dan voorheen. dat mag ook best met het nieuws dat je buurman zijn huis uit gaat. lekker hoor. @debby: is zo'n balletje voor op je buik dan misschien iets. je moet hem wel heel laag hangen maar het schijnt wel te werken. iemand bij mij op de zwangerschapsyoga had het ook en het kindje is gedraaid. dus wie weet. fijne dag alle, gr. gyino
ik heb trouwens wat foto's in mijn algemene album gezet. het is van een geboorte kleed die ik voor een vriendin had gemaakt. het is een redwork. het kleed is volledig met de had gemaakt. er zijn nog wel meer blokken maar werd wel erg veel om alles in de album te zetten. gr. gyino
Gynio: Vervelend he als je op een school werkt om leuke namen te verzinnen? Bij de meeste namen zie je dan toch meteen een gezicht erbij. Hier was t ook moeilijk na 10 jaar in t onderwijs werken. Onze dochter heet Jill, een naam die ik nooit les heb gegeven en ook onze zoon krijgt straks een naam die ik bij maar 1 kind ken(geen leerling). Valt dus niet mee iets leuks te vinden als je in t onderijws werkt hahaha. Kilo's: Hier totaal 15 kg so far. Bij Jill was t uiteindelijk 22 kg die er moeizaam af ging. Heb me rot hardgelopen, hahaha. Toen gaf ik FV, nu ga ik BV proberen., wellicht gaat t nu iets sneller, maar wil zowieso wel weer een maandje na de bevalling beginnen met sporten. Mouschy: Leuk zo een doorkijkbadje. Goed bedacht van je dat je jongens dan ook mee kunnen kijken. Vrolijk boxkleed ook. wbpepe: Beterschap hoor, balen dat je je deze zwangerschap nog niet echt top hebt kunnen voelen, je bent in t begin ook heel ziek geweest he!? Alle zieken........beterschap! Verkoudheid heerst ook weer heel erg he. Vanaf volgende week wordt t lekker weer dus zal iedereen minder gaan kwakkelen hopelijk. Sucre:Bevalt t al het thuiszitten?? Jij was toch al inmiddels met verlof? Hier alles prima, klein schopt goed, zit wel laag maar doet t verder prima denk ik. Ook weer iets beter geslapen vannacht al blijft dat 5-10x per nacht plassen wel erg irritant hoor. Ik ga ff uurtje liggen. Tt later
Gyino, wat superleuk dat geboortekleed! Robine, het verlof bevalt erg goed. Ik merk dat mijn lijf er echt aan toe was. Ik heb nog steeds regelmatig harde buiken, maar dat ik mijn eigen tempo nu kan bepalen is wel heel erg prettig. De baby vind het ook fijn, hij is veel drukker nu! Mouschy, leuk dat badje en gaaf boxkleed! Die had ik vrijdag ook nog in de handen. Wbpepe, wat vaag van je KNO-arts. Ik begrijp dat ze je liever geen operatie aandoen, maar als je er zo vaak last van hebt, kunnen ze allicht proberen of het helpt. Hopelijk gaat het beter straks als je bevallen bent. Sterkte ermee! Namen, ook erg lastig als je op een kinderafdeling werkt. Bij elke naam zie je een kind voor je en bepaalde namen hoor ik altijd bij ernstig zieke kinderen. Ook best moeilijk dus. Dommel, veel plezier vandaag! Ilona, leuk, rechten! Ik heb het 1 jaar gedaan en vond het heel leuk, maar wist toendertijd niet wat ik er mee moest doen. Daarom gestopt, helaas. Waar zie jij jezelf werken in de toekomst? Deetje, goed dat je even voor jezelf kiest. Lijkt me erg zwaar wat jij allemaal mee moet maken nu. Knuf! Mezelf, uitgeslapen, al gaat slapen niet echt fijn. Zo vaak wakker, zo veel rare dromen. Maar we maken er lekker een luie zondag van!
Hey! Vandaag zijn we gaan winkelen in roermond het was wel heel erg druk dus we zijn niet lang gebleven..Ik heb wel hele leuke schoenen gekocht er zit wel een enorme hak onder dus doe ik ze maar aan zodra beeb geboren is voor dat ik op me gezicht ga ermee haha. Roy ook meteen schoenen gekocht...normaal duurt het ff voordat we fatsoendelijke schoenen vinden die we leuk vinden maar nu de eerste winkel die we inliepen hebben we meteen gescoord. Maar nu heb ik alleen een dilemma ik heb laarzen gekocht van timbaland met tot boven aan veters erin en ik weet bij god niet wat voor broek ik daar op moet doen. Na de bevalling dan ook ff leuke kleding gaan kopen Morgen naar de vk Lex gaat weer mee hartje luister...dat vind ie o zo leuk. De vorige keer zei die baby doette boem boem boem...ikke kloppen? Daarna naar de logopedie met Lex maar dit keer voor de laatste keer..thuis praat hij perfect alleen daar doet ie z'n mond niet open dus ik vind het nu echt onzin worden om erheen te gaan. Echt iedereen vraagt me in de familie waarom ie in godsnaam logepedie krijgt. De zwangerschap zelf word me nu echt teveel niet het zwanger zijn opzich dat is geweldig maar met de verzorging van de kinderen merk ike cht dat ik energie te kort kom. Normaal ging ik ook hele vere stukken met de kinderwagen lopen maar dat zit e rnu niet meer in na 500 meter ben ik kapot moe Gisteren kwam mijn achterbuurvrouw online en die melde dat de executie verkoop is uitgesteld dus meteen naar de site van de veiling notaris gegaan en daar stond dat het was uitgesteld en dat de nieuwe datum niet bekend was hopenlijk gaat het wel nog gebeuren.van die tegenslagen krijg ik slechte zin. Roy werd ook al kwaad en die had al zoiets van als ie binnen een bepaalde tijd niet weg is dan gaat hij er wel ff voor zorgen dat ie mss wel weg gaat
Dat herken ik wel mamabeer, dat het zwaarder is nu! Vooral dat niet meer ver kunnen lopen ineens, echt van de een op andere dag eigenlijk. Ik heb ook een peuter van anderhalf rondlopen en vooral in combo met het huishouden.. zie wel een beetje tegen die laatste weken op soms hoor..
