Ryanne, vandaag is de dag zeker ?Hoe was het met presentatie? Kelly & nynke, kan me goed voorstellen dat het vermoeiende dagen zijn! Alsmaar over en weer naar baby en huis. Zal allemaal fijner zijn als ze thuis zijn he Bubica, Hier ook iemand met een weinig bewegende baby,af en toe schiet ik dan ook in paniek en denk ik er zal toch niks mis zijn. neen.....we hebben gewoon een lief ,braaf schatje in onze buik wonen! Wendy, MMB MOOI MEGA BUIK!!! Mamabeer,nu jou buikje is ook groot,vol en mooi met die visjes!
Goeiemorgen dames! @Pooh fijn dat het wat beter gaat! Heerlijk meid @loulou succes met alle drukte. Zo gaat de tijd wel lekker snel! @mamabeer; wat een mooie buik, leuk zo die visjes. Volgens mij zou ik mn buik tot de bevalling niet meer willen wassen @debby; spannend of ze nu goed ligt!! Ik duim voor je! @wendy; mooie buik hoor. Ik zie trouwens in je kamer ook zo'n bal liggen. Ook voor de pufcursus aangeschaft? Ga je die gebruiken met de bevalling? @gynio; vervelend dat je zo blijft aanmodderen. Hopelijk kunnen ze zien wat er nu is en worden je harde buiken wat minder! @kelly wat super dat je nu in sittard bent en wat makkelijk bij sven kan zijn. Heerlijk joh! @daisy; wat vreselijk voor je man zeg. Wat moet die een pijn hebben, de zielepoot. Khoop voor je dat tie weer een beetje op de been is zo rond de bevalling! @Nynke fijn dat jouw meisje het ook zo goed doet. Wel vervelend dat je zo achter die dokters aan moet rennen! @ego; gister naar de gyn geweest met schoonmama. Want ik had manlief maar de auto meegegeven dat als het door zou zetten hij snel naar huis zou kunnen. Die man had echt helemaal geen tijd. Schoonmama vol trots vertellen dat ik de slijmprop kwijt ben en dinsdagavond tot woensdagochtend flink gerommel had (ja in het ziekenhuis viel alles stil :x). Oh zegt tie, dat zegt niks hoor. Vrouwen met een witte huid lopen bijna altijd tot 41 weken. Pfffff wat een onzin, zeker een wijsheid van het eiland hier. Dus ik heb mn meisje verteld dat ze de gyn maar eens een poepie moet laten ruiken. Maar het blijft maar bij rommelen en zet niet door. Dan is het weer even regelmatig, dan weer onregelmatig, dan stopt het weer een uurtje, dan komt het weer helemaal in alle hevigheid terug. Pff moe word je ervan, het mag van mij doorzetten nu!
Ryanne, je presentatie, das waar ook... hoop dat het goed gaat, zet hem op! Duimelijn, wat een rare opmerking inderdaad. Volgens mij ben je er zelf ook wel klaar mee of niet? Als het dan rommelt, kan het maar beter doorzetten, zo heb je ook geen rust uiteindelijk. Daarbij is 37 weken toch ook een mooie tijd Ik zal een klein beetje duimen dat het langzaam aan door gaat zetten, dan kan jij je kleine meid lekker in de armen sluiten en hebben jullie de gyn daar een poepie laten ruiken (beetje plagen mag toch wel he ) KNUFFFF Veel liefs
goeiemorgen allemaal, eindelijk even tijd om alles te lezen hier. Mijn ouders zijn hier een paar dagen aan het klussen geweest dus het huis stond lekker op de kop. Gisteravond zijn ze weer naar huis gegaan dus vanmorgen eerst even lekker uitgeslapen. Gisteren teveel gedaan, kan gewoon niet lang op mijn knieën liggen, heb dan het gevoel of mijn rug door 2en breekt, ik hoop dat dit na de bevalling snel opknapt! Kelly en Nynke ik hoop dat jullie kleintjes snel naar huis mogen want dan is het voor jullie ook een beetje rustiger allemaal! Daisy beterschap voor je mannetje, ik hoop dat ie snel opknapt!!! Duimelijn wat een domme opmerking zeg van je gynaecoloog, laat hem idd maar ff een poepie ruiken!! Loulou susses met alle drukte en ik hoop voor jou dat je beebje nog ff rustig in je buik blijft zitten! Pooh fijn om te horen dat het goed geneest! Verder wil ik iedereen die klachten heeft succes wensen met de laatste loodjes!
