Haha, dit is echt niet bij te houden Hier alles goed, borsten ontploffen nog steeds...onvoorstelbaar! Maar goed, voelt wel enorm zwanger!
tis wel duidelijk dat jullie allemaal zwanger zijn en vroeg moeten slapen... het is hier zo stil v.a 20.30... hi hi het is ook erg druk geworden, kan het niet allemaal meer bij houden, maar allemaal gefeliciteerd! nou hier heel erg moe, misselijk en duizelingen... tja... ik lijk wel zwanger! hi hi... voel me dus niet echt goed maar ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij... ben het er wel helemaal mee eens dat je eigenlijk de eerste 3 maanden van je zwangerschap gewoon zwangerschapsverlof moet krijgen! nou, ga maar is slapen... doei
goeiemorgen allemaal, t is hier rustig geweest Alles goed met iedereen? Moet hier even wennen aan t 'vreemde' slapen. Ben vanochtend opgestaan met kolen van (.)(.) en ik maar denken dat mannetje me voor de gek hield dat ze aan t groeien ware. 8) liefs, marie-claire
goede vroege morgen, ben misselijk mijn bed uitgerolt ale: ik hoop nog dat het weg gaat. ik ga vandaag naar de stad om te gaan kijken voor kadootjes voor de opa's en oma's ik hoop dat ik iets leuks vind. ik wens iedereen een goede dag toe tot later. groetjes diasy
Goeiemorgen dames! Vanacht ineens heel gemene kramp maar nu gelukkig niets meer aan de hand, lekker misselijk dus zal wel goedzitten, toch? Ga nu werken, tot later!
lekker misselijk bij mij moet 't ergste nog komen vanaf een week of zes tot een week of tien WC-pot-hangen als het gaat zoals bij de vorige Nu ben ik gewoon misselijk s avonds en s morgens...
Welkom in de wondere wereld van opstipatie Vanochtend ook nog even boven de wc gehangen...dus ja....hartstikke zwanger Het is hier inderdaad behoorlijk rustig, denk dat het misschien ook wel komt omdat de groep nu zo groot wordt dat je bijna niet meer terug kunt lezen enzo :
Goeie Morgen, Na het goeie nieuws van gisteren dat alles toch goed is,heb ik extra lekker geslapen. Hier nog steeds niet misselijk,heb met jullie te doen meiden.. (.)(.)nog steeds pijnlijk en groeien maar door hihi,voor de rest voel ik me super en hartstikke fit voor nu dan,want dit kan zomaar veranderen. Toen ik zo ziek was van me 1e zwanerschap en misselijk at ik altijd kippensoep en dat hielp bij mij echt! Dus wie weet ff probeeren meiden.En als je misselijk opstaat toch ff wat eten helpt ook heel vaak. Liefs Shanna,
Goeiemorgen! Ik kom na alle pagina's vanaf blz 1 mee te hebben gelezen me ook officieel aanmelden hier. Ik word ook een julimama! Zoooooo onwerkelijkweer allemaal. En ook al is het de tweede en ben ik nog maar 8 maanden geleden bevallen...het is allemaal weer net zo spannnend! Onze kleintjes schelen straks maar 17 maanden Wel leuk! Mijn test van vanmorgen @ Sabbe leuk om elkaar hier ook te zien! (zijn allebei maart2008mama's! )
@pooh69: jeetje, gelezen vanaf pagina 1 Haha, dan dubbel welkom hoor En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dat komt omdat ik bij de start van dit topic net een paar dagen mijn ei had gehad en ik de symptomen nog herkende van de andere zwangerschap! Dus ik ken jullie al iets meer als jullie mij
34 juli 2009 mama's 1 juli: * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Koos, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli: * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: * Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Jara, 30 jaar, 2e kindje, TH(?), BV 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli: * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Liefzonnetje, 31, 2de kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV * Lady C, 29 jaar, 2e kindje, TH, FV 8 juli: * 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZH, FV 9 juli: * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV * Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, tH, BV * Ada1983, 25 jaar, 1e kindje, ZH, BV 10 juli: * xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, thuis of zh * Ryanne, 25 jaar, 1e kindje, ZH, FV 11 juli: * Kelly,26 jaar, 2e kindje, TH, FV * Andrea79, 28 jaar, 3e kindje, TH, BV 12 juli: * Miracles, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 juli: * Claire85, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH 14 juli: * MamaD, 27 jaar, 2e kindje, TH, BV/FV * Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZH, BV 15 juli: * Marjoleindv, 31 jaar, 1e kindje, TH, BV 16 juli: 17 juli: * Daisy28, 28 jaar, 2e kindje (partner 1e kindje), 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 4 nov: Ryanne 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 12 nov: Jara, 1e echo 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 17 nov: Koos 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 18 nov: Lionette, intake vk 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 25 nov: Lady C, intake vk 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 28 nov: Nynke31, 2e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 3 dec: Loulou79, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 17 dec: Lady C, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo) *De lijst aanpassen? volg dan de volgende stappen.* -Quote de lijst -Haal helemaal vooraan de . -Vul de gegevens in (probeer dan ook bekende gegevens die nog niet ingevuld zijn bij te voegen- dus even nalezen vanaf de lijst die je quote- als het goed is de laatste ) -Vergeet niet de datum roze te maken als die dat nog niet is en de echo afspraken rood en de intakes blauw. -Zet verder geen commentaar onder de lijst, dat is weer lastiger voor de volgende die de lijst quote. - Link voor het plaatje (alleen de spaties voor img en /img weghalen) [ img]http://i34.tinypic.com/j10huq.jpg[ /img] Ik heb even een plaatje en mezelf toegevoegd als ik zo vrij mag zijn. Plaatje van internet gehaald van een duitse site en even geknipt en geplakt...
