Het spirit Wij Bianca van juni mama's en ik waren erg benieuwd hoe het met je gaat Groetjes Bianca en Fl3x
Die lijst is idd wel erg handig als het zo word geschreven! Alles achter elkaar is wel zo overzichtelijk dan als je bent bevallen! Jeah gelukt om een banner en ad toe te voegen!
* breekt even in* Spirit... meid hoe gaat het met je.... Bianca75 van de juni 2008 mama's..... ik bedacht vanmorgen hoe het met je ging. Ik hoorde van flex dat je 28 juli uitgerekend bent...... nog eventjes geduld hebben..... * breekt weer uit *
Krijgen jullie wel een mailtje als er een nieuw bericht is geplaatst? Ik niet meer, heb alle instellingen doorlopen, maar merk nog geen verbetering. Grrrrrrrrr Ben mn buik ineens zat. Althans, niet zozeer mn buik, wel t rotte slapen en t vocht vasthouden. Heb s nachts niet eens meer gevoel in mn handen. Als mn handen er in de nacht afgehakt zouden worden zou ik er niks van merken zo gevoelloos zijn ze. NIet leuk. Laat hem maar komen hoor ben er klaar voor en mee
Als je plaats een reactie doet en je typt een bericht moet je even helemaal naar beneden scrollen daar sttaat geen email notificatie en die moet je op diracte emailnotificatie zetten
goede middag allemaal, wat mijn uitrust dagje zou gaan worden na het weekend, werd ga je man maar ophalen van het werk want hij is weer compleet door zijn rug gegaan. Dus ik heb manlief naar de krakker gebracht, en nu ligt ie na zijn behandeling hier op de bank. Ik vind het vervelend dat ie door zijn rug is gegaan maar liever nu dan over 4 weken. ik hoop dat ie met een week weer een beetje mobiel is. En we hebben een katje rond lopen die de afgelopen 4 dagen niks wou eten en goed gewond bleek te zijn aan zijn pootje, eindelijk heeft ie vanochtend iets gegeten en denk ik dat het wel goed komt, hij is ook wel minder duf en meer actief vergeleken met de afgelopen dagen waar ie eigenlijk alleen maar sliep en verders niks deed. zometeen naar de bakker voor een vers brood en voor mijn man een kadootje ophalen. de zon schijnt hier wel lekker hopelijk ook bij jullie allemaal. tot laters groetjes daisy
Goedemiddag! Zo eindelijk de pc weer voor mezelf. Mannetje is het hele weekend er weer achter gezeten voor zijn studie, dus ik mocht niet eens naar de pc kijken .... @ Sucre: ik zal het in gedachten houden haha, je nummer staat in ieder geval in de telefoon! De beeb is hier ook nog steeds heel erg druk. De billen komen regelmatig in aanraking met mijn ribben en in mijn linkerzij komt vaak (en soms bijna pijnlijk) een voet uitsteken! Wel gezellig dat de kleine nog zo aanzwezig is. Balen dat je zo slecht slaapt, had het van de week een paar keer, maar de laatste nachten gaat het weer goed. Heb geen tips helaas. O, en als je de lijst gaat aanpassen...ben inmiddels 29. @ Daisy: mooie buikschildering! @ Gyino: sterkte met je oma. @ Striemen: begin er langzaam aan toch ook wat te krijgen zo lijkt het, helaas! Op mijn heupen had ik er al jaren wat, maar nu begint mijn buik toch ook langzaam maar zeker. @ Wbpepe: pfoe, zwaar hoor om nu nog in de verbouwing te zitten. Hopelijk gaat het allemaal wat meer opschieten! @ Lekkende borsten: hier geen last van, alleen hele zwangerschap al hele gevoelige tepels. Ben overigens beniewd wat er na de bv van overblijft...ze zijn tijdens de zwangerschap niet (bh's passen nog steeds) gegroeid, maar volgens mij blijft er over het algemeen minder van over na de bv...zou toch beeetje jammer zijn haha. Jeetje, is het nu zo druk hier, iedere keer als ik denk dat ik bijna bijgelezen ben, is er weer een pagina bij..... Zo, nu heb ik dan toch alles gehad geloof ik. @ ego: had afgelopen 2 weken al af en toe zo'n spierpijn/menstruatiepijn bij mijn liezen. Sinds gister voelt het af en toe alsof de kramp in mijn lies schiet, dan moet ik echt even stil blijven staan, anders lijkt het net of ik door mijn been zak. Zal ook wel met het verweken e.d. te maken hebben denk ik, maar voelt heeeeel onaangenaam. Gelukkig trekt het met een paar minuten wel weer weg. Gister is mijn nicht overigens bevallen van haar tweelingmeisjes (was eigenlijk 11 dagen na mij uitgerekend). Ze lag al ruim 6 weken in het ziekenhuis omdat een van de placenta's niet goed werkte en gister zijn ze dan uiteindelijk toch gehaald. De ene is ca 5 pond en de ander maar 3 pond. Morgen als ik toch in Nijmegen ben (lekker dagje Sanadome) maar even langs in het ziekenhuis. (@ Sucre: 't is dat je niet meer aan het werk bent anders had die kleinste bij jou op de afdeling gelegen). Vond de kleine van mijn zwager een maandje terug met 6 pond alweer zo klein, laat staan deze twee. Nou, tot later allemaal!
