Hallo Dames, Ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis (ben nog niet zwanger) Heb 19-10 een MK gehad en ben weer druk bezig geweest. Ik hoop zooooooo ontzettend dat ik me na 15-11 (NOD) bij jullie mag voegen. Kan niet wachten, nog zo lang voordat ik kan testen.... Anyways, alle dames hier gefelciteerd! :-D Groetjes, Jaleesa
hallo iedereen, ik mag me hier ook aanmelden kan het nog niet geloven maar er zijn echt 2 strepen groetjes
Halllo dames, Wat kletsen jullie veel zeg! Ik wil even alle nieuwe welkom heten... En gefeliciteerd natuurlijk! Ik ben echt extreeeeeeem moe! Ook veel misselijk weer, moet ook constant wat eten (mijn sinaasappel drang komt goed uit haha) om me niet heel ziek te voelen. Las wat over buiken... Ik krijg nu langzaam een iets opgezettender buikje.. Boobs lijken nu ietsjepietsje te gaan groeien. Maar kan ik ook misschien te graag willen zien Ik blijf niet lang hier hoor. Ga heeeel vroeg slapen Hoe gaat het met jullie?
sabbe ik zou ook graag 4 kids willen maar manlief wil er maar vier heb nu een deal gesloten word dit een meisje stoppen we en word het een jongetje proberen we het nog een keer voor een meid dus manlief zit nu maar te duimen meisje meisje ha ha andrea hoor dat vaak dat als mensen een test hebben ze ineens alles voelen helaas voel ik helemaal niks het enige waar ik last van heb is een dikke buik en ik bent onuitstaanbaar ten top miracles pfff gelukkig meid ben reuze blij voor je fijn dat je zo snel alles weet kun je weer lekker gaan genieten van je roze wolk!
martine van harte gefeliciteerd meid met je zwanerschap en een voorspoedige zwangerschap gewnesd en een heel mooi kindje! claire jij ook een bbz gehad kl... he ik krijg gelukkig woensdag een echo om bbz uit te sluiten en dan pas kan ik gaan genieten vind het nu nog te eng ben zo bang om teleurgesteld te worden wil eerst weten dat het goed zit voor ik mijn hart open kan stellen en het van de daken ga schreeuwen heeft toch wel veel impact gehad die bbz jammer dat ik niet meteen kan genieten baal ik wel van Shanna meid van harte gefeliciteerd enne nu gaan genieten met een hoofdletter G patricia en joos van harte gefeliciteerd meiden!
Miracles: Meid wat fijn dat de test toch zwanger uit wees! Moet toch niet kunnen he dat een digitale test dan ineens niet zwanger aangeeft. Nou ja, je hebt nu wel zekerheid gelukkig en in positieve zin! Shanna: Je bent toch niet van t forum weggeweest? En toch zeker geen langere tijd? Fijn dat alles er goed uitziet! Je hebt dus nu een echo gehad begrijp ik? Tinkerbell: Extreem moe en misselijk........ben jaloers, althans, ik voel me echt op en top fit, zou me wel iets meer zwanger willen voelen. Lammetje: Hier nog een tje met een onuitstaanbaar karakter op t moment. Hahaha, mn man wordt gek van me! Ben de hele dag chaggie. Verder ook geen enkele klacht net als jij. Ach is eigenlijk ook wel fijn toch? Je hebt nu toch een jongen en een meisje? Vanwaar dat t nu een jongetje zou moeten zijn en indien weer voor een meisje gaan......heeft dat een reden? Willen jullie graag 2 meiden en 1 knul? Alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd! Eindelijk nog iemand die gezellig bij mij op 5 juli komt zitten
Hahaha ja stom he voor mij gevoel is het ene langere tijd terwijl het maar een week is geweest hihihi. Ja ik heb inderdaad een echo gehad en daarop was mooi onze kleine beeb te zien en nu op tot de 13 weken en hopen dat hij lekker blijft zitten. Liefs Shanna,
@jara een keer rond de 6,5 week en een een paar dagen na positieve test, dus vrij vroeg beide keren de vorige keren was de teststreep ook wat lichter en werd niet donkerder. deze keer gelijk al een dikke vette streep! Moet wel zeggen dat ik waarschijnlijk nog wat testejes er tegen aan zal gooien.....en wacht ook even met bellen naar vlk, je gaat toch pas rpnd de 9 welen voor de eerste keer. Nou we gaan er gewoon vanuit dat het deze keer wel goed gaat! En er allemaal gezonde baby's geboren gaan worden!
hahah het zijn ook mooie kindjes he,ben benieuwd hoe ons kindje eruit gaat zien ook een halfbloedje,eindelijk nu vol op genieten
Ja wij ook.. Heb een stiefzoontje (ook halfbloedje) met blauw/groen/grijze ogen Zooo mooi he. Foto staat op mijn babysite.. bij de stamboom en fotoalbum