Ik ben meteen weer even brutaal geweest en ben even met de lijst bezig geweest. Ik deed dat altijd bij de maartmamas en is een beetje een tick. Ik heb het ook wat verkleind, zodat hij wat minder lang is. Maar ik hoor wel als jullie het liever terugzetten hoor..snap ik ook wel als jullie me nu irritant vinden
wie sprak hier over obstipatie? Als ik zwanger ben moet ik juist voortdurend naar de wc en krampen man man.
i34.tinypic.com/j10huq.jpg 1 juli: * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Koos, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli: * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: * Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Jara, 30 jaar, 2e kindje, TH(?), BV 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli: * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Liefzonnetje, 31, 2de kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV * Lady C, 29 jaar, 2e kindje, TH, FV 8 juli: * 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZH, FV 9 juli: * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV * Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, tH, BV * Ada1983, 25 jaar, 1e kindje, ZH, BV 10 juli: * xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, thuis of zh * Ryanne, 25 jaar, 1e kindje, ZH, FV 11 juli: * Kelly,26 jaar, 2e kindje, TH, FV * Andrea79, 28 jaar, 3e kindje, TH, BV * Josette1981, 27 jaar, 1e kindje 12 juli: * Miracles, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 juli: * Claire85, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH 14 juli: * MamaD, 27 jaar, 2e kindje, TH, BV/FV * Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZH, BV 15 juli: * Marjoleindv, 31 jaar, 1e kindje, TH, BV 16 juli: 17 juli: * Daisy28, 28 jaar, 2e kindje (partner 1e kindje), 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 4 nov: Ryanne 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 12 nov: Jara, 1e echo 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 17 nov: Koos 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 18 nov: Lionette, intake vk 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 25 nov: Lady C, intake vk 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 28 nov: Nynke31, 2e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 3 dec: Loulou79, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 17 dec: Lady C, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo) *De lijst aanpassen? volg dan de volgende stappen.* -Quote de lijst -Haal helemaal vooraan de . -Vul de gegevens in (probeer dan ook bekende gegevens die nog niet ingevuld zijn bij te voegen- dus even nalezen vanaf de lijst die je quote- als het goed is de laatste ) -Vergeet niet de datum roze te maken als die dat nog niet is en de echo afspraken rood en de intakes blauw. -Zet verder geen commentaar onder de lijst, dat is weer lastiger voor de volgende die de lijst quote. - Link voor het plaatje (alleen de spaties voor img en /img weghalen) [ img]http://i34.tinypic.com/j10huq.jpg[ /img] Zo, de lijst aangepast. Hoop dat het is gelukt! Ben daar niet zo handig mee. Moet vandaag maar even gaan bellen met de verloskundige zodat ik ook een afspraak heb! Ik ben zo blij met deze website en dit forum. Het is zo leuk om felicitaties te krijgen en samen blij te zijn. Mijn vriend en ik vertellen het nog even niet maar ik heb zo toch een groepje gezelligheid om me heen. En al die verschillende verhalen, kort gewacht, lang gewacht... Ik duim voor iedereen dat het vanaf nu een heel mooi verhaal wordt! Groetjes Joos
He Josette, de lijst klopt nu inderdaad niet meer Ook staat er bij dat je er beter geen commentaar onder kan zetten omdat het anders voor andere zo lastig wordt om te quoten @ pooh: Is het misschien ook nog een idee om de namen van mensen die op dezelfde dag een afspraak bij de vk hebben gewoon achter elkaar te zetten? De lijst wordt inderdaad met de dag langer en misschien kunnen we zo wat ruimte besparen?
Goede morgen meiden. Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom @ Pooh: je hebt de lijst mooi opgepimpt hoor! complimenten! @ Shanna: fijn om te lezen dat het allemaal goed is en dat ukkie goed op z'n plekkie zit. Wat een opluchtig! En nu lekker genieten he! Wat kletsen jullie veel, kan het gewoon niet bijhouden Ik krijg eindelijk echt klachtjes. Misselijk en onwijs zere boobs. Heb het idee dat mijn buik nu al groeit, oeps mijn broeken zitten nu al niet meer lekker en loop halve dagen met mijn broek los. Ik ben bang dat ik het niet zo heel lang kan verbergen en dat ik het misschien toch wel eerder moet vertellen dat met 12 weken.