Hihi blijkt idd dat alle berichtjes gepost zijn... iets te vroeg geschreeuwd . @Sucre: wil je mij op thuis bevallen zetten? Ik hoop dat het gaat lukken, morgen naar verloskundige en dan hoop ik groen licht te krijgen om thuis te bevallen! Zoooo spannend.... En: heet de dochter van Nynke niet Isis (ipv Iris?) Ik vind het ook wel een leuk idee de bevallingsinfo achter de persoon te zetten, alleen bevallen we waarschijnlijk niet echt in die volgorde. @ego: ze komen vandaag het kraambed brengen, zit ik dus vast hier, eigenlijk is het tijd voor m'n middagdutje dus dat riskeer ik dan zometeen maar!
ja joepieieieie!!! de rest zal voor later zijn, want als de kids terug op school zijn ga'k wat rusten. ben helaas ziek en ipv beteren wordt het alsmaar erger tot later grts
Goedemiddag meiden! Het is en blijft nog even wennen inderdaad met deze site. Ik krijg wel e-mail notificaties, en wel na elke geplaatst bericht! Voorheen kreeg je er 1 tot je weer had gekeken. Hoe dan ook, maakt ook niet zoveel uit natuurlijk. Borstvoeden, ik weet eigenlijk niet wat ze nu adviseren bij de kraamzorg ed. Het veranderd elk jaar wel lijkt inmiddels, maar ik hou me toch aan het op verzoek voeden Heb daar hele goede ervaring mee en met een huilend kind op de klok zitten kijken, daar wordt je ook niet vrolijk van toch?? Zojuist de intake van de kraamzorg gehad, telefonisch. Ik heb een boxspring en die is al aardig hoog. Voorheen hoefde ik daar geen klossen onder te zetten omdat ik dan een trap nodig heb om erop te komen. Nu moet ik toch zorgen dat ie 80 cm hoog is. Denk dat ik maar wat boeken onder de pootjes leg ofzo? Op zolder kramen is overigens geen probleem, kan gewoon daar liggen. Bij mijn vorige bevallingen was ik vanaf dag 1 al beneden... hoop stiekem dat dat nu ook is, maar dat gaan we zien. Gynio, heerlijk is dat als je lekker bij je mannetje kunt uithuilen he! Ik heb dat ook soms zomaar, komen de tranen en dan is het heerlijk om een arm om je heen te voelen en diegene dan ook niets vraagt maar begrijpt dat het de hormonen zijn die tieren! Chocomousse daarna is natuurlijk wel de beste troost hahah sucre, ik slaap ook niet echt veel en goed meer, maar als ik een paar hele slechte nachten heb gehad, gaat het vaak 1 keer wel heel goed. Ik voel de beeb ook ontzettend veel en vooral overdag. Harde pijnlijke trappen in mijn zij... auw! Liefs snuffeltje ps verbouwers heel veel sterkte met de rotzooi. zieken onder ons, beterschap, lekker snel weer opknappen hoor!
Bianca en fl3xgirl lief dat jullie aan me denken!! Hiet gaat het goed, heb alleen vanmorgen teveel gedaan en nu voelt het alsof mijn rug onderin door 2en wil. Zo maar even een paar uurtjes naar bed knap ik vast van op. Geestelijk lukt het ook allemaal nog aardig, ben nog aardig ontspannen maar het komt allemaal wel erg dichtbij nu. Als mijn lichaam het toelaat willen ze met 37 weken gaan inleiden, dat is al over 4 weken! Van mij mag het zover zijn dat ik ons kindje eindelijk in m'n armen kan sluiten!! Hoe gaat het verder met jullie???