goede morgen, nou alsof we nog niet genoeg achter de kiezen hebben gehad de afgelopen dagen, krijgen we er vandaag nog een schepje bovenop, vanochtend ben ik bij de vk geweest en die vertelde idd dat het gerommel van gisteren inderdaad zo is dat de baby ingedaald is, dat vermoede had ik al want ik had het idee dat ze tussen mijn benen hing. toen ging ze de boel opmeten en kwam de leuke zin eruit, ik vind dat ze te weinig is gegroeit en ik wil dat je een groeiecho laat maken in het ziekenhuis, nou ben ik blij dat ze me meten door stuurd maar aan de andere kant heb ik vandaag ook nog een oppas kindje en ligt mijn man plat op bed in de huiskamer. timing is weer super. ik was wel blij dat ik haar even gehoord had, ze had een goede hartslagje en de tranen die ik gisteren behoorlijk in had moeten houden kwamen er nu een beetje uit. de vk zei ook dat ik me wel wat rustig moest houden ondanks de omstandigheden. ik ben na het vk bezoekje maar even langs mijn mama gereden want het moest er allemaal eventjes uit, en aangezien mijn man zich al vervelend genoeg onder voelt is mijn mama dan een goede 2e keuze om even bij uit te huilen. ik had gehoopt dat ze morgen nog een plaatsje hadden voor de echo maar dat hadden ze niet dus mag ik om half 2 vanmiddag. met oppaskindje want die kan ik niet bij manlief laten, en neem ik oma's ook even mee, 4 handen is fijner nu dan dat ik alles alleen moet doen. positieve aan al dit, ik ga vanmiddag mijn dochter weer zien dat vind ik super want de laatste keer was toen was ik 21 weken zwanger, jammer dat manlief niet mee kan maar ik regel wel wat foto's voor hem. ik hou jullie op de hoogte. groetjes daisy
Duimelijn: O ja, die bal hahaha. Ik heb een tijdje terug fysio gehad voor mijn pijnlijke heupen/bekken en kreeg toen oefeningen o.a. met zo'n bal en dat was best lekker dus heb ik er een aangeschaft. Het schijnt ook lekker te zijn om er een beetje overheen te hangen tijdens de weeën, toch? Daisy: Bah, vervelend allemaal. Veel sterkte en succes vanmiddag.
@ Sucre Hoe is het met de voorweeën? Mooie fotoreportage heb je laten maken! Is je konijn weer een beetje opgeknapt? @ Meldplicht Ik ben er ook niet zo voor. Als de kleine er is, laat ik het zo snel mogelijk weten! Ik heb trouwens ook nog geen buddy. @ Nynke31 Isis is ook mooi van gewicht bij die termijn! Geweldig. Doet ze het een beetje goed? En ben je er nog uitgekomen met de kinderarts? @ Bubica Hoe is het afgelopen in het ziekenhuis, was vandaag het CTG goed? Dat is dan echt maar hopen dat het een meid is als je alles roze hebt. Wij hebben dat met de geboortekaartjes... @ Daisy28 Wat een gedoe met je man zeg! Hopelijk knapt hij gauw een beetje op. Is geen goede timing... @ Gynio Leuk kamertje is het geworden. Heb je zelf de gordijnen en hemeltje gemaakt? @ 00Wendy00 Mooie buik heb je hoor! Geen last van striemen? @ Debby82 Hopelijk ligt de kleine dinsdag gewoon met z'n koppie naar beneden! Wat een opkomst bij de BV cursus... Ik zie er zelf ook tegenop, heb namelijk ook erg gevoelige tepels. Had voor de zekerheid al tepelhoedjes in huis gehaald. Zijn ze niet zo'n voorstander van bij de BV cursus, maar als ik de kleine zo wel goed kan voeden zonder dat het al teveel pijn doet. @ Mamabeer Geweldig die buikschildering! Heel mooi! @ LouLou79 Wat een spannende tijden voor je. Maar vergeet niet om er wel volop van te genieten hoor! En de kleine moet zich maar ff gedeisd houden... @ Snuffeltje Sterkte met je bekken! Hopelijk helpt de fysio een beetje! @ Duimelijn Wel een bijzondere gynaecoloog... Zouden we in Nederland allemaal tot 41 weken rondlopen. hahaha. Kan me goed voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent. Hopelijk komt de kleine gauw. Hier nog veel last van harde buiken en een beetje menstruatiekrampen. Gelukkig geen last meer gehad van echte voorweeën. Ben de laatste dagen we erg moe, maar gelukkig slaap ik s'nachts erg goed.
