Goh allemaal aan het wassen vandaag??? Heb ook dekentjes in de wasmachine zitten!! Ik vind wassen opeens ook niet meer erg!
Al die kleine kleertjes zijn ook zo heerlijk sel gestreken he, 1 x erover en klaar, geen gehijs met overhemden ed!!!! Hier ligt alles al gewassen en gestreken in kast!
Al die kleine kleertjes zijn ook zo heerlijk sel gestreken he, 1 x erover en klaar, geen gehijs met overhemden ed!!!! Hier ligt alles al gewassen en gestreken in kast!
Robine: Lekker meid! Sucre: Ik moet altijd even glimlachen als ik jou avatar zie Wassen: Ik wil ook!!! Maar ik moet wachten tot 1 juli... Dan pas heb ik al mijn verhuisdozen bij elkaar en kan ik alles uit gaan zoeken. Doula gesprek: Net het gesprek met de Doula gehad (ruim 2 uur lang) en dat was helemaal goed zeg! Mijn man had er ook helemaal een goed gevoel bij en we kunnen nu echt met een gerust gevoel de bevalling ingaan. Ze haalde ook nog allemaal goede dingen aan om aan te denken, nieuwe ideeën, aansluitend aan onze levensfilosofie. Ja het klinkt voor sommigen misschien heel vreemd maar hoe wij in het leven staan, zo staat zij dat ook, dus dan is zo een kundig iemand ineens echt een toevoeging. Ze weet weer net iets meer dan wij en opent toch weer nieuwe deuren. Echt heel anders dan een verloskundige. Volgende stap: Geboorteplan maken! (iemand anders daar al aan begonnen?) Cadeau: Heeft iemand een leuk kraamcadeau idee? Ik moet naar twee pasgeborenen toe van het weekend en ben normaal heel goed in het bedenken en of maken van een cadeau maar nu echt helemaal niet!
Hallo allemaal! @Mouschy, wat een ontzettend gaaf badje! Dat boxkleed is ook mooi zeg. @Gyino, hoe was het feest gister op school? Leuk kleed! @Sucre, wat ik later wil gaan doen weet ik nog niet precies. Je kan bijv. griffier worden bij de rechtbank of deurwaarder, maar dat wil ik niet denk ik. Ik zie mezelf wel bij de gemeente werken of als bedrijfsjurist. @Mamabeer, balen dat de verkoop is uitgesteld, maar wel fijn dat je leuke schoenen gescoord hebt! @Passie83, mijn vriend heeft ook meer last van de nesteldrang dan ik volgens mij. Hij poets de badkamer regelmatig, hoef ik dat lekker niet te doen. Mijn buikje is trouwens wel vergelijkbaar, klein maar fijn! @Nelizzz, wat fijn dat het gesprek met de doula zo goed ging. Ik heb ook al een geboorteplan gemaakt. Maar niet omdat de vk ofzo daar over begon of omdat het op zwangerschapscursus besproken werd. Ik had al in m'n hoofd zoiets te maken en las toen dat het nu een beetje upcomming in Nederland is. Hier een goeie site met voorbeelden: www.cicli.nl @Iedereen met verlof, lekker genieten van de vrije daagjes nu! @mezelf, sja, nu is het eten klaar dus ga ik lekker eten. Straks weer naar zwangerschapscursus. Fijne avond iedereen!
Even ego berichtje, moet even iets van me afpraten... Na de lunch bruin slijmverlies gehad. Niks aan 't handje maar wellicht toch even de vk bellen dacht ik. Zij vragen stellen: de hele riedel kwam voorbij totde vraag voel je de baby nog goed bewegen? Toen zei ik dus, ja alhoewel het sinds de vorige controle 1,5 week geleden wel minder is alleen heeft de baby zondagnacht erg liggen spoken. Toen wou ze me dus wel zien! Ze vermoedde zelfs een lichte ontsluiting. Toen was ik toch in lichte paniek... CHipzzzz ik ben 34 weken!!! Na controle thuis blijkt dat onze beeb zich zondagnacht gedraaid heeft in stuitligging. En beeb heeft netjes 14 weken goed gelegen ... Nu is't afwachten. Over 1 week de reeds geplande ligging echo. Ligt ie nog zo dan gaan ze een draaing in zh voorstellen. Mocht dat niet lukken of wanneer beeb na zh draaiing weer zelf in stuit terugdraait dan wordt het dus keizersnee brrrrrr. Iemand ervaring met stuitligging in week 34??? Een beetje droevige MLS
Ola meiden! @Robine; Jeeejjjj verlof! Geniet er maar lekker van! @Sucre; Haha, ik ga deze week ook nog een paar nieuwe setjes wassen en strijken, de rest heeft mijn moeder al voor mij gedaan Hihi! Leuk he?! @Spirit; Week 37, dat schiet al op he?! Spannend hoor! Ben benieuwd! @Mouchy; Mooie spulletjes! @Ilona; Succes bij de zwangerschapscursus! @Alle andere dames; Hallo! Nog even volhouden en dan VERLOF! Update moi: ben net terug van de VK! Alles prima in orde! Ik was trouwens afgevallen, hahahaha! Dat is weer iets nieuws! Zit natuurlijk op dieet voor mijn suiker en dat werpt z'n vruchten af! Haha! Gisteren in het ziekenhuis geweest voor controle, moet nu volgende week terugkomen om te kijken of ik nog naar een dietiste wordt gestuurd, of dat ik de laatste weken insuline moet gaan spuiten.. Hoop zo dat ik nog even mag diëten!! Duim! Verder ging alles goed met ons beebje, maar ik moet wel uitkijken met mijn harde buiken.. Kan vrij weinig zonder een harde buik te krijgen, dus moet nog meer proberen te rusten.. Nog meer?!?!?! Nou, alles voor onze kleine beeb toch?! Komt goed! Nou meiden, tot snel weer! @Carla; Jij bent enthousiast zeg! Je mag voor mij ook wel komen strijken hoor! Hihi!