De spruit is er uit lijst van de juli 2009 mama's. Bevallingslijst: 03 juni Sven, 34+4, 2610 gram, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 03 juni Isis, dochter van Nynke31, ZKH Er zijn al 1 jongetjes geboren. Er zijn al 1 meisjes geboren. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 34 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 03 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV, 04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 10 juli xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli LindaS, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Kelly, 26 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Ilona19, 19 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 14 juli Black Daliya, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 15 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 15 juli Daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV inleiding met 38 wkn. 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 27 jaar, 1e kindje, twijfel, FV, 22 juli Lotuss, 4e kindje, 22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Debby82, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 28 juli Spirit70, 38 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV Inactieve leden: 02 juli Amsy, 33 jaar, 2e + 3e kindje, ZKH, BV, 04 juli Jara, 30 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 08 juli Spinnie1978, 30 jaar, 2e kindje, 11 juli Josette1981, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 12 juli Femmy, 26 jaar, 1 kindje, twijfel, 12 juli Sandra, 25 jaar, 2e kindje, 12 juli Uk2008, 28 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Caarie, 22 jaar, 1e kindje, 13 juli Suusje1985, 23 jaar, 1e kindje, 14 juli MamaD, 27 jaar, 1e kindje, thuis, 14 juli Anne13528, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 15 juli Justme1974, 34 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 16 juli Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Crissy77, 31 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 17 juli Jem, 30 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 20 juli Mamalyn, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 20 juli Shay01, 22 jaar, 1e kindje, FV, 21 juli Cimu27, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 22 juli Sje, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Dwarrel, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Tanja20, 21 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 24 juli Maartjeh, 2e kindje, ZKH, BV, 30 juli Anael2009 De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Sucre - Kaatje80 Loulou - Spirit70 Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Er worden 20 jongetjes verwacht. Er worden 22 meisjes verwacht. Van 42 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. Is het niet toch leuk om degene die bevallen zijn wel in de uitgerekende datumlijst te laten staan? Zodat we kunnen zien wie er dan eigenlijk allemaal zouden moeten bevallen en wie er dus al bevallen zijn? Deetje en Kaatje, heb jullie aangepast. En Iris veranderd in Isis. Mijn geheugen is niet wat het is geweest.
Spirit, doe zo maar rustig aan. Over 4 weken al inleiden, dat gaat snel zeg! Kaatje, gefeliciteerd met je nichtje! Wat een verschil in gewicht zeg. Ik denk inderdaad dat ze bij mij op de afdeling zouden liggen, of op de High Care, als alles goed gaat. Ik vond dat toen wel erg confronterend hoor, baby's zien die net zo jong/klein waren als mijn baby in de buik. Gelukkig is er nu echt geen gevaar meer als de kleine besluit eerder te komen.
@sucre wil je bij mij invullen dat ik in het zkh ga bevallen? borstvoeden: ik wil ook voeden op verzoek, vind het ook een beetje zielig om mijn kindje met honger te laten liggen. Ik leg mijn meisje gewoon in een wiegje naast me en als ze honger heeft leg ik haar aan. Ik heb toch zwangerschapsverlof dus ik kan me niet voorstellen dat dat een opgave voor me zou zijn... @gynio veel sterkte met je oma striemen: had ik ook al van een tijd dat ik wat dikker was, ze gaan nu weer helemaal "open" en worden rood. Maar ik en mijn man vinden die dingen niet zo boeiend, het trekt toch wel weer wit weg. @bewegingen: ik voel de kleine ook nog goed bewegen en dat vinden ze in het ziekenhuis ook heel belangrijk dus denk dat het wel hoort hoor. Hier vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest en mijn bloeddruk was 100/65. Ik ben helemaal verbaasd, zo goed, hoe kan dat nou? Vanmorgen was het met mijn eigen apparaatje nog 130/100, zou het zo snel kunnen veranderen? De ctg was ook redelijk al was de baby veel aan het slapen. Ik moet nu woensdag weer terugkomen, dus mag lekker weer 2 daagjes thuis slapen in ieder geval. Ik hoop dat mijn bloeddruk laag blijft!