ja dsdat was bij mij ook echt heel stom gewoon van de een op andere dag de dag ervoor nog lekker meters gewandeld en de dagen erna was het over met de wandelstokjes
hoi dames, hier gaat alles zn gangetje, kleine is lekker druk en schopt me bont en blauw van binnen haha. ben alweer 33 weken, pffff nog ff en dan is het zover. zie wel erg tegen de bevalling op hoor pfff. @daphne b: ik heb ook nog geen grote buik hoor, veel in mijn omgeving zeggen dat ik een klein buikje heb, dus je bent niet de enige hihi. ik zeg altijd maar: wat er niet aan komt, hoeft er ook niet meer af haha. over nesteldrang gesproken qua mannen: mijn vriend had er dit weekend ook last van hoor haha, we hebben dit weekend met zn tweeën het hele huis van top tot teen schoongemaakt. ben wel kapot nu, maar ja het is voor een goed doel he. nou dat was het ff weer voor vandaag, iedereen een fijne avond gewenst
deetje, super van jou dat je zo positief bent en neem gerust wat tijd voor jezelf. weet nog toen ik er alleen voor stond dat ik ook alles deed wat moest.Heb me nooit echt laten gaan.weet nog toen mijn man nog maar net van me weg was en er een vriendin op bezoek kwam.die schrok zich rot dat ik stond te koken en te ruimen.Ze zei,hoe kan je ? tja ,ik moest vooruit met een zoontje van 2jaar en een babytje die me nodig had! Heb wel heel veel traantjes gelaten hoor(vooral bij mijn mama)maar heb wonder bij wonder een mooie bevalling gehad. en achteraf gezien(nu 12jaar geleden)was het een speciaal moment tss mij ,mijn mama en de baby.en die band blijft super!!! Mamabeer, heb ik nu ook de laatste dagen.....dat ik vlugger moe ben. voordien gingen we altijd wandelen met de honden de zondag.kon daar echt van genieten,maar nu kom ik niet meer vooruit joh.en moet nog tot de laatste 31juli Slaap ook mega slecht,3a4keer uit bed voor een plasje van niks!en een druk onderaan. eigen schuld hoor moet maar eens wat rustig aan doen (met nog 3kids in huis)
hey dames, heb ff een leuke collage gemaakt van de buikjes van me tot nu toe maar zie dat er concept door staat, weet iemand hoe ik dit weg krijg? (heb de collage met picasa gemaakt) [attachment=0:234wdzrs]baby.jpg[/attachment:234wdzrs]
ik ben ook sneller moe. Als ik de trap oploop loop ik te hijgen en dan zal je net zien dat ik weer iets beneden vergeten ben... pffffffffff
Goeiemorgen, @deetje natuurlijk mag je van mij er bij als buddy @passie, 33 weken ik ook alweer gaat best snel, soms zie ik dan toch wel tegen de bevalling op en dan de andere keer denk ik weer laat maar komen wil de kleine meid graag vasthouden O
Goedemorgen dames! Vermoeidheid... heel herkenbaar... ik merk ook dat ik sneller moe ben en dat alles wat langzamer gaat. 3 kids hier die een beetje hyper zijn, vanwege veranderingen bij hun vader in de prive situatie werkt ook niet echt mee helaas. Voel me de hele dag een politieagent en ben daar zo moe van! wipstoel... wij hebben er ook nog geen, maar mijn zus heeft er een gekocht voor bij oma te laten staan en die heeft een hele gladde bekleding NOT DONE! Beeb schuift alle kanten op en dat werkt in ieder geval helemaal niet! Verder zou ik het ook niet zo goed weten, moeten we ook nog voor gaan neuzen Deetje, petje af dat je zo in je schoenen staat op dit moment. Heel goed dat je voor "me-tijd" kiest en dat duidelijk kunt maken. Heerlijk thuis bevallen en doen waar JIJ je lekker bij voelt. Super hoor... heel veel respect voor KNUF! ALle zieken veel beterschap Zaterdag kinderfeest gevierd van oudste zoon, de boel losgelaten in een overdekt klimparadijs en wij saampjes de tijd uitgezeten hahaha... Geweldig om die voldane gezichtjes te zien daarna Ik merk wel dat ik ook serieus minder moet doen op een dag, voel veel harde buiken dan die echt vervelend zijn! Ik was zo'n 12 kilo aangekomen en dat valt me nog mee. Het is wel alleen buik zeg maar VOlgende week weer terug bij mijn oude gyn, die heeft mijn andere zoons ook gehaald. Kijk uit naar een gesprek met hem, want kan met dit mens echt niet door 1 deur! Gisteren met manlief wat dingetjes doorgenomen, zoals wat in de vluchtkoffer moet en wanneer we het ziekenhuis moeten bellen. (weeen een uur lang om de 5 minuten bijv.) Hij maakt zich toch wel zorgen of we dat dan allemaal op tijd redden hihiih Nou, voor nu even genoeg, ga de kids naar school brengen en een boodschap doen. Liefs Snuffeltje