Hoi meiden! Leuk dat er al meer zo vlak op hun verlof zitten! Wat komt het snel dichtbij he? @ Nelizz, fijn dat dat gesprek zo goed ging! Over een geboorteplan hebben we niet nagedacht, kende het fenomeen nog niet. Ik heb meer iets van 'ik zie wel hoe het allemaal gaat' @ MLS, dat is toch wel een beetje schrikken natuurlijk! Maar zou de kleine ook niet net zo makkelijk weer terug kunnen draaien omdat het nog zo kort geleden was? Je hoort toch best vaak dat ze spontaan nog goed draaien hoor! De kleine hier is ook enorm druk trouwens de laatste dagen, ik heb rustig aan gedaan en volgens mij profiteert hij er van haha. Ik heb het eindelijk ook eens op film weten vast te leggen! Hier dus een kort filmpje van mijn (nogal witte) buik met onze druktebol: Ik heb nog een minuutje film met zijn reacties als ik wat duw maar die is nog aan het uploaden
Hallo allemaal, @ verlof wat zijn er al veel met verlof! Er zijn volgens mij maar weinig dames die doorwerken tot 36 weken. Ik ga aankomende maandag met verlof, maar ben dan ook 35 weken. Hoef dan ook pas begin november weer terug te komen.... heerlijk vooruitzicht! @kraampakket toch maar ff gebeld vandaag, heb tot op heden niets ontvangen. Bleek dat ik volgens hun niet in aanmerking kwam voor een gratis kraampakket. Foutje van hun dus... krijg hem nu zo snel mogelijk. @ wassen de meeste dingen liggen hier gestreken in de kast. Heerlijk gevoel is dat. @ controle ben gisteren weer bij de verloskundige geweest. Alles was zo als altijd weer dik in orde. Ze schat de kleine 6 a 6,5 pond met de geboorte. @ geboorteplan het is idd helemaal in opkomst. Je ziet steeds meer mensen aankomen met zo'n geboorteplan. Maar ik doe het niet, geen goede ervaringen mee.
Ola! @MLS; Nee meis, heb nog geen ervaring hiermee.. Maar weet wel dat het kleintje tot week 38 kan draaien toch?! Dus misschien draait de beeb nog terug?! Hoop het voor jullie, want een keizersnee zou wel jammer zijn.. Ik duim voor jullie! @Daphne; Geweldig he?! Ik moet ook maar eens mijn camera in de aanslag houden, vind het ook zo heerlijk om naar te kijken! Ik kan tegenwoordig ook het voetje/handje terugduwen, die steekt dan helemaal uit! Geweldig! @Ani; Bijna verlof dus! Ik zou eigenlijk ook doorwerken tot 36 weken, maar helaas zit ik nu al thuis.. En gelukkig wordt je kraampakket alsnog geregeld! TOP! Geboorteplan...?! Had er nog niet eerder van gehoord, hahahah xxx
Geboorteplan: Kende t ook niet hahaha MLS: Hou je rekening met een draaipoging en de gevolgen die je ervan kan ondervinden? Schijnt niet altijd even veilig te zijn he. Heb dr in ieder geval negatieve dingen over gehoord. Moxatherapie schijnt wel te werken, ff googlen dan weet je wat t is. Daphne: Leuk he die wiebelbuik, hier ook hoor van links naar rechts en omhoog ANi: tot 35 weken is wel goed van je. Hier is t niet meer te doen, ben gymlerares en dat is toch een beetje een risico elke keer weer hoor met lesgeven, dus stop dr maar op tijd mee en vind bijna 34 weken ook mooi zo. Ik heb nogsteeds geen intake gehad van kraamzorg, jullie wel allemaal? Ze hebben wel gebeld vorige week zei mn schonmoeder en zouden terugbellen maar tot op heden nog niks. Ga vanaf komende maandag elke dag een taakje doen van mn lijstje, beginnende met de vluchtkoffer Hihi, nu begint t laatste stukje echt in zicht te komen. Alleen nog maar leuke dingen doen als flesjes shoppen, koffertje klaarzetten, beschuit en muisjes kopen, slingers kopen etc etc. Elke dag iets. Ga nu ff genieten van een warm bad Fijne avond allemaal. Meiden wie was nou degene van die 2 ling in de buik???? En iemand nog iets van haar vernomen?!?!??!