Ani: Bedankt! En nee, ondanks die mega buik (nog) geen striemen....Ik smeer dan ook al vanaf het begin 2x per dag met hetzelfde middeltje. Heb wel zo'n donkere streep.....maar die gaat toch weer weg??
hey meiden, net bij de verloskundige geweest, alles was ok met baby, maar ik heb ineens een hele hoge bloeddruk, terwijl deze de hele zwangerschap heel goed was. heb ook al 3 dagen hoofdpijn, dus ze wilde dat ik toch langs het ziekenhuis ga... heb om 13.30 een afspraak... ben erg benieuwd, hoop natuurlijk van harte dat ik geen zwangerschapsvergiftiging heb en al helemaal niet dat ik moet blijven... hou jullie op de hoogte en anders via de buddy... groetjes
Foutje, Daisy was het met een manlief op bed... jeetje wat vervelend allemaal. Alle dingen komen dan in een keer he! Gelukkig heb je bij je mams uit kunnen huilen en kan je iemand meenemen vanmiddag. Hopelijk pakt alles goed uit en krijg je mooie plaatjes mee om thuis aan je mannetje te laten zien. Denk ook aan jezelf meis, schakel wat hulp in thuis als het niet lukt nu. Heel veel sterkte en een super dikke knufffffff Dommel, jeetje, nu lijken de klachten pas echt op gang te komen he! Veel succes vanmiddag en laten we hopen dat het geen zw vergiftiging is! Goed dat je meteen doorgestuurd kon worden. Ik zal voor je duimen en hou ons op de hoogte! Liefs Snuffeltje
Wendy, je hebt een hele mooie buik! Rond en gezond. Debby, fijn dat je bloeddruk goed is en hopelijk is je kleintje toch nog gedraaid of draait die zich alsnog. Loulou, de tijd gaat voor jou wel snel. Jullie kleintje zal vast wachten tot na de bruiloft, want dan ben jij helemaal ontspannen. Pooh, wat fijn dat je je weer beter voelt! Duimelijn, wat een onzin van die blanke huid en laat bevallen, haha. Maar goed, dat gerommel is ook niet fijn. Hopelijk zet het gauw door bij je. Anders duurt het wel heel lang allemaal. Dommel, wat balen van je hoge bloeddruk, hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging. Veel sterkte zo! Daisy, sterkte met je man en hopelijk wordt je vanmiddag gerust gesteld. Gevoelige tepels: ik heb er 1 die soms gewoon pijnlijk is. Vind het ook wel spannend hoe dat straks zal zijn. Konijn, is weer helemaal de oude gelukkig. Ikzelf, weer slecht geslapen. Hoe moet ik dit volhouden?
FIjn dat konijn het goed maakt weer sucre... Wel vervelend dat je echt zo slecht slaapt... pas wel op dat je niet uitgeput raakt zo! Ik weet zo ook geen tips die je slapen kunnen bevorderen. meestal als ik een tijdje slecht slaap, lukt het op een gegeven moment weer prima...maar daar heb jij niks aan natuurlijk. KNUFFFF
Gelukkig heb ik vandaag niks op de planning staan, alleen even brood halen bij de bakker. Verder doe ik het rustig aan. Al is dat soms best moeilijk. Jij woont toch in Boxtel? Wij waren daar laatst met vrienden, zij stonden een paar dagen op de camping. We hebben toen s'avonds bij de Griek gegeten.
Ik ben waarschijnlijk een beetje dom, maar hoe bekijk ik een fotoalbum van iemand? Sucre... ja ik woon in Boxtel inderdaad en bij de Griek kun je heerlijk eten
Dan ben ik net zo dom, want krijg het ook niet voor elkaar. *krijgt een rode boei* Ja, het eten bij de Griek was goddelijk!!!!!
hi dames! Vind het zo knap van jullie om op iedereen te reageren! Mijn geheugen is niet zo denderend... Wel een paar die voor extra controle naar het ziekenhuis moeten, vervelend maar ook fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Hopelijk blijven alle kindjes gewoon gezond zitten zolang als de bedoeling is Ik zie ook dat ik niet de enige ben die zoooo moe is, ik kom nu alweer uit m'n middagdutje, was na het douchen even op bed gaan liggen en je raadt het al... in slaap gevallen ! Ik blijf enorm veel bewondering houden voor iedereen met kleintjes thuis! Hoe hou je het vol... Ik kan m'n vorig berichtje niet meer vinden, maar had ik al gezegd dat ik een ligigngsecho had gehad, en dat het kleintje nu 2700 g weegt? Het lijkt me zo klein maar mag wel gewoon thuis bevallen nu. Mijn partner (of zo) komt volgend weekend weer hier wonen tot twee maanden na de bevalling en daarna zien we weer verder. Probeer er maar niet teveel aan te denken, we krijgen straks een klein ventje dat toch alle aandacht zal opeisen! Ben zoooooooo nieuwsgierig naar hem!