Ooh nee, het gaat nu toch niet weer zo traag gaan he!gisteren was het ook al om zot te worden .Deze middag ging het vlot en nu weer traag......grrrr. :x :x spirit,is er een speciale reden waarom ze je gaan inleiden? Ik heb het 3keer laten doen en nu(bij mijn laatste) zou ik het graag proberen volhouden tot het vanzelf komt.weet niet als ik het ga kunnen hoor. Ik denk dat het dan vlugger zou gaan.Bij mijn dochter heb ik 22uren gelegen en vond dit wel lang hoor. Had een k*te dag vandaag. Had zo veel te doen en kwam maar niet op gang en het vlotte niet.pff. Na de middag kon ik echt niet meer en ben toen op de bank gaan liggen.tot dat er een vlieg me kwam pesten.....grrr. :x en had een beginnende keelonsteking.Kortom het ging allemaal zo moeizaam. #-o
Hier het tweede filmpje met de reacties van Sid als je tegen de buik aan duwt haha. http://smg.photobucket.com/albums/v694/ ... V05557.flv
Nelizzz, wat fijn dat het gesprek met de doula zo goed ging en dat jullie haar helemaal vertrouwen. Ilona, ik had tot ook nooit gehoord van een geboorteplan, tot ik het hier voorbij hoorde komen. Staan er bij jullie echt specifieke zaken in of is het meer algemeen? MLS, wat verschrikkelijk balen zeg, dat je kleintje in stuit ligt. Er is nog tijd om zelf terug te draaien. Zo'n draaiing door de gyn heb ik geen ervaringen mee, je hoort echt hele verschillende ervaringen. Een stuitligging betekent overigens niet meteen per ce een keizersnede. Het hangt er van af hoe je kindje ligt en of jij (en de gyn) een normale bevalling aandurft. Succes en hopelijk draait je kleintje nog een keer om. Linda, fijn dat het goed gaat met je. Ik heb die harde buiken ook, zodra ik wat doe. Maar rustiger aan dat dit kan echt niet hoor. Maak me er nu ook niet meer zo druk om. Hopelijk is voor jou insuline spuiten niet nodig en hou je het onder controle met je dieet. En dan ook nog afvallen! Hahaha.. Daphne, leuk filmpje! Net of ik mijn eigen buik zie bewegen. Robine, het gaat om Amsy. Ze is nog wel actief en volgens mij ook nog steeds zwanger van een tweeling. Jammer dat ze niets meer van zich heeft laten horen. Ani, lekker, bijna verlof!
De spruit is er uit lijst van de juli 2009 mama's. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 03 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV, 04 juli Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 10 juli xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli LindaS, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Kelly, 26 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Ilona19, 19 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, twijfel, BV, 14 juli Black Daliya, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 15 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 15 juli Daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 30 jaar (31 als baby geb. word) 3e kindje, ZKH, BV 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 27 jaar, 1e kindje, twijfel, FV, 22 juli Lotuss, 4e kindje, 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Debby82, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 28 juli Spirit70, 38 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV Bevallingslijst: Inactieve leden: 02 juli Amsy, 33 jaar, 2e + 3e kindje, ZKH, BV, 04 juli Jara, 30 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 08 juli Spinnie1978, 30 jaar, 2e kindje, 11 juli Josette1981, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 12 juli Femmy, 26 jaar, 1 kindje, twijfel, 12 juli Sandra, 25 jaar, 2e kindje, 12 juli Uk2008, 28 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Caarie, 22 jaar, 1e kindje, 13 juli Suusje1985, 23 jaar, 1e kindje, 14 juli MamaD, 27 jaar, 1e kindje, thuis, 14 juli Anne13528, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 15 juli Justme1974, 34 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 16 juli Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Crissy77, 31 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 17 juli Jem, 30 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 20 juli Mamalyn, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 20 juli Shay01, 22 jaar, 1e kindje, FV, 21 juli Cimu27, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 22 juli Sje, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Dwarrel, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Tanja20, 21 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 24 juli Maartjeh, 2e kindje, ZKH, BV, 30 juli Anael2009 De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Sucre - Kaatje80 Loulou - Spirit70 Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Er worden 20 jongetjes verwacht. Er worden 22 meisjes verwacht. Van